Niks overtreft de wissel Vd Hoorn voor Milikquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft ook echt nog nooit goed uitgepakt.
Robben <> Bosvelt?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks overtreft de wissel Vd Hoorn voor Milik
Ach door die wissel kwam Ziyech uiteindelijk bij Ajax te spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks overtreft de wissel Vd Hoorn voor Milik
Hoeveel werd het?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:54 schreef PSVCL het volgende: [..] Psv speelde willem 2 van de mat in tilburg
Die kan er ook bij . En dan vooral de individuele opdracht voor Bosvelt : Nedved in bedwang houden(lol)quote:
Dat gaat nu dus uit de boeken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:59 schreef Paul het volgende:
Wat? De laatste keer dat hier verlorenwas in de Eredivisie was tegen Utrecht?
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 10:38:2143 x gespeeld✔️ 38 x winst Ajax ⚖️ 4 x gelijkspel ✖️ 1x winst Willem II #ajawil reageer retweet
Mwa dat was Rostov uit toch ?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach door die wissel kwam Ziyech uiteindelijk bij Ajax te spelen.
Dat waren de tijden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan er ook bij . En dan vooral de individuele opdracht voor Bosvelt : Nedved in bedwang houden(lol)
Nou nou nouquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu nog even verliezen van Valencia
Willem 2-1 xdquote:
Yup, ruim twee jaar geleden..quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:59 schreef Paul het volgende:
Wat? De laatste keer dat hier verlorenwas in de Eredivisie was tegen Utrecht?
Nedved kon toen wel aardig voetballen. Had ook zo'n ontzettend bazenkapselquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan er ook bij . En dan vooral de individuele opdracht voor Bosvelt : Nedved in bedwang houden(lol)
Ja maar als we gewonnen hadden van De Graafschap waren we kampioen geworden en was er geen paniekaankoop geweest na die voorrondes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa dat was Rostov uit toch ?
Die nam nog meer EPO dan Jan Ullrich.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nedved kon toen wel aardig voetballen. Had ook zo'n ontzettend bazenkapsel
En drie knieschijven . Leuk elftal was dat verder met Koller, Poborsky , Smicer en Barosquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nedved kon toen wel aardig voetballen. Had ook zo'n ontzettend bazenkapsel
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef Ifrane het volgende:
Dit Willem II is dus een concurrent om plek 3 en 4 voor Feyenoord en PSV.
Nandrolon. En andrelon ook, dat heb je wel nodig met zo'n kapsel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die nam nog meer EPO dan Jan Ullrich.
Waarschijnlijk nog wel een speler als Guus Huppertsquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als we gewonnen hadden van De Graafschap waren we kampioen geworden en was er geen paniekaankoop geweest na die voorrondes.
Patrick Bergergodquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En drie knieschijven . Leuk elftal was dat verder met Koller, Poborsky , Smicer en Baros
De nieuwe Robben.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel een speler als Guus Hupperts
Die was toch ook 45 toen hij stopte met voetballen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die nam nog meer EPO dan Jan Ullrich.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Luuk de Jong had 'm sowieso gemaakt.
Luukinho
Vooralsnog presteren ze consistenter dan Feyenoord en PSV. Hoe jammer dat ook is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Willem 2 eindigt uiteindelijk gewoon weer als 9e.
En ook iemand dat we Younes moeten huren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gwailow kwam van de week nog aanzetten met Dessers
Ullrich, ja?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die was toch ook 45 toen hij stopte met voetballen?
Simmertje is nog een beetje naïefquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook iemand dat we Younes moeten huren.
Jankulovskiquote:
Weet je wel hoeveel gevaar en DREIGING Younes heeft?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Simmertje is nog een beetje naïef
Nee zeker niet, maar gezien het verschil in kwaliteit over het algemeen en de tussenstand van vandaag is dat ook niet zo gek.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zit Ajax ook niet mee vanavond.
Veel expected goalsquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel gevaar en DREIGING Younes heeft?
Dreiging voor het servies hier in huis ja.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel gevaar en DREIGING Younes heeft?
Sorry, je posts zijn doorgaans een onbegrijpelijke brei aan woorden, en deze vormde geen uitzondering.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nedved bedoelde ik, maar oké.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sorry, je posts zijn doorgaans een onbegrijpelijke brei aan woorden, en deze vormde geen uitzondering.
AZ is ons voorbij, ..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ajax zal de crisis nu meteen groter zijn dan bij PSV (lol)
OP ALLE FRONTENquote:
quote:
Achter Fittesquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Willem 2 eindigt uiteindelijk gewoon weer als 9e.
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
Die diss van sinterdirecteurtje was wel hard over Ten Hag trouwens
Tja, dat heb je nu eenmaal bij topclubs.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ajax zal de crisis nu meteen groter zijn dan bij PSV (lol)
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gelijk notificaties voor dat kutapp uitgezet.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland @:zipportal en ik feliciteren @:Lenny_Leonard
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland @:zipportal en ik feliciteren @:Lenny_Leonard
Bedankt, vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard
Drizzt gaat nu Tarrel foto's maken om dit te vieren.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:14 schreef Grifte het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363975
Bij die reacties: Dirk19 is Yannick?
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:13:26Een grote schande dat Ajax in eigen stadion met 0-2 van het erg lelijke klote Willem II heeft verloren. Alle voetballers van Ajax moeten zich erg schamen voor deze wanprestatie reageer retweet
Misschien heeft hij een broer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:14 schreef Grifte het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363975
Bij die reacties: Dirk19 is Yannick?
Die waren in de 80e min al vertrokkenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ajax krijgt groter applaus dan normaal.
iN de ARenA ziTTEn AlleEN SuCCesSUppoRterS
Geen eens spelers gebroken benen of armen toewensen, wat een lafaard.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:13:26Een grote schande dat Ajax in eigen stadion met 0-2 van het erg lelijke klote Willem II heeft verloren. Alle voetballers van Ajax moeten zich erg schamen voor deze wanprestatie reageer retweet
Eerste keer dat je zo vrolijk bent dit jaar?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die waren in de 80e min al vertrokken
Sowieso, als het daar mis gaat is de euforie echt volledig over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Zipportal het volgende:
En dan dinsdag nog verliezen en dan ziet de wereld er weer heel anders uit.
@Coco.twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:13:26Een grote schande dat Ajax in eigen stadion met 0-2 van het erg lelijke klote Willem II heeft verloren. Alle voetballers van Ajax moeten zich erg schamen voor deze wanprestatie reageer retweet
Dank maat.quote:
W2 gaat wel echt lekker jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:18 schreef Durmada het volgende:
Overigens moet ik Willem II veel respect geven. 7 punten gepakt tegen de top drie.
Heb ik jaren geleden een keer van m'n broertje gekregen, moet het nog maar eens een keertje lezen, want weet echt amper meer waar het over gaatquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Best Served Cold, dat is een bazenboek
Alleen deel 1, maar ik werd gewoon chagrijnig omdat iedereen in het boek zo boos tegen elkaar deed dat ik al geen zin meer had in deel 2quote:
Van Geel effect.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank maat.
Ik wil ook mijn goede vriend @:zipportal danken voor zijn steun vooraf aan deze wedstrijd.
Winnen van PSV, winnen van Ajax. Tegen AZ gelijk omdat we in de laatste minuut een penalty missen.
Opzich gaat het wel lekker ja. Tilburg
Zitten wel wat vervelende wijven in ja.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:20 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Alleen deel 1, maar ik werd gewoon chagrijnig omdat iedereen in het boek zo boos tegen elkaar deed dat ik al geen zin meer had in deel 2
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Eerste keer dat je zo vrolijk bent dit jaar?
Daar ga ik wel vanuit. Wij tikten Willem 2 een maand of 3 terug nog volledig van de mat. Volgens Koster hun meest kansloze nederlaag dit seizoen. Maar eerst zondag Feyenoord maar verslaan, dat is lastig zat...quote:
Van harte gozerquote:
Al helemaal in de Belgariad saga, ik kon het bloed van zijn tante, en al helemaal van zijn latere vriendin/vrouw, wel drinken. Tyfus wat een kutwijven waren dat zegquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten wel wat vervelende wijven in ja.
Nee hoor. Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Wij tikten Willem 2 een maand of 3 terug nog volledig van de mat. Volgens Koster hun meest kansloze nederlaag dit seizoen. Maar eerst zondag Feyenoord maar verslaan, dat is lastig zat...
Ziedend.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:28 schreef RubenSosa het volgende:
v.Basten hou je tyfuskop ff man. Racist.
We weten dat je v.Bommel niet mag.![]()
Zijn "gevoel"
Mad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor wat meer vuurwerk op het veld. Naai die Brama eens een rode kaart aan!
okquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Dit begint weer op een goede eerste helft die in 1-0 eindigt te lijken.
Waarna de tweede helft bagger is en er alle kans is dat het 1-1 wordt.
OK, dan niet.
En dat na 5 december.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef PSVCL het volgende:
Ihattaren is weer lekker aan het strooien
Te laat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grapje maat, PSV speelt leuk. Lek is boven.
Ihattaren daarentegen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rosario kan er niet heel veel van.
Wordt zwaar uitgefloten.Gaat ook weer te ver.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rosario kan er niet heel veel van.
Gelukkig heeft Fortuna 11 Rosarios.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zwakste man van het veld. Van PSV dan.
Maar jij bent dezelfde gast die Hendrix zo'n topper vind dus jou nemen we niet heel serieusquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Einde Rosario hopelijk.
Ik zag het 12 maanden geleden al dat ie er niks van kon
Voor PSV begrippen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Maar jij bent dezelfde gast die Hendrix zo'n topper vind dus jou nemen we niet heel serieus
Och dat snap ik wel. Die zitten nu allemaal in doodsangst te kijken of AZ wint.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Al die users die er nu ineens niet zijn hier
Fixed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fortuna kan er HE-LE-MAAL niks van
Rustig Zorro, geniet van eindelijk weer eens een leuke wedstrijd van PSV.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:36 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat nou, 2 minuten? En die commentator die zegt dat het weinig zin heeft meer bij te tellen? Wat een idioten.
Nee ik denk niet dat het doelsaldo van PSV nog van belang gaat zijn, maar je weet het nooit. En het kampioenschap is eens op 1 doelpunt beslist.
Maar nee, meer tijd is niet nodig want het is al gespeeld.
Echt, ik kan me daar zo aan doodergeren
Ik moest vandaag ook al verwerken dat dat domme boerenlied van Normaal op 9 binnenkomt in de Top2000. ik heb het even moeilijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Rustig Zorro, geniet van eindelijk weer eens een leuke wedstrijd van PSV.
Dat is inderdaad écht tering dom. Achterlijke boerenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moest vandaag ook al verwerken dat dat domme boerenlied van Normaal op 9 binnenkomt in de Top2000. ik heb het even moeilijk.
Weekje op de strafbank ermee, plekje overnemen van Marco.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
Vader opmerking.. niet zo handig Jan Jood
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Zeroku het volgende:
AZ is aan het ontsnappen tegen Zwolle.
quote:
Pics?quote:Op zondag 8 december 2019 11:45 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports heeft de nieuwe Praxis reclame. @:jr-style-93
Het bos inquote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef RipCity het volgende:
Wie is Marsman trouwens? Waar is kenneth vermeer gebleven?!
Het is ook gewoon een penalty, wat een domme actie.quote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef Keyos het volgende:
Hier een pingel voor geven, en dan vervolgens ook nog eens mis zitten met het uitlopen, de wereld wordt gek.
Volgens mij is zo inlopen op de keeper in het vijf-meter gebied ook een overtreding.quote:Op zondag 8 december 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een penalty, wat een domme actie.
Nee, hij doet namelijk niks verkeerd.Hij loopt helemaal niet op hem in. Waarna Marsman met twee handen in de rug duwt, ja dat mag niet.quote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is zo inlopen op de keeper in het vijf-meter gebied ook een overtreding.
Volgens de VAR nietquote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is zo inlopen op de keeper in het vijf-meter gebied ook een overtreding.
Marsman duwt met 2 handen in dee rug -> VAR checkt -> overtreding -> pingel.quote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef Keyos het volgende:
Hier een pingel voor geven, en dan vervolgens ook nog eens mis zitten met het uitlopen, de wereld wordt gek.
Neuh, ben alleen meer fan van het VAR gebruik in Engeland waar alleen grove fouten worden teruggedraaid dan elke pietluttigheid in de eredivisie.quote:Op zondag 8 december 2019 12:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Marsman duwt met 2 handen in dee rug -> VAR checkt -> overtreding -> pingel.
Scheids denkt dat Marsman te vroeg instapt -> VAR checkt -> beslissing teruggedraaid.
100% eerlijk, 100% doorzichtig, maar JANKEN weer hoor.
Zowel een pingel niet geven, als onterecht opnieuw laten nemen zijn, imo, beiden grove fouten. Beïnvloeden een wedstrijd enormquote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neuh, ben alleen meer fan van het VAR gebruik in Engeland waar alleen grove fouten worden teruggedraaid dan elke pietluttigheid in de eredivisie.
Jij vindt dit blijkbaar een 100% pingel, ik vind dat er niet zoveel aan de hand is en die speler zelf ook niet vrijuit gaat. In Engeland is dit vrijwel zeker geen pingel wat mijns inziens het correcte besluit zou zijn. Maar goed, we zijn het iig eens dat we het niet eens zijn.quote:Op zondag 8 december 2019 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zowel een pingel niet geven, als onterecht opnieuw laten nemen zijn, imo, beiden grove fouten. Beïnvloeden een wedstrijd enorm
1) We zijn niet in Engeland, maar in Nederland. Totaal andere mentaliteitquote:Op zondag 8 december 2019 12:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jij vindt dit blijkbaar een 100% pingel, ik vind dat er niet zoveel aan de hand is en die speler zelf ook niet vrijuit gaat. In Engeland is dit vrijwel zeker geen pingel wat mijns inziens het correcte besluit zou zijn. Maar goed, we zijn het iig eens dat we het niet eens zijn.
Niet zo moeilijk, pingel situatie is sws 5 minuten, de overige 2-5 minuten bestaan puur uit schoten richting doel...quote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef Tagliano het volgende:
Verder wilde ik de NOS veel sterkte wensen met het maken van een samenvatting tot nu toe
Je bent iig snel klaar met monteren.quote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef Tagliano het volgende:
Verder wilde ik de NOS veel sterkte wensen met het maken van een samenvatting tot nu toe
En gemiste penalty en wat schoten op goed gelukquote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, pingel situatie is sws 5 minuten, de overige 2-5 minuten bestaan puur uit schoten richting doel...
Ik zei ook niet dat het leuk zou worden, enkel niet moeilijkquote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En gemiste penalty en wat schoten op goed geluk
Dat is toch wel ellende hoor
Frank Snoeks zal er wel weer een verhaallijntje in proppen.quote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef Tagliano het volgende:
Linssen natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Snoeks zal er wel weer een verhaallijntje in proppen.
Eigenlijk is het best grappig om naar te kijken maar dan meer vanuit een comedy capers perspectiefquote:Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef Harlekien het volgende:
Mocht het jullie niet opvallen, het niveau is echt bedroevend
Dat wel. T is alleen jammer dat je een elftal zoals Feyenoord donderdag weer Europa moet insturen.quote:Op zondag 8 december 2019 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best grappig om naar te kijken maar dan meer vanuit een comedy capers perspectief
Niet winnen van Rangers en Young Boys thuisquote:Op zondag 8 december 2019 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wel. T is alleen jammer dat je een elftal zoals Feyenoord donderdag weer Europa moet insturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |