SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Pippenquote:
Hebben je favoriete Coldplay knallers het wel gehaald?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pippen
alles lekker?
hoop toppers niet in de lijst merk ik al
Ik laat mij verrassenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hebben je favoriete Coldplay knallers het wel gehaald?
Ik ben 20. Billie Eilish maakt ontzettend goede en chille muziek.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij was twaalf, toch?
ik probeer het al een paar jaar, ik werd geleased doordat het liedje wel al automatisch werd ingevuld, maar nope, toch nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef molloot200 het volgende:
Denk dat mijn Radiohead stem volgend jaar maar eens naar Exit Music gaat dan maar inderdaad.
Ach hij is al een stuk handiger dan afgelopen jaren; in dat opzich een verbeteringquote:Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef molloot200 het volgende:
Denk dat mijn Radiohead stem volgend jaar maar eens naar Exit Music gaat dan maar inderdaad.
Black Crowes is er trouwens echt niet uit. Zie dat een aantal keer voorbij komen maar mijn staatieindetop2000 geeft gewoon JAAA!AA!AAAH aan (wat een irritante website trouwens, had dat echt niet handiger gekunnen?)
Bad Guy is leuk liedje.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij was twaalf, toch?
Ik ben 38 en luister nauwelijks nog popmuziek.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind Bad Guy wel het minste nummer tho, had liever bury a friend
dit en natuurlijk een paar niet nader te noemen belachelijke binnenkomers. Maar de schade lijkt eens een keer mee te vallenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch best een aantal nieuwe/ouwe binnenkomers waar ik blij van wordt, en een hoop verdwijners die ik niet zal missen, slechts een paar die ik echt jammer vind.
Ik denk niet dat de lijst er heel veel slechter op is geworden (op de volgorde na, dan)
Ja, maar er zijn een paar jaren geweest dat er heel veel moois verdween voor heel veel matigs. Dat is dit jaar iets minder, heb ik het idee.quote:
Eensch. 👍quote:Op donderdag 12 december 2019 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn een paar jaren geweest dat er heel veel moois verdween voor heel veel matigs. Dat is dit jaar iets minder, heb ik het idee.
Dat moois stond er dan ook niet meer in deze jaren he? Dat was al eerder verdwenenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn een paar jaren geweest dat er heel veel moois verdween voor heel veel matigs. Dat is dit jaar iets minder, heb ik het idee.
Dat klopt, maar er komt een klein deel van terug dit jaar.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat moois stond er dan ook niet meer in deze jaren he? Dat was al eerder verdwenen
Op zich geldt dat de laatste 2/3 jaar wel, al blijft de tendens wel een beetje dat het echt authentieke spul uit de jaren 50/60 verdwijnt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit en natuurlijk een paar niet nader te noemen belachelijke binnenkomers. Maar de schade lijkt eens een keer mee te vallen
Maak je niet te druk. Dit zou wel eens de minst gemanipuleerde lijst ooit kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 05:44 schreef Eightyone het volgende:
Ook Galvanize staat er niet meer in.
Ligt het aan de stemmer, of forceert Radio 2 dergelijke dingen weer de lijst uit?
die kon ik 10x beter hebben dan dat Dance Monkeyquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:23 schreef Momo het volgende:
Ach Gangam Style heeft er ook in gestaan. Meeste recente shit valt er snel weer uit.
Waar er 100 nieuwe binnenkomers zijn moeten er 100 uit en in de 60s knippen wordt steeds lastiger natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 05:44 schreef Eightyone het volgende:
Ook Galvanize staat er niet meer in.
Ligt het aan de stemmer, of forceert Radio 2 dergelijke dingen weer de lijst uit?
Je kent je landgenoten toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:37 schreef Niveath het volgende:
Die horrorplaat van Marco, Armin en Davina zal er trouwens ook wel instaan toch?
Ze zitten daar nu rond die range.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:13 schreef Koen66 het volgende:
Klopt wel dat vele van m'n lijst er niet in staan, zat ze op de top 4000 te checken en velen staan daar tussen 2000 en 2500. Maar een nummer als Seasons van Earth & Fire dat toch regelmatig ook in de top 2000 stond staat daar ook al niet meer in
klopt, hoorde hem ook! Radio 10 staat op m'n werk altijd standaard op. Alleen straks na 2e kerstdag een weekje Radio 2quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef asco het volgende:
[..]
Ze zitten daar nu rond die range.
Ik ga vandaag eens luisteren zonder te kijken wat er komt.
Het is toch alweer boutweer.
Ah, binnenvallen met The Shirts / Tell me your plans.![]()
Die stond ook ooit in de top 2000.
Ik heb het altijd vervelende Hoe het Danst zo snel niet kunnen vinden, dus blijkbaar heeft Stenders' anti-endorsement geholpen. Hij zei ooit letterlijk dat ie de keuze had tussen boycotten of het kanaal in rijden als ie gedwongen werd m te draaien.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kent je landgenoten toch?
mwah, ik trek Hoe het danst matig, maar vergeleken met dat zaadnummer van Borsato met Ali B dat er wel jaarlijks in staat..... bah bah bah Ali Bquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vervelende Hoe het Danst zo snel niet kunnen vinden, dus blijkbaar heeft Stenders' anti-endorsement geholpen. Hij zei ooit letterlijk dat ie de keuze had tussen boycotten of het kanaal in rijden als ie gedwongen werd m te draaien.
Prijs je gelukkig.quote:
Mijn 15 gekozen nummers staan nog niet in je lijstjequote:Op vrijdag 13 december 2019 09:14 schreef BasBasBas2 het volgende:
5 Seconds of Summer - Youngblood
Acda en de Munnik - Slaap Zacht Elisabeth
Adele - All I Ask
André Hazes - Het laatste rondje
Anouk - Modern World
Bee Gees - More Than A Woman
Beth Hart & Joe Bonamassa - Why Don't You Do Right?
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
Bruce Springsteen - No Surrender
Calvin Harris & Dua Lipa - One Kiss
Chris Stapleton - Tennessee Whiskey
Coldplay - Christmas Lights
Creedence Clearwater Revival - Up Around the Bend
Daniël - Lohues Op ‘t Platteland
Danny Vera - Roller Coaster
De Dijk - Onderuit
Diggy Dex - De Zon Op
Dire Straits - Calling Elvis
Douwe Bob & Jacqueline Govaert - I Do
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
Duncan Browne - The Wild Places
Duncan Laurence - Arcade
Eagles - Peaceful Easy Feelin'
Ede Staal - Het het nog nooit zo donker west
Ed Sheeran - Happier
Ed Sheeran - Supermarket Flowers
Etta James - I’d Rather Go Blind
Elbow - Grounds for Divorce
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart
Fatal Fowers - Younger Days
Floor Jansen & Henk Poort - Phantom of the Opera
Foo Fighters - Everlong (Acoustic)
Frank Boeijen Groep - Winter in Hamburg
George Michael - Killer / Papa Was a Rollin' Stone
George Michael - Kissing a Fool
Golden Earring - Bombay
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Golden Earrings - Sound of the Screaming Day
Guus Meeuwis - 't Dondert en 't Bliksemt
Ilse DeLange - Lay Your Weapons Down
Imagine Dragons - Bad Liar
Iron Maiden - Run to the Hills
Jan Smit - Als de Morgen Is Gekomen
John Lennon & Yoko Ono & Plastic Ono Band - Happy X-Mas (War Is Over)
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
Lady Gaga - Always Remember Us This Way
Lauren Daigle - You Say
Lewis Capaldi - Someone you loved
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker
Marillion - Lavender
Mark Ronson ft. Miley Cyrus - Nothing Breaks Like A Heart
Maroon 5 - Memories
Martin Garrix - High On Life
Mumford & Sons - Guiding Light
Muse - Resistance
Neil Young - Harvest Moon
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Nightwish - Ghost Love Score
Normaal - De boer dat is Keerl
Panic! at the Disco - High Hopes
Paul Simon - Homeless
Pearl Jam - Rearviewmirror
Pink - Dear Mr. President
Pink Floyd - See Emily Play
The Prodigy - Breathe
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Rowwen Hèze - Vlinder
Shawn Mendes - In My Blood
Snelle - Reünie
The Smiths - How soon is now
Solomon Burke & De Dijk - Hold on Tight
Suzan & Freek - Als het avond is
Suzan & Freek - Blauwe Dag
Tears for Fears - Woman in Chains
The Beatles - Don't Let Me Down
The Byrds - Mr. Tambourine Man
The Teskey Brothers - Pain and Misery
Tina Turner - We Don't Need Another Hero
Tom Walker - Leave the Light On
Tones and I - Dance Monkey
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Whitney Houston - I Have Nothing
Ik heb echt afgeleerd om op zoets te klikken in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:26 schreef Koen66 het volgende:
voor de onwetenden, kennelijk al tig weken op nr 1 in de top 40
je mist echt watquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:30 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb echt afgeleerd om op zoets te klikken in de loop der jaren.
Volgend jaar maar Baby Shark er in stemmen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:26 schreef Koen66 het volgende:
Mooi omschreven.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef Tris het volgende:
Blije en minder blije gezichten. Op de lijstjes zie ik wel heel veel moois voorbij komen.
De verschuiving naar meer liedjes van nu vind ik persoonlijk erg jammer.
En dan realiseer ik me soms dat ik oud aan het worden ben![]()
Maar kom maar op met die emotionele rollercoasterAan het eind van zo'n week ben ik gesloopt van het tijdreizen door mijn eigen herinneringen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef Tris het volgende:
Blije en minder blije gezichten. Op de lijstjes zie ik wel heel veel moois voorbij komen.
De verschuiving naar meer liedjes van nu vind ik persoonlijk erg jammer.
En dan realiseer ik me soms dat ik oud aan het worden ben![]()
Maar kom maar op met die emotionele rollercoasterAan het eind van zo'n week ben ik gesloopt van het tijdreizen door mijn eigen herinneringen.
Of dat nummers ouder dan 5 jaar of zoiets moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind dat voor de top 2000 de minimale leeftijd 10 jaar moet zijn.
Als mensen sommige kut nummers dan nog steeds herinneren, ja dan is het maar niet anders.
oh dit ken ik wel, wist ik dat t zo heette.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:26 schreef Koen66 het volgende:
Dat dus sowieso. Irritante stemmetjes zijn sowieso een trendquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dit ken ik wel, wist ik dat t zo heette.
Irritant stemmetje. Saai, inwisselbaar nummer.
Dit, ik begin te denken dat ik deze lijst leuker aan het vinden ben. Veel meer verrassende nummers, wel meer op de top 40 gericht, maar who cares.quote:
Maar geen Dance Monkeyquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef pipster het volgende:
[..]
Dit, ik begin te denken dat ik deze lijst leuker aan het vinden ben. Veel meer verrassende nummers, wel meer op de top 40 gericht, maar who cares.
Ik bedoel maar, en wel Jan Hammer zometeenquote:
Waar zijn ze nu?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:05 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, en wel Jan Hammer zometeen
Ook geen Snelle![]()
Kan er ook mee te maken hebben dat ik bij Radio10 minder verwachtingen heb...
Oh maar wel No Mercy.. hahaha
Die luister ik ookquote:
Kan prima hierquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die luister ik ook
Is daar nog een afkraak topic voor?
Miste er een plaat van Bløfquote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef BasBasBas2 het volgende:
Adele - All I Ask
Anouk - Modern World
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
De Dijk - Onderuit
Diggy Dex - De Zon Op
Duncan Laurence - Arcade
Ed Sheeran - Happier
Golden Earring - Bombay
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Lauren Daigle - You Say
Marillion - Lavender
Maroon 5 - Memories
Muse - Resistance
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Paul Simon - Homeless
The Prodigy - Breathe
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Rowwen Hèze - Vlinder
Snelle - Reünie
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Sowieso meerdere versies van één nummer is natuurlijk compleet kansloos.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:42 schreef molloot200 het volgende:
Soms vraag ik me echt af waar die nieuwe binnenkomers vandaan komen. Slaap Zacht Elizabeth? De akoestische versie van Everlong (overigens ver ondergeschikt aan het origineel naar mijn mening)?
Ik las het net.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:17 schreef Koen66 het volgende:
Lol, vanaf maandag doet Edwin Evers 2 uur per dag de Top 4000
Ja hij werd vanochtend "gevraagd".... maar volgens mij heus wel eerder afgesproken allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:17 schreef Koen66 het volgende:
Lol, vanaf maandag doet Edwin Evers 2 uur per dag de Top 4000
Staat Primary van the Cure erin, ja?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook wel een beetje een nieuwe trend de laatste tijd bij de Top 2000:
De minder bekende singles van classic 80s albums komen nu ook de lijst in. New Gold Dream, So, Graceland, Misplaced Childhood, Faith, Sign o'the times (ok, meer dodenbonus die).
Nu gaan we zelfs Under a Blood Red Sky aanboren.
Nee, die andere, Die wél dood is, maar er dan weer niet uitziet als een zombie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat Primary van the Cure erin, ja?
Misplaced Childhood is ook pas voor het eerst, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook wel een beetje een nieuwe trend de laatste tijd bij de Top 2000:
De minder bekende singles van classic 80s albums komen nu ook de lijst in. New Gold Dream, So, Graceland, Misplaced Childhood, Faith, Sign o'the times (ok, meer dodenbonus die).
Nu gaan we zelfs Under a Blood Red Sky aanboren.
Ik verwacht A Forest terug rond de 40. Liveoptredens hebben vaak een positief effect.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:13 schreef Yolk het volgende:
Ben allang blij dat er niets van The Cure uit is geflikkerd. Stonden er twee (waaronder Lovesong(!)) in de onderste regionen. Misschien zorgt Pinkpop wel voor een, hopelijk aanzienlijke, stijging.
Heb op Lovesong gestemd en ben ook blij dat die erin is gebleven. Dat hele album is genietenquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:13 schreef Yolk het volgende:
Ben allang blij dat er niets van The Cure uit is geflikkerd. Stonden er twee (waaronder Lovesong(!)) in de onderste regionen. Misschien zorgt Pinkpop wel voor een, hopelijk aanzienlijke, stijging.
Klopt, En Disintegration hoort er ook wel bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misplaced Childhood is ook pas voor het eerst, toch?
Volgend jaar maar eens op Fascination Street stemmen. Al vind ik dat misschien wel het minste liedje van het album.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, En Disintegration hoort er ook wel bij.
De hele versie dan wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, En Disintegration hoort er ook wel bij.
Ik zet 'm (nu) aan (top 4000) en hoor meteen More Than This. Tikkie te laag...quote:
Het hele album is wel wat overdreven, Dat haalt zelfs Rumours nietquote:
Daar gaat de gemiddelde liedjeskwaliteit wel van achteruit.quote:
Als de rest er maar uit isquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
Miste er een plaat van BløfHoe kan dit?!
Déja Vu stond er ooit wel bijna helemaal in. Is nu weinig meer van over...quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het hele album is wel wat overdreven, Dat haalt zelfs Rumours niet
Nooit meer dan 40%quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Déja Vu stond er ooit wel bijna helemaal in. Is nu weinig meer van over...
Gewoon de helft toch?quote:
Ohja ik ben scheelquote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Heel apart ja. Misschien een stemactie van een Counting Crows-fanclub?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:42 schreef molloot200 het volgende:
Soms vraag ik me echt af waar die nieuwe binnenkomers vandaan komen. Slaap Zacht Elizabeth?
Stond er wel in, maar ze deden vrijwillig een stapje opzij, omdat dat beter, omdat dat beter is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:37 schreef Niveath het volgende:
Die horrorplaat van Marco, Armin en Davina zal er trouwens ook wel instaan toch?
Zie ik nu pas, even verlaat juichen dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:05 schreef Frambozenpudding het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:59 schreef koffieleuk het volgende:
Hier de uitvallers van plaatsen 2000 - 1901, netjes gesorteerd![]()
Zijn er 39 in totaal. Ben nu bezig met de volgende 100.Dat zijn er al aardig wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met deze monsterklus...
Het zijn er net over de 100, valt nog best mee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn er al aardig wat.
Succes met deze monsterklus...
Ik komt nu tot 96, stonden er een paar onterecht in het eerdere lijstjequote:Op vrijdag 13 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn er net over de 100, valt nog best mee.
Zijn inkomend en uitgaand nu even lang?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:26 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Ik komt nu tot 96, stonden er een paar onterecht in het eerdere lijstje
2 Brother on the Fourth floor Never Alone
Adele Send My Love (To Your New Lover)
Aerosmith Cryin’
Alanis Morissette Thank U
Al Green Let’s Stay Together
Alicia Keys Fallin’
Alicia Keys If I Ain’t Got You
Arctic Monkeys Why’d you only call me when you’re high?
Beastie Boys Intergalactic
Bastille Good Grief
Beatles Here there and everywhere
Beatles Across the universe
Beatles Hello goodbye
Berlin Take My Breath Away
Birdy People Help the People
Blof Hemmingway
Blof Open je ogen
Bob Marley Jamming
Bomfunk MCs Freestyler
Bruno Mars Locked out of Heaven
Buffalo Springfield For What it’s worth
Chaka Kahn I’m Every Woman
Chef’s Special Birds
Cher Believe
Chicago You’re the Inspiration
Coldplay The Hardest Part
David Glen Eisley Sweet Victory
Deep Blue Something Breakfast at Tiffany’s
Diana Ross I’m Coming Out
The Doors Waiting for the Sun
Earth and Fire Song of the Marching Children
Ed Sheeran Don’t
Ed Sheeran Sing
Emily Sandé Read all about it (pt. III)
Enrique Iglesias Hero
Fluitsma & Van Tijn 15 Miljoen Mensen
Foo Fighters Wheels
Frank Sinatra Strangers in the Night
Frank Sinatra I’ve Got You under my skin
Freddie Mercury The Great Pretender
Freddie Mercury Living on My Own
Gnarls Barkley Crazy
Haddaway What is Love
Imagine Dragons I Bet My Life
Jack Johnson Banana Pancakes
James Arthur Say You Won’t Let Go
John Mayer Stop this train
Kane No Surrender
Kate Bush Babooshka
Katy Perry Roar
Kenny B Parijs
Kim Wilde Kids in America
Kovacs Diggin’
Kraftwerk The Model
Level 42 Love Games
Macklemore & Ryan Lewis Same Love
Madonna Like a Virgin
Madonna Papa Don’t Preach
Marco Borsato Vrij Zijn
Martin Garrix In the Name of Love
Martin Garrix & Dua Lipa Scared to Be Lonely
Matt Simons Catch & Release
Michael Bublé It’s a Beautiful Day
Michael Jackson I Just Can’t Stop Loving You
Nancy Sinatra These boots are made for walking
Natalie Imbruglia Torn
Neil Young Needle and the Damage Done
Niall Horan This Town
Nickelback Rockstar
Niels Geusebroek Take Your Time Girl
Outkast Ms. Jackson
Peter Koelewijn KL 204 (Als ik God was)
Portugal. The Man Feel it Still
Propaganda Duel (Eye to eye)
Randy Crawford One Day I’ll Fly Away
Rihanna & Kanye West & Paul FourFiveSeconds
Roberta Flack Killing Me Softly with His Song
The Rolling Stones Let’s Spend the Night Together
The Rolling Stones The Last Time
Santana Maria Maria
Shawn Mendes Stitches
Shawn Mendes Mercy
Shawn Mendes There’s Nothing Holding me Back
Shirley Bassey This Is My Life
Sia The Greatest
Stevie Wonder As
The Supremes Reflections
Swedish House Mafia Don’t you worry child
Tears for Fears Mad World
Them Gloria
Tom Petty Into the great wide open
Tom Petty Refugee
Tracy Chapman Talkin' 'bout a revolution
Village People Y.M.C.A.
The Weeknd ft. Daft Punk I Feel it Coming
Zager & Evans In the year 2525 (exordium and terminus)
Ik heb 92 binnenkomers in het lijstje, dus er missen er in ieder geval nog 4.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zijn inkomend en uitgaand nu even lang?
In 2014-2016 was wel echt een grote schoonmaak aan de gang, vorig jaar kwam er gewoon een hele hoop nieuwe meuk bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:35 schreef Cassa95 het volgende:
Rond de 100 valt gelukkig erg mee. Vorige jaren 160, 91, 202, 203 en 189
She flew away?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Randy Crawford er ook uit zie ik, dat is ook wel balen
En dan viel dat nog mee, aangezien de hoeveelheid nummers van vorig jaar die er nu pas inkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2014-2016 was wel echt een grote schoonmaak aan de gang, vorig jaar kwam er gewoon een hele hoop nieuwe meuk bij.
Ja, toen het de Tobsong werd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vervelende Hoe het Danst zo snel niet kunnen vinden, dus blijkbaar heeft Stenders' anti-endorsement geholpen. Hij zei ooit letterlijk dat ie de keuze had tussen boycotten of het kanaal in rijden als ie gedwongen werd m te draaien.
Alleen dit deel komt uit 2017, 2018 of 2019. Valt dat qua aantal mee of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:05 schreef Frambozenpudding het volgende:
Billie Eilish - Bad Guy
Diggy Dex - De Zon Op
Duncan Laurence - Arcade
Ed Sheeran - Happier
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Lauren Daigle - You Say
Maroon 5 - Memories
Nielson - IJskoud
Rammstein - Deutschland
Snelle - Reünie
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:59 schreef koffieleuk het volgende:
Hier de uitvallers van plaatsen 2000 - 1901, netjes gesorteerd![]()
Zijn er 39 in totaal. Ben nu bezig met de volgende 100.Hier de uitvallers van nummer 1900 - 1801 (23 stuks)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu laat ik het erbij
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
'Sprookjesmetal'quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:51 schreef Keyos het volgende:
Ben als fan van Nightwish wel écht heel erg blij dat Ghost Love Score erin staat (dat is imo het beste nummer van ze, zeker de Live versie van Wacken). Alleen een beetje zonde dat ik er niet op had gestemd omdat ik er niet vanuit ging dat dit nummer er ooit in zou gaan komen.
Ben nu al benieuwd naar de reacties hier en op Twitter haha.
Mijn theorie is dat dit nummer meer een hit onder de jeugd dan onder de Ome Marco fanclub is geweest. Het was vrij vroeg in het jaar, dus er zijn alweer zoveel hitjes overheen gekomen dat die dit gedoe gewoon alweer hebben verdrongen bij die doelgroep.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:46 schreef molloot200 het volgende:
Die andere twee nummers van Davina Michelle (Skyward en Better Now) staan er ook niet in. En ook Marco's andere grote nummer van dit jaar met Snelle (Lippenstift) staat er niet in. Blijkbaar valt het toch allemaal mee met dat nummer. Als ie niet in de keuzelijst staat denken mensen er ook niet aan?
Bedenk me nu dat het wss de albumversie met Tarja zal zijn die ze draaien, en niet een versie met Floor. Maar goed, alsnog leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Sprookjesmetal'
'Kitsch'
'Duurt te lang, zit hier al een tijdje...'
Ik vind Ghost Love Score zeker niet hun beste liedje trouwens, daar werd het mij al erg kitscherig. Doe mij maar de wat meer recht-toe-recht-aan nummers zoals She Is My Sin of The Kinslayer. Ik vind Wishmaster en Once (waar echt tig betere nummers op staan) hun enige echt fijne albums ook, met Anette werd t wel erg oppervlakkig en die andere oudere LPs hebben wel erg veel meuk.
LARP muziekquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Sprookjesmetal'
'Kitsch'
'Duurt te lang, zit hier al een tijdje...'
Hoe Het Danst is de grootste hit van het jaar en stond tot deze week nog in de top40 en bij de bovenste 20 op Spotify. Plus de enorme stadionconcerten van Marco dit jaar, had ik dit echt als zekerheid opgeschreven. Maar goed, andere vooraf bedachte zekerheden als Krezip of Avicii's postume hit met Coldplay of Edjes hits uit dit jaar komen ook niet binnen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat dit nummer meer een hit onder de jeugd dan onder de Ome Marco fanclub is geweest. Het was vrij vroeg in het jaar, dus er zijn alweer zoveel hitjes overheen gekomen dat die dit gedoe gewoon alweer hebben verdrongen bij die doelgroep.
Verklaart wel een hoop, vroeger zat Nightwish ook in mijn vaste repertoire, toen bestond mijn vriendenkring nog uit een hoop van dat soort figuren.quote:
Hij doet het altijd nog beter dan die ene beroerde drummer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt nooit wat met die Paul McCartney he? Zelfs met Kanye valt hij nu alweer uit de lijst
Look at this graaaaaph...quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij doet het altijd nog beter dan die ene beroerde drummer.
Het is treurig met de hiphop gesteld in de Top 2000. Heb er ook op gestemd, maar helaas. Net als Intergalactic van de Beastie Boys (jeugdsentiment), maar die ligt er nu ook uit...quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:22 schreef Kerftminister het volgende:
Ms. Jackson eruit.Nederland is geen Hip Hop land.
Zowel op ms Jackson als Intergalactic gestemd. Zonde dat het er niet instaat maar er zijn nummers die ik meer misquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:26 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het is treurig met de hiphop gesteld in de Top 2000. Heb er ook op gestemd, maar helaas. Net als Intergalactic van de Beastie Boys (jeugdsentiment), maar die ligt er nu ook uit...
Blijft het nog wel te vraag of ze de volledige 10 minuten gaan draaien.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat het wss de albumversie met Tarja zal zijn die ze draaien, en niet een versie met Floor. Maar goed, alsnog leuk.
Ik denk dat ze wel de volle 10 minuten laten horen, het nummer is nooit in een kortere versie uitgebracht. Maar we zullen zien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft het nog wel te vraag of ze de volledige 10 minuten gaan draaien.
En of hij niet om 4:00 wordt geplaatst.
Lijkt me wel, het is geen 2004.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft het nog wel te vraag of ze de volledige 10 minuten gaan draaien.
En of hij niet om 4:00 wordt geplaatst.
Het verbaasde mij ook, maar die stond er sinds 2013 niet meer in..quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:12 schreef MTheBassman het volgende:
stond It's Raining Again er nog niet in? Of is dat zo'n geval van 1/2 jaar eruit en weer terug? Vreemd, dacht dat die er wel elk jaar instond.
Muten is voor kleuters die hun zin niet krijgen. Inherent een beetje gelijk aan het gedrag van die boeren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik veel van de nieuwkomers best oké vind. Misschien dat ik deze editie toch niet ga boycotten. Uiteraard wel muten bij de nummer 9.
Ik mute normaal ook nooit als ik een nummer kut vind bijvoorbeeld. Dat hoort erbij. Dit is anders.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muten is voor kleuters die hun zin niet krijgen. Inherent een beetje gelijk aan het gedrag van die boeren.
Oh nee je doet lekker, ik zet m wel gewoon op als ik dan nog luister. Ken het mij verrekken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik mute normaal ook nooit als ik een nummer kut vind bijvoorbeeld. Dat hoort erbij. Dit is anders.
Maar goed, niet zo'n zin om die discussie weer te starten, ik begin net weer een beetje zin te krijgen in de Top 2000.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
mwah, als ik een nummer echt niet kan uitstaan (zoals elk Hazes nummer) mute ik het gewoon even, omdat ik gewoon geen zin heb in dat gekerm. Als men om cool te doen nummers wil muten dan vind ik dat een ander verhaal.
Same here, maar dan met Disturbed en Kensington's Sorry...quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat dus.
En natuurlijk om mijn missie om never ever nooit Claudia te horen vol te kunnen houden.
Ik begrijp dat ze niet bij jou mag?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat dus.
En natuurlijk om mijn missie om never ever nooit Claudia te horen vol te kunnen houden.
Gnuif.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze niet bij jou mag?
Krezip?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik evenmin, op De Breij en Krezip na.
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Krezip?![]()
Wat is daar zo erg aan?
Hmm oké. Zie er zelf niet echt iets kwaads in. Het is soms wel erg braaf en een beetje saai, maar niet vreselijk. Sweet Goodbyes luisterde ik vroeger nog wel regelmatig, laatste jaren eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
And if ai koet, ai woet steeiee...
Geen twijfel, die zijn zwaar gestegen. Staat die nieuwe meuk van ze er eigenlijk niet in? Dat verbaast me wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hmm oké. Zie er zelf niet echt iets kwaads in. Het is soms wel erg braaf en een beetje saai, maar niet vreselijk. Sweet Goodbyes luisterde ik vroeger nog wel regelmatig, laatste jaren eigenlijk niet meer.
Ben trouwens wel benieuwd of ze nog gestegen zijn naar aanleiding van hun reünie.
Misschien dat zelfs voor Krezip-fans dat toch een beetje veel van het goede wasquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen twijfel, die zijn zwaar gestegen. Staat die nieuwe meuk van ze er eigenlijk niet in? Dat verbaast me wel.
De naam past niet bij de muziek, dat heb ik altijd wel gevonden. Je zou eerder iets metal-achtigs verwachten van een band met die naam.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Krezip ook een rare naam eigenlijk.
Perzik andersom was het toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Krezip ook een rare naam eigenlijk.
Dat is nieuw voor me. Weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Perzik andersom was het toch?
Anagram van perzik. Close enough.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, perzik andersom is kizrep. Maar het is wel een anagram ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Lego engelsquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
(Perz)ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een uitgesproken hekel aan
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Hier alle uitvallers t/m 1500. (95 in totaal)Dank je. Zat nogal wat slecht nieuws tussen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:1804 - Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1761 - Randy Crawford - One Day I'll Fly Away
1760 - Diana Ross & The Supremes - Reflections
1729 - Alicia Keys - If I Ain't Got You
1728 - Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
1596 - Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song
[ Bericht 0% gewijzigd door Kopiko op 13-12-2019 21:20:22 ]
De LBGT enz. community heeft het dit jaar slecht georganiseerd...quote:1676 - Freddie Mercury - Living On My Own
1675 - Shirley Bassey - This Is My Life
Die hebben Claudia nogquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De LBGT enz. community heeft het dit jaar slecht georganiseerd...
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gelukkig staat voor de Village People Born To Be Alive er nog wel in.
Klootviool, daar is het toch van?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gelukkig staat voor de Village People Born To Be Alive er nog wel in.
Bedankt voor het opmerken!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Never mind, bij mij geeft de site aan dat Can't Get Out Of My Head er gewoon nog instaat
No problemo!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor het opmerken!Ik voerde per ongeluk 'I Can't Get You Out Of My Head" in en kon niet zien wat er mis was.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vrees echt een kut lijst dit jaar
Helaas geen kutlijst dus...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Merol hou je bek en bef me staat er niet in
Vergeet naast die 2 ook Same Love, I'm Coming Out en YMCA nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De LBGT enz. community heeft het dit jaar slecht georganiseerd...
Je doet je naam weer eer aan!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop moois verdwijnt.... ik vrees echt een kut lijst dit jaar
Helemaal goed geradenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze niet bij jou mag?
Ha!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Helaas geen kutlijst dus...
Man, man, man... (m/v)quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Vergeet naast die 2 ook Same Love, I'm Coming Out en YMCA niet
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen, maar het zijn alledrie zeker wel LGBT anthemsquote:
Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn dat hier erg veel nummers van vorig jaar of 2017 tussen staan. Als je volgend jaar alweer op een andere hit gaat stemmen snap je de essentie totaal niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:26 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Ik komt nu tot 96, stonden er een paar onterecht in het eerdere lijstje
2 Brother on the Fourth floor Never Alone
Adele Send My Love (To Your New Lover)
Aerosmith Cryin’
Alanis Morissette Thank U
Al Green Let’s Stay Together
Alicia Keys Fallin’
Alicia Keys If I Ain’t Got You
Arctic Monkeys Why’d you only call me when you’re high?
Beastie Boys Intergalactic
Bastille Good Grief
Beatles Here there and everywhere
Beatles Across the universe
Beatles Hello goodbye
Berlin Take My Breath Away
Birdy People Help the People
Blof Hemmingway
Blof Open je ogen
Bob Marley Jamming
Bomfunk MCs Freestyler
Bruno Mars Locked out of Heaven
Buffalo Springfield For What it’s worth
Chaka Kahn I’m Every Woman
Chef’s Special Birds
Cher Believe
Chicago You’re the Inspiration
Coldplay The Hardest Part
David Glen Eisley Sweet Victory
Deep Blue Something Breakfast at Tiffany’s
Diana Ross I’m Coming Out
The Doors Waiting for the Sun
Earth and Fire Song of the Marching Children
Ed Sheeran Don’t
Ed Sheeran Sing
Emily Sandé Read all about it (pt. III)
Enrique Iglesias Hero
Fluitsma & Van Tijn 15 Miljoen Mensen
Foo Fighters Wheels
Frank Sinatra Strangers in the Night
Frank Sinatra I’ve Got You under my skin
Freddie Mercury The Great Pretender
Freddie Mercury Living on My Own
Gnarls Barkley Crazy
Haddaway What is Love
Imagine Dragons I Bet My Life
Jack Johnson Banana Pancakes
James Arthur Say You Won’t Let Go
John Mayer Stop this train
Kane No Surrender
Kate Bush Babooshka
Katy Perry Roar
Kenny B Parijs
Kim Wilde Kids in America
Kovacs Diggin’
Kraftwerk The Model
Level 42 Love Games
Macklemore & Ryan Lewis Same Love
Madonna Like a Virgin
Madonna Papa Don’t Preach
Marco Borsato Vrij Zijn
Martin Garrix In the Name of Love
Martin Garrix & Dua Lipa Scared to Be Lonely
Matt Simons Catch & Release
Michael Bublé It’s a Beautiful Day
Michael Jackson I Just Can’t Stop Loving You
Nancy Sinatra These boots are made for walking
Natalie Imbruglia Torn
Neil Young Needle and the Damage Done
Niall Horan This Town
Nickelback Rockstar
Niels Geusebroek Take Your Time Girl
Outkast Ms. Jackson
Peter Koelewijn KL 204 (Als ik God was)
Portugal. The Man Feel it Still
Propaganda Duel (Eye to eye)
Randy Crawford One Day I’ll Fly Away
Rihanna & Kanye West & Paul FourFiveSeconds
Roberta Flack Killing Me Softly with His Song
The Rolling Stones Let’s Spend the Night Together
The Rolling Stones The Last Time
Santana Maria Maria
Shawn Mendes Stitches
Shawn Mendes Mercy
Shawn Mendes There’s Nothing Holding me Back
Shirley Bassey This Is My Life
Sia The Greatest
Stevie Wonder As
The Supremes Reflections
Swedish House Mafia Don’t you worry child
Tears for Fears Mad World
Them Gloria
Tom Petty Into the great wide open
Tom Petty Refugee
Tracy Chapman Talkin' 'bout a revolution
Village People Y.M.C.A.
The Weeknd ft. Daft Punk I Feel it Coming
Zager & Evans In the year 2525 (exordium and terminus)
Juist!quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:16 schreef hhh38 het volgende:
Als je volgend jaar alweer op een andere hit gaat stemmen snap je de essentie totaal niet.
Ik weet dat je die niet bedoelt maar die staat er dus niet in, schandalig, een van de beste popnummers aller tijden. Denk dat mijn smaak teveel afwijkt van de gemiddelde Nederlanderquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor het opmerken!Ik voerde per ongeluk 'I Can't Get You Out Of My Head" in en kon niet zien wat er mis was.
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik weet dat je die niet bedoelt maar die staat er dus niet in, schandalig, een van de beste popnummers aller tijden. Denk dat mijn smaak teveel afwijkt van de gemiddelde Nederlander
Het ESF-playlist topic
Bedankt voor het opmerken!quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Dank voor alle moeite. Marco en Ali staan er helaas wel in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal uitvallers ook op 97!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Marco en Ali is zo slecht dat het goed is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Zie nu net idd dat het beide lijstjes met afvallers zijn. Ik zal het morgen fixen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:43 schreef Yolk het volgende:
Guiding Light was een nieuwkomer dacht ik? Staat nu tussen de afvallers.
Werd even enthousiast, want dacht aan het nummer van Television, maar is dus blijkbaar Mumford & Sonsquote:Op zaterdag 14 december 2019 02:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zie nu net idd dat het beide lijstjes met afvallers zijn. Ik zal het morgen fixen.![]()
Opnieuw bedankt voor het opmerken!
Wat Child! Wat Child!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:18 schreef Yolk het volgende:
Ey yo hoe erg zou het zijn op de Balkan?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor het opmerken!![]()
Ik heb weer een nieuwkomer gevonden, dus die teller staat op 97.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal uitvallers ook op 97!Klopt dit allemaal wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Sinatra zowel uitvaller als nieuwkomer?Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Goed werk Mex!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles waarvan ik dacht dat het re-entries zijn even gemarkeerd.
Bedankt!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seconds of Summer - Youngblood
Adele - All I Ask
Anouk - Modern World RE
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
Creedence Clearwater Revival - Up Around the Bend RE
Daniël - Lohues Op ‘t Platteland RE
De Dijk - Onderuit
Diggy Dex - De Zon Op
Dire Straits - Calling Elvis RE
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij RE
Duncan Browne - The Wild Places RE
Duncan Laurence - Arcade
Eagles - Peaceful Easy Feeling RE
Ed Sheeran - Happier
Elbow - Grounds for Divorce RE
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road RE
Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart RE
Frank Boeijen Groep - Winter in Hamburg RE
Golden Earring - Bombay RE
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody RE
Golden Earrings - Sound of the Screaming Day RE
Jan Smit - Als de Morgen Is Gekomen RE
John Lennon & Yoko Ono & Plastic Ono Band - Happy X-Mas (War Is Over) RE
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen RE
Lauren Daigle - You Say
Marillion - Lavender
Maroon 5 - Memories
Muse - Resistance
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Paul Simon - Homeless
Pink Floyd - See Emily Play RE
The Prodigy - Breathe RE
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Robbie Williams - The Road to Mandalay RE
Rowwen Hèze - Vlinder
Snelle - Reünie
The Smiths - How soon is Now RE
Supertramp - It's raining again RE
The Beatles - Don't Let Me Down RE
The Byrds - Mr. Tambourine Man RE
Tina Turner - We Don't Need Another Hero RE
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Alles waarvan ik dacht dat het re-entries zijn even gemarkeerd.
Beide lijstjes in die post zijn uitvallers, dus daarom klopt het dat Frank Sinatra in beide voorkomt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt dit allemaal wel?
Frank Sinatra zowel uitvaller als nieuwkomer?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Hier alle uitvallers t/m 1500. (95 in totaal)Weer een aantal pareltjes uit de oudere en betere deceniums verdwenen, maar aan de andere kant ook veel nieuwere opportunistisch binnen gestemde platen die er vrij snel weer uitdonderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOE HIER IETS MEE! RADIO TWEE!
Aandeel van Level42 wordt ook minimaal, wat toch bizar is voor een band die jarenlang zeer populair is geweest. Niet in de laatste plaats door de muzikale kwaliteiten van de bandleden.![]()
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug naar het land van de vergetelheid. 3 decennia een belangrijke factor geweest.
[ Bericht 0% gewijzigd door Piebe op 14-12-2019 11:28:39 ]Ja ja
Naast de dodenbonus doet de biopic bonus het tegenwoordig ook erg goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:54 schreef Piebe het volgende:
[..]
Weer een aantal pareltjes uit de oudere en betere deceniums verdwenen, maar aan de andere kant ook veel nieuwere opportunistisch binnen gestemde platen die er vrij snel weer uitdonderen.
DOE HIER IETS MEE! RADIO TWEE!
Aandeel van Level42 wordt ook minimaal, wat toch bizar is voor een band die jarenlang zeer populair is geweest. Niet in de laatste plaats door de muzikale kwaliteiten van de bandleden.![]()
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug na het land van de vergetelheid. 3 decennia lang populair geweest.
Staat er gewoon helemaal niet meer inquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:54 schreef Piebe het volgende:
Diana Ross mag na een klein oplevinkje ook weer terug na het land van de vergetelheid. 3 decennia een belangrijke factor geweest.
Gelukkig stemmen mensen nog genoeg op artiesten als Blof en Hazesquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er gewoon helemaal niet meer in
Dacht heel even dat Zoutelande er uit was, maar was vergeten Geike er bij te zetten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig stemmen mensen nog genoeg op artiesten als Blof en Hazes
Nederland is een smakeloos land.
Zal normaliter wel flink gezakt zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dacht heel even dat Zoutelande er uit was, maar was vergeten Geike er bij te zetten.
Vreugde van ultrakorte duur dus.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
Aantal uitvallers ook op 97!Hiervan heb ik overgehouden wat uit de tens komt + jaartal erbij. 31 van de 97 van de afgelopen 10 jaar. 15 de afgelopen vijf jaar. En het grootste deel stond er een goed aantal jaar in. Het zou overdreven zijn om deze nummers 'waan van de dag' te noemen, maar om het meeste rouw ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een enkeling van deze nummers vind ik wel bij de beste 2000 horen.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Extra zout in de wonde.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dacht heel even dat Zoutelande er uit was, maar was vergeten Geike er bij te zetten.
Vreugde van ultrakorte duur dus.
Volgens https://www.pino112.nl/top2000/ is het Everybody Hurts van R.E.M. Stond in 1999 op 31 en was in 2000 verdwenen. Sowieso in 2000 veel relatief hoge uitvallers.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste uitvaller ooit geweest? Kan me nog een jaar herinneren waarin All You Need Is Love van 800-nogwat het jaar ervoor er ineens niet meer instond.
Als je de eerste 2 jaren niet meetelt is het idd Slayer. In 2000 ging REM - Everybody Hurts van 31 eruit (+ nog 3 in de top100). Het jaar erna Comfortably Numb vanaf 74 (+ nog 1 vanuit de top 100)quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Angel of death van 199 en t jaar erna eruit maakt een goede kans
Pijnlijk!quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens https://www.pino112.nl/top2000/ is het Everybody Hurts van R.E.M. Stond in 1999 op 31 en was in 2000 verdwenen.
In 2000 waren Paranoid en Everybody hurts, (68 en 31 in 1999)quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste uitvaller ooit geweest? Kan me nog een jaar herinneren waarin All You Need Is Love van 800-nogwat het jaar ervoor er ineens niet meer instond.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:14 schreef Kopiko het volgende:
Vraagje:
Mogen bi-polairen en travestieten (etc) tweemaal een stemlijst indienen?
#dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een lijstje van alle uitvallers gesorteerd op jaartal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nieuwkomers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu op 94 uitvallers en 97 binnenkomers.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Machtig mooi monnikenwerk!quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:42 schreef koffieleuk het volgende:
We zitten nu op 94 uitvallers en 97 binnenkomers.
(En een slecht jaar voor de Sinatra's trouwens...)![]()
It was a very bad year..quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Machtig mooi monnikenwerk!
(En een slecht jaar voor de Sinatra's trouwens...)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:25 schreef Yolk het volgende:
Slecht jaar voor Schiphol (Peter Koelewijn en Randy Crawford exit)![]()
![]()
Was nog een nummer van Alicia Keys vergeten bij de uitvallers, dus nog even een kleine correctie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we 98 uitvallers en 94 binnenkomers (was in de vorige post verwisseld).Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Kan niet echt heel rouwig zijn om die gedateerde meuk.
Wel jammer dat een aantal van die EDM-klassiekers als Freestyler, No Limit en What Is Love alweer weg zijn.![]()
Vliegschaamte!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:25 schreef Yolk het volgende:
Slecht jaar voor Schiphol (Peter Koelewijn en Randy Crawford exit)![]()
Weggevlogenquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:25 schreef Yolk het volgende:
Slecht jaar voor Schiphol (Peter Koelewijn en Randy Crawford exit)
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Heb Upside Down maar even op de gitaar geleerd net, het minste wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig stemmen mensen nog genoeg op artiesten als Blof en Hazes
Nederland is een smakeloos land.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer dat Nothing to Find van The War on Drugs het niet heeft gered.Eén van mijn favoriete nummers die ik niet kansloos acht. Stond dit jaar zelfs in de suggestie lijst
![]()
Noem het maar gewoon dance.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer dat een aantal van die EDM-klassiekers als Freestyler, No Limit en What Is Love alweer weg zijn.
Het woord EDM (officieel een hedendaagse parapluterm waar veel onder valt) riekt me teveel naar de typische platte klank van de laatste circa 15 jaar.
Dat die nummers weg zijn, doet wel vermoeden dat de 90's-revival weer over is. Waarbij 'Foute Uur'-nummers dan weer het eerste terug de doofpot in gaan. Veel van die acts stonden afgelopen decennium weer opnieuw op het podium.
[ Bericht 6% gewijzigd door Eightyone op 14-12-2019 15:54:59 ]![]()
🙃quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb Upside Down maar even op de gitaar geleerd net, het minste wat ik kan doen.![]()
In the Year 2525 vind ik van de oude platen als enige eentje die echt jammer is, gewoon vanwege die sfeer. De anderen zijn hooguit jammer, al heb ik wel een zwak voor Nancy.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer dat een aantal van die EDM-klassiekers als Freestyler, No Limit en What Is Love alweer weg zijn.
De 90's revival is overigens nooit echt een ding geweest, behalve dan wat foute uur meuk die ineens overal gemeengoed werd door wat remixes zoals Casanova. Dat het het in de Top 2000 'ineens' goed deed lag meer gewoon aan de verruiming van de keuzelijst en de verschuiving van het stempubliek van de Top 2000.
Die verschuiving is nu al wel voltooid, dus de 90's zaten al redelijk aan hun max. Neem daarbij dat er nog meer nieuwe nummers in de lijst komen die andere liedjes wegpesten, daar zit dan automatisch ook wat 90s bij.
Het is niet alsof Wonderwall en Bittersweet Symphony ineens op plek 1200 gaan staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Natalie Umbruglia en Torn is ook zo'n typische jojo-plaat voor mijn gevoelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit heb ik met For What it's Worth, omdat ik die juist wilde redden. Nancy d'r vader -1 vind ik als liefhebber jammer, maar die kreeg er vorig jaar nog 1 bij, dus dat is wel te overleven.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In the Year 2525 vind ik van de oude platen als enige eentje die echt jammer is, gewoon vanwege die sfeer. De anderen zijn hooguit jammer, al heb ik wel een zwak voor Nancy.
Denk je dat een deel van de platen van het eerste uur die in recente jaren verdwenen zijn wat meer gaat jojo-en vanaf nu? Zoals The Byrds en Supertramp die nu weer terugkomen? Of zijn dat gewoon wat stuipen voor het definitieve einde?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
In The Year 2525 gaf mij echt het ultieme top 2000 gevoel, hoorde je verder door het jaar ook nooit
Echt jammer dat die eruit ligt![]()
The Byrds zullen nog wel een paar jaar op het randje zitten denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit heb ik met For What it's Worth, omdat ik die juist wilde redden. Nancy d'r vader -1 vind ik als liefhebber jammer, maar die kreeg er vorig jaar nog 1 bij, dus dat is wel te overleven.
Denk je dat een deel van de platen van het eerste uur die in recente jaren verdwenen zijn wat meer gaat jojo-en vanaf nu? Zoals The Byrds en Supertramp die nu weer terugkomen? Of zijn dat gewoon wat stuipen voor het definitieve einde?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Byrds zullen nog wel een paar jaar op het randje zitten denk ik.
All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Motor - AirPort had dat voor mij ook, maar die is er al jaren uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef ok01 het volgende:
In The Year 2525 gaf mij echt het ultieme top 2000 gevoel, hoorde je verder door het jaar ook nooit
Echt jammer dat die eruit ligt
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ja die ook inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Motor - AirPort had dat voor mij ook, maar die is er al jaren uit![]()
Ik ben wel heel opgelucht dat Homburg er nog in zit![]()
Wel mee eens dat 2525 erin had moeten blijven. Denk dat dat van de uitvallers de enige plaat van voor 1980 is die ik ga missen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In the Year 2525 vind ik van de oude platen als enige eentje die echt jammer is, gewoon vanwege die sfeer. De anderen zijn hooguit jammer, al heb ik wel een zwak voor Nancy.![]()
Song of the Marching Children vind ik ook wel jammer, al draaiden ze natuurlijk toch nooit de versie van 20 minuten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel mee eens dat 2525 erin had moeten blijven. Denk dat dat van de uitvallers de enige plaat van voor 1980 is die ik ga missen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mja, ik vind EDM wel een nuttige parapluterm eigenlijk. Dan krijg je ook geen gezeik met of iets nou dance, house, trance of wat dan ook is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon dance.
Het woord EDM (officieel een hedendaagse parapluterm waar veel onder valt) riekt me teveel naar de typische platte klank van de laatste circa 15 jaar.
Dat die nummers weg zijn, doet wel vermoeden dat de 90's-revival weer over is. Waarbij 'Foute Uur'-nummers dan weer het eerste terug de doofpot in gaan. Veel van die acts stonden afgelopen decennium weer opnieuw op het podium.![]()
Tuurlijk wel, Electronic Dance Music...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had die hele term EDM nog nooit gehoord![]()
Ik verwar die plaat for some reason altijd met Pilot - Magicquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Motor - AirPort had dat voor mij ook, maar die is er al jaren uit![]()
![]()
Diana leeft! Re-entry gevonden:
Adele - All I Ask
Anouk - Modern World
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
De Dijk - Onderuit
Diana Ross - Theme from 'Mahogany' https://staatieindetop200(...)/theme-from-mahogany
Diggy Dex - De Zon Op
Duncan Laurence - Arcade
Ed Sheeran - Happier
Golden Earring - Bombay
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Lauren Daigle - You Say
Marillion - Lavender
Maroon 5 - Memories
Muse - Resistance
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Paul Simon - Homeless
The Prodigy - Breathe
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Robbie Williams - The Road to Mandalay
Rowwen Hèze - Vlinder
Snelle - Reünie
Supertramp - It's raining again
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Whitney Houston - I Have NothingAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Geen idee waarom (die 20 seconden in Mr. Robot S2?)quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Tussle266 het volgende:
Adele - All I Ask
Anouk - Modern World
Billie Eilish - Bad Guy
Blof - Zaterdag
De Dijk - Onderuit
Diana Ross - Theme from 'Mahogany' https://staatieindetop200(...)/theme-from-mahogany
Diggy Dex - De Zon Op
Duncan Laurence - Arcade
Ed Sheeran - Happier
Golden Earring - Bombay
John Mayer - New Light
Kensington - Uncharted
Lauren Daigle - You Say
Marillion - Lavender
Maroon 5 - Memories
Muse - Resistance
Nielson - IJskoud
Nightwish - Elan
Paul Simon - Homeless
Phil Collins - Take me Home https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/phil-collins/take-me-home
The Prodigy - Breathe
Queen - A Winter's Tale
Queen - Save Me
Rammstein - Deutschland
Rammstein - Engel
Robbie Williams - The Road to Mandalay
Rowwen Hèze - Vlinder
Snelle - Reünie
Supertramp - It's raining again
U2 - Gloria (Live)
The War on Drugs - Pain
Waylon - Outlaw in 'em
Whitney Houston - I Have NothingAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Mahogany in de lijst, wat doet me dat goed! Echt een schitterend nummer wat mij heel veel doet als ik het hoor
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zat Take me home niet ook in één of andere reclame?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Geen idee waarom (die 20 seconden in Mr. Robot S2?)![]()
Laatst nummer Goffert Park afgelopen zomer van Phil
Take me homeHaters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://www.relisten.nl/search
Hier kun je bijvoorbeeld die maand nadat het topsong was invoeren.
Dan krijg je wel heel veel plays op Veronica, maar niet op Radio 2.
Dat komt wss omdat ze daar vaak de toevoeging HI (hit intro) of Nieuw op Topsong eraan toevoegen, die de tags wat verneuqenRadio 2 blijkt ze zowel te taggen onder The Teskey Brothers als Teskey Brothersquote:Op donderdag 12 december 2019 15:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
https://www.relisten.nl/search Alles van The Teskey Brothers wordt goed gedraaid op Radio 2. Ik had So Caught Up ook verwacht. Of iig Pain And Misery niet zonder keuzelijst verwacht. Mss nog een push gehad in de week zelfDan wordt het lastig de stats snel goed op een rijtje te krijgen. Ik snap echt niet waarom zo'n groot radiostation hier niet gewoon coherent mee om kan gaan. De officiële naam is duidelijk, dan moeten ze die ook gewoon gebruiken.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Forum Opties Forumhop: Hop naar: