abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2020 @ 03:23:47 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196129064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef over_hedge het volgende:
Die baby yoda heeft wel veel honger :P
De vraag is even of ie wel echt eet ;)

Toffe aflevering.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 8 november 2020 @ 23:07:17 #202
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196143630
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_196224975
Ik ben net begonnen aan seizoen 1 van de Mandalorian. Leuke serie, niet heel diepgravend verder, daar laat men wat liggen. Eén van de dingen waarover ik me verbaas is de schijnbaar totale onbekendheid van de personages met The Force. Als baby Yoda de Force gebruikt linkt niemand dat aan de Jedi of Sith. Op een gegeven moment komt het Force gebruik van baby Yoda ter sprake als Mando praat met de wapenmeesteres van zijn orde. Die weet alleen iets te vertellen over een oorlog die lang geleden tussen de Mandalorian's en de Jedi schijnt te hebben plaatsgevonden. Waar komt die onwetendheid vandaan?
pi_196228152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 1 van de Mandalorian. Leuke serie, niet heel diepgravend verder, daar laat men wat liggen. Eén van de dingen waarover ik me verbaas is de schijnbaar totale onbekendheid van de personages met The Force. Als baby Yoda de Force gebruikt linkt niemand dat aan de Jedi of Sith. Op een gegeven moment komt het Force gebruik van baby Yoda ter sprake als Mando praat met de wapenmeesteres van zijn orde. Die weet alleen iets te vertellen over een oorlog die lang geleden tussen de Mandalorian's en de Jedi schijnt te hebben plaatsgevonden. Waar komt die onwetendheid vandaan?
Dat was al tijdens de originele trilogie. Zie het een beetje als een dictatuur die dat de kop heeft ingedrukt.
pi_196228203
De afleveringen worden als maar beter (en weer korter :()! Om deze aflevering écht geweldig te vinden moet je op z'n minst al voorkennis hebben van de animatie series :s)
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 november 2020 @ 21:03:31 #206
364681 over_hedge
pi_196228754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef lord_bono het volgende:
De afleveringen worden als maar beter (en weer korter :()! Om deze aflevering écht geweldig te vinden moet je op z'n minst al voorkennis hebben van de animatie series :s)
Want? Voor de dark saber?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196229391
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Want? Voor de dark saber?
Geschiedenis van de dark saber zal dit seizoen nog wel uitgebreid aan bod komen. De animatieseries hebben dit reeds uitgewerkt. Voor deze aflevering specifiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 november 2020 @ 00:21:05 #208
458679 Ruse
Super, man
pi_196232389
ik vind het echt armoe hoor, wat een kutaflevering weer. leuke actie enzo, maar het gaat toch echt nergens over zo?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_196234299
Qua verhaal is het niet veel.

En ik had een 'I have altered the deal' verwacht :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_196234514
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 november 2020 00:21 schreef Ruse het volgende:
ik vind het echt armoe hoor, wat een kutaflevering weer. leuke actie enzo, maar het gaat toch echt nergens over zo?
quote:
De animatieseries gezien of niet? Tussen de regels door is er voldoende verhaal en set-up voor wat de toekomst gaat brengen :9
pi_196234543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef lord_bono het volgende:
Ik ben geen Star Wars freak, maar ik vind de serie tot op de heden echt geweldig.
Hallo
pi_196234564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat was al tijdens de originele trilogie. Zie het een beetje als een dictatuur die dat de kop heeft ingedrukt.
De serie speelt zich af na de val van The Empire dankzij diezelfde Jedi, dus ik zou op zijn minst enige naamsbekendheid verwachten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geschiedenis van de dark saber zal dit seizoen nog wel uitgebreid aan bod komen. De animatieseries hebben dit reeds uitgewerkt. Voor deze aflevering specifiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus jammer. Mis zoveel referenties die het ongetwijfeld veel leuker zouden maken Canon-wise.

Was het van tevoren bekend dat de animatieseries een leidraad gingen vormen? Anders had ik dat wel eerst even gekeken 😒
pi_196234780
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 09:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

De serie speelt zich af na de val van The Empire dankzij diezelfde Jedi, dus ik zou op zijn minst enige naamsbekendheid verwachten.
[..]

Dat vind ik dus jammer. Mis zoveel referenties die het ongetwijfeld veel leuker zouden maken Canon-wise.

Was het van tevoren bekend dat de animatieseries een leidraad gingen vormen? Anders had ik dat wel eerst even gekeken 😒
Dat het een leidraad ging vormen was niet echt bekend van te voren, is ook pas echt vanaf dit seizoen. Van Clone Wars en Rebels kun je wel lijstjes vinden van de belangrijkste afleveringen op volgorde. Zeker voor de naam die werd genoemd deze aflevering, waar the Mandalorian nu naartoe gaat, heb je wel een beetje voorkennis nodig. Al kan ik me voorstellen dat het nog wel een aparte introductie gaat krijgen in de serie.

Het personage Cobb Vanth zat ook al in de nieuwe Star Wars boeken, zelf niet gelezen, maar ik vind het wel mooi dat ze alle canon aan het bundelen zijn op deze manier.

Wat betreft de naamsbekendheid van Jedi blijft het wel een lastige discussie ja, https://www.reddit.com/r/(...)orian_knows_a_thing/.
  zaterdag 14 november 2020 @ 11:27:58 #214
12888 Skull-splitter
pi_196236003
quote:
Ik "mis" wel de lef om iets sneller meer verhaal aan te brengen idd, tot nu toe drie afleveringen die visueel absoluut star wars zijn maar qua verhaal geconcentreerder mochten zijn. Maar dat is dan ook het enige waar ik soortement over klaag bij deze reeks.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 november 2020 @ 16:58:28 #215
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_196240487
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik "mis" wel de lef om iets sneller meer verhaal aan te brengen idd,
als je de gemiddelde snelheid neemt van The Mandalorian en The Rise Of Skywalker zit je ongeveer op een normaal tempo.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 14 november 2020 @ 22:07:09 #216
12888 Skull-splitter
pi_196245338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

als je de gemiddelde snelheid neemt van The Mandalorian en The Rise Of Skywalker zit je ongeveer op een normaal tempo.
Die vertellen alleen geen verhaal per week. The Mandolorian is nogal van het format "case of the week".
pi_196245402
Weer een filler. Jammer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_196245595
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 23:07 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Is Boba Fett nu dood of niet?
pi_196246018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Weer een filler. Jammer.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_196246037
Iets met the dark saber en de mandalorian queen toch?

Dus niet helemaal een filler.

Heerlijk om al die klassieke stormtroopers te zien rondtroepen in een grijs zwevend fregat met zwarte tinten.
pi_196246393
quote:
Weer een filler. Jammer.

Dan stop maar met kijken...
pi_196247288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan stop maar met kijken...
Kritiekloze fanboys gespot jongens!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  FOK!Fotograaf zondag 15 november 2020 @ 00:19:36 #223
364681 over_hedge
pi_196247468
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[..]

Jij bent weer fan af zeker :D maar als je idd niet snapt dat deze juist veel minder filler was dan de vorige 2 dan snap je er weinig van
pi_196247641
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[..]

Zonder kennis kun je het niet op waarde schatten. Deze aflevering zet veel verhaal op voor de toekomst.
SPOILER
Duidelijk een filler aflevering! :')
pi_196248953
quote:
Weer een filler. Jammer.
Je bent zelf een filler.
pi_196268182
Geen filler maar ik vind wel dat de afleveringen wel heel erg als sidequests aanvoelen. Je ziet een klein stukje van het hoofdverhaal en dan weet je van de rest dat het vulling is...Daardoor is de spanning er wel uit. Het ziet er fantastisch uit en hoe ze de lore verbinden schreeuwt kwaliteit maar ergens voelt het toch wat laf aan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_196268496
Ik vind het juist wel mooi dat in ieder geval een deel van de afleveringen wat meer op zichzelf staat. Dat alles met alles verbinden alleen maar omdat het kan is ook niet alles.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_196268593
nog steeds super leuk. wel meer van hetzelfde, maar dat geeft niet.
alleen die aflevering met die spinnen vond ik minder, beetje te vaak gedaan, enge spinmonsters.
  maandag 16 november 2020 @ 11:18:16 #229
12888 Skull-splitter
pi_196268733
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:03 schreef FrankRicard het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat in ieder geval een deel van de afleveringen wat meer op zichzelf staat. Dat alles met alles verbinden alleen maar omdat het kan is ook niet alles.
Maar case of the week is post HBO series als Carnivale wel ernstig belegen... ik vind de Mandolorian dat betreft ook wel ernstig tam, en herkenbaar in Clone Wars/Rebels.

Iets meer drive/cliffhangers mag wel.
pi_196269555
ik vond het wel een toffe aflevering. erg mooi om te zien dat blijkbaar niet alle mandolorians volgens dezelfde regels leven als hij.

en ik vermoed dat we die Bo Katan nog wel terug gaan zien. the dark saber gaat wel een dingentje worden denk ik.

daarnaast kan ben ik heel benieuw volgende week naar de live action versie van Asoka Tano.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 november 2020 @ 15:17:34 #231
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_196272167
wel geinig dat Bo-Katan in The Mandalorian gespeeld wordt door dezelfde persoon die ook de stem ervoor deed in The Clone Wars en Rebels.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_196273298
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2020 10:37 schreef Karstman het volgende:
Geen filler maar ik vind wel dat de afleveringen wel heel erg als sidequests aanvoelen. Je ziet een klein stukje van het hoofdverhaal en dan weet je van de rest dat het vulling is...Daardoor is de spanning er wel uit. Het ziet er fantastisch uit en hoe ze de lore verbinden schreeuwt kwaliteit maar ergens voelt het toch wat laf aan.
dat was seizoen 1 ook eigenlijk zo.

Toen vond ik dat ook wat teleurstellend maar je weet niet wat voor serie het is. Een soort live action van The Clone Wars. Die serie heb ik een paar maanden geleden vanaf seizoen 4 verder gekeken en gelukkig dat ik dat gedaan heb, nu Bo Katan die meedoet en er werd gerefereerd naar een 4 tal afleveringen over Mandalore. Dat waren coole eps met Darth Maul etc. Kan dat erg aanraden. Niet alle afleveringen van the clone wars zijn de moeite waard want sommige zijn wat kinderachtig, maar die kun je makkelijk skippen of even wat stukken doorspoelen totdat de (meestal blokken van 3/4 eps met één verhaal) weer aanbreken.

Dus na The Clone Wars zijn dit nu alweer 3 geweldige afleveringen _O_
  maandag 16 november 2020 @ 16:59:32 #233
12888 Skull-splitter
pi_196273582
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:17 schreef Tokus het volgende:
wel geinig dat Bo-Katan in The Mandalorian gespeeld wordt door dezelfde persoon die ook de stem ervoor deed in The Clone Wars en Rebels.
En ze deed het fantastisch O+
pi_196274347
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:14 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond het wel een toffe aflevering. erg mooi om te zien dat blijkbaar niet alle mandolorians volgens dezelfde regels leven als hij.

en ik vermoed dat we die Bo Katan nog wel terug gaan zien. the dark saber gaat wel een dingentje worden denk ik.

daarnaast kan ben ik heel benieuw volgende week naar de live action versie van Asoka Tano.
Het leek mij ook behoorlijk onpraktisch om je helm constant op te hebben. This is the way.
Het zou ook niet kloppen met Jango Fett die wel zonder helm te zien was in Attack of the clones.
pi_196274469
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het leek mij ook behoorlijk onpraktisch om je helm constant op te hebben. This is the way.
Het zou ook niet kloppen met Jango Fett die wel zonder helm te zien was in Attack of the clones.
Jango Fett was dan ook geen Mandalorian, als bounty hunter alleen het armor etc verkregen.

In Rebels en The Clone Wars zijn eigenlijk alleen maar Mandalorians te zien die hun helm afdoen. The Watch/Death Watch is dus meer een cult binnen de Mandalorians.
  maandag 16 november 2020 @ 18:18:01 #236
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196274531
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En ze deed het fantastisch O+
Ik vond haar al geweldig in Battlestar Galactica O+
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:33:57 #237
458679 Ruse
Super, man
pi_196285512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik "mis" wel de lef om iets sneller meer verhaal aan te brengen idd, tot nu toe drie afleveringen die visueel absoluut star wars zijn maar qua verhaal geconcentreerder mochten zijn. Maar dat is dan ook het enige waar ik soortement over klaag bij deze reeks.
Ja, ik vind het gewoon heel raar dat het zo traag gaat als dikke stront, om het maar eloquent te zeggen. Het eerste seizoen ergerde ik me daar ook al aan, van die opzichzelfstaande afleveringen met piepkleine verhaaltjes, je kunt die afleveringen gewoon weglaten en dan mis je ze niet eens. Op het eind van vorig seizoen kwam het godzijdank alsnog wat bij elkaar, maar nu begint het gewoon weer overnieuw, heel irritant
  woensdag 18 november 2020 @ 22:02:29 #238
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_196311750
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:46 schreef CopyOK het volgende:
Iets met the dark saber en de mandalorian queen toch?

Dus niet helemaal een filler.

Heerlijk om al die klassieke stormtroopers te zien rondtroepen in een grijs zwevend fregat met zwarte tinten.
Ja! Die kapitein of gezagvoerder was een bekend gezicht trouwens. Uit Engelse misdaadseries?

Baby Yoda die iedere keer die eieren opvrat _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Public Relations / Redactie Film donderdag 19 november 2020 @ 10:56:15 #239
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_196317108
Ik vind het bijzonder dat men de losse episodes niet meer waardeert. Ik denk namelijk dat dit een trend is waar de komende jaren meer naar gewerkt wordt. Ook zie je meer en meer streaming diensten wekelijks gaan releasen.

Het binge-model waarbij er op een willekeurig moment een knip werd gemaakt maar je gewoon naar een film van 10 uur kijkt is volgens mij op zijn retour. Bij The Mandalorian heeft iedere aflevering een kop en een staart en dat is heerlijk!
pi_196318684
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vind het bijzonder dat men de losse episodes niet meer waardeert. Ik denk namelijk dat dit een trend is waar de komende jaren meer naar gewerkt wordt. Ook zie je meer en meer streaming diensten wekelijks gaan releasen.

Het binge-model waarbij er op een willekeurig moment een knip werd gemaakt maar je gewoon naar een film van 10 uur kijkt is volgens mij op zijn retour. Bij The Mandalorian heeft iedere aflevering een kop en een staart en dat is heerlijk!
Eens, daarnaast zijn het dit seizoen ook echt losse afleveringen maar zijn ze wel echt verbonden met elkaar.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:53 #241
364681 over_hedge
pi_196331381
Deze aflevering weer :9~ :9~

SPOILER
pi_196335011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ja! Die kapitein of gezagvoerder was een bekend gezicht trouwens. Uit Engelse misdaadseries?

Baby Yoda die iedere keer die eieren opvrat _O-
https://en.wikipedia.org/wiki/Man_in_Black_(Lost)

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_196337811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:19 schreef over_hedge het volgende:

SPOILER
_O_
SPOILER
De serie doet qua actie niet onder aan de nieuwste films :D

Ook erg goed gedaan dat de marketing/trailers alleen betrekking had op de eerste vier aflevering :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door lord_bono op 20-11-2020 17:47:08 ]
pi_196339463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Shockwave12 het volgende:
Ten eerste speelt het meeste in deze serie zich af in de outer-rim, een gebied waar Jedi sowieso vrijwel niet heel erg bekend waren, ten tweede zijn de Jedi er rond de tijd van deze serie al zowat een jaar of 30 niet meer sinds ze bijna geheel zijn uitgeroeid na order 66. Luke is de enige Jedi (alhoewel hij natuurlijk niet de training heeft gehad die de Jedi voorheen hadden dus daar kun je ook nog over discussiëren ) en zal nu in de beginfase van zijn Jedi academy zitten. Overigens lijkt er in de films in episode 1 t/m 3 buiten Coruscant sowieso weinig bekendheid van de Jedi in het heelal.

Dat Din niet van die oorlog af weet zal door de factie waar hij bij hoorde te maken heb ik vermoed ik gezien zijn interactie met Bo in aflevering 3.

quote:
Als je de derde aflevering niets vond dan weet ik niet of dit de serie voor jou is, verreweg de beste aflevering van de 4 die we hebben gezien dit seizoen waarbij het hoofdverhaal weer een grote stap heeft gezet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 09:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt, Luke is de enige Jedi op het moment van de Battle of Endor, verliest eigenlijk gewoon de confrontatie met Palpatine en Vader tot Vader de keizer verraad. Maar uiteindelijk had het allemaal geen bal uitgemaakt want de Death Star waar dit plaats vind veranderd enige tijd later in een vuurbal dus al was Luke dood gegaan dan waren de emperor en vader nog dood gegaan. Het nieuws dat door het heelal is gegaan zal zijn dat de rebels de Empire in een grote slag hebben verslagen. Overigens was dat niet het moment van de val voor de Empire maar wel het begin van het einde.

quote:
Weer een filler. Jammer.
Episode 3 was de minst filler episode die we in beide seizoenen hebben gehad tot nu toe? :? :? :?

quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2020 10:37 schreef Karstman het volgende:
Je beschrijft nu 99% van de series die er zijn, waarom is dit hier een probleem? De meeste series hebben een hoofdlijn die gevolgd wordt terwijl er elke aflevering ook een secundair verhaal is. Overigens hebben de eerste 3 afleveringen gewoon een secundair verhaal wat direct te maken heeft met zijn zoektocht naar hulp van andere Mandalorians en het moment dat hij ze vind wat op dat moment de voortgang van het hoofdverhaal is, aflevering 4 lijkt in eerste instantie een 'filler' te worden (zoals velen episode 4 van het eerste seizoen zien) maar deze geeft onverwachts ineens veel van het hoofdverhaal weg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:19 schreef over_hedge het volgende:

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door 1shot1kill op 20-11-2020 19:50:51 ]
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:31:24 #245
12888 Skull-splitter
pi_196344009
Wat een topaflevering O+
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:41:46 #246
12888 Skull-splitter
pi_196344041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

Najah, sinds HBO series als Carnivale vertelt men series meer als romans dan als case of the week, en dat is best wel aan te raden. Series die te bingen zijn kunnen even goed een kop en een staart hebben zonder aan spanningsboog in te leveren.
Ik deel de mening dat pakweg de helft van de afleveringen echt wat meer als filler aanvoelen omdat ze de kern van het verhaal meer naar de achtergrond drukken. Aflevering 3 fungeerde dat betreft wel als filler, maar gebruikte dat als kapstok om Bo Katan context en drive te geven.

Het is nogal een dunne scheidslijn, maar ik vind vooral de sfeer ontzettend raak bij The Mandolorian, de toenemende raakvlakken met prequels, classics en sequels worden mooi verwoven
SPOILER
met een eigen verhaal.
pi_196344064
Absoluut de beste aflevering van het 2e seizoen
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:59:16 #248
12888 Skull-splitter
pi_196344110
Carl Fucking Weathers
  zondag 22 november 2020 @ 11:39:45 #249
458679 Ruse
Super, man
pi_196360414
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Najah, sinds HBO series als Carnivale vertelt men series meer als romans dan als case of the week, en dat is best wel aan te raden. Series die te bingen zijn kunnen even goed een kop en een staart hebben zonder aan spanningsboog in te leveren.
Ik deel de mening dat pakweg de helft van de afleveringen echt wat meer als filler aanvoelen omdat ze de kern van het verhaal meer naar de achtergrond drukken. Aflevering 3 fungeerde dat betreft wel als filler, maar gebruikte dat als kapstok om Bo Katan context en drive te geven.

Het is nogal een dunne scheidslijn, maar ik vind vooral de sfeer ontzettend raak bij The Mandolorian, de toenemende raakvlakken met prequels, classics en sequels worden mooi verwoven
SPOILER
met een eigen verhaal.
eens, de sfeer is prima en ook het inbedden in de lore is goed, maar over het geheel genomen doet alles me toch wel erg klungelig aan, van slecht acteerwerk tot teleurstellend schrijfwerk, waarom ligt de lat niet hoger vraag ik me af
  zondag 22 november 2020 @ 12:55:23 #250
12888 Skull-splitter
pi_196361412
quote:
99s.gif Op zondag 22 november 2020 11:39 schreef Ruse het volgende:

[..]

eens, de sfeer is prima en ook het inbedden in de lore is goed, maar over het geheel genomen doet alles me toch wel erg klungelig aan, van slecht acteerwerk tot teleurstellend schrijfwerk, waarom ligt de lat niet hoger vraag ik me af
Alles zit ontzettend goed in elkaar, alleen de pacing mag wat beter. Zowel van het verhaal in de week als in de rode draad. Ik heb wel de indruk dat dat nu beter uit de verf begint te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')