abonnement Unibet Coolblue
pi_196364214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Carl Fucking Weathers
Apollo Creed, dat die man er nog steeds zo goed uitziet na al die jaren.
  zondag 22 november 2020 @ 20:37:00 #252
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_196368784
quote:
Ik ken hem denk ik van Sons of Anarchy.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 22 november 2020 @ 20:41:19 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_196368843
Ik vind het iig een verademing om weer eens echt Star Wars te zien :P.

Qua tempo van het hoofdverhaal vind ik het opzich prima als het zo blijft, als er dan ook maar gewoon een heleboel seizoenen komen, van deze kwaliteit.

Als ze echt de kant van Jedi, Snoke, etc op willen dan kunnen ze dat niet meer in dit seizoen proppen denk ik.

Nu maar hopen dat The Mandalorian uit de klauwen van KK kan blijven, dan zie ik het rooskleurig in :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_196370502
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Nu maar hopen dat The Mandalorian uit de klauwen van KK kan blijven, dan zie ik het rooskleurig in :7.
Ze is een van de executive producers met meer dan voldoende invloed. Verschil is dat er nu gepassioneerde mensen aan werken met enorm veel verstand van het universum. Iets wat bij deel 9 ontbrak.
  maandag 23 november 2020 @ 02:06:04 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196372076
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze is een van de executive producers met meer dan voldoende invloed. Verschil is dat er nu gepassioneerde mensen aan werken met enorm veel verstand van het universum. Iets wat bij deel 9 ontbrak.
Deel 9 was een fanpleaser na TLJ. Een knee jerk, en niet een beste. Dat ligt niet aan het gebrek aan passie, maar aan kinderlijk conservatieve fans die "anders, maar niet zo anders" wilden, zowel na de prequels als na 7 en met name 8.

Mando kleurt immers ook wel extreem binnen de lijntjes, maar lijmt oud aan nieuw, van films tot games (dat laatste shot is volgens mij een referentie naar Dark Forces), neemt Clone Wars, Rebels en de klassiekers allen even serieus.

In tegenstelling tot wat velen denken heeft KK wel degelijk de boel onder controle, behalve de tijdsdruk die de muis uitoefent.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196374416
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alles zit ontzettend goed in elkaar, alleen de pacing mag wat beter. Zowel van het verhaal in de week als in de rode draad. Ik heb wel de indruk dat dat nu beter uit de verf begint te komen.
Misschien is het dit nog wel meer dan het hele sidequest gevoel. Het verschil in tempo in het geheel en tussen het hoofdverhaal en de verschillende side plots.

Overigens was deze week weer een pareltje. Heel goed gedaan zowel qua verhaal, uitvoering als aankleding. Allemaal goed maar wel keurig binnen de lijntjes wat maakt dat het ook goed en vertrouwd voelt, bijna als de originele films.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 23 november 2020 @ 13:32:51 #257
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_196376707
Misschien moet s1 nog eens kijken, maar s2 spreekt mij nu meer aan.

Maar het is wel een enorme fan-service serie. Weinig origineels qua verhalen (in zoverre, veel ken ik er uit andere series of boeken buiten SW om) maar ik vind de sfeer wel echt die van de originele trilogie uitademen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_196390622
de laatste was erg goed. viel me op hoeveel geld hierin is gestoken, wow wat ziet het er nu goed uit, allemaal.
pi_196390636
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 02:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Deel 9 was een fanpleaser na TLJ. Een knee jerk, en niet een beste. Dat ligt niet aan het gebrek aan passie, maar aan kinderlijk conservatieve fans die "anders, maar niet zo anders" wilden, zowel na de prequels als na 7 en met name 8.

helemaal mee eens. afschuwelijk wat ze hebben gedaan na TLJ, die ik erg goed vond.
pi_196391187
wat een gezever toch, alle 4 de afleveringen van dit seizoen vond ik top. Ook heerlijke actie, beter dan de laatste 3 films bij elkaar :D
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:57:43 #261
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196396500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

helemaal mee eens. afschuwelijk wat ze hebben gedaan na TLJ, die ik erg goed vond.
Ik vond ROS ook prima, maar een ook extreem veilige keuze. En nog zitten conservatieve fans te janken.

Mandolorian gaat vooralsnog prima en vooral weten ze goed te scoren met alles wat Star Wars Star Wars maakt: sfeer, ontwerpen, montage, camerawerk, verhaallijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196396957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vond ROS ook prima, maar een ook extreem veilige keuze. En nog zitten conservatieve fans te janken.

Mandolorian gaat vooralsnog prima en vooral weten ze goed te scoren met alles wat Star Wars Star Wars maakt: sfeer, ontwerpen, montage, camerawerk, verhaallijn.
ja deze is heerlijk, daar zijn de meeste fans het wel over eens. dat is ook wel eens fijn.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2020 @ 10:24:28 #263
364681 over_hedge
pi_196434148
Wat een filler weer :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 27 november 2020 @ 12:21:12 #264
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_196435826
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Wat een filler weer :+
Fantastisch! Wat een aflevering! Dit zijn de sequels die we hadden moeten krijgen. Dave Filoni had de boel moeten runnen.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 12:46:20 #265
442397 UitStraling
pi_196436102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Fantastisch! Wat een aflevering! Dit zijn de sequels die we hadden moeten krijgen. Dave Filoni had de boel moeten runnen.
Ongelofelijk goed _O_
pi_196437385
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Wat een filler weer :+
Precies wat ik dacht _O-

Man man man, wat zijn ze iets ongelooflijk moois aan het opzetten _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196438131
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 november 2020 @ 06:34:24 #268
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196449247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:05 schreef 1shot1kill het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vaart zit er eindelijk een beetje in, begint steeds interessanter te worden. ^O^
  Moderator zaterdag 28 november 2020 @ 21:30:33 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196458503
Snips _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 november 2020 @ 18:33:11 #270
75049 BasOne
Spaceship!
pi_196472913
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht _O-

Man man man, wat zijn ze iets ongelooflijk moois aan het opzetten _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen ik die naam hoorde.....
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_196473520
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:33 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen ik die naam hoorde.....
Dit was ook erg mooi gespot: Reddit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196482312
wat een aflevering _O_
Ahsoka zag er ook perfect uit. Leek wel een tekenfilm die tot leven is gekomen, super gedaan.
pi_196482854
heerlijk
  maandag 30 november 2020 @ 13:44:19 #274
458679 Ruse
Super, man
pi_196483571
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Wat een filler weer :+
ik snap niet dat mensen hier blij mee zijn :') ja, het ziet er prachtig uit en de sfeer is goed, maar waarom is het zo ongelofelijk kut geschreven en geacteerd, de lat ligt zo ontzettend laag wb diepgang, het is gewoon fanservice na fanservice, de hele serie hangt aan elkaar van lore-cameo's
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  maandag 30 november 2020 @ 14:30:03 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196484179
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2020 13:44 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik snap niet dat mensen hier blij mee zijn :') ja, het ziet er prachtig uit en de sfeer is goed, maar waarom is het zo ongelofelijk kut geschreven en geacteerd, de lat ligt zo ontzettend laag wb diepgang, het is gewoon fanservice na fanservice, de hele serie hangt aan elkaar van lore-cameo's
Biedt je aan als regisseur.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196486621
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2020 13:44 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik snap niet dat mensen hier blij mee zijn :') ja, het ziet er prachtig uit en de sfeer is goed, maar waarom is het zo ongelofelijk kut geschreven en geacteerd, de lat ligt zo ontzettend laag wb diepgang, het is gewoon fanservice na fanservice, de hele serie hangt aan elkaar van lore-cameo's
Is toch ook eens een keer fijn dat er wat aan fanservice is gedaan? Met de laatste drie films zijn de fans nou niet bepaald verwend, sterker nog de laatste drie films heeft een deel van de fans weggejaagd. Diezelfde fans die de merchandise kopen etc, Disney is met deze serie hard op weg om die fans weer terug te halen.
Ik ben het overigens wel eens met je qua diepgang, al kijkt dit wel weer lekker weg.
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:56:05 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196487504
ja maar hoeveel diepgang zit er nu uberhaupt in Star Wars?
weinig toch?

als je op Game of Thrones in space gaat zitten wachten dan zit je in het verkeerde universum vrees ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 30 november 2020 @ 19:53:52 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196488405
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is toch ook eens een keer fijn dat er wat aan fanservice is gedaan? Met de laatste drie films zijn de fans nou niet bepaald verwend, sterker nog de laatste drie films heeft een deel van de fans weggejaagd. Diezelfde fans die de merchandise kopen etc, Disney is met deze serie hard op weg om die fans weer terug te halen.
Ik ben het overigens wel eens met je qua diepgang, al kijkt dit wel weer lekker weg.
"Fanservice" an sich is totaal het verkeerde doel. The Mandolorian doet daar ook niet echt aan IMO.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196489459
quote:
83s.gif Op maandag 30 november 2020 18:56 schreef sp3c het volgende:
ja maar hoeveel diepgang zit er nu uberhaupt in Star Wars?
weinig toch?

als je op Game of Thrones in space gaat zitten wachten dan zit je in het verkeerde universum vrees ik
Een Game of Thrones in space zou gek genoeg best wel kunnen werken. Uiteraard wel vanuit de ogen van de Sith.
Gaat helaas nooit gebeuren.
  maandag 30 november 2020 @ 21:56:12 #280
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196490381
Met fanservice is niets mis, mits je het met mate doet en je ervoor zorgt dat je de bekende oneliners, personages of locaties "verdient". Dus het er niet te pas en te onpas op een goedkope manier tussendoor gooien, maar de fan-service vooral gebruiken om het puntje op de i te zetten. Ik vind dat The Mandalorian zich nog relatief kan inhouden op dat vlak en het allemaal redelijk slim brengt. Bij fanservice na fanservice na fanservice denk ik vooral aan Rogue One en Solo, dat was pas flagrant/genant.

Verder zit er weinig diepgang in, maar dat is nooit het sterkste punt van Star Wars geweest. Maar soit, als je leest dat zo'n Filoni (die ik wat overschat vind) de prequels een meesterwerk van gelaagdheid vindt, dan gaat The Mandalorian op dat vlak ook niet uitblinken, als je weet hoe laagde lat dan ligt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 november 2020 @ 23:31:22 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196491581
Filoni weet er echter wel het maximale uit te halen, die prequels.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 00:35:54 #282
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196492188
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een Game of Thrones in space zou gek genoeg best wel kunnen werken. Uiteraard wel vanuit de ogen van de Sith.
Gaat helaas nooit gebeuren.
Game of Thrones in space = The Expanse
What can change the nature of a man?
  dinsdag 1 december 2020 @ 00:47:32 #283
458679 Ruse
Super, man
pi_196492268
Het ligt ook niet per se aan de regisseurs denk ik (behalve het slechte acteerwerk dan), eerder aan Favreau en Disney, het schrijfwerk en de opdracht daarvoor. Het lijkt een stijlkeuze om wekelijks vooral aandacht aan een side-quest c.q. doodlopend spoor te besteden, in plaats van aan een main story arc. Het doet aan als oppervlakkige schetsjes in het Star Wars universum in plaats van een groot goed doordacht epos. Prima, als je van Xena of CSI houdt, maar het doet de op zich prima basis van baby-Yoda zo enorm tekort, echt een gemiste kans.

Op wikipedia kwam ik deze quote tegen; "By late April, Favreau had been writing a third season for "a while" and further development on the season was beginning. In September, co-star Giancarlo Esposito said the second season would "start to lay the groundwork for the depth and breadth that’s going to come in season 3 and season 4, where you’re really gonna start to get answers."

Ze rekken dus met opzet de serie op, aan de voorkant in plaats van aan het eind. Op zich slim, een manier om de boel uit te melken en (hopelijk) toch sterk te kunnen eindigen omdat het kruit nog niet verschoten is, waardoor de serie goed herinnerd zal worden. Voor nu levert het echter een belachelijk slechte serie op gezien het budget. Het lijkt wel kindertelevisie, dat heeft meestal zelfs nog meer character development
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  dinsdag 1 december 2020 @ 02:55:18 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196492540
Ach, iets met subjectief...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 december 2020 @ 04:18:47 #285
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196492793
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 00:47 schreef Ruse het volgende:
Het ligt ook niet per se aan de regisseurs denk ik (behalve het slechte acteerwerk dan), eerder aan Favreau en Disney, het schrijfwerk en de opdracht daarvoor. Het lijkt een stijlkeuze om wekelijks vooral aandacht aan een side-quest c.q. doodlopend spoor te besteden, in plaats van aan een main story arc. Het doet aan als oppervlakkige schetsjes in het Star Wars universum in plaats van een groot goed doordacht epos. Prima, als je van Xena of CSI houdt, maar het doet de op zich prima basis van baby-Yoda zo enorm tekort, echt een gemiste kans.

Op wikipedia kwam ik deze quote tegen; "By late April, Favreau had been writing a third season for "a while" and further development on the season was beginning. In September, co-star Giancarlo Esposito said the second season would "start to lay the groundwork for the depth and breadth that’s going to come in season 3 and season 4, where you’re really gonna start to get answers."

Ze rekken dus met opzet de serie op, aan de voorkant in plaats van aan het eind. Op zich slim, een manier om de boel uit te melken en (hopelijk) toch sterk te kunnen eindigen omdat het kruit nog niet verschoten is, waardoor de serie goed herinnerd zal worden. Voor nu levert het echter een belachelijk slechte serie op gezien het budget. Het lijkt wel kindertelevisie, dat heeft meestal zelfs nog meer character development
Wat is side-quest en wat is dood spoor?
Dat kan je zolang de serie lopt niet beoordelen denk ik.
Wat nu een dood spoor lijkt te zijn kan later weer van belang zijn voor het plot.
Met de huidige ontwikkelingen denk ik wel te weten welke kant het verhaal op zal gaan en dan zullen een aantal side-quests ook weer actief worden.

En het is niet oprekken maar plot bouwen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 09:14:14 #286
458679 Ruse
Super, man
pi_196494063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 04:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]
het is niet oprekken maar plot bouwen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 02:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, iets met subjectief...
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 1 december 2020 @ 09:28:11 #287
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_196494233
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 00:47 schreef Ruse het volgende:
Het ligt ook niet per se aan de regisseurs denk ik (behalve het slechte acteerwerk dan), eerder aan Favreau en Disney, het schrijfwerk en de opdracht daarvoor. Het lijkt een stijlkeuze om wekelijks vooral aandacht aan een side-quest c.q. doodlopend spoor te besteden, in plaats van aan een main story arc. Het doet aan als oppervlakkige schetsjes in het Star Wars universum in plaats van een groot goed doordacht epos. Prima, als je van Xena of CSI houdt, maar het doet de op zich prima basis van baby-Yoda zo enorm tekort, echt een gemiste kans.

Op wikipedia kwam ik deze quote tegen; "By late April, Favreau had been writing a third season for "a while" and further development on the season was beginning. In September, co-star Giancarlo Esposito said the second season would "start to lay the groundwork for the depth and breadth that’s going to come in season 3 and season 4, where you’re really gonna start to get answers."

Ze rekken dus met opzet de serie op, aan de voorkant in plaats van aan het eind. Op zich slim, een manier om de boel uit te melken en (hopelijk) toch sterk te kunnen eindigen omdat het kruit nog niet verschoten is, waardoor de serie goed herinnerd zal worden. Voor nu levert het echter een belachelijk slechte serie op gezien het budget. Het lijkt wel kindertelevisie, dat heeft meestal zelfs nog meer character development
Ik heb het idee dat je alleen zogenaamde prestige-tv hebt gekeken, met zogenaamde doorlopende verhaallijnen. Op deze episode-structuur kan je voldoende basis leggen om uiteindelijk alles samen te pakken. Dit is pure world-building. Verdiep je eens in bijvoorbeeld Babylon 5. Na 1,5 seizoen afleveringen die filler leken bleek zo goed als alles een werkelijke bijdrage aan het plot te hebben geleverd. Zonder die afleveringen was er geen plot.
pi_196494430
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 00:47 schreef Ruse het volgende:
Het ligt ook niet per se aan de regisseurs denk ik (behalve het slechte acteerwerk dan), eerder aan Favreau en Disney, het schrijfwerk en de opdracht daarvoor. Het lijkt een stijlkeuze om wekelijks vooral aandacht aan een side-quest c.q. doodlopend spoor te besteden, in plaats van aan een main story arc. Het doet aan als oppervlakkige schetsjes in het Star Wars universum in plaats van een groot goed doordacht epos. Prima, als je van Xena of CSI houdt, maar het doet de op zich prima basis van baby-Yoda zo enorm tekort, echt een gemiste kans.

Op wikipedia kwam ik deze quote tegen; "By late April, Favreau had been writing a third season for "a while" and further development on the season was beginning. In September, co-star Giancarlo Esposito said the second season would "start to lay the groundwork for the depth and breadth that’s going to come in season 3 and season 4, where you’re really gonna start to get answers."

Ze rekken dus met opzet de serie op, aan de voorkant in plaats van aan het eind. Op zich slim, een manier om de boel uit te melken en (hopelijk) toch sterk te kunnen eindigen omdat het kruit nog niet verschoten is, waardoor de serie goed herinnerd zal worden. Voor nu levert het echter een belachelijk slechte serie op gezien het budget. Het lijkt wel kindertelevisie, dat heeft meestal zelfs nog meer character development
je mag best negatief zijn hoor, maar ik heb zelden iedereen zo eenduidig iets van star wars horen prijzen als deze serie. dus tja, lol..

dat het episodisch en pretentieloos is, is precies wat dit zo succesvol maakt. ze moeten juist oppassen dat ze dat niet loslaten.

en verder, kijk a new hope nog maar een keer, als je wil weten wat star wars is. slecht geacteerd, oppervlakkig verhaal, een kinderfilm. who cares. dat is wat het is.
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:18:01 #289
458679 Ruse
Super, man
pi_196497868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

je mag best negatief zijn hoor, maar ik heb zelden iedereen zo eenduidig iets van star wars horen prijzen als deze serie. dus tja, lol..

dat het episodisch en pretentieloos is, is precies wat dit zo succesvol maakt. ze moeten juist oppassen dat ze dat niet loslaten.

en verder, kijk a new hope nog maar een keer, als je wil weten wat star wars is. slecht geacteerd, oppervlakkig verhaal, een kinderfilm. who cares. dat is wat het is.
ik zou zeggen dat ongeveer 90% van de kijkers enthousiast is, maar 10% ervaart hetzelfde als ik, zie rottentomatoes

de critici zijn minder positief en geven de serie gemiddeld een ruime 7, wat helaas voor star wars begrippen nog steeds niet slecht is

A New Hope is echt beter geacteerd hoor, veel minder houterig, en de verhaallijnen zijn veel grootser, en er zijn geen hinderlijke cameo’s en fillers
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_196497979
De band opbouwen tussen de karakters heeft tijd nodig, en in een film gebruik je daarvoor foefjes als montages en een opeenstapeling van persoonlijke gebeurtenissen, die dan in een relatief kort tijdsbestek gepropt worden. Bij een serie kan je die rekken, en ik vind dat dit bij de Mandalorion goed gedaan wordt. Na 15 afleveringen kan je nu oprecht zeggen dat baby yoda een band heeft gevormd met mando, en mando heeft hier en daar verspreid over planeten vrienden gemaakt. Alleemaal een goede opmaak om een grootser verhaal er achteraan te schrijven.

Ik vind die side-stories die er steeds plaatsvinden best leuk, ze zijn dus functioneel, blijven trouw aan het universum, en het is iets wat bij Star Trek Discovery compleet aan het mislukken is.
-nee-
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:12:29 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196498916
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:14 schreef Ruse het volgende:

[..]


[..]

Blijf het dan ook vooral brengen als absolute waarheid :') .

Geef het gewoon op, ontvolg dit topic en ga nooit meer iets anders kijken dan de klassiekers. Bespaar je de ellende. Alles gaat inferieur zijn en je frustreert jezelf daar alleen mee als je je eraan waagt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196500911
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:18 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik zou zeggen dat ongeveer 90% van de kijkers enthousiast is, maar 10% ervaart hetzelfde als ik, zie rottentomatoes

de critici zijn minder positief en geven de serie gemiddeld een ruime 7, wat helaas voor star wars begrippen nog steeds niet slecht is

A New Hope is echt beter geacteerd hoor, veel minder houterig, en de verhaallijnen zijn veel grootser, en er zijn geen hinderlijke cameo’s en fillers
nou nee, niet beter geacteerd. natuurlijk wel een zekere magic daar, maar dat vind ik hier juist ook het geval, het werkt gewoon.
en fillers vind ik geen probleem, het is een serie, die hebben altijd een zeker tempo, en fillers horen daarbij.
en de cameos zijn leuk juist. maar goed, niet iedereen hoeft het leuk te vinden.
pi_196501197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 00:35 schreef Coco het volgende:

[..]

Game of Thrones in space = The Expanse
The Expanse is inderdaad wel het betere werk wat dat betreft. Maar de strijd tussen verschillende fracties met manipulatie etc zou echt wel plaats kunnen vinden in het star wars universum. Maar zoals ik al heb aangegeven gaat dat nooit gebeuren. Disney zal nooit zoiets durven te maken, veel te duister en te complex.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:40:56 #294
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196502249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nou nee, niet beter geacteerd. natuurlijk wel een zekere magic daar, maar dat vind ik hier juist ook het geval, het werkt gewoon.
De OT-acteurs hadden onderlinge chemistry, maar waren voor de rest inderdaad ook gewoon middelmatige acteurs.

Ik zie trouwens ook niet meteen waar in The Mandalorian zo slecht geacteerd wordt. Ja, Gina Carano is uiteraard de vleesgeworden houterigheid, maar dan houdt het wel op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196511714
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De OT-acteurs hadden onderlinge chemistry, maar waren voor de rest inderdaad ook gewoon middelmatige acteurs.

Ik zie trouwens ook niet meteen waar in The Mandalorian zo slecht geacteerd wordt. Ja, Gina Carano is uiteraard de vleesgeworden houterigheid, maar dan houdt het wel op.
ik vind het ook niet slecht.
  woensdag 2 december 2020 @ 23:13:46 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_196524796
Ik vind het episodische juist leuk. Elke week een verhaal. Verhalen gaan ook snel, want juiste met zes laagste verdiepingen en een 5 seizoens arc vallen er veel dode momenten in een aflevering.

Gewoon weer eens per week een aflevering zonder veel na te hoeven denken. Deed ik bij OT ook niet. Relaxed begin van mijn weekend
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 3 december 2020 @ 00:21:06 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196525233
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De OT-acteurs hadden onderlinge chemistry, maar waren voor de rest inderdaad ook gewoon middelmatige acteurs.

Ik zie trouwens ook niet meteen waar in The Mandalorian zo slecht geacteerd wordt. Ja, Gina Carano is uiteraard de vleesgeworden houterigheid, maar dan houdt het wel op.
Plus het is voor Pedro Pascal ook niet echt makkelijk , alles moet met een helm op gecateerd worden.
Dat lijkt makkelijk maar elke actiemoet worden uitgelegd want je ziet geen expressie op het gezicht.
En The Mandalorian is ook nog eens getrained om emoties te negeren dus die uitleg klikt ook nog eens vrij plat.
  Admin donderdag 3 december 2020 @ 08:24:10 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_196526851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Plus het is voor Pedro Pascal ook niet echt makkelijk , alles moet met een helm op gecateerd worden.
Dat lijkt makkelijk maar elke actiemoet worden uitgelegd want je ziet geen expressie op het gezicht.
En The Mandalorian is ook nog eens getrained om emoties te negeren dus die uitleg klikt ook nog eens vrij plat.
Niet alle credits gaan naar Pascal. Er zijn (althans in S1) nog twee acteurs die de on-set rol spelen, waarna Pascal de stem later inspreekt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_196528039
2e seizoen valt voor mij volledig door de mand. De ideeen zijn heel goed, de uitwerking vaak erg slecht. Star Wars muziek zou deze serie zoveel beter maken. De sfeer ontbreekt simpelweg nu. Het voelt allemaal zo niet belangrijk aan wat er gebeurd. Die jedi was extreem saai en praatte continue onzin.

Erg jammer van dit mooie concept. Maar wat kunnen we nou verwachten van Disney na wat ze met Star Wars hebben gedaan? :r
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 10:32:06 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196528215
het is ook niet zo heel belangrijk allemaal

hij hoeft hoeft geen werelden te redden of oorlogen te winnen ofzo, alleen dat joch afzetten en ondertussen doet hij zijn dingetje

niks mis mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')