Ik ook. Spoorbrug bij Gouda is stuk. Omrijden via leiden. Hoppa drie kwartier langer onderwegquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Spoorbrug bij Gouda is stuk. Omrijden via leiden. Hoppa drie kwartier langer onderweg
Ik heb gelukkig bijna nooit wat met de trein. Beetje vertraging af en toe maar de afgelopen week is het al twee keer raakquote:
Bij mij 1xquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig bijna nooit wat met de trein. Beetje vertraging af en toe maar de afgelopen week is het al twee keer raak
Maandag?quote:
10 kilo is wel wat veel hoor.quote:
Kan niet wachten op die tijd........quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier regelmatig.....krijg ik weer een appje van zoonlief Dat ik nog niet aan het eten hoef te beginnen omdat ie later thuis is.....
Waarop?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op die tijd........
Fijn hè die wisselstoring. Ik deed er drie uur over maandagquote:
Meestal is hij eerder thuis hoor......of hij hoeft pas na twaalven de deur uitquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik ga meemaken dat ze later thuiskomen e.d.
Petje af!quote:
Of misschien houd je juist van een strenge leraarquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet meteen met de zweep er overheen!Misschien vindt ze dat helemaal niet lekker!
Ikke?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of misschien houd je juist van een strenge leraar
Nee die fit/insta girl van geerdquote:
Leek me ook wat logischer, maar dan heb je een typfoutje gemaakt!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee die fit/insta girl van geerd
Ja ik zag het, maar was beetje laat om het te veranderen na jouw quotequote:Op vrijdag 6 december 2019 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek me ook wat logischer, maar dan heb je een typfoutje gemaakt!
2 eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar was beetje laat om het te veranderen na jouw quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |