Vreemd eend (lol) in de bijt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TarrelGod maakt haar kapot!
@:zipportal
Wat?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
Precies wat ik zeg.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
We keep in touch. @Calandquote:Geluk Zoekers
5 uur geleden
Wat een kind .Er zijn mensen die aan het gas liggen heel hun leven .Je hebt een mooie carrière gehad ,wees trots en hou je bek
Recht door het middenquote:Op zondag 15 december 2019 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die denken dat ik rechts ben![]()
ik ben niet links en ik ben ook niet rechts
Hoi Roland, ben jij ook aan het juichen voor Feyenoord?quote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer ik denk dat Parasite wel een leuke film is voor jou en René. Misschien moeten jullie een keer samen naar die film gaan
Ja heb ik in overleg met @GGMM beslotenquote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Roland, ben jij ook aan het juichen voor Feyenoord?
Jeetje rustigquote:Op zondag 15 december 2019 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom nou maar met die awards, debiel.
@JR-Style-93 vindt dit leuk.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 15-12-2019 om 14:09:34Nederland is wereldkampioen en ook @rafvdvaart is he-le-maal door het dolle heen!! 😂😂#ZiggoSport #WKHandbal @Handbal_NL https://t.co/WfYtFCEJv5 reageer retweet
Rafa is ineens een handbal expert??quote:Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
@:jr-style-93 vindt dit leuk.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 15-12-2019 om 14:09:34Nederland is wereldkampioen en ook @:rafvdvaart is he-le-maal door het dolle heen!! 😂😂#ZiggoSport #WKHandbal @:Handbal_NL https://t.co/WfYtFCEJv5 reageer retweet
Jellyquote:Op zondag 15 december 2019 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rafa is ineens een handbal expert??
Hij weet alleen hoe een handbalster in bed is
quote:Op zondag 15 december 2019 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Gister Midway in de bios gekeken en ik moet eerlijk zeggen, toppertje hoor
Madquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep dat je mij 40/45x mentioned
Wel schattig
Wow, deze man is woedend.quote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit je nogal diep dat je mij 40/45x mentioned
Wel schattig
Ik hoop dat FEE dan voor een keer een werkend open gaat voor je.quote:Op zondag 15 december 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Europees voetbal zou leuk zijn. Hoop dat we dat halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |