Ajacied gespot.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Europa League.
Die van Ajax was ook spot on ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Feyenoord gaat er kansloos af vanavond.
Zoals jullie inmiddels weten komen mijn voorspellingen altijd uit, helaas.
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?
OF WEL SOMS???
JAWEL DUS!!!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, moet.
Ik heb een bon liggen van 50 euro.
Niet alleen kop, zijn kop is in prima verhouding met de rest van zijn lijf. #viesdikquote:Op donderdag 12 december 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft echt een gigantische kop gekregen.
wtfquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik krijg een cadeaubon van Coolblue van 50 euro.
Graag advies hoe ik deze het beste kan besteden.
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Sta je niet in de mentions? Dan ben ik NIET geïnteresseerd in je mening.
Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
[..]Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is wat je nu wil beweren??
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Moet je een cadeau bedenken?
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTFquote:Op donderdag 12 december 2019 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTF
dat had je best even kunnen vragen.
Zeker, ik hoop maar dat de komende dagen wat normaler verlopen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kennikniequote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
Chris Klomp is een obsessieve jongen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
Oh tegen die lul heb ik wel eens wat gezegd denk ik jaquote:Op donderdag 12 december 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrisklomp
Bedankt makker.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh tegen die lul heb ik wel eens wat gezegd denk ik ja
Als ik weer eens iets van hem tegenkom zal ik zeker niet twijfelen om hem volledig door de mangel te halen
Annemiek is het met je eens.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrisklomp
twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@chrisklomp @AndreKrouwel @wierdduk @PvdA @chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
(lol)twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@chrisklomp @AndreKrouwel @wierdduk @PvdA @chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:50 schreef Elan het volgende:
(lol)twitter:kelowhiz twitterde op donderdag 12-12-2019 om 16:18:47@:chrisklomp @:AndreKrouwel @:wierdduk @:PvdA @:chrisklomp : ben je nu echt zo dom? Hoe kan het in godsnaam dat jij geld krijgt voor je ongelooflijk stomme ideeën? Ze moesten je opsluitwn in een psychiatrische inrichting. Loser. reageer retweet
twitter:
Hij was nog niet binnen, het schijnt dat onlogisch ook OP de sportschool traint in plaats van er in.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me uitgesloten dat het hier om @:Onlogisch ging. https://www.ad.nl/binnenl(...)liquidatie~afc17d37/
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:22:27So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill! https://t.co/M8ZtS8okzE reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:22:27So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill! https://t.co/M8ZtS8okzE reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende: [..] Nou.. Het was wel beknopt hoor. Uberhaupt over hoe het met je gaat. Dat je eerder hier vaker was maar nu ook weer meer aanwezig bent
Ontzettend fijn uiteraard. Dat je een warme moeder moet zijn. En grapjes over het gewicht van mensen en hoe zwaar je wel niet bent.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me uitgesloten dat het hier om @:Onlogisch ging. https://www.ad.nl/binnenl(...)liquidatie~afc17d37/
Dan komt het ook niet echt als een verrassing.quote:Het slachtoffer reed volgens een bron in een gepantserde BMW. Zijn identiteit is nog niet bekend.
Amsterdamtwitter:mickvanwely twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:03:29Slachtoffer liquidatie Amsterdam is een bekende van de politie uit het criminele circuit, bevestigen meerdere goed ingevoerde bronnen. Achtste doodgeschoten man in Amsterdam sinds juni reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |