Gevalletje je had er bij moeten zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wie van de drie heeft jouw voorkeur maat?
Ja daar kun je toch helemaal niks mee. Alleen dat dansen gaat nog.quote:
Jij bent geen borstenman begrijp ik?quote:
Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef TLC het volgende:
Er was snooker op Eurosport en hier Femke Halsema, van snooker begrijp ik niet veel dus ik moest kiezen 'snooker, Femke, snooker, Femke...' hmmmz het werd dus snooker
Gezicht eerst!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jij bent geen borstenman begrijp ik?
Net genoeg om af en toe een tweedehands Adidas jackie te kopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Nico, hoe staat die op de begroting, wat krijgt ie?
Ik ben bang dat het veel meer is.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Net genoeg om af en toe een tweedehands Adidas jackie te kopen.
Of kringgesprekken op de basisschoolquote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Als Facebook een depressiefactor is voor een hoop mensen, dan is All you need is love dat ook.
Lijkt me zo'n type dat vrijwilligerswerk deed daar.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
Hoe komt zo'n dame aan een Kaap Ferdiaan?
Ook wel apart ja. Als je niet in Rotterdam woont.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
Hoe komt zo'n dame aan een Kaap Ferdiaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |