Mooi disney+ uit tot danquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]Seizoen 2 was al aangekondigd, maar nu met releasedatum herfst 2020twitter:Jon_Favreau twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 21:05:09Season 2 of #TheMandalorian coming Fall 2020 https://t.co/8VQYLDMQ0V reageer retweet
Ik was vandaag ook aan het twijfelen.. Op The Mandalorian na, heb ik eigenlijk nog niet veel nieuws gekekenquote:
Hoezo zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuk seizoenWeinig om toe te voegen eigenlijk, zat gewoon goed in elkaar. Baby Yoda is wel
Wel wat raar dat niemand af weet van de Force, etc, maar stoorde me niet heel erg. Cliffhanger was wel voorspelbaar.
Dat Moff Gideon gezien zijn verleden nog leefde niet neequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Cliffhanger was wel voorspelbaar.
Ik vermoed dat het een "jullie lot is nu verweven en jullie hebben samen die mudhorn verslagen; dus is dat nu jullie symbool" insteek is.quote:Op zondag 29 december 2019 18:03 schreef Arkai het volgende:
Waarom heeft Mando trouwens zijn signet verdiend? Hij krijgt eerst instructie om op baby-Yoda te passen tot baby-Yoda volwassen is of tot zijn terugkeer naar zijn familie en daarna wordt hij beloond met zijn clan of two signet waar hij schijnbaar erg blij mee is. De logica ontgaat mij daarin.
Hmm, dat symbool is inderdaad een mudhorn. Dat maakt het verhaal wat beter behapbaar. Gelukkig hadden ze nog een mudhornmal op de plank liggen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een "jullie lot is nu verweven en jullie hebben samen die mudhorn verslagen; dus is dat nu jullie symbool" insteek is.
Maar ik ben geen Mandalorian
3D printers ftw.quote:Op zondag 29 december 2019 18:13 schreef Arkai het volgende:
[..]
Hmm, dat symbool is inderdaad een mudhorn. Dat maakt het verhaal wat beter behapbaar. Gelukkig hadden ze nog een mudhornmal op de plank liggen.
Tja het kost 10 mil per aflevering. Niet zo heel gek dusquote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die moff zal zich in seizoen 2 weer laten zien. Baby Yoda is nog niet veilig.
Jammer dat we tot volgend jaar moeten wachten. veel te weinig afleveringen..
volgens mij omdat ze nu officieel bij elkaar horen, BY is zijn foundling, waar ie voor moet blijven zorgen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een "jullie lot is nu verweven en jullie hebben samen die mudhorn verslagen; dus is dat nu jullie symbool" insteek is.
Maar ik ben geen Mandalorian
Als ze voor kerst de baby Yoda merchandise klaar hadden gehad zouden ze nu al genoeg geld hebben voor 10 seizoenen....quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het kost 10 mil per aflevering. Niet zo heel gek dus
Dat weet je van te voren niet natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als ze voor kerst de baby Yoda merchandise klaar hadden gehad zouden ze nu al genoeg geld hebben voor 10 seizoenen....
Maar dan had iedereen in september/oktober al geweten dat er een baby Yoda in de serie zou zitten. Merchandise is altijd het eerste wat uitlekt rondom films.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als ze voor kerst de baby Yoda merchandise klaar hadden gehad zouden ze nu al genoeg geld hebben voor 10 seizoenen....
Met een duidelijk doel en een duidelijk bad guy lijkt het er wel op iig.quote:Op maandag 30 december 2019 11:53 schreef Craptacular het volgende:
ik hoop toch echt dat er veel meer diepte komt in het verhaal dan losse "avonturen"
Probeer het eens nuchter.quote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef Craptacular het volgende:
er is nu een luchtje van star wars met het noemen van de jedi en een soort light saber
twitter:HireMeImFunny twitterde op maandag 30-12-2019 om 06:32:43Baby Yoda implies the existence of a Sporty Yoda, Scary Yoda, Ginger Yoda, and Posh Yoda reageer retweet
met Yaddle heb je Scary en Ginger al in 1 figuur...quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef Gehrman het volgende:
twitter:HireMeImFunny twitterde op maandag 30-12-2019 om 06:32:43Baby Yoda implies the existence of a Sporty Yoda, Scary Yoda, Ginger Yoda, and Posh Yoda reageer retweet
Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat Moff Gideon gezien zijn verleden nog leefde niet neeMaar dat hij de Darksaber heeft gaat nog wel wat mooie lore opleveren
Ben nu wel erg benieuwd naar de val van Mandalore, ben benieuwd of we dat nog gaan zien op tv/comic/boek.
Iedereen kan op het knopje drukken hoor, alleen een Jedi/Sith heeft ook de bijbehorende reflexen om blaster-bolts terug te meppen en dat soort zaken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.
Finn en Han Solo konden de lightsaber van Luke ook gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef Craptacular het volgende:
er is nu een luchtje van star wars met het noemen van de jedi en een soort light saber
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad..
En die lightsaber is een speciale. De Darksaber. Kom je tegen in de animatie-series.
Dat lijkt echt iedereen te vergeten...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Finn en Han Solo konden de lightsaber van Luke ook gewoon gebruiken.
Lijkt op een zieke Gremlin verpakt in een jute zak.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:43 schreef Craptacular het volgende:
Baby Yoda is het beste op het scherm van 2019.
Nee joh hij is superschattig.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Lijkt op een zieke Gremlin verpakt in een jute zak.
Nou we weten inderdaad nog niet wat er met kleine Yoda gebeurt als je die in het water gooitquote:Op maandag 6 januari 2020 11:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat zijn gremlins ook, tot je ze voert na middernacht en ze in water dompelt.
[ afbeelding ]
Voordat je dat doet zijn het mogwaiquote:Op maandag 6 januari 2020 11:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat zijn gremlins ook, tot je ze voert na middernacht en ze in water dompelt.
[ afbeelding ]
Dan mag je wel oppassen als je een baby-yoda in bad doet:quote:Op maandag 6 januari 2020 11:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voordat je dat doet zijn het mogwai
Daar is er toch maar één van? Die gemaakt is door de eerste Mandalorian die Jedi werd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad..
En die lightsaber is een speciale. De Darksaber. Kom je tegen in de animatie-series.
Zijn 2 stunt-doubles die veel van het werk deden, Pedro deed dan alleen de voice-over.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede serie! Ik vraag mij af of Mando in een volgend seizoen besluit zijn helm af te zetten. Het zou natuurlijk best praktisch kunnen zijn om af en toe helmloos te opereren, aangezien niemand weet hoe hij er werkelijk uitziet. Trouwens; zou Pedro Pascal echt al tijden lang in dat pak zitten of doet hij alleen de voice over?
is Pedro Pascal dan zo'n grote naam die niet zelf meer wil acteren? En zo'n monstersalaris opstrijkt? Ik betwijfel het. Ja, hij zat in Game Of Thrones en Narcos, maar in die 1e was hij een van de 4 miljoen acteurs (en slechts een handjevol afleveringen), en die tweede is een uitstekende serie maar heeft hem nog altijd geen megaster gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede serie! Ik vraag mij af of Mando in een volgend seizoen besluit zijn helm af te zetten. Het zou natuurlijk best praktisch kunnen zijn om af en toe helmloos te opereren, aangezien niemand weet hoe hij er werkelijk uitziet. Trouwens; zou Pedro Pascal echt al tijden lang in dat pak zitten of doet hij alleen de voice over?
Wat heeft het voor zin voor een acteur om in een dergelijk pak te zitten? Helemaal af te reizen naar een afgelegen locatie, terwijl iedereen in dat pak kan spelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
is Pedro Pascal dan zo'n grote naam die niet zelf meer wil acteren? En zo'n monstersalaris opstrijkt? Ik betwijfel het. Ja, hij zat in Game Of Thrones en Narcos, maar in die 1e was hij een van de 4 miljoen acteurs (en slechts een handjevol afleveringen), en die tweede is een uitstekende serie maar heeft hem nog altijd geen megaster gemaakt.
Geen, dat klopt. Maar dan kun je net zo goed ook ieders stem er aanhangen. Ook dat kan namelijk iedereen, je ziet hem toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin voor een acteur om in een dergelijk pak te zitten? Helemaal af te reizen naar een afgelegen locatie, terwijl iedereen in dat pak kan spelen?
James Earl Jones was dan ook specifiek ingehuurd om de stem te doen, niet de rest. Als je de aftiteling bekijkt, staat dat er zelfs duidelijk bij. En daar staat ook David Prowse, die wél in het pak zat.quote:James Earl Jones deed de stem van Darth Vader, maar ik betwijfel of hij ooit in dat pak heeft gezeten.
https://www.vulture.com/2(...)stunt-performer.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:34 schreef Breuls het volgende:
Djarin liep wel in veel scènes met dezelfde mimiek als Pascal, dus ik ging er wel vanuit dat hij steeds zelf het pak droeg.
Misschien ben ik toch niet helemaal gek.quote:Brought in under a shroud of mystery, Wayne said that he saw Pascal on set “frequently,” and the two of them worked together to develop the character’s onscreen movements.
Maar David Prowse was dan weer niet te zien zonder helm. Dat was Sebastian Shaw in RotJ.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Geen, dat klopt. Maar dan kun je net zo goed ook ieders stem er aanhangen. Ook dat kan namelijk iedereen, je ziet hem toch niet.
[..]
James Earl Jones was dan ook specifiek ingehuurd om de stem te doen, niet de rest. Als je de aftiteling bekijkt, staat dat er zelfs duidelijk bij. En daar staat ook David Prowse, die wél in het pak zat.
[ afbeelding ]
Ik kan niet zeggen dat de stem van Pedro Pascal nu zo bijzonder, iconisch of herkenbaar is, dat ze daar geen ander voor hadden kunnen nemen. Kortom, eigenlijk kon dat een willekeurige andere acteur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |