Ik probeer er nuchter onder te blijven, maar ik herken het gevoelquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan de spanning niet meer aan
Volgens mij ben je weinig mansquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Kom dan, bitchboyquote:
Liefde is een leugenquote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik predik alleen nog maar liefde
Petsenquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Beter om je armquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Pols hahaquote:
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van jequote:
Kleine handjesquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Walgelijkquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Bent toch geen ouwe lul manquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.quote:
Zo piepjong ben ik nu ook weer niet. En ik blijf een lulquote:
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.quote:
Goeie weer, catkillertjesdansquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Ga je goed slapen aankomende nacht?quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Goeie weer, catkillertjesdans
Ja ga zo naar bedquote:Op zondag 15 december 2019 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je goed slapen aankomende nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |