ECHT HEquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Goku en Vegeta die fuserenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutactquote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Nou nou noutjesquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutact
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.quote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Azpi is stoeptegel op zijn hoofd gekregen generatiequote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Zeg dat maar tegen je collegaquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gedraag je tochquote:Op zondag 15 december 2019 08:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je collega
Viel net buiten de top 3quote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Ben gewoon mezelfquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leukquote:Op zondag 15 december 2019 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het 5 graden gaat vriezen misschien
quote:Op zondag 15 december 2019 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leuk
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag isquote:Op zondag 15 december 2019 16:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is het leven toch ontzettend geweldig
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag is
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carrièreladder nogal bestegenquote:Op zondag 15 december 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.
Hopelijk blijft dat bij een jaarquote:
Knap van jou 😍quote:Op zondag 15 december 2019 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carrièreladder nogal bestegen
Bij dezequote:Op zondag 15 december 2019 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij een jaar
Dank u, dank uquote:
Volkomenquote:
Weertje he?quote:
Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op zondag 15 december 2019 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had dit weekend verwacht, maar misschien wordt het pas begin januari vanwege de drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |