Oh, trek hem eraf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:10 schreef murp het volgende:
[..]
Die van mij ook, allen de net moet er nog af #moe
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
Dus een beetje trollen mag in GC ook al niet meer....
Haha in GC is er een topic van user kree waarin je vragen mag stellen aan iemand die in Canada woont.quote:
Oh ok.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha in GC is er een topic van user kree waarin je vragen mag stellen aan iemand die in Canada woont.
Het woord "Kree" kwam me bekend voor van reviews van Captain Marvel (ik heb de film zelf niet gezien), dus heb ik het ff gegoogled en kwam zo op namen van andere fantasierassen van Marcel terecht, dus vroeg ik Kree in dat topic wat hij/zij van de Skrull en de Shi'ar vond.
Was diegene en een modje niet zo blij mee!![]()
Tja als die kree in Canada woont, ben ik dan toch gewoon een vraag aan het stellen aan iemand die in Canada woont?
Rekenen is niet je sterkste kant zie ikquote:Op maandag 9 december 2019 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
48 uur niet gepost hier. Kan echt niet
Tellen welquote:Op maandag 9 december 2019 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rekenen is niet mee sterkste kant zie ik
Dat doet hij maar ergens andersquote:
Keihard geneukt !!!quote:Op maandag 9 december 2019 07:42 schreef stokj het volgende:
En @:Geerd Geerdje, hoe ging het hosselen afgelopen weekend?
quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je wel daarna je hand even goed verzorgd?
En een hont? Dan kan je een leuke kinderserie beginnenquote:
Hont zou ik wel willen maja ekte fokker he dus alleen en veel werken dusja gaat niet ...quote:Op maandag 9 december 2019 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een hont? Dan kan je een leuke kinderserie beginnen
ekte fokker doet niet aan veel werkenquote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hont zou ik wel willen maja ekte fokker he dus alleen en veel werken dusja gaat niet ...
ook weer waar maja iemand moet de bieries betalen hequote:Op maandag 9 december 2019 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ekte fokker doet niet aan veel werken
quote:Op maandag 9 december 2019 15:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
ook weer waar maja iemand moet de bieries betalen he
Waarom zou hij daar zitten?quote:Op maandag 9 december 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
@:geerd doe mij eens mentionen als je op de trein tussen Utrecht en Den Haag zit.
Even wat laten fikken in Den Haag en dan terug naar huisquote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar zitten?
Dat mag.quote:Op maandag 9 december 2019 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat laten fikken in Den Haag en dan terug naar huis
Daar ga ik zo heenquote:Op maandag 9 december 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
@:geerd doe mij eens mentionen als je op de trein tussen Utrecht en Den Haag zit.
Wat ging je doen?quote:Op maandag 9 december 2019 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
20 min wachten op de trein terug naar Utrecht
Wat dan volgens jou?quote:Op maandag 9 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen conducteur?
Al 11 jaar afgelopen septemberquote:Op maandag 9 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen conducteur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |