Jij bent natuurlijk de grootste aanjager van het succes dat kiid is.quote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K verwijder dat topic dan meteen
Fok valt en staat met mijn aanwezigheidquote:Op zondag 15 december 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de grootste aanjager van het succes dat kiid is.
Ik ben bezig met de voorbereiding voor aankomend weekend. Heb een drukke race voor de boeg staanquote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou genoeg ge-Assetto Corsaat, op naar F1. @:kiid
Lekkerquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, ei
Als dat wel zo was, was jij nu wat anders aan het doen dan fokken
Drukke race? Zijn er meer auto’s dan normaal dan? HAHAquote:Op zondag 15 december 2019 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de voorbereiding voor aankomend weekend. Heb een drukke race voor de boeg staan
Hahatjesquote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drukke race? Zijn er meer auto’s dan normaal dan? HAHA
Hoe staat het met de voorbereiding? Alle oefenprogramma’s al gehaald?quote:
Persoonsvorm, stam + t, troelaquote:
Rustig aan tegen Simonequote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Persoonsvorm, stam + t, troela
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.quote:
Fuck jouquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattigquote:
Taalfouten corrigeren is een nare gewoonte.quote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.
Wie zijn zijn vriendjes?quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattig
Heeft zijn strepen allang verdiendtquote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattig
Ik ook vriend.quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Taalfouten corrigeren is een nare gewoonte.
Je bent geen hoge heer.
Zij doet maar waar ze zin in heeft.
Bedankt beste user van KLBquote:Op zondag 15 december 2019 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft zijn strepen allang verdiendt
Tering, ben je echt zo domquote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Persoonsvorm, stam + t, troela
COME AT ME SIS!quote:Op zondag 15 december 2019 21:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tering, ben je echt zo dom
Je bent nog minder dan een kwijlende downie. Ga lekker terug naar je eigen subforum, treurwilgquote:
Ik heb geen eigen subforum. Domkop.quote:Op zondag 15 december 2019 21:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan een kwijlende downie. Ga lekker terug naar je eigen subforum, treurwilg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |