Net moest ik nog doen waar ik zin in hebquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ruzie maken is niet leuk jongens.
Ik verbied het jullie.
Ruzie maken met een stel internetdebielen is eigenlijk wel vrij treurig. Ik aanvaard je verbodquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ruzie maken is niet leuk jongens.
Ik verbied het jullie.
Wat voor kleurtje draagt een mediator?quote:Op zondag 15 december 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stel mijzelf beschikbaar als mediator.
Graag in het vervolg via mij communiceren.
Je mag mijn verbod naast je neerleggen, ik zal daardoor niet minder van je houden.quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Net moest ik nog doen waar ik zin in heb
Dat siert je.quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ruzie maken met een stel internetdebielen is eigenlijk wel vrij treurig. Ik aanvaard je verbod
@yvonne?quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje draagt een mediator?
Doe Hans de groetjesquote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net op een andere locatie even hartelijk gelachen om de domheid van sommige users hier
Fijn.quote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net op een andere locatie even hartelijk gelachen om de domheid van sommige users hier
quote:
quote:
Waar heeft je moeder dat aan verdiend dan?quote:Op zondag 15 december 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even op een andere locatie een psychisch instabiele hoer uitgelachen.
Aber heeft een hekel aan Hans, denk dat hij zijn piemel om haar nek heeft laten rusten ooit ofzo.quote:
Die twee hebben wel veel gemeen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aber heeft een hekel aan Hans, denk dat hij zijn piemel om haar nek heeft laten rusten ooit ofzo.
Ben je ook al in haar dm gegleden?quote:Op zondag 15 december 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die twee hebben wel veel gemeen.
Al is Hans soms nog venijniger.
Aber is soms haar zelf niet daar moeten we rekening mee houden.
We hebben paar dms verzonden.quote:Op zondag 15 december 2019 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je ook al in haar dm gegleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |