Krijg lekker de teringquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt daarvoor een pm sturen naar forum@fok.nl
Sorry wordt agressief van de staat van fok mobielquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom meteen zo agressief?
Ik vind het ook erg irritant. Ik zal je daarom niet aanpakken op "wordt".quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry wordt agressief van de staat van fok mobiel
Doet mijn telefoonquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg irritant. Ik zal je daarom niet aanpakken op "wordt".
Kater na het volksfeest in Volendam?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, weer je oude naam. Jij bent ook een karikatuur van jezelf he
Huh.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, weer je oude naam. Jij bent ook een karikatuur van jezelf he
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.quote:
Stone autistquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
Echt he.quote:
ik was er nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kater na het volksfeest in Volendam?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
[..]
[..]
Ik wil hier zo graag commentaar op geven, maar dat ga ik niet doenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een award is een award.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:
Meest debiele user van het forum award gaat naar Drizzt
Nu heb je weer moeite he?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag commentaar op geven, maar dat ga ik niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |