Proostquote:Op woensdag 11 december 2019 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een heerlijke goudgele blonde RAKKER, amice!
Haha oh gelukkig maar, dacht dat je al aan de tweede was begonnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT is niet zwanger hoor!
Mini-ToT is nog te klein om iets van Sinterklaas te kunnen begrijpen dus zijn we er dit jaar nog ff niet aan begonnen.Maar tof dat je het vraagt!
Zo is dat, de economie moet draaiende worden gehouden!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook ff een verzetje
Grijp je kans!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
@:ToT @:gibsonlespaul88
Collega J was er deze week weer. Ze is in haar nopjes omdat ze kerst gaat vieren met haar kind bij haar moeder. Ze zoekt alleen nog iemand om mee te gaan.
Show even mijn foto us FOT userfoto'squote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
@:ToT @:gibsonlespaul88
Collega J was er deze week weer. Ze is in haar nopjes omdat ze kerst gaat vieren met haar kind bij haar moeder. Ze zoekt alleen nog iemand om mee te gaan.
Collega J is leuk en al maar ik zie haar niet samen met mij. Bovendien laat protocol het helaas niet toe dat ik als HoS iets met collega's begin. Want collega JA is ook wel leuk. Maar ook dat kan niet.quote:
Komt goed. Is het geen probleem dat ze al een keer heeft geworpen?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Show even mijn foto us FOT userfoto'sHoud me aanbevolen
Mits ze lekker pijpt natuurlijk
(grapje) behalve dat aanbevolen houden.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Collega J is leuk en al maar ik zie haar niet samen met mij. Bovendien laat protocol het helaas niet toe dat ik als HoS iets met collega's begin. Want collega JA is ook wel leuk. Maar ook dat kan niet.
Absoluut niet. Heb eerder met dat bijltje gehakt.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt goed. Is het geen probleem dat ze al een keer heeft geworpen?
Ja vind ik ook, maar ik moet mij helaas aan het strikte protocol houden en het goede voorbeeld geven.quote:
Goed, wie weet ben jij wel de wens van haar kind voor kerst.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Heb eerder met dat bijltje gehakt.
Tja.....quote:Op woensdag 11 december 2019 20:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik moet mij helaas aan het strikte protocol houden en het goede voorbeeld geven.
Ben benieuwd. Anders ben ik ook maar alleen deze kerst ( ook nog echt ookquote:Op woensdag 11 december 2019 20:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed, wie weet ben jij wel de wens van haar kind voor kerst.
Komt goed.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Anders ben ik ook maar alleen deze kerst ( ook nog echt ook)
@GibsonLesPaul88 dan heb je altijd Robert nog!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ondertussen Robert ten Brink: niemand mag met kerst alleen zijn.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |