De lastigste BN'ers die er zijn zijn onbekende BN'ersquote:
Oh ik krijg meteen toffe vibes, even zoeken waar ik haar van kenquote:
"Voor Jaike Belfor is het heel herkenbaar: haar testosterongehalte is ook hoger dan bij andere vrouwen."quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een vierde kandidaat bekend gemaakt via een video op de site van het AD: actrice Jaike Belfor.
[ afbeelding ]
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik krijg meteen toffe vibes, even zoeken waar ik haar van ken![]()
En Miljuschka vind ik ook leuk
Ja, en Celblok H!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?
Oh nee. Wat een irritant mens is dat. En wat vreselijk klef dat ze na die vreselijke Peter Paul vorig jaar nu dus de moeder van hun kind doen. Bah, de Hilversumse kliek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een vierde kandidaat bekend gemaakt via een video op de site van het AD: actrice Jaike Belfor.
[ afbeelding ]
Dat is Nina de la Croix toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh nee. Wat een irritant mens is dat. En wat vreselijk klef dat ze na die vreselijke Peter Paul vorig jaar nu dus de moeder van hun kind doen. Bah, de Hilversumse kliek.
het is wel de vraag of je zo'n dubieus land moet willenquote:
hopelijk haalt ze de finalequote:
Dat word lachen zij is een heel leuk mens. Was ook een hele leuke kandidaat in De Slimste mens.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En in Celblok H.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef JDude het volgende:
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?
Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef FlyingEagle het volgende:
Heeft iemand de silhouet groepsfoto van RTL boulevard?
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe ken je Miljuschka niet? Nichtje van Holleeder en ze is lekker
Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen
Ben benieuwd! Wist eerst ook weinig van Merel maar daar was ik al snel verliefd opquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).
Mijn vriendin kijkt 24Kitchen, dus ik kwam haar steeds vaker tegen. Erg leuke vrouw trouwens
Is inderdaad in elkaar geflanst, zag op een andere forum al de foto.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?
Ja, maar dat is vooralsnog ook de enige BN'er die ze hebben weten te strikkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend
Voor iedereen onder de 40 ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaaaaaa, we gaan terug naar de roots. Onbekende Nederlanders
Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.quote:
Dochter van Astrid Hollederquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.
RTL Boulevard is ze vaste gast/presentatrice en ze speelde ook Onderweg naar morgen, dus ze is in principe best breed bekendquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen
best irritant bij Masked Singerquote:
Daar ken ik 'm ook van ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best irritant bij Masked Singer
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordtquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dione de Graaff en Nathan Rutjes worden ook genoemd, maar goed. Blijft speculatie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordt
alleen Miljuschka ken ik wel, en van Buddy ooit wel gehoord/ De rest zijn inderdaad onbekende BN-nersquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dit jaquote:Op woensdag 27 november 2019 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
0/5Het gaat de goede kant op
Ik vind dat bij WIDM altijd wel meevallen, heb dat vaak meer bij ERquote:Op woensdag 27 november 2019 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit jaAlleen jammer dat ze zichzelf doorgaans wel als BN'er zien en zich ook zo gedragen
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
Bart Arens zet de hints op zijn instagram (waaier met Chinese tekens).
Robert Doornbosquote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.
Liefhebber van jouw meest favoriete sport.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat de naam is moet ik ‘m googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Jaike Belfor heb ik langs zien komen dacht ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Zitten weinig mensen tussen die op voorhand waren getipt toch?
Ah, ok, valse hints in het kader van 20 jaar WIDM. Oud-deelnemers of zo. Robert van Beckhoven.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.
twitter:albertheijn twitterde op woensdag 27-11-2019 om 09:45:20We hebben helemaal geen hintjes en aanwijzingen nodig, dit is ‘m! #widm https://t.co/475GEY8X5W reageer retweet
Robert Long?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:47 schreef Cee het volgende:
singer-songwriter, speelt op festivals, hij heet Robert.
Ken je Miljuschka niet? Dat is knapquote:Op woensdag 27 november 2019 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
0/5Het gaat de goede kant op
Naam zei me vaag iets maar ik herkende haar nietquote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je Miljuschka niet? Dat is knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |