Dit is inmiddels afgevallen, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:43 schreef Gutanoth het volgende:
@:GGMM
Xaiomi mi box s![]()
Absurd tevreden over, Android TV inclusief Chromecast HD voor de prijs van een losse Chromecast HD
Zoek je iets specifieks?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is inmiddels afgevallen, maar bedankt voor het meedenken.
Nee, ik heb een bon van 50 euro liggen maar ik heb eigenlijk niks nodig.quote:
Een spel voor de Switch natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bon van 50 euro liggen maar ik heb eigenlijk niks nodig.
Dit is een luxeprobleem.
goed spel jaquote:Op donderdag 12 december 2019 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Een spel voor de Switch natuurlijk
Dragon Quest Builders 2 bijvoorbeeld. @:Atypisch is het met deze suggestie eens.
Doe dit eens ff na:quote:
twitter:weddenopsport twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:52:45Chivv wint bijna 75.000 met klappers bij @unibet tijdens Cl-ronde en gok op Valencia https://t.co/CWmZfYRbBe reageer retweet
Lekker maatquote:Op donderdag 12 december 2019 15:43 schreef Gutanoth het volgende:
@:GGMM
Xaiomi mi box s![]()
Absurd tevreden over, Android TV inclusief Chromecast HD voor de prijs van een losse Chromecast HD
Ja, toevallig wel!:quote:Op donderdag 12 december 2019 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan is dat een serieuze optie.
Heb je ook nog advies welke ik dan zou moeten nemen.
Ik koop niks van B-merken.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel!:
https://www.bol.com/nl/p/(...)wh/9200000091749910/
Heb toevallig net een tweede aangeschaft voor de bovenverdieping!
Hoiquote:Op donderdag 12 december 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik koop niks van B-merken.
Maar bedankt voor met meedenken.
Nou ja, moet.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Moet je een cadeau bedenken?
Definieer B-merkenquote:Op donderdag 12 december 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik koop niks van B-merken.
Maar bedankt voor met meedenken.
Want duurder = beter toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een merk dat paupers gebruiken omdat ze geen echt merk kunnen betalen.
scheerpaparaatquote:Op donderdag 12 december 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk even mee over m'n cadeaubon aub.
Ik mention je niet voor niks natuurlijk.
wow, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:12 schreef Gutanoth het volgende:
Dat zou betekenen dat A-merken merken zijn die forum admins kopen omdat ze niet intelligent genoeg zijn om zelf onderzoek te doen naar de producten met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
@Doublepain @Caland @AFCNielsquote:Op donderdag 12 december 2019 15:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe dit eens ff na:twitter:weddenopsport twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:52:45Chivv wint bijna 75.000 met klappers bij @:unibet tijdens Cl-ronde en gok op Valencia https://t.co/CWmZfYRbBe reageer retweet
Het is zelfs nog pijnlijker.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
aparaat
@:onlogisch
Maar heb ik al, toch bedankt.
Ajaxquote:Op donderdag 12 december 2019 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain @:caland @:afcniels
4/10quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ge(...)verzachten~a36046cc/
9/10
7/10quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
9/10
6/10quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
9/10
De ofds van juve barca en valencia zijn wel erg hoogquote:Op donderdag 12 december 2019 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain @:caland @:afcniels
Lekker maatquote:Op donderdag 12 december 2019 16:12 schreef Gutanoth het volgende:
Dat zou betekenen dat A-merken merken zijn die forum admins kopen omdat ze niet intelligent genoeg zijn om zelf onderzoek te doen naar de producten met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
wtfquote:Op donderdag 12 december 2019 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker maat
GGMM is een enorme debiel
Ook 9/10quote:Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
9/10
Xiaomi is serieus een prima merk, maar steeds hou je die troll vol. Erg vervelendquote:
Je bent heel vervelend vandaag met je gescheld en gedoe.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Xiaomi is serieus een prima merk, maar steeds hou je die troll vol. Erg vervelend
@:gutanoth en ik zijn daarom erg boos op je
Net op tijd gewijzigd.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent heel vervelend vandaag met je gescheld en gedoe.
Ik wil gewoon dat je mijn mening respecteert!!
je hebt gelijk kan beter vervelend doen in de discordquote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent heel vervelend vandaag met je gescheld en gedoe.
Ik wil gewoon dat je mijn mening respecteert!!
Ja, anders krijg je straks 20 mensen die je uitlachen.quote:
Precies, bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je hebt gelijk kan beter vervelend doen in de discord
Na de winterstop wel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Europa League.
Ik ook niet, misschien stukje AZ kijken of zoquote:Op donderdag 12 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij zenden ze PSV uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, misschien stukje AZ kijken of zo
Alleen de Nederlandse clubs dan.quote:
Oh jazeker, als Ajax er voortijdig uit ligt kan het toernooi mij ook gestolen worden.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen de Nederlandse clubs dan.
Dat interesseert me al helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze PSV uit.
[..]
Alleen de Nederlandse clubs dan.
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jazeker, als Ajax er voortijdig uit ligt kan het toernooi mij ook gestolen worden.
Maar Ajax heeft nu wel een goede kans om het te winnen dus het kan interessant worden.
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
Als ze vernederd worden is het misschien #BOMMELOUT , of zal PSV genoegen nemen met een zege op Fortuna? #geentopclubquote:Op donderdag 12 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert me al helemaal geen ene reet
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.
En laat Schuurs maar spelen ipv Veltman.
he niels maatjequote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.
Ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze vernederd worden is het misschien #BOMMELOUT , of zal PSV genoegen nemen met een zege op Fortuna? #geentopclub
Ook Ten Hag heeft soms torren in zijn hoofd.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.
komt wel weer goed hoor, ik hoop dat ze er zondag alweer staan anders wordt het wel een hele treurige kerstquote:Op donderdag 12 december 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
Hey @JanCees_godquote:
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Ten Hag heeft soms torren in zijn hoofd.
Dit jaar moeten ze de titel toch makkelijk kunnen pakken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt wel weer goed hoor, ik hoop dat ze er zondag alweer staan anders wordt het wel een hele treurige kerst
dat gaat ook wel lukken alleen is het beter om dat zondag al duidelijk te makenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit jaar moeten ze de titel toch makkelijk kunnen pakken.
Er was een advocaat boos op je twitteridool.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.
Daar erger ik me wel een beetje aan.
Ja dat had ik vorig jaar al met die Dani de Wit, snap niet wat hij ziet in dat soort types.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.
Daar erger ik me wel een beetje aan.
Ja, dat zag ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er was een advocaat boos op je twitteridool.
Ik ben benieuwd, AZ doet het het laatste jaar opeens wel goed tegen de grote clubs.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat ook wel lukken alleen is het beter om dat zondag al duidelijk te maken
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistischquote:Op donderdag 12 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.
En laat Schuurs maar spelen ipv Veltman.
Weet je al wat je wil kopen? Anders heb ik hier nog een idee voor je. https://www.bol.com/nl/p/(...)I3R_8URoCrYAQAvD_BwEquote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik.
Die heb ik er van langs gegeven.
met Veltman verder gaan na dit seizoen heeft ook geen zin, dan kan je beter Schuurs of Alvarez vast brengenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistisch
Siem is raar ja
Hopelijk krijgt marin weer een kans. Elftal is nu wel stabieler dan begin van het seizoen, lag niet alleen aan hem
Hoezo is het opportunisme als we Veltman al 6 jaar aan het werk hebben gezien in Ajax 1 en precies weten waar zijn minpunten liggen? Het is gewoon niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax op wil acteren.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistisch
Siem is raar ja
Hopelijk krijgt marin weer een kans. Elftal is nu wel stabieler dan begin van het seizoen, lag niet alleen aan hem
Als die gaat bij ajax dan zeker eensquote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Veltman verder gaan na dit seizoen heeft ook geen zin, dan kan je beter Schuurs of Alvarez vast brengen
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil kopen? Anders heb ik hier nog een idee voor je. https://www.bol.com/nl/p/(...)I3R_8URoCrYAQAvD_BwE
Iets voor je kerstbonus dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.
Idioot.
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.
Idioot.
Ajacied gespot.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Die van Ajax was ook spot on ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Feyenoord gaat er kansloos af vanavond.
Zoals jullie inmiddels weten komen mijn voorspellingen altijd uit, helaas.
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?
OF WEL SOMS???
JAWEL DUS!!!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, moet.
Ik heb een bon liggen van 50 euro.
Niet alleen kop, zijn kop is in prima verhouding met de rest van zijn lijf. #viesdikquote:Op donderdag 12 december 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft echt een gigantische kop gekregen.
wtfquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik krijg een cadeaubon van Coolblue van 50 euro.
Graag advies hoe ik deze het beste kan besteden.
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Sta je niet in de mentions? Dan ben ik NIET geïnteresseerd in je mening.
Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
[..]Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is wat je nu wil beweren??
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Moet je een cadeau bedenken?
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTFquote:Op donderdag 12 december 2019 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTF
dat had je best even kunnen vragen.
Zeker, ik hoop maar dat de komende dagen wat normaler verlopen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kennikniequote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
Chris Klomp is een obsessieve jongen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
Oh tegen die lul heb ik wel eens wat gezegd denk ik jaquote:Op donderdag 12 december 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrisklomp
Bedankt makker.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh tegen die lul heb ik wel eens wat gezegd denk ik ja
Als ik weer eens iets van hem tegenkom zal ik zeker niet twijfelen om hem volledig door de mangel te halen
Annemiek is het met je eens.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrisklomp
twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@chrisklomp @AndreKrouwel @wierdduk @PvdA @chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
(lol)twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@chrisklomp @AndreKrouwel @wierdduk @PvdA @chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:50 schreef Elan het volgende:
(lol)twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@:chrisklomp @:AndreKrouwel @:wierdduk @:PvdA @:chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
twitter:
Hij was nog niet binnen, het schijnt dat onlogisch ook OP de sportschool traint in plaats van er in.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me uitgesloten dat het hier om @:Onlogisch ging. https://www.ad.nl/binnenl(...)liquidatie~afc17d37/
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:22:27So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill! https://t.co/M8ZtS8okzE reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:22:27So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill! https://t.co/M8ZtS8okzE reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende: [..] Nou.. Het was wel beknopt hoor. Uberhaupt over hoe het met je gaat. Dat je eerder hier vaker was maar nu ook weer meer aanwezig bent
Ontzettend fijn uiteraard. Dat je een warme moeder moet zijn. En grapjes over het gewicht van mensen en hoe zwaar je wel niet bent.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me uitgesloten dat het hier om @:Onlogisch ging. https://www.ad.nl/binnenl(...)liquidatie~afc17d37/
Dan komt het ook niet echt als een verrassing.quote:Het slachtoffer reed volgens een bron in een gepantserde BMW. Zijn identiteit is nog niet bekend.
Amsterdamtwitter:mickvanwely twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:03:29Slachtoffer liquidatie Amsterdam is een bekende van de politie uit het criminele circuit, bevestigen meerdere goed ingevoerde bronnen. Achtste doodgeschoten man in Amsterdam sinds juni reageer retweet
Komt door jullie treurig beveiligde havenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Amsterdamtwitter:mickvanwely twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:03:29Slachtoffer liquidatie Amsterdam is een bekende van de politie uit het criminele circuit, bevestigen meerdere goed ingevoerde bronnen. Achtste doodgeschoten man in Amsterdam sinds juni reageer retweet
![]()
Zelfs de Chinezen haten Rotterdam https://www.ad.nl/rotterd(...)te-krijgen~a132554b/quote:Op donderdag 12 december 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt door jullie treurig beveiligde haven
OP NAAR HET RACHID TOPIC.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Rob de WijkGODquote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs de Chinezen haten Rotterdam https://www.ad.nl/rotterd(...)te-krijgen~a132554b/
was toch echt in Amstelveenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik hou van mijn mi box
@:gutanoth @:dimmak @:shizz zijn het vast met je eens
(lol)twitter:aad300 twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 12:53:13Allemaal onzin over die data van @DeBruyneKev bij zijn overgang van @VfL_Wolfsburg naar @ManCity ik zat samen met mijn oud speler cq TD bij @ManCity #Txiki Bergiristain op de tribune bij #Emiratescup om hem te scouten live @hlnsport @rscanderlecht https://t.co/suJnsyAxZi reageer retweet
Niet gekliktquote:
Wat onaardig, Roland. Ik vind je nieuwste act niet leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
val lekker van de trap joh gek
Als ik nu zeg wat ik echt van haar vindt dan ga ik meteen op vakantie makker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
![]()
De nieuwe MED is uit.
![]()
![]()
MED / Anne op zwart
Op naar het Anne (wie?) topic!!!!
@:wereldgozer
vindt?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik nu zeg wat ik echt van haar vindt dan ga ik meteen op vakantie makker.
Heeft die haar verhaal uitgebuit om boekjes te verkopen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
![]()
De nieuwe MED is uit.
![]()
![]()
MED / Anne op zwart
Op naar het Anne (wie?) topic!!!!
@:wereldgozer
Waar hoor ik bij?quote:
Kun je wel een deel van je geld terug krijgen KingFlopland.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:52 schreef KingRoland het volgende:
@:trein2000 30 min later aangekomen bij Leiden bedankt lul
dat kost weer wat moeitequote:Op zaterdag 14 december 2019 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kun je wel een deel van je geld terug krijgen KingFlopland.
Wie?quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:03 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonard is een type Jia Ruan
@:kingroland
Eens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:03 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonard is een type Jia Ruan
@:kingroland
Wij werken hier liever gewoon voor ons .. geldquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kun je wel een deel van je geld terug krijgen KingFlopland.
neem nog een oxazepammetje, je ziet spokenquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat kost weer wat moeite
ze kunnen me ov-chipkaart reishistorie lezen + dat de trein die ik heb genomen 30 min vertraging had. Banknummer staat ook gekoppeld dus dat kunnen ze prima automatiseren net zoals hoe @:oscar. zijn functie op FOK! binnenkort gaat verliezen.
madquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
neem nog een oxazepammetje, je ziet spoken
Het is wel weer allemaal dingen slecht bij Ajax he, wat een kleine mindere periode wel niet met de stemming kan doenquote:
tja het is dat of 1 wedstrijd van de 11 winnen en doen alsof er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel weer allemaal dingen slecht bij Ajax he, wat een kleine mindere periode wel niet met de stemming kan doen
Doelde meer op de media, hoe makkelijk die 180 graden draaien.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja het is dat of 1 wedstrijd van de 11 winnen en doen alsof er niks aan de hand is
die zitten te wachten op zo'n moment om Ajax af te schieten na ze eerst absurd op te hemelen, dat werkt natuurlijk wel lekker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelde meer op de media, hoe makkelijk die 180 graden draaien.
Maar Bommel mag wel blijven, er is toch niks beters
Lekker weer clicks scorenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zitten te wachten op zo'n moment om Ajax af te schieten na ze eerst absurd op te hemelen, dat werkt natuurlijk wel lekker.
Krijg lekker de teringquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt daarvoor een pm sturen naar forum@fok.nl
Sorry wordt agressief van de staat van fok mobielquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom meteen zo agressief?
Ik vind het ook erg irritant. Ik zal je daarom niet aanpakken op "wordt".quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry wordt agressief van de staat van fok mobiel
Doet mijn telefoonquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg irritant. Ik zal je daarom niet aanpakken op "wordt".
Kater na het volksfeest in Volendam?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, weer je oude naam. Jij bent ook een karikatuur van jezelf he
Huh.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, weer je oude naam. Jij bent ook een karikatuur van jezelf he
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.quote:
Stone autistquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
Echt he.quote:
ik was er nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kater na het volksfeest in Volendam?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
[..]
[..]
Ik wil hier zo graag commentaar op geven, maar dat ga ik niet doenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een award is een award.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:
Meest debiele user van het forum award gaat naar Drizzt
Nu heb je weer moeite he?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag commentaar op geven, maar dat ga ik niet doen
[..]
Nou dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk hoe madziendedwoest half VBL is.
het is lachwekkend, that's allquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet madquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent zelf lachwekkend.quote:
Ik kreeg niet het idee dat iemand boos is eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg niet het idee dat iemand boos is eigenlijk.
Kan elk moment gebeuren ja. Maar kan ook pas over 3 weken. Laatste is waarschijnlijker voor de eerste geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat je chick al op ontploffen?
Kerstdagen genotquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan elk moment gebeuren ja. Maar kan ook pas over 3 weken. Laatste is waarschijnlijker voor de eerste geloof ik.
Volgende keer 3 maanden later neuken. Zit je niet met deze kut maand.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als minister van feest zou een kerstkind wel goed bij me passen.
Ik ben allang blij dat het snel is gelukt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer 3 maanden later neuken. Zit je niet met deze kut maand.
Snap ik, kan ook een gedoe zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het snel is gelukt.
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Befbekje kan niet reageren hier.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Zo dan, koekoekquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Befbekje kan niet reageren hier.
Iddquote:
Wrapsquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Hey maat je vriend hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier
Wie ben jijquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga komende donderdag bij een figuur langs om te zien of ik dit ventje ga kopen. Gezien de helderheid van de kleuren (vooral het zwarte) neem ik aan dat het een mannetje is, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn vind ik het ook wel best, wellicht een tweede Tali erbij
[ afbeelding ]
Wtf waar is @drizztquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga komende donderdag bij een figuur langs om te zien of ik dit ventje ga kopen. Gezien de helderheid van de kleuren (vooral het zwarte) neem ik aan dat het een mannetje is, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn vind ik het ook wel best, wellicht een tweede Tali erbij
[ afbeelding ]
Hey, dit valt me nu pas op.quote:
quote:
avocado + zalmgodquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ochtend was nog wel okéquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat een tyfus weer vandaag.
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ochtend was nog wel oké
Ik hoop dat ze winnen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
morgen werken tijdens Feyenoord verdomme
Zelden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?
[..]
Ik hoop dat ze winnen!
ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?
[..]
Ik hoop dat ze winnen!
Waar precies meequote:Op zaterdag 14 december 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik er klaar mee ben
TarrelGod maakt haar kapot!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd eend (lol) in de bijt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TarrelGod maakt haar kapot!
@:zipportal
Wat?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We keep in touch. @Calandquote:Geluk Zoekers
5 uur geleden
Wat een kind .Er zijn mensen die aan het gas liggen heel hun leven .Je hebt een mooie carrière gehad ,wees trots en hou je bek
Recht door het middenquote:Op zondag 15 december 2019 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die denken dat ik rechts ben![]()
ik ben niet links en ik ben ook niet rechts
Hoi Roland, ben jij ook aan het juichen voor Feyenoord?quote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer ik denk dat Parasite wel een leuke film is voor jou en René. Misschien moeten jullie een keer samen naar die film gaan
Ja heb ik in overleg met @GGMM beslotenquote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Roland, ben jij ook aan het juichen voor Feyenoord?
Jeetje rustigquote:Op zondag 15 december 2019 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom nou maar met die awards, debiel.
@JR-Style-93 vindt dit leuk.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 15-12-2019 om 14:09:34Nederland is wereldkampioen en ook @rafvdvaart is he-le-maal door het dolle heen!! 😂😂#ZiggoSport #WKHandbal @Handbal_NL https://t.co/WfYtFCEJv5 reageer retweet
Rafa is ineens een handbal expert??quote:Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
@:jr-style-93 vindt dit leuk.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 15-12-2019 om 14:09:34Nederland is wereldkampioen en ook @:rafvdvaart is he-le-maal door het dolle heen!! 😂😂#ZiggoSport #WKHandbal @:Handbal_NL https://t.co/WfYtFCEJv5 reageer retweet
Jellyquote:Op zondag 15 december 2019 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rafa is ineens een handbal expert??
Hij weet alleen hoe een handbalster in bed is
quote:Op zondag 15 december 2019 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Gister Midway in de bios gekeken en ik moet eerlijk zeggen, toppertje hoor
Madquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep dat je mij 40/45x mentioned
Wel schattig
Wow, deze man is woedend.quote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep dat je mij 40/45x mentioned
Wel schattig
Ik hoop dat FEE dan voor een keer een werkend open gaat voor je.quote:Op zondag 15 december 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Europees voetbal zou leuk zijn. Hoop dat we dat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |