quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik miste de username die ik al 15 jaar gebruikte. Dacht dat het genot zou zijn om van Drizzt_DoUrden naar Drizzt te gaan, maar uiteindelijk vond ik het dus minder tof dan verwacht.
Nou dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk hoe madziendedwoest half VBL is.
het is lachwekkend, that's allquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet madquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent zelf lachwekkend.quote:
Ik kreeg niet het idee dat iemand boos is eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg niet het idee dat iemand boos is eigenlijk.
Kan elk moment gebeuren ja. Maar kan ook pas over 3 weken. Laatste is waarschijnlijker voor de eerste geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat je chick al op ontploffen?
Kerstdagen genotquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan elk moment gebeuren ja. Maar kan ook pas over 3 weken. Laatste is waarschijnlijker voor de eerste geloof ik.
Volgende keer 3 maanden later neuken. Zit je niet met deze kut maand.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als minister van feest zou een kerstkind wel goed bij me passen.
Ik ben allang blij dat het snel is gelukt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer 3 maanden later neuken. Zit je niet met deze kut maand.
Snap ik, kan ook een gedoe zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het snel is gelukt.
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Befbekje kan niet reageren hier.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Zo dan, koekoekquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ben jij dit Befbekje?twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Befbekje kan niet reageren hier.
Iddquote:
Wrapsquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Hey maat je vriend hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier
Wie ben jijquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga komende donderdag bij een figuur langs om te zien of ik dit ventje ga kopen. Gezien de helderheid van de kleuren (vooral het zwarte) neem ik aan dat het een mannetje is, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn vind ik het ook wel best, wellicht een tweede Tali erbij
[ afbeelding ]
Wtf waar is @drizztquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga komende donderdag bij een figuur langs om te zien of ik dit ventje ga kopen. Gezien de helderheid van de kleuren (vooral het zwarte) neem ik aan dat het een mannetje is, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn vind ik het ook wel best, wellicht een tweede Tali erbij
[ afbeelding ]
Hey, dit valt me nu pas op.quote:
quote:
avocado + zalmgodquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ochtend was nog wel okéquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat een tyfus weer vandaag.
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ochtend was nog wel oké
Ik hoop dat ze winnen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
morgen werken tijdens Feyenoord verdomme
Zelden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?
[..]
Ik hoop dat ze winnen!
ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je nog naar Ado nu je geen kaart meer hebt?
[..]
Ik hoop dat ze winnen!
Waar precies meequote:Op zaterdag 14 december 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik er klaar mee ben
TarrelGod maakt haar kapot!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |