Dat ook weer nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee, eerder een wandelende aankomende #metoo!
Ook echt he. Alsof conducteurs niet 70% de tijd zitten te niksen in hin fapcabinequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss niet eens FOK!ken onder het werk!Wat een lamzak!
Prima werkquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt he. Alsof conducteurs niet 70% de tijd zitten te niksen in hin fapcabine
Helemaal niets mis mee. Beetje kaartjes knippen, beetje fappen, beetje fokken. Helemaal mooiquote:
Oh dat doe ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Beetje kaartjes knippen, beetje fappen, beetje fokken. Helemaal mooi
Wel betaald fokken en fappen?quote:
Gewoon even een haags kwartiertje op de plee pakken en d hand tot jezelf slaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel. Al is fappen soms wat lastig.
waren er nog lekkere wijvenquote:
lekker met een stijfje in die sportschool lopenquote:
Ja mang gewoon 10kg heffenquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met een stijfje in die sportschool lopen
Ik vind dat toch een kut oefening.quote:
Is het ook, maar wel goed voor de beenspieren.quote:
quote:
Yesjaquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig van die machines voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spring wel gewoon op en van dingen af voor m'n beenspierenquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel goed voor de beenspieren.
[..]
Ook een alternatiefquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik spring wel gewoon op en van dingen af voor m'n beenspieren
Nog leuker ookquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind core training, loaded lunges en loaded squats leukerquote:
ik train niet voor de gains bruhquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruh, krijg je er wel een beetje gains door?
[ afbeelding ]
meh, van twee meter en meer naar beneden springen en beetje rollen enzo is chill om te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind core training, loaded lunges en loaded squats leuker
Ik ben eindelijk klaar!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik train niet voor de gains bruh
[..]
meh, van twee meter en meer naar beneden springen en beetje rollen enzo is chill om te doen.
Wat fijn voor je! Ik ga ook zo richting treinquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk klaar!!!
Moet jij weten!quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat fijn voor je! Ik ga ook zo richting trein
quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk klaar!!!
quote:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog hitsige foefjes gehosseld ouwe decibel dreuner die je der rondloopt ?
Zit op kantoor. Ga vanavond de hort op. Eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit op kantoor. Ga vanavond de hort op. Eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |