Ik ken hem denk ik van Sons of Anarchy.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Man_in_Black_(Lost)
[ afbeelding ]
Ze is een van de executive producers met meer dan voldoende invloed. Verschil is dat er nu gepassioneerde mensen aan werken met enorm veel verstand van het universum. Iets wat bij deel 9 ontbrak.quote:Op zondag 22 november 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Nu maar hopen dat The Mandalorian uit de klauwen van KK kan blijven, dan zie ik het rooskleurig in.
Deel 9 was een fanpleaser na TLJ. Een knee jerk, en niet een beste. Dat ligt niet aan het gebrek aan passie, maar aan kinderlijk conservatieve fans die "anders, maar niet zo anders" wilden, zowel na de prequels als na 7 en met name 8.quote:Op zondag 22 november 2020 22:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ze is een van de executive producers met meer dan voldoende invloed. Verschil is dat er nu gepassioneerde mensen aan werken met enorm veel verstand van het universum. Iets wat bij deel 9 ontbrak.
Misschien is het dit nog wel meer dan het hele sidequest gevoel. Het verschil in tempo in het geheel en tussen het hoofdverhaal en de verschillende side plots.quote:Op zondag 22 november 2020 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles zit ontzettend goed in elkaar, alleen de pacing mag wat beter. Zowel van het verhaal in de week als in de rode draad. Ik heb wel de indruk dat dat nu beter uit de verf begint te komen.
helemaal mee eens. afschuwelijk wat ze hebben gedaan na TLJ, die ik erg goed vond.quote:Op maandag 23 november 2020 02:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 9 was een fanpleaser na TLJ. Een knee jerk, en niet een beste. Dat ligt niet aan het gebrek aan passie, maar aan kinderlijk conservatieve fans die "anders, maar niet zo anders" wilden, zowel na de prequels als na 7 en met name 8.
Ik vond ROS ook prima, maar een ook extreem veilige keuze. En nog zitten conservatieve fans te janken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
helemaal mee eens. afschuwelijk wat ze hebben gedaan na TLJ, die ik erg goed vond.
ja deze is heerlijk, daar zijn de meeste fans het wel over eens. dat is ook wel eens fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond ROS ook prima, maar een ook extreem veilige keuze. En nog zitten conservatieve fans te janken.
Mandolorian gaat vooralsnog prima en vooral weten ze goed te scoren met alles wat Star Wars Star Wars maakt: sfeer, ontwerpen, montage, camerawerk, verhaallijn.
Fantastisch! Wat een aflevering! Dit zijn de sequels die we hadden moeten krijgen. Dave Filoni had de boel moeten runnen.quote:
Ongelofelijk goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Fantastisch! Wat een aflevering! Dit zijn de sequels die we hadden moeten krijgen. Dave Filoni had de boel moeten runnen.
Precies wat ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:05 schreef 1shot1kill het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vaart zit er eindelijk een beetje in, begint steeds interessanter te worden.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Man man man, wat zijn ze iets ongelooflijk moois aan het opzettenIk dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen ik die naam hoorde.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Dit was ook erg mooi gespot: Redditquote:Op zondag 29 november 2020 18:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen ik die naam hoorde.....
ik snap niet dat mensen hier blij mee zijnquote:
Biedt je aan als regisseur.quote:Op maandag 30 november 2020 13:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen hier blij mee zijnja, het ziet er prachtig uit en de sfeer is goed, maar waarom is het zo ongelofelijk kut geschreven en geacteerd, de lat ligt zo ontzettend laag wb diepgang, het is gewoon fanservice na fanservice, de hele serie hangt aan elkaar van lore-cameo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |