De lastigste BN'ers die er zijn zijn onbekende BN'ersquote:
Oh ik krijg meteen toffe vibes, even zoeken waar ik haar van kenquote:
"Voor Jaike Belfor is het heel herkenbaar: haar testosterongehalte is ook hoger dan bij andere vrouwen."quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een vierde kandidaat bekend gemaakt via een video op de site van het AD: actrice Jaike Belfor.
[ afbeelding ]
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik krijg meteen toffe vibes, even zoeken waar ik haar van ken![]()
En Miljuschka vind ik ook leuk
Ja, en Celblok H!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?
Oh nee. Wat een irritant mens is dat. En wat vreselijk klef dat ze na die vreselijke Peter Paul vorig jaar nu dus de moeder van hun kind doen. Bah, de Hilversumse kliek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een vierde kandidaat bekend gemaakt via een video op de site van het AD: actrice Jaike Belfor.
[ afbeelding ]
Dat is Nina de la Croix toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh nee. Wat een irritant mens is dat. En wat vreselijk klef dat ze na die vreselijke Peter Paul vorig jaar nu dus de moeder van hun kind doen. Bah, de Hilversumse kliek.
het is wel de vraag of je zo'n dubieus land moet willenquote:
hopelijk haalt ze de finalequote:
Dat word lachen zij is een heel leuk mens. Was ook een hele leuke kandidaat in De Slimste mens.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En in Celblok H.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef JDude het volgende:
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?
Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef FlyingEagle het volgende:
Heeft iemand de silhouet groepsfoto van RTL boulevard?
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe ken je Miljuschka niet? Nichtje van Holleeder en ze is lekker
Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen
Ben benieuwd! Wist eerst ook weinig van Merel maar daar was ik al snel verliefd opquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).
Mijn vriendin kijkt 24Kitchen, dus ik kwam haar steeds vaker tegen. Erg leuke vrouw trouwens
Is inderdaad in elkaar geflanst, zag op een andere forum al de foto.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?
Ja, maar dat is vooralsnog ook de enige BN'er die ze hebben weten te strikkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend
Voor iedereen onder de 40 ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaaaaaa, we gaan terug naar de roots. Onbekende Nederlanders
Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.quote:
Dochter van Astrid Hollederquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.
RTL Boulevard is ze vaste gast/presentatrice en ze speelde ook Onderweg naar morgen, dus ze is in principe best breed bekendquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen
best irritant bij Masked Singerquote:
Daar ken ik 'm ook van ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best irritant bij Masked Singer
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordtquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dione de Graaff en Nathan Rutjes worden ook genoemd, maar goed. Blijft speculatie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordt
alleen Miljuschka ken ik wel, en van Buddy ooit wel gehoord/ De rest zijn inderdaad onbekende BN-nersquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dit jaquote:Op woensdag 27 november 2019 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
0/5Het gaat de goede kant op
Ik vind dat bij WIDM altijd wel meevallen, heb dat vaak meer bij ERquote:Op woensdag 27 november 2019 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit jaAlleen jammer dat ze zichzelf doorgaans wel als BN'er zien en zich ook zo gedragen
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
Bart Arens zet de hints op zijn instagram (waaier met Chinese tekens).
Robert Doornbosquote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.
Liefhebber van jouw meest favoriete sport.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat de naam is moet ik ‘m googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Jaike Belfor heb ik langs zien komen dacht ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Zitten weinig mensen tussen die op voorhand waren getipt toch?
Ah, ok, valse hints in het kader van 20 jaar WIDM. Oud-deelnemers of zo. Robert van Beckhoven.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.
twitter:albertheijn twitterde op woensdag 27-11-2019 om 09:45:20We hebben helemaal geen hintjes en aanwijzingen nodig, dit is ‘m! #widm https://t.co/475GEY8X5W reageer retweet
Robert Long?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:47 schreef Cee het volgende:
singer-songwriter, speelt op festivals, hij heet Robert.
Ken je Miljuschka niet? Dat is knapquote:Op woensdag 27 november 2019 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
0/5Het gaat de goede kant op
Naam zei me vaag iets maar ik herkende haar nietquote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je Miljuschka niet? Dat is knap.
Als muzikant mis je hier niets aan in ieder geval.quote:In 2018 tekent Rob bij Modestus Records, het platenlabel van Guus Meeuwis. Hij voegt zich hiermee bij artiesten als Rowwen Hèze en Bjorn van der Doelen. Op het label verschijnen de singles ‘Vol Van Elkaar’ en ‘Je Hoeft Het Niet Alleen Te Doen’. Die laatste schrijft Rob samen met Daniel Lohues en Ilse DeLange. Zij neemt ook de tweede stem op het nummer voor haar rekening. Een schrijfsessie met Guus Meeuwis en Diggy Dex levert de single ‘Geef Het Door’ op. Deze komt in juni 2019 uit. Het is de week dat Rob het voorprogramma van de ‘Groots met een zachte G’-concerten verzorgt. Rob en zijn band maken een onuitwisbare indruk op de 120.000 man publiek.
Ben je niet opgegroeid met TMF?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam zei me vaag iets maar ik herkende haar niet
Dit is er typisch een die je na WIDM overal ziet opduiken jaquote:Op woensdag 27 november 2019 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voorspellinkje hoor.
Maar die brengt begin januari even een nummertje uit.
Ken hem niet.
Wie is de nr 1 dan?quote:
Ja, ik denk ik doe zelf even wat speurwerkquote:
In april een heel album zelfs. Net na de finale natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voorspellinkje hoor.
Maar die brengt begin januari even een nummertje uit.
Ken hem niet.
Net een mol.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is er typisch een die je na WIDM overal ziet opduiken ja
Radio 2 nog een keer bij Gijs Staverman.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu.nl nog vandaag toch?
Dwdd denk ik dan nog wel. Nog ergens een commercieel radiozendertje.
Pauw als afsluiter vandaag?
Da's SBS toch? Dat zal Leonie ter Braak wel zijn dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef FlyingEagle het volgende:
Shownieuws had ook een kistje gekregen
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Anita Witzier doet ook mee, zojuist bekendgemaakt
Het moet niet gekker worden... al de 3e BN'er die meedoet dit jaar... toch al eentje meer dan vorig jaarquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Leukquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
1. Claes Iversen - 42 jaar - modeontwerperquote:
Gokje, Anita haalt de finale maar wint nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Sportjournaal, voor Dione?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus we missen nog èèn kistje? Gijs 2.0, Shownieuws en .....
Speelkaart met een koning? Heeft vast jurken voor koningshuizen ontworpen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef E.T. het volgende:
bij Claes een speelkaart (die ik niet snap nog, maargoed)..
Ah, is dat niet die ene van WIDM?quote:
Why tell me whyquote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gokje, Anita haalt de finale maar wint niet
2/7 (Miljuschka en Anita)quote:Op woensdag 27 november 2019 11:16 schreef Burdie het volgende:
1. Claes Iversen - linda.nl - speelkaart (harten koning)
2. Johan Goossens - omroep max - hint?
3. Jaike Belfor - AD.nl - bokshandschoenen
4. Miljuschka Witzenhausen - RTL boulevard - deegrollertje
5. Buddy Vedder - Beau - masker
6. Rob Dekay - Radio 2 - hint?
7. Anita Witzier - nu.nl - memory kaarten
Ik heb het niet gehoord/gezien, maar dat was toch een rode waaier met chinese tekens, die vertaalden naar Robert?quote:
Zijn niet echt hints naar het spel, maar vooral naar de deelnemer zelf. In elk kistje zat een waaier met een vrij duidelijke hint naar de naam, en dus;quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef E.T. het volgende:
Hebben we al ergens een overzichtje van welke hints er in de kistjes zaten?
Bij Miljuschka zat een deegrollertje, bij Buddy een maskertje, bij Claes een speelkaart (die ik niet snap nog, maargoed)..
kan later nog wel eens van belang zijn, zeg maar
O, die vond ik altijd best leuk.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
jij kijkt ook alleen sportquote:
Buddy zat toch in de jury van the masked singer ook?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:28 schreef I het volgende:
[..]
Zijn niet echt hints naar het spel, maar vooral naar de deelnemer zelf. In elk kistje zat een waaier met een vrij duidelijke hint naar de naam, en dus;
Claes Iversen: Spelkaart met een koning erop; Hij heeft meerdere ontwerpen voor de koning/koningin gemaakt.
Johan Goossens: Schoolbordkrijtje; Hij is voormalig docent
Jaike Belfor: Setje bokshandschoenen; Jaike doet aan vechtsport.
Miljuschka Witzenhausen: Deegroller; Presenteert bij 24kitchen
Buddy Vedder: Masker; Heeft in het theater gestaan.
Rob Dekay ¿¿¿
Anita Witzier: Memory kaarten; Heeft het tv-programma Memories gepresenteerd.
Ah, ja, dat is iets logischer.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Buddy zat toch in de jury van the masked singer ook?
Ja leuk dat Anita Witzier meedoet.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Dan zal die Leonie ten Braak ook meedoen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef FlyingEagle het volgende:
Shownieuws had ook een kistje gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:WIDMnl twitterde op woensdag 27-11-2019 om 12:57:417 kandidaten zijn nu bekend. Het lijkt erop dat we op onderstaande foto ook kandidaat 8 (Nathan Rutjes), 9 (Leonie ter Braak) en 10 (?) zien staan. → https://t.co/igrNbMsxE9 #widm https://t.co/qlTd8muFaA reageer retweet
Radio kan uit, dat wordt dus vriend van de show Rutjes. Zie gelekte foto.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:59 schreef Cee het volgende:
In het volgende uur maakt Gijs Staverman in zijn programma het doosje open.
Dat ik verdomme nu vrijwillig naar dat domme gekrakeel van hem zit te luisteren om de naam te kunnen horen straks
Ik las het daarna ja, dat kon ik niet uit de tweet halen.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je dit in een spoilertag zetten? Misschien is dit al verder in het seizoen.
SPOILERS:quote:Op woensdag 27 november 2019 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan zal die Leonie ten Braak ook meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
bij 2. was de hint een schoolkrijtje.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:16 schreef Burdie het volgende:
1. Claes Iversen - linda.nl - speelkaart (harten koning)
2. Johan Goossens - omroep max - hint?
3. Jaike Belfor - AD.nl - bokshandschoenen
4. Miljuschka Witzenhausen - RTL boulevard - deegrollertje
5. Buddy Vedder - Beau - masker
6. Rob Dekay - Radio 2 - hint?
7. Anita Witzier - nu.nl - memory kaarten
quote:
quote:Zo is Leonie ter Braak een veelgenoemde naam. De presentatrice is normaliter enorm actief op social media, maar verdween in mei zomaar drie weken van de radar. Ook NOS Studio Sport-presentatrice Dione de Graaff lijkt een kanshebber te zijn. In de sportzomer was ze drie weken niet op tv te zien, omdat 'ze plekken aan het bekijken zou zijn waar De Avondetappe opgenomen zou worden'. Jaja, Dione... Voormalig profvoetballer Nathan Rutjes is één van de andere gegadigden. Toen zijn club Groene Ster een kampioenswedstrijd speelde, ontbrak de man met het matje omdat 'hij iets voor de KNVB moest doen'. Wat kan er nou belangrijker zijn dan een kampioenswedstrijd? Wie is de Mol? toch zeker!
Zijn naam zei me niets, tot ik deze beelden zag. Dat is dan nummer 3 die ik ken.quote:
Dit inderdaad, positiviteits guruquote:Op woensdag 27 november 2019 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nathan is top. Leuke kandidaat zal dat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 27 november 2019 13:29 schreef Dave het volgende:
Is die achterste in die gelekte fotoNee. Was nog actief eind mei begin juni qua optredens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zijn hoofd zegt me echt alleen iets van die Venco-reclame, maar ik had de link tussen hoofd en naam niet echt kunnen leggen neequote:Op woensdag 27 november 2019 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als sportliefhebber moet je hem kennen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ama op 27-11-2019 16:14:42 ]leven zoals het leven is
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:51 schreef Jason22 het volgende:
Nieuw filmpje, waarin je de laatste 4 kandidaten naar Rik ziet lopen:Flinke spoiler ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 27-11-2019 16:14:54 ]
Nieuw filmpje, waarin je de laatste 4 kandidaten naar Rik ziet lopen:Jeetje, waarom heb ik geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 27-11-2019 16:15:04 ]
In elk geval 1 deelnemer die je kunt afstrepen als mol.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nathan is top. Leuke kandidaat zal dat zijn.
Nieuw filmpje, waarin je de laatste 4 kandidaten naar Rik ziet lopen:Wie zegt dat dit niet gewoon een afleidingsmanoeuvre is van de redactie? De beelden zeggen niet veel, ze kunnen eerder zijn opgenomen en later zijn gepost en een deel van een groep zien lopen komt 10tallen keer voor in het programma. Op het filmpje waar mensen zitten bij een executie lijkt er geen enkele kandidaat daadwerkelijk op een stoel te zitten, enkel mensen van de crew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 27-11-2019 16:15:40 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Nieuw filmpje, waarin je de laatste 4 kandidaten naar Rik ziet lopen:Lijkt me idd gewoon de crew, om de scene te oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 27-11-2019 16:15:48 ]
Klopt inderdaad!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lijkt me idd gewoon de crew, om de scene te oefenen.
Vanavond tijdens Ladies Night.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer wordt de volgende bekend gemaakt?
en zijn naam stond in t Chinees op een waaier, het waren 2 hintsquote:Op woensdag 27 november 2019 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij 2. was de hint een schoolkrijtje.
oke mijn Mol staat nu al vastquote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef TLC het volgende:
Bewijs dat Nathan een perfecte mol kan zijn :
https://twitter.com/i/status/1199679852384837632
Nathanquote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef TLC het volgende:
Bewijs dat Nathan een perfecte mol kan zijn :
https://twitter.com/i/status/1199679852384837632
quote:De geruchten gingen al langer, maar het hoge woord is er nu uit. Shownieuws mag haar deelname exclusief bekendmaken: Leonie ter Braak doet mee aan het twintigste seizoen van Wie is de Mol?!
Op de redactie is een mysteriebox binnengekomen en na even wat gepuzzel wordt op de bijgeleverde USB-stick haar deelname duidelijk: onze Leonie staat op de foto.
Leonie stond op het lijstje van verdachte BN’ers die mee zouden kunnen doen aan het succesvolle programma. De Talpa-presentatrice was enige tijd stil op social media en in het buitenland. Tegen de collega’s van 6 Inside zei ze toen: “Nee, ik was in het buitenland voor privézaken”. Wel zei ze graag mee te willen doen. “Als dit nu mij sollicitatie is: ik houd me aanbevolen.” Vorige week confronteerden we Leonie in de uitzending nog een keer met haar mogelijke deelname, en toen ontkende ze dat ze mee zou doen.
Dinsdag werd bekendgemaakt dat onder meer modeontwerper Claes Iversen één van de BN’ers is die in het programma is te zien. Rik van de Westelaken neemt voor de tweede keer de presentatie op zich.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:32 schreef FlyingEagle het volgende:
En nu officieel bevestigd dat Leonie ter Braak meedoet
https://www.shownieuws.nl(...)aat-wie-de-mol-2020/
Edwin Evers hoop ikquote:Op woensdag 27 november 2019 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie is nummer 10 dan?
Toch Ron Boszhard?
Bekend omdat ze met WIDM mee heeft gedaan ja.quote:
Was Carmen Verheul al als mogelijke kandidate afgevallen?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Meke het volgende:
Benieuwd of nummer 10 de verwachtte Dione de Graaf is of nog iemand uit onverwachte hoek![]()
Nee, kan dus ook nogquote:Op woensdag 27 november 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was Carmen Verheul al als mogelijke kandidate afgevallen?
Ja, Ron Brandstederquote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ron zou stiekem ook wel leuk zijn....
Waarom hij ? die heeft zn kans gehad ? ze halen toch ook niet andere kandidaten terug van vorige series ?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht toch eerder aan Ron Boszhard
Ron is toch best wel een publiekslievelingquote:Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom hij ? die heeft zn kans gehad ? ze halen toch ook niet andere kandidaten terug van vorige series ?
moet zeggen dat ik dat sentiment van hoe leuk het zou zijn dat Ron weer een kans krijgt ook wel een beetje vorig seizoen vindt ipv dit seizoen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom hij ? die heeft zn kans gehad ? ze halen toch ook niet andere kandidaten terug van vorige series ?
George ook, dus haal George maar terugquote:Op woensdag 27 november 2019 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ron is toch best wel een publiekslieveling
Omdat ik sneu voor hem vond dat hij er al zo vlug uit moest terwijl hij zó graag mee wilde doen.....quote:Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor iedereen is t sneu die in aflevering 1 naar huis moetquote:Op woensdag 27 november 2019 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ik sneu voor hem vond dat hij er al zo vlug uit moest terwijl hij zó graag mee wilde doen.....
Die mag mee als nummer 11.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie is nummer 10 dan?
Toch Ron Boszhard?
Jeetje zeg.....het was zomaar even een gedachtespinsel van me.......quote:Op woensdag 27 november 2019 20:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor iedereen is t sneu die in aflevering 1 naar huis moet
Geeft ook nietquote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeetje zeg.....het was zomaar even een gedachtespinsel van me.......
Ben wel benieuwd intussen in elk gevalquote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Geeft ook nietdie heb ik ook wel eens
ik hoop op Dione
Precies, afgeserveerd als babi pangang met sinaasappel in z'n bek...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag mee als nummer 11.
Komt misschien ook omdat je niet de enige bent, dan lijkt t even of jij de volle laag krijgtquote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeetje zeg.....het was zomaar even een gedachtespinsel van me.......
Nouja, bij sommige seizoenen vloog er niet meteen de eerste aflevering er iemand uit en ze hadden hem nog terug kunnen halen....wat ze niet deden, dat maakt het een beetje extra zuur....quote:Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef Meke het volgende:
K
[..]
Komt misschien ook omdat je niet de enige bent, dan lijkt t even of jij de volle laag krijgt![]()
Hoewel ik het ook sneu en echt lullig voor Ron vindt, zou ik het oneerlijk tegenover eerdere afvallers vinden als hij weer mee mag doen. Daarbij denk ik dat je na één seizoen WIDM misschien ook wel iets teveel achtergrondkennis hebt over hoe zo'n programma wordt gemaakt. Jan zal achteraf ook wel dingen over zijn briefings e.d. hebben verteld aan de groep waardoor het molspeuren nu makkelijker zou zijn
wat verder bijna standaard gebeurd, kandidaten terughalen of de groep maar bij elkaar houden. Dit was vrij zeldzaamquote:Op woensdag 27 november 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige seizoenen vloog er niet meteen de eerste aflevering er iemand uit en ze hadden hem nog terug kunnen halen....wat ze niet deden, dat maakt het een beetje extra zuur....
Ja okee......ik zou het hem gunnen in elk geval, maar het zal inderdaad niet gebeurenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat verder bijna standaard gebeurd, kandidaten terughalen of de groep maar bij elkaar houden. Dit was vrij zeldzaam
Je bedoelt...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:56 schreef Legoblokje het volgende:
Kandidaten terug laten keren doen ze niet, heeft de regisseur zelf een keer gezegd.
Sowieso is de 10e kandidaat een vrouw, aangezien er 5 mannen en 4 vrouwen bekend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bedoelt...Dat is Sylvana Simons, die draagt altijd allerlei rare pruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ladies night, is net begonnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:37 schreef Gutanoth het volgende:
Wanneer wordt nou die laatste bekend gemaakt?
Ah ja, dat ga ik niet kijken. Zie wel wie het wordtquote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Bij ladies night, is net begonnen.
Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef I het volgende:
[..]
Met "best friends"? Of hoorde ik dat verkeerd.
Dat was briljant jaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Patrick in de bus in de 1e aflevering
Dat riep die vent die het doosje aangaf. Dacht ik.quote:
Aaargh, flashbacks naar 'oh de final wordt een week later uitgezonden.. op St Patrick's Day.. het is Patrick!!'. Wat dan weer geen hint wasquote:
*googlet*quote:Op woensdag 27 november 2019 22:39 schreef Legoblokje het volgende:
Tina de Bruin is de 10e deelnemer
Nielsquote:Op woensdag 27 november 2019 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tina is leuk! Nu alvast nadenken wie nou de mol zou kunnen zijn......
twitter:WieIsDeMol twitterde op woensdag 27-11-2019 om 22:39:59De voorstelling begint. https://t.co/82tZnPnkXb #widm #widm20 https://t.co/0ST7GBsOOg reageer retweet
Dat, en Leonie.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef tralalala het volgende:
Anita, Miljuschka en Nathan ken ik, de rest echt geen flauw idee.
Tina de Mol dus. Slotje! Subforum kan dicht.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef Burdie het volgende:
Deze kwam ik tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
Edit: komt van de officiële site https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/
Als quote bij het profiel van Nathan op de website. Verwijst naar het boek 'Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft'.quote:Een goeie mol moet schijt kunnen hebben aan iedereen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tina de Mol dus. Slotje! Subforum kan dicht.
Niets is wat het lijkt!quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als quote bij het profiel van Nathan op de website. Verwijst naar het boek 'Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft'.
Opgelost!
Ik wilde niet meer gaan kijken maar nou ga ik het toch weer proberen vanwege Rutjes.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tis dat Nathan meedoet.
Dat wordt een partijtje genieten zeg. Zal de meest vrolijke afvaller worden ever, mocht dat gebeuren natuurlijk.
Same here, eentje komt me vaag bekend voor van de slimste mens, maar verder ………quote:Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef tralalala het volgende:
Anita, Miljuschka en Nathan ken ik, de rest echt geen flauw idee.
Toen de site online kwam na de laatste bekendmaking, bestond de pagina van Tina nog niet. Die hebben ze dus op het laatste moment nog online gezet, vandaar dat die afbeelding nog ontbrak. Dit was slechts een placeholder.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef Burdie het volgende:
Deze kwam ik tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
Edit: komt van de officiële site https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/
Dit. En ik ken hem pas sinds vandaag, maar hij is nu al mijn lievelingsmens.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer gaan kijken maar nou ga ik het toch weer proberen vanwege Rutjes.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nou, ze hebben in elk geval alle vrouwen uit Julia's Tango inmiddels gehad als kandidaat![]()
Benieuwd of 1 van haar oud-collega's bij moltalk zal zitten.
Kim sowieso danquote:Op woensdag 27 november 2019 23:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nou, ze hebben in elk geval alle vrouwen uit Julia's Tango inmiddels gehad als kandidaat![]()
Benieuwd of 1 van haar oud-collega's bij moltalk zal zitten.
+1quote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken er 8 van de 10 . De modeontwerper en De Kay ken ik niet .
Samequote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken er 8 van de 10 . De modeontwerper en De Kay ken ik niet .
Z'n vriendin.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:22 schreef Meke het volgende:
Hebben we al iemand gespot die Rob Dekay wél kent trouwens?![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:39 schreef Legoblokje het volgende:
Tina de Bruin is de 10e deelnemer
eensquote:
Tinaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:42 schreef DaMart het volgende:
Tina wie? Nou, 4/10 voor de BN'ers dan. 6/10 voor de onbekende Nederlanders.
O, daar ga je al... ik heb geen Instagramquote:Op donderdag 28 november 2019 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tina
Die ken ik pas sinds kort vanwege haar instagram typetje
Onze vriendengroep doet die altijd na. "Poooohhhh".
Volgens mij is t een actrice verder hoor en cabaretiere, maar daar kende ik haar dan weer niet vanquote:Op donderdag 28 november 2019 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, daar ga je al... ik heb geen Instagram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |