Dat ook weer nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee, eerder een wandelende aankomende #metoo!
Ook echt he. Alsof conducteurs niet 70% de tijd zitten te niksen in hin fapcabinequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss niet eens FOK!ken onder het werk!Wat een lamzak!
Prima werkquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt he. Alsof conducteurs niet 70% de tijd zitten te niksen in hin fapcabine
Helemaal niets mis mee. Beetje kaartjes knippen, beetje fappen, beetje fokken. Helemaal mooiquote:
Oh dat doe ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Beetje kaartjes knippen, beetje fappen, beetje fokken. Helemaal mooi
Wel betaald fokken en fappen?quote:
Gewoon even een haags kwartiertje op de plee pakken en d hand tot jezelf slaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel. Al is fappen soms wat lastig.
waren er nog lekkere wijvenquote:
lekker met een stijfje in die sportschool lopenquote:
Ja mang gewoon 10kg heffenquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met een stijfje in die sportschool lopen
Ik vind dat toch een kut oefening.quote:
Is het ook, maar wel goed voor de beenspieren.quote:
quote:
Yesjaquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig van die machines voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spring wel gewoon op en van dingen af voor m'n beenspierenquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel goed voor de beenspieren.
[..]
Ook een alternatiefquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik spring wel gewoon op en van dingen af voor m'n beenspieren
Nog leuker ookquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind core training, loaded lunges en loaded squats leukerquote:
ik train niet voor de gains bruhquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruh, krijg je er wel een beetje gains door?
[ afbeelding ]
meh, van twee meter en meer naar beneden springen en beetje rollen enzo is chill om te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind core training, loaded lunges en loaded squats leuker
Ik ben eindelijk klaar!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik train niet voor de gains bruh
[..]
meh, van twee meter en meer naar beneden springen en beetje rollen enzo is chill om te doen.
Wat fijn voor je! Ik ga ook zo richting treinquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk klaar!!!
Moet jij weten!quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat fijn voor je! Ik ga ook zo richting trein
quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk klaar!!!
quote:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog hitsige foefjes gehosseld ouwe decibel dreuner die je der rondloopt ?
Zit op kantoor. Ga vanavond de hort op. Eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit op kantoor. Ga vanavond de hort op. Eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Ik ook. Spoorbrug bij Gouda is stuk. Omrijden via leiden. Hoppa drie kwartier langer onderwegquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Spoorbrug bij Gouda is stuk. Omrijden via leiden. Hoppa drie kwartier langer onderweg
Ik heb gelukkig bijna nooit wat met de trein. Beetje vertraging af en toe maar de afgelopen week is het al twee keer raakquote:
Bij mij 1xquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig bijna nooit wat met de trein. Beetje vertraging af en toe maar de afgelopen week is het al twee keer raak
Maandag?quote:
10 kilo is wel wat veel hoor.quote:
Kan niet wachten op die tijd........quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier regelmatig.....krijg ik weer een appje van zoonlief Dat ik nog niet aan het eten hoef te beginnen omdat ie later thuis is.....
Waarop?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op die tijd........
Fijn hè die wisselstoring. Ik deed er drie uur over maandagquote:
Meestal is hij eerder thuis hoor......of hij hoeft pas na twaalven de deur uitquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik ga meemaken dat ze later thuiskomen e.d.
Petje af!quote:
Of misschien houd je juist van een strenge leraarquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet meteen met de zweep er overheen!Misschien vindt ze dat helemaal niet lekker!
Ikke?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of misschien houd je juist van een strenge leraar
Nee die fit/insta girl van geerdquote:
Leek me ook wat logischer, maar dan heb je een typfoutje gemaakt!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee die fit/insta girl van geerd
Ja ik zag het, maar was beetje laat om het te veranderen na jouw quotequote:Op vrijdag 6 december 2019 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek me ook wat logischer, maar dan heb je een typfoutje gemaakt!
2 eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar was beetje laat om het te veranderen na jouw quote
Ik had het niet eens door joh, zit 1000 en een dingen te doen op mijn laptop op het momentquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]En ik had nog wel bewust ff een tijd gewacht om te kijken of je duidelijkheid ging verschaffen!
Iets met handlotion en tissues?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door joh, zit 1000 en een dingen te doen op mijn laptop op het moment
Uhmmmm, dat zou wel een beetje vreemd zijn in de trein zonder een fapcabine tot mijn beschikkingquote:
Ach, Socios heeft het volgens de geruchtenstroom ook gedaan he!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmm, dat zou wel een beetje vreemd zijn in de trein zonder een fapcabine tot mijn beschikking
Dan hoef ik het niet meer te doen. Als ik zoiets doe wil ik wel de eerste zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, Socios heeft het volgens de geruchtenstroom ook gedaan he!
Whehe!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoef ik het niet meer te doen. Als ik zoiets doe wil ik wel de eerste zijn
Dat heb ik dan even gemist toenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja er was een foto van een treinfapper op Dumpert of zo, en al heel snel ging het gerucht rond dat hij dat was.
In voor hem ongebruikelijk officieel taalgebruik liet hij weten zich hiervan te distantiëren.
Ik zie mensen dat wel doen...maar ik kan mij niet voorstellen dat het echt goed is voor je rug....quote:
Frituurtje vatquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verspeeld je kansen op een bier date.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je bent een prima kerel
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
A niffo!! Gaan we er een mooie dag van maken!!!
Uh....quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden om Haags samen met @:pumpalov even dubbel anaal te vernederen
Komt goed schatjequote:
Mijn piek staat al tijden fierquote:
Oh, trek hem eraf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:10 schreef murp het volgende:
[..]
Die van mij ook, allen de net moet er nog af #moe
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
Dus een beetje trollen mag in GC ook al niet meer....
Haha in GC is er een topic van user kree waarin je vragen mag stellen aan iemand die in Canada woont.quote:
Oh ok.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha in GC is er een topic van user kree waarin je vragen mag stellen aan iemand die in Canada woont.
Het woord "Kree" kwam me bekend voor van reviews van Captain Marvel (ik heb de film zelf niet gezien), dus heb ik het ff gegoogled en kwam zo op namen van andere fantasierassen van Marcel terecht, dus vroeg ik Kree in dat topic wat hij/zij van de Skrull en de Shi'ar vond.
Was diegene en een modje niet zo blij mee!![]()
Tja als die kree in Canada woont, ben ik dan toch gewoon een vraag aan het stellen aan iemand die in Canada woont?
Rekenen is niet je sterkste kant zie ikquote:Op maandag 9 december 2019 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
48 uur niet gepost hier. Kan echt niet
Tellen welquote:Op maandag 9 december 2019 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rekenen is niet mee sterkste kant zie ik
Dat doet hij maar ergens andersquote:
Keihard geneukt !!!quote:Op maandag 9 december 2019 07:42 schreef stokj het volgende:
En @:Geerd Geerdje, hoe ging het hosselen afgelopen weekend?
quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je wel daarna je hand even goed verzorgd?
En een hont? Dan kan je een leuke kinderserie beginnenquote:
Hont zou ik wel willen maja ekte fokker he dus alleen en veel werken dusja gaat niet ...quote:Op maandag 9 december 2019 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een hont? Dan kan je een leuke kinderserie beginnen
ekte fokker doet niet aan veel werkenquote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hont zou ik wel willen maja ekte fokker he dus alleen en veel werken dusja gaat niet ...
ook weer waar maja iemand moet de bieries betalen hequote:Op maandag 9 december 2019 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ekte fokker doet niet aan veel werken
quote:Op maandag 9 december 2019 15:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
ook weer waar maja iemand moet de bieries betalen he
Waarom zou hij daar zitten?quote:Op maandag 9 december 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
@:geerd doe mij eens mentionen als je op de trein tussen Utrecht en Den Haag zit.
Even wat laten fikken in Den Haag en dan terug naar huisquote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar zitten?
Dat mag.quote:Op maandag 9 december 2019 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat laten fikken in Den Haag en dan terug naar huis
Daar ga ik zo heenquote:Op maandag 9 december 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
@:geerd doe mij eens mentionen als je op de trein tussen Utrecht en Den Haag zit.
Wat ging je doen?quote:Op maandag 9 december 2019 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
20 min wachten op de trein terug naar Utrecht
Wat dan volgens jou?quote:Op maandag 9 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen conducteur?
Al 11 jaar afgelopen septemberquote:Op maandag 9 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen conducteur?
Hij is ook kwaliteitscontroleur bij de Gladiator Brouwerijquote:
Ja leukquote:Op maandag 9 december 2019 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij is ook kwaliteitscontroleur bij de Gladiator Brouwerij
quote:Op maandag 9 december 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had oprecht geen idee, maar dit verwacht ik sws niet
Grote kansquote:Op maandag 9 december 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel tof. Zal vast eens bij je in de trein hebben gezeten dan
Ah jammer ik ben alweer thuisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]De moordenaar van de advocaat die op reis ging!
Moordwapen: een graatje!
Methode: in de keel laten blijven steken!
Oordeel: SCHULDIG!!!!
Bewijs:KAPPESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wist je dat nietquote:
Zoals gewoonlijk. Iedereen is in rep en roer om alles afgerond te krijgen voor de kerst (zij werken namelijk niet door in de kerstvakantie, ik als HoS natuurlijk wel (geen keus)).quote:
Niffo je weet maar de rust is wedergekeerd die zemmels zijn het ook zatquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. Iedereen is in rep en roer om alles afgerond te krijgen voor de kerst (zij werken namelijk niet door in de kerstvakantie, ik als HoS natuurlijk wel (geen keus)).
Wat was dat nou, we moesten bij BZK ingrijpen in Scheveningen en Duindorp omdat er geen vuur gemaakt mag worden. @:C.L.werner had er een hele kluif aan man.
Hele probleem wel in één keer opgelost dan!quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
Ze branden met oudjaar gewoon duur hele wijk af. Of het nou mag of niet
Ging jij niet weg?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:32 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo je weet maar de rust is wedergekeerd die zemmels zijn het ook zat
Gooi in de bbq!!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
Klote momenten dat oud papier opgehaald wordt en de grijze container geleegd wordt.
In m'n vorige woonplaats had je een keurig velletje met een overzicht van wat wanneer opgehaald wordt.
Okee voor de kliko is er wel een app, maar die laat het de helft van de tijd ook afweten (dat je dus geen bericht krijgt. In de app zelf staan de datums wel). Maar voor het oud papier is dat niet zo. Dat wordt elke 2e dinsdag van de maand opgehaald ofzo. Als ik het goed begrijp is het altijd aan het eind van de middag dat het opgehaald wordt.
Volgens mij is het nu de 2e dinsdag van de maand, toch? En het nadert het eind van de middag ook wel redelijk, maar ik zie geen oud papier aan de weg staan!
Dan is het geen papierdagquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
Klote momenten dat oud papier opgehaald wordt en de grijze container geleegd wordt.
In m'n vorige woonplaats had je een keurig velletje met een overzicht van wat wanneer opgehaald wordt.
Okee voor de kliko is er wel een app, maar die laat het de helft van de tijd ook afweten (dat je dus geen bericht krijgt. In de app zelf staan de datums wel). Maar voor het oud papier is dat niet zo. Dat wordt elke 2e dinsdag van de maand opgehaald ofzo. Als ik het goed begrijp is het altijd aan het eind van de middag dat het opgehaald wordt.
Volgens mij is het nu de 2e dinsdag van de maand, toch? En het nadert het eind van de middag ook wel redelijk, maar ik zie geen oud papier aan de weg staan!
Ja dat is dus het probleem!quote:
Maar zie je nooit papier buiten staan en dat je denkt ik zal mijn zooi ook ff buiten zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem!
In Augustus wilde ik het ook op de 2e dinsdag van de week aan de weg zetten, en toen kreeg ik te horen dat ze niet langs kwamen i.v.m. vakantie!
Ik vergeet het vaker dan dat ik het papier echt aan de weg zet, dus dan flikker ik m'n auto af en toe maar compleet vol met oud papier en breng het maar ergens naar een container, kilometers hier vandaan!
Gebeurd de laatste tijd wel vaker dat topics ineens weg zijn.quote:
Jaaaquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Gebeurd de laatste tijd wel vaker dat topics ineens weg zijn.
Wordt meestal rond etenstijd buiten gezet en dan achter de auto's die hier geparkeerd staan, dus dan zie ik het niet!quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zie je nooit papier buiten staan en dat je denkt ik zal mijn zooi ook ff buiten zetten?
Zo doe ik het. Gaat meestal goed.
Heldquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:43 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wilde blijkbaar aandacht; hij zette mijn computer uit!
Was je aan het fappen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:43 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wilde blijkbaar aandacht; hij zette mijn computer uit!
Neuh, ff aan het uitzoeken hoe je een bomgordel moet maken @AIVD.quote:
Gelukkig maar. @haags_kwartiertje als vertegenwoordiger van jouw stad mag je ook wat erover zeggen hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:32 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo je weet maar de rust is wedergekeerd die zemmels zijn het ook zat
En ze bouwen de wijk weer op met belastinggeldquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
Ze branden met oudjaar gewoon duur hele wijk af. Of het nou mag of niet
Ha die ToT, hoe heeft je mini-ToT Sinterklaas ervaren? En hoe is het met mevrouw ToT? Hoeveel weken is ze nu?quote:
Mevrouw ToT is niet zwanger hoor!quote:Op woensdag 11 december 2019 08:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die ToT, hoe heeft je mini-ToT Sinterklaas ervaren? En hoe is het met mevrouw ToT? Hoeveel weken is ze nu?
Hebben ze toch ook ff een verzetjequote:Op dinsdag 10 december 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
En ze bouwen de wijk weer op met belastinggeld![]()
![]()
HOMOquote:Op woensdag 11 december 2019 10:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook ff een verzetje
Het zijn er wel minder gewordenquote:
Lolquote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef ToT het volgende:
Goh, je mag ook al niet eens meer trollen in [NWS]
Helemaal nergens nietquote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef ToT het volgende:
Goh, je mag ook al niet eens meer trollen in [NWS]
Goed hequote:
Ook nog eens doen ja. Maar ik ben niet meer onbevlekt haags. Nu kan ik dat argument niet meer gebruikenquote:
Niemand geeft er een neuk om johquote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook nog eens doen ja. Maar ik ben niet meer onbevlekt haags. Nu kan ik dat argument niet meer gebruiken
Ik wel!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand geeft er een neuk om joh
ROT OP MET DIE KUTMUZIEK !!!!quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ROT OP MET DIE KUTMUZIEK !!!!
Proostquote:Op woensdag 11 december 2019 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een heerlijke goudgele blonde RAKKER, amice!
Haha oh gelukkig maar, dacht dat je al aan de tweede was begonnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT is niet zwanger hoor!
Mini-ToT is nog te klein om iets van Sinterklaas te kunnen begrijpen dus zijn we er dit jaar nog ff niet aan begonnen.Maar tof dat je het vraagt!
Zo is dat, de economie moet draaiende worden gehouden!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook ff een verzetje
Grijp je kans!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
@:ToT @:gibsonlespaul88
Collega J was er deze week weer. Ze is in haar nopjes omdat ze kerst gaat vieren met haar kind bij haar moeder. Ze zoekt alleen nog iemand om mee te gaan.
Show even mijn foto us FOT userfoto'squote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
@:ToT @:gibsonlespaul88
Collega J was er deze week weer. Ze is in haar nopjes omdat ze kerst gaat vieren met haar kind bij haar moeder. Ze zoekt alleen nog iemand om mee te gaan.
Collega J is leuk en al maar ik zie haar niet samen met mij. Bovendien laat protocol het helaas niet toe dat ik als HoS iets met collega's begin. Want collega JA is ook wel leuk. Maar ook dat kan niet.quote:
Komt goed. Is het geen probleem dat ze al een keer heeft geworpen?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Show even mijn foto us FOT userfoto'sHoud me aanbevolen
Mits ze lekker pijpt natuurlijk
(grapje) behalve dat aanbevolen houden.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Collega J is leuk en al maar ik zie haar niet samen met mij. Bovendien laat protocol het helaas niet toe dat ik als HoS iets met collega's begin. Want collega JA is ook wel leuk. Maar ook dat kan niet.
Absoluut niet. Heb eerder met dat bijltje gehakt.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt goed. Is het geen probleem dat ze al een keer heeft geworpen?
Ja vind ik ook, maar ik moet mij helaas aan het strikte protocol houden en het goede voorbeeld geven.quote:
Goed, wie weet ben jij wel de wens van haar kind voor kerst.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Heb eerder met dat bijltje gehakt.
Tja.....quote:Op woensdag 11 december 2019 20:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik moet mij helaas aan het strikte protocol houden en het goede voorbeeld geven.
Ben benieuwd. Anders ben ik ook maar alleen deze kerst ( ook nog echt ookquote:Op woensdag 11 december 2019 20:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed, wie weet ben jij wel de wens van haar kind voor kerst.
Komt goed.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Anders ben ik ook maar alleen deze kerst ( ook nog echt ook)
@GibsonLesPaul88 dan heb je altijd Robert nog!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ondertussen Robert ten Brink: niemand mag met kerst alleen zijn.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |