De vraag is even of ie wel echt eetquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef over_hedge het volgende:
Die baby yoda heeft wel veel honger
Dat was al tijdens de originele trilogie. Zie het een beetje als een dictatuur die dat de kop heeft ingedrukt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 1 van de Mandalorian. Leuke serie, niet heel diepgravend verder, daar laat men wat liggen. Eén van de dingen waarover ik me verbaas is de schijnbaar totale onbekendheid van de personages met The Force. Als baby Yoda de Force gebruikt linkt niemand dat aan de Jedi of Sith. Op een gegeven moment komt het Force gebruik van baby Yoda ter sprake als Mando praat met de wapenmeesteres van zijn orde. Die weet alleen iets te vertellen over een oorlog die lang geleden tussen de Mandalorian's en de Jedi schijnt te hebben plaatsgevonden. Waar komt die onwetendheid vandaan?
Want? Voor de dark saber?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef lord_bono het volgende:
De afleveringen worden als maar beter (en weer korter)! Om deze aflevering écht geweldig te vinden moet je op z'n minst al voorkennis hebben van de animatie series
Geschiedenis van de dark saber zal dit seizoen nog wel uitgebreid aan bod komen. De animatieseries hebben dit reeds uitgewerkt. Voor deze aflevering specifiek:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:21 schreef Ruse het volgende:
ik vind het echt armoe hoor, wat een kutaflevering weer. leuke actie enzo, maar het gaat toch echt nergens over zo?
De animatieseries gezien of niet? Tussen de regels door is er voldoende verhaal en set-up voor wat de toekomst gaat brengenquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:21 schreef Ruse het volgende:
ik vind het echt armoe hoor, wat een kutaflevering weer. leuke actie enzo, maar het gaat toch echt nergens over zo?
Ik ben geen Star Wars freak, maar ik vind de serie tot op de heden echt geweldig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef lord_bono het volgende:
De afleveringen worden als maar beter (en weer korter)! Om deze aflevering écht geweldig te vinden moet je op z'n minst al voorkennis hebben van de animatie series
De serie speelt zich af na de val van The Empire dankzij diezelfde Jedi, dus ik zou op zijn minst enige naamsbekendheid verwachten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat was al tijdens de originele trilogie. Zie het een beetje als een dictatuur die dat de kop heeft ingedrukt.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Geschiedenis van de dark saber zal dit seizoen nog wel uitgebreid aan bod komen. De animatieseries hebben dit reeds uitgewerkt. Voor deze aflevering specifiek:Dat vind ik dus jammer. Mis zoveel referenties die het ongetwijfeld veel leuker zouden maken Canon-wise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het van tevoren bekend dat de animatieseries een leidraad gingen vormen? Anders had ik dat wel eerst even gekeken 😒
Dat het een leidraad ging vormen was niet echt bekend van te voren, is ook pas echt vanaf dit seizoen. Van Clone Wars en Rebels kun je wel lijstjes vinden van de belangrijkste afleveringen op volgorde. Zeker voor de naam die werd genoemd deze aflevering, waar the Mandalorian nu naartoe gaat, heb je wel een beetje voorkennis nodig. Al kan ik me voorstellen dat het nog wel een aparte introductie gaat krijgen in de serie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
De serie speelt zich af na de val van The Empire dankzij diezelfde Jedi, dus ik zou op zijn minst enige naamsbekendheid verwachten.
[..]
Dat vind ik dus jammer. Mis zoveel referenties die het ongetwijfeld veel leuker zouden maken Canon-wise.
Was het van tevoren bekend dat de animatieseries een leidraad gingen vormen? Anders had ik dat wel eerst even gekeken 😒
Ik "mis" wel de lef om iets sneller meer verhaal aan te brengen idd, tot nu toe drie afleveringen die visueel absoluut star wars zijn maar qua verhaal geconcentreerder mochten zijn. Maar dat is dan ook het enige waar ik soortement over klaag bij deze reeks.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:21 schreef Ruse het volgende:
als je de gemiddelde snelheid neemt van The Mandalorian en The Rise Of Skywalker zit je ongeveer op een normaal tempo.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik "mis" wel de lef om iets sneller meer verhaal aan te brengen idd,
Die vertellen alleen geen verhaal per week. The Mandolorian is nogal van het format "case of the week".quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je de gemiddelde snelheid neemt van The Mandalorian en The Rise Of Skywalker zit je ongeveer op een normaal tempo.
quote:
quote:
Kritiekloze fanboys gespot jongens!quote:
Jij bent weer fan af zekerquote:Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Kritiekloze fanboys gespot jongens!
Zonder kennis kun je het niet op waarde schatten. Deze aflevering zet veel verhaal op voor de toekomst.quote:Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Kritiekloze fanboys gespot jongens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk een filler aflevering!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |