Maak je eigen keuze zei hij... Oké you're fired!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:45 schreef Szura het volgende:
We zullen komend jaar nog weleens zien of jij Raemon niet meer nodig hebt
jaquote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:11 schreef Karina het volgende:
Chantal jansen is echt zo een nepperd he. Bah.
Ik haat Jan ook niet!quote:Op woensdag 4 december 2019 19:13 schreef Karina het volgende:
Edsilia is wel een hele leuke vrouw vind ik. En ik weet dat iedereen Jan Smit haat om een of andere reden maar ik vind het een aardige kerel.
Ja.quote:
Wat vind je van Jan Smit?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind die toneelstukjes tussendoor van de presentatoren altijd een beetje cringe
Jules Deelder, Maarten van Rossem en Johan Derksen, topshow!quote:
Leuk, afgezien van z'n muziekquote:
Bar Zomer. Dat is de nieuwe.quote:
Ja, dat was een beetje domquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wist niet dat deze tafeldame een autistische zoon heeft, daar heeft ze het nooit over gehad.
Sow. Dat zou ik niet pikken hoorquote:
komt ie maar uit zijn zolderkamer om te vechten!quote:Op donderdag 5 december 2019 19:33 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sow. Dat zou ik niet pikken hoor
Met 20 handboeien aan zijn riem. Nee, dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
komt ie maar uit zijn zolderkamer om te vechten!
waar is die gast eigelijk. Heb hem al een week niet gezienquote:Op donderdag 5 december 2019 19:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Met 20 handboeien aan zijn riem. Nee, dat zie ik niet snel gebeuren.
Opgepakt in Duindorp waarschijnlijk, net vrij.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waar is die gast eigelijk. Heb hem al een week niet gezien
dit is wel iets wat Zipportal zou zeggenquote:
Dit is ook wel iets wat Zipportal zou doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dit is wel iets wat Zipportal zou zeggen
dit is ook wel iets war Zipportal leuk zou vinden.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit is ook wel iets wat Zipportal zou doen.
quote:Reuring in late-night land: Jeroen Pauw stopt met zijn talkshow. Dat heeft hij vandaag bekendgemaakt. Nog twee weken zal hij laat op de avond te zien zijn. De NPO maakte vandaag bekend hoe het eerdere vertrek van Eva Jinek, en nu dus ook Jeroen, opgevangen gaat worden: met een aantal presentatie-duo’s. Goed idee? We vragen het Paul Witteman, Angela de Jong en Marcel van Roosmalen.
Matthijs gaat vragen over zijn toekomst lekker ontwijken zoals altijdquote:
Nou nou nou, dat is wel wat te veel eer hoor!quote:
Marcel ziet er uit alsof hij uit een jaren tachtig tv serie is weggelopen...quote:Op maandag 9 december 2019 19:09 schreef monkyyy het volgende:
Marcel van Roosmalen aan tafel, @:zipportal helemaal peepohappy
Als je voor bent, stem je tegen, als je tegen bent stem je voor, duidelijker kan ik het niet makenquote:
Kijken of hij hier die act gaat zitten opvoeren.quote:Op maandag 9 december 2019 19:09 schreef monkyyy het volgende:
Marcel van Roosmalen aan tafel, @:zipportal helemaal peepohappy
Ik mag hem graag horen in De Krokante Leesmap.quote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijken of hij hier die act gaat zitten opvoeren.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
@zipportal leven is een grote actquote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik mag hem graag horen in De Krokante Leesmap.
uit-de-hand- gelopen feestjequote:
Thuiszorg!quote:
Ze hadden beter de vorige tafel wat langer kunnen laten doorpraten. Was leuker dan dit.quote:
Media uitzending!quote:Op maandag 9 december 2019 19:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze hadden beter de vorige tafel wat langer kunnen laten doorpraten. Was leuker dan dit.
quote:
Alleen maar geruchten... (nog)quote:
Dat vrees ik dat hij ook gaat . Wel erg veel bij NPO weg.quote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Eva weg!
Jeroen weg!
Wanneer Matthijs weg?
Ik verheug wel op Jort Kelder.quote:Op maandag 9 december 2019 19:18 schreef monkyyy het volgende:
Jort Kelder kan scherpe vragen stellen
legendarische docu over gemaakt, hij was ook nog kleurenblind, vandaar het gekut met die kleurenquote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je voor bent, stem je tegen, als je tegen bent stem je voor, duidelijker kan ik het niet maken
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef superniger het volgende:
Femke Halsehond is te gast vandaag.
quote:DE STAND VAN AMSTERDAM - FEMKE HALSEMA
De politie komt 500 mensen tekort, de drugscriminaliteit viert hoogtij en de stad heeft te kampen met een golf aan plofkraken; Amsterdam is een stad waar de dossiers zich opstapelen. Deze week sluiten 16 basisscholen de deuren wegens het lerarentekort en deze vrijdag komen de boeren met trekkers naar de Dam om te demonstreren tegen het stikstofbeleid. We praten erover met de burgemeester van onze hoofdstad: Femke Halsema.
quote:
Daar kan geen discussie over zijn.quote:
Niemand?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie Robert Jensen in de zaal zitten!
Ik zie hem nietquote:
Dat is Nico Dijkshoorn.quote:
3 strikes out systeem invoeren.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef monkyyy het volgende:
Zero tolerance beleid, stop & frisk, wallen sluiten, coffeeshops sluiten, naar High Energy Rutte gaan en smeken dat mariniers door de straten marcheren, Razzia's.
ftfyquote:Op woensdag 11 december 2019 19:21 schreef BlackNero het volgende:
Matthijs is weer woorden in de mond aan het leggen
Pauw en Lubachquote:Op woensdag 11 december 2019 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Scooterpipo's die je drugs komen afleveren al helemaal hard aanpakken!
Dit, laten ze die gozer maar een paar jaar opbergen na de jaarwisselingquote:Op woensdag 11 december 2019 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Scooterpipo's die je drugs komen afleveren al helemaal hard aanpakken!
Ik doelde op de muziek!quote:
Ja, Jaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2019 19:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik doelde op de muziek!
Seksisme!
- Soundos
Wie van de drie heeft jouw voorkeur maat?quote:
Gevalletje je had er bij moeten zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wie van de drie heeft jouw voorkeur maat?
Ja daar kun je toch helemaal niks mee. Alleen dat dansen gaat nog.quote:
Jij bent geen borstenman begrijp ik?quote:
Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef TLC het volgende:
Er was snooker op Eurosport en hier Femke Halsema, van snooker begrijp ik niet veel dus ik moest kiezen 'snooker, Femke, snooker, Femke...' hmmmz het werd dus snooker
Gezicht eerst!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jij bent geen borstenman begrijp ik?
Net genoeg om af en toe een tweedehands Adidas jackie te kopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Nico, hoe staat die op de begroting, wat krijgt ie?
Ik ben bang dat het veel meer is.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Net genoeg om af en toe een tweedehands Adidas jackie te kopen.
Of kringgesprekken op de basisschoolquote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Als Facebook een depressiefactor is voor een hoop mensen, dan is All you need is love dat ook.
Lijkt me zo'n type dat vrijwilligerswerk deed daar.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
Hoe komt zo'n dame aan een Kaap Ferdiaan?
Ook wel apart ja. Als je niet in Rotterdam woont.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
Hoe komt zo'n dame aan een Kaap Ferdiaan?
quote:
Zo veel deugers in 1 zaal.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag de laatste show van het jaar.
Matthijs blijkt terug met o.a. Dominee Gremdaat, Jeroen Dijsselbloem, Anna Gimbrère, Erben Wennemars, Splinter Chabot, Tom Egbers, Barbara Baarsma, Romana Vrede, Humberto Tan, Simone Weimans en Roos Moggré.
Oh hoiquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef Slobeend het volgende:
Probeer elkander te begrijpen jongens.
Of hij bedoelde de eerste wedstrijd onder De Boer? Tegen Milan, met Eriksen.quote:
Oh ja? Die is toch pas gescheiden van zijn vrouw?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wordt gegeven door Herman de Scherman
Vintage Egbers.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Of hij bedoelde de eerste wedstrijd onder De Boer? Tegen Milan, met Eriksen.
Jij bent op tv vriend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |