Wilde inderdaad even teruglezen....quote:Op woensdag 27 november 2019 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Het topic wordt hier niet leesbaarder van trouwens.
Op een Mac kan je dat uitzetten, misschien op een iPad ook wel. Ik vind het wel irritantquote:Op woensdag 27 november 2019 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, deze is dus goed, maar de iPad doet ‘t zo.![]()
º¸¤ ¦ ▒quote:
He, Fok! verandert tekens. In de preview was dat geen euroteken.quote:
2 zuurpruimen?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rijdende Rechter aan het terugkijken. Twee sets buren hebben ruzie over een perenboom. Dat zijn vaak wel goeie
Als er zure pruimen aan mijn perenboom zouden groeien, dan zou ik ook naar de rechter stappen.quote:
Koppel A heeft perenbomen, waarvan de peren op het land van koppel B vallen. B boos, dreigt, A hangt camera's en verlichting op, B nog bozer, dit dat, Rijdende Rechterquote:
K*t met peren dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koppel A heeft perenbomen, waarvan de peren op het land van koppel B vallen. B boos, dreigt, A hangt camera's en verlichting op, B nog bozer, dit dat, Rijdende Rechter
Dat kun je voor heel Ajax wel zeggen vandaag. Wat is die Promes aan het doen? Staat strak van het testosteron.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
Nous nous nous, gebruik je hersens.
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 27-11-2019 om 22:07:57Morgen zou een mooie dag zijn voor een reveal van 't één of ander. Toch..? 🤐 #ESC2020 https://t.co/lMMshma4R8 reageer retweet
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 27-11-2019 om 22:07:57Morgen zou een mooie dag zijn voor een reveal van 't één of ander. Toch..? 🤐 #ESC2020 https://t.co/lMMshma4R8 reageer retweet
Ik neem aan dat WIDM deze week even voorgaat.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
Scorennnnnquote:Op woensdag 27 november 2019 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat kun je voor heel Ajax wel zeggen vandaag. Wat is die Promes aan het doen? Staat strak van het testosteron.
Perfect wat dat betreft.quote:
Mijn hart kan dat niet aanquote:Op woensdag 27 november 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat WIDM deze week even voorgaat.
Daar zat ik ook op te wachten.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel; verbaast me alleen dat er geen VAR-check is.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
Nee, toch nietquote:Op woensdag 27 november 2019 22:37 schreef GeorgeM het volgende:
HOPPAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Samenvatting: B krijgt gratis peren en stapt naar de rechter?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koppel A heeft perenbomen, waarvan de peren op het land van koppel B vallen. B boos, dreigt, A hangt camera's en verlichting op, B nog bozer, dit dat, Rijdende Rechter
De bomen stonden er al meer dan honderd jaar en mochten lekker blijven staan. Erfgrens was prima zoals die lag. Buren A mogen niet zoveel van de tuin van B filmen als ze dedenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Samenvatting: B krijgt gratis peren en stapt naar de rechter?
Wat vond de rechter er uiteindelijk van?
Allemaal onvoeldoendah.quote:
Ok, klinkt netjes.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bomen stonden er al meer dan honderd jaar en mochten lekker blijven staan. Erfgrens was prima zoals die lag. Buren A mogen niet zoveel van de tuin van B filmen als ze deden
Dan is het wel raar dat Rusland nog gewoon meedoet.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hongarije stopt met songfestival: het zou 'te gay' zijn
Die Hard was ik altijd wel over te sprekenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
Is er een soort voetbalregel dat de namen van alle buitenlandse spelers voorafgegaan moeten worden door 'die'?
'Die Martinez', 'Die Alvarez' enz.
Was een prima speler inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die Hard was ik altijd wel over te spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |