Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat Moff Gideon gezien zijn verleden nog leefde niet neeMaar dat hij de Darksaber heeft gaat nog wel wat mooie lore opleveren
Ben nu wel erg benieuwd naar de val van Mandalore, ben benieuwd of we dat nog gaan zien op tv/comic/boek.
Iedereen kan op het knopje drukken hoor, alleen een Jedi/Sith heeft ook de bijbehorende reflexen om blaster-bolts terug te meppen en dat soort zaken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.
Finn en Han Solo konden de lightsaber van Luke ook gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik had als kleine jongen het gekke idee dat alleen jedi een lightsiber konden laten werken. Later kreeg je dat verhaal over de midichlorians en moest ik eraan terugdenken. Maar de moff is geen jedi begrijp ik.
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef Craptacular het volgende:
er is nu een luchtje van star wars met het noemen van de jedi en een soort light saber
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad..
En die lightsaber is een speciale. De Darksaber. Kom je tegen in de animatie-series.
Dat lijkt echt iedereen te vergeten...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Finn en Han Solo konden de lightsaber van Luke ook gewoon gebruiken.
Lijkt op een zieke Gremlin verpakt in een jute zak.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:43 schreef Craptacular het volgende:
Baby Yoda is het beste op het scherm van 2019.
Nee joh hij is superschattig.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Lijkt op een zieke Gremlin verpakt in een jute zak.
Nou we weten inderdaad nog niet wat er met kleine Yoda gebeurt als je die in het water gooitquote:Op maandag 6 januari 2020 11:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat zijn gremlins ook, tot je ze voert na middernacht en ze in water dompelt.
[ afbeelding ]
Voordat je dat doet zijn het mogwaiquote:Op maandag 6 januari 2020 11:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat zijn gremlins ook, tot je ze voert na middernacht en ze in water dompelt.
[ afbeelding ]
Dan mag je wel oppassen als je een baby-yoda in bad doet:quote:Op maandag 6 januari 2020 11:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voordat je dat doet zijn het mogwai
Daar is er toch maar één van? Die gemaakt is door de eerste Mandalorian die Jedi werd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat de hoofdpersoon lijkt op een van de meest geliefde personages van de OT doet geen lichtje branden inderdaad..
En die lightsaber is een speciale. De Darksaber. Kom je tegen in de animatie-series.
Zijn 2 stunt-doubles die veel van het werk deden, Pedro deed dan alleen de voice-over.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede serie! Ik vraag mij af of Mando in een volgend seizoen besluit zijn helm af te zetten. Het zou natuurlijk best praktisch kunnen zijn om af en toe helmloos te opereren, aangezien niemand weet hoe hij er werkelijk uitziet. Trouwens; zou Pedro Pascal echt al tijden lang in dat pak zitten of doet hij alleen de voice over?
is Pedro Pascal dan zo'n grote naam die niet zelf meer wil acteren? En zo'n monstersalaris opstrijkt? Ik betwijfel het. Ja, hij zat in Game Of Thrones en Narcos, maar in die 1e was hij een van de 4 miljoen acteurs (en slechts een handjevol afleveringen), en die tweede is een uitstekende serie maar heeft hem nog altijd geen megaster gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede serie! Ik vraag mij af of Mando in een volgend seizoen besluit zijn helm af te zetten. Het zou natuurlijk best praktisch kunnen zijn om af en toe helmloos te opereren, aangezien niemand weet hoe hij er werkelijk uitziet. Trouwens; zou Pedro Pascal echt al tijden lang in dat pak zitten of doet hij alleen de voice over?
Wat heeft het voor zin voor een acteur om in een dergelijk pak te zitten? Helemaal af te reizen naar een afgelegen locatie, terwijl iedereen in dat pak kan spelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
is Pedro Pascal dan zo'n grote naam die niet zelf meer wil acteren? En zo'n monstersalaris opstrijkt? Ik betwijfel het. Ja, hij zat in Game Of Thrones en Narcos, maar in die 1e was hij een van de 4 miljoen acteurs (en slechts een handjevol afleveringen), en die tweede is een uitstekende serie maar heeft hem nog altijd geen megaster gemaakt.
Geen, dat klopt. Maar dan kun je net zo goed ook ieders stem er aanhangen. Ook dat kan namelijk iedereen, je ziet hem toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin voor een acteur om in een dergelijk pak te zitten? Helemaal af te reizen naar een afgelegen locatie, terwijl iedereen in dat pak kan spelen?
James Earl Jones was dan ook specifiek ingehuurd om de stem te doen, niet de rest. Als je de aftiteling bekijkt, staat dat er zelfs duidelijk bij. En daar staat ook David Prowse, die wél in het pak zat.quote:James Earl Jones deed de stem van Darth Vader, maar ik betwijfel of hij ooit in dat pak heeft gezeten.
https://www.vulture.com/2(...)stunt-performer.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:34 schreef Breuls het volgende:
Djarin liep wel in veel scènes met dezelfde mimiek als Pascal, dus ik ging er wel vanuit dat hij steeds zelf het pak droeg.
Misschien ben ik toch niet helemaal gek.quote:Brought in under a shroud of mystery, Wayne said that he saw Pascal on set “frequently,” and the two of them worked together to develop the character’s onscreen movements.
Maar David Prowse was dan weer niet te zien zonder helm. Dat was Sebastian Shaw in RotJ.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Geen, dat klopt. Maar dan kun je net zo goed ook ieders stem er aanhangen. Ook dat kan namelijk iedereen, je ziet hem toch niet.
[..]
James Earl Jones was dan ook specifiek ingehuurd om de stem te doen, niet de rest. Als je de aftiteling bekijkt, staat dat er zelfs duidelijk bij. En daar staat ook David Prowse, die wél in het pak zat.
[ afbeelding ]
Ik kan niet zeggen dat de stem van Pedro Pascal nu zo bijzonder, iconisch of herkenbaar is, dat ze daar geen ander voor hadden kunnen nemen. Kortom, eigenlijk kon dat een willekeurige andere acteur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |