was toch echt in Amstelveenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Amsterdamtwitter:mickvanwely twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:03:29Slachtoffer liquidatie Amsterdam is een bekende van de politie uit het criminele circuit, bevestigen meerdere goed ingevoerde bronnen. Achtste doodgeschoten man in Amsterdam sinds juni reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik hou van mijn mi box
@:gutanoth @:dimmak @:shizz zijn het vast met je eens
(lol)twitter:aad300 twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 12:53:13Allemaal onzin over die data van @DeBruyneKev bij zijn overgang van @VfL_Wolfsburg naar @ManCity ik zat samen met mijn oud speler cq TD bij @ManCity #Txiki Bergiristain op de tribune bij #Emiratescup om hem te scouten live @hlnsport @rscanderlecht https://t.co/suJnsyAxZi reageer retweet
Niet gekliktquote:
Wat onaardig, Roland. Ik vind je nieuwste act niet leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
val lekker van de trap joh gek
Als ik nu zeg wat ik echt van haar vindt dan ga ik meteen op vakantie makker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
![]()
De nieuwe MED is uit.
![]()
![]()
MED / Anne op zwart
Op naar het Anne (wie?) topic!!!!
@:wereldgozer
vindt?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik nu zeg wat ik echt van haar vindt dan ga ik meteen op vakantie makker.
Heeft die haar verhaal uitgebuit om boekjes te verkopen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
![]()
De nieuwe MED is uit.
![]()
![]()
MED / Anne op zwart
Op naar het Anne (wie?) topic!!!!
@:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |