Ik had het niet eens door joh, zit 1000 en een dingen te doen op mijn laptop op het momentquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]En ik had nog wel bewust ff een tijd gewacht om te kijken of je duidelijkheid ging verschaffen!
Iets met handlotion en tissues?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door joh, zit 1000 en een dingen te doen op mijn laptop op het moment
Uhmmmm, dat zou wel een beetje vreemd zijn in de trein zonder een fapcabine tot mijn beschikkingquote:
Ach, Socios heeft het volgens de geruchtenstroom ook gedaan he!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmm, dat zou wel een beetje vreemd zijn in de trein zonder een fapcabine tot mijn beschikking
Dan hoef ik het niet meer te doen. Als ik zoiets doe wil ik wel de eerste zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, Socios heeft het volgens de geruchtenstroom ook gedaan he!
Whehe!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoef ik het niet meer te doen. Als ik zoiets doe wil ik wel de eerste zijn
Dat heb ik dan even gemist toenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja er was een foto van een treinfapper op Dumpert of zo, en al heel snel ging het gerucht rond dat hij dat was.
In voor hem ongebruikelijk officieel taalgebruik liet hij weten zich hiervan te distantiėren.
Ik zie mensen dat wel doen...maar ik kan mij niet voorstellen dat het echt goed is voor je rug....quote:
Frituurtje vatquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verspeeld je kansen op een bier date.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je bent een prima kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |