Jup me too, en laat die Brandon dan maar winnen ook. Dan heeft alles daaro t nakijkenquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow wat lees ik nu ?is er vandaag gestemd ?
Ja tijdens de markt.quote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow wat lees ik nu ?is er vandaag gestemd ?
Ow dank je wel DGK , ik heb weer alles gemistquote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie wake-up call, heb twee streams aan elkaar geplakt ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gejuich tijdens de nominatie van Jessie.
x7oeljq
quote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7oeljq
JAAAAquote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7oeljq
Dat kan ik me voorstellen ...Jij bent altijd zo pro Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef Mjelleke het volgende:
Ik weet ff niet meer wat ik overal van moet denken op dit moment.
Oh heerlijk, kan ik nog een keer genieten en nog dank voor de filmpjes van vannacht!quote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7oeljq
Nu maar hopen dat ze van de febo op Jessie mogen stemmen...quote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef Dark het volgende:
Gerrit is emo en een bezoekster heeft Lex vertelt dat Jessie een vuile teringleier is omdat hij vannacht Gerrit zwart heeft lopen maken.
Het publiek liet zich horen, er was luid gejuich bij de stemmen van Lex op Jessie!
Gevalletje hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Jessie heeft het ook al verpest bij zijn eigen mensen, Mariska en Ger hebben al een grote bek gehad, ook Hiske heeft gedacht dat hij bezig was mensen tegen elkaar op te zetten
dom dom
quote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7oeljq
Ff kijken, heb je die stemmingsoproep ook ergens? Thx!quote:Op zondag 24 november 2019 16:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7oeljq
quote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska heeft ook weer aardig wat wijntje op
die tikt iedere dag een flesje wegquote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska heeft ook weer aardig wat wijntje op
Net weer gekeken, het is gewoon genieten!quote:
U2 ik heb net het filmpje gezien , en ik vind het geweldig Goede middag kanjerquote:Op zondag 24 november 2019 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze van de febo op Jessie mogen stemmen...
Wat een lul koek van Gerrit sorryquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef JcQ10 het volgende:
Gerrit zei tegen Lex in de toiletten dat hij niet op Merel of Jessie gaat stemmen. Hij gaat ervan uit dat het publiek inspraak gaat krijgen. En als Jessie of Merel hem wegstemmen dan wordt hij de winnaar want het publiek vind het erg als je je maat eruit stemt. Is dus een soort tactiek van hem of een gok.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zijn ze met een fok cos delegatie op het terrein?
Ze gaan nooit op elkaar stemmen, Jessie had laatst nog verteld hoe Bil het totaal verneukt had door op haar beste vriendin Romy te stemmen in Utopia 1quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef JcQ10 het volgende:
Gerrit zei tegen Lex in de toiletten dat hij niet op Merel of Jessie gaat stemmen. Hij gaat ervan uit dat het publiek inspraak gaat krijgen. En als Jessie of Merel hem wegstemmen dan wordt hij de winnaar want het publiek vind het erg als je je maat eruit stemt. Is dus een soort tactiek van hem of een gok.
Jahh.. die BS gaat dus niet gebeuren hé, de eindejaarsbonus voor Talpaquote:Op zondag 24 november 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Bewerk gegevens staat dat het paspoort geldig is tot 31-12-2019
het enige wat er nu niet meer bij vermeld staat is wanneer het geld wordt afgeschreven
Je kan nu volgens mij ook niet meer opzeggen want het programma stopt over een paar weken, en de automatische afschrijvingen zijn al gedaan .
En de kramp in die snotkoker , opzouten met walgelijke stuk , dit vind ik allemaal prachtig om te lezen wat er gebeurt is , dat zal vanavond wel weer ruzie worden .quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Jessie loopt de hele tijd te lachen als een boer met kiespijn, die kaken zullen nu wel helemaal verkrampt zijn
Denk het niet, hij zal nu op zijn tong moeten bijten, dit is een goede wakeup call voor hemquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
En de kramp in die snotkoker , opzouten met walgelijke stuk , dit vind ik allemaal prachtig om te lezen wat er gebeurt is , dat zal vanavond wel weer ruzie worden .
Dat dusquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dat is waarom hij niet op Jessie stemt. Of dat hij te bang is.
Grandioos bedacht voor vandaag , Febo je bent 1 x geweldigquote:Op zondag 24 november 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Gimmink, nomineren met publiek
Hoeft niet, ik heb het zelf gehoord, of liever gezegd niet gehoord....quote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hou nou es op joh, kijk het filmpje van DGK anders even terug.
En die vrijwilligers maar werkenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Grandioos bedacht voor vandaag , Febo je bent 1 x geweldig![]()
Nou Jessy kennende , ik lach me een bult , en hoop op een fittyquote:Op zondag 24 november 2019 16:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zal nu op zijn tong moeten bijten, dit is een goede wakeup call voor hem
Hoor wat je wil horenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb het zelf gehoord, of liever gezegd niet gehoord....
Ja dat is dan ietsie minderquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die vrijwilligers maar werken
myl en lexquote:Op zondag 24 november 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom net binnen , maar het staat in de krant
quote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes van DGK, ook die van vannacht, dan ben je weer helemaal bij!quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
What the fuck hebben ze gestemd tijdens de markt?
Ja schuld va Bloes Bloes met zijn opmerkingen over de markt dat het alleen zou gaan om wat mensen kopen enzovoorts. dat het saai zou zijn. nou zie wat ervan komtquote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
What the fuck hebben ze gestemd tijdens de markt?
Normaal is dat ook zo.quote:Op zondag 24 november 2019 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja schuld va Bloes Bloes met zijn opmerkingen over de markt dat het alleen zou gaan om wat mensen kopen enzovoorts. dat het saai zou zijn. nou zie wat ervan komt
Ja hij vond het heel alpartquote:Op zondag 24 november 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat klinkt Jessie ineens depressief
Geweldig het filmpjequote:Op zondag 24 november 2019 16:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 3 - 24 november 2019.
x7oem7t
Het klinkt zachter omdat die lui geen versterking hebben, maar toch nog hard genoeg om het te kunnen horenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel vaker gebeuren als Merel ineens met die voorbind-dildo aan komt zettenquote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja hij vond het heel alpart![]()
![]()
Ik heb een heel apart gevoel van binnen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja hij vond het heel alpart![]()
![]()
Ik heb een heel apart gevoel van binnen
![]()
![]()
![]()
Denk dat Jessie komende nacht heel lang met z'n bitcoinsboek ligt te worstelen en nietquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat Jessie ervan geschrokken is dat men ging juichen toen Lex haar stemmen aan hem gaf.
Whatever.quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het klinkt zachter omdat die lui geen versterking hebben, maar toch nog hard genoeg om het te kunnen horen
Maar ondertussen schijt Jessie peultjesquote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef PTLe het volgende:
Ow het boeit Jessy niet , het is de hele setting en zo![]()
![]()
Nouuuuuuuuuuuu het boeit hem niet zoquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat Jessie ervan geschrokken is dat men ging juichen toen Lex haar stemmen aan hem gaf.
Die krijgen ze niet vol.quote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dat live nomineren, volgende keer in de Ziggo Dome ....
vandaar dat Jessie het er ook steeds over heeftquote:
Echt hé Fritsie wat een oet l*lquote:Op zondag 24 november 2019 16:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ondertussen schijt Jessie peultjes![]()
TV.quote:Op zondag 24 november 2019 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vandaar dat Jessie het er ook steeds over heeft
Ja Ja maar goed hoor hoe je jessie blijft verdedigen alles wat tegen jessie is is tv menquote:
Lexie en Millontje , en Miloontje gaat wéér niet.. niets gedenkwaardigs aan..quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ondanks de voorspelbaarheid, was dit wel de meest gedenkwaardige stemming in Utopia 2 ...
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lexie en Millontje , en Miloontje gaat wéér niet.. niets gedenkwaardigs aan..
Dat gaat em al niet meer worden , dan is het programma al gestoptquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. die BS gaat dus niet gebeuren hé, de eindejaarsbonus voor Talpa
[ afbeelding ]
Dik tiet zal het toneel verlaten , dat is al zo wie zo denk ik .quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever dan Gerritquote:
Bullshit !quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dr kan nog wl een twist komenquote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.
Klopt en dat zal ook ik ook blijven ben t ook echt niet overal mee eens hoor wat die doetquote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ...Jij bent altijd zo pro Jessie
Dan schat jij de creativiteit van de FEBO te hoog in ....quote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr kan nog wl een twist komen
morgen..
iets met geld enveloppe
Als er dan toch een moet winnen , dan Gerrit maar .quote:
Ze hadden alle bezoekers oranje muntjes moeten geven.. in het bakje onder de foto storten wie er weg moet, dát is pas een historisch moment..quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.
Dat weet ik, vraag me ook af of je ogen hierdoor geopend zijn , ik vermoed van nietquote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook ik ook blijven ben t ook echt niet overal mee eens hoor wat die doet
Ain't gonna happen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als er dan toch een moet winnen , dan Gerrit maar .
quote:Op zondag 24 november 2019 16:48 schreef DKUp het volgende:
Straks een fotosessie met Djezzie en Meertje, ik verwacht een stuk minder foto’s dan anders.
Djezzie klinkt chagrijnig heerlijk.
Zo hoort dat, cashen. Het schuim moet hun plaats weten en waarvoor ze geacht zijn te komen doen daar...quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Flow3r het volgende:
Al die mensen rondom Ger, bij Jessie komen ze alleen afrekenen![]()
[ afbeelding ]
dat gejoel bij de stemmen van btxlip: LOVE ITquote:Op zondag 24 november 2019 16:48 schreef DKUp het volgende:
Straks een fotosessie met Djezzie en Meertje, ik verwacht een stuk minder foto’s dan anders.
Djezzie klinkt chagrijnig heerlijk.
en ervoor betalen das pas ergquote:Op zondag 24 november 2019 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
mensen die met utopianen op de foto willen..zal t nooit begrijpen
Precies Sjamp , ik gun het hem dus echt nietquote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die heeft geen recht
zelf uit 1 gestapt
komt binnen met een boot
is er voor de show
Na een maand in het keuken laatje de kliko inquote:Op zondag 24 november 2019 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
mensen die met utopianen op de foto willen..zal t nooit begrijpen
Ik ben benieuwd naar hun gesprekken van avondquote:Op zondag 24 november 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
Meertje mag inderdaad helemaal niet winnen die is nog walgelijker dan Djezzie.
koekoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort dat, cashen. Het schuim moet hun plaats weten en waarvoor ze geacht zijn te komen doen daar...
Dan hoop ik dat het tussen Brandon en Gerrit gaat , al hoe wel ik het niemand gun.quote:Op zondag 24 november 2019 16:51 schreef Zucht.... het volgende:
Franny, Merel, Hiske, Brandon en Gerrit blijven over voor de finale.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dat live nomineren, volgende keer in de Ziggo Dome ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ze hebben straks ook nog een borrel.quote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat opruimen wordt niets straks zijn dan kapot moe. en emotioneel gebroken
Nix. kleffieKleffie. de strategie loopt nog steeds als een trein.. morgen/dinsdag? Die Witte ZoeloeJankmuil weg.. daarna eindelijk Miloontje, daarna hebben Jessie/Merel.NaarGeest en Lafkut Hisss de volle machtquote:Op zondag 24 november 2019 16:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar hun gesprekken van avond
Die moet echt zijn oren eens laten uitspuiten die BrandOFF.quote:Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef Flow3r het volgende:
Brandon : Jessie kreeg even de wind van voren van het publiek, sowwheee
Lex zegt dat Jessy en Merel buiten niet popu zijn ....quote:
Een dosis reality check. Kan een bittere pil zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie; pffffffft, wat een dag zeg ...... Nou wat heb je dan helemaal gedaan of meegemaakt janklul!?
stug volhouden hoor, doe je bestquote:Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die moet echt zijn oren eens laten uitspuiten die BrandOFF.
Wat weet zij er nou van.quote:Op zondag 24 november 2019 16:56 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lex zegt dat Jessy en Merel buiten niet popu zijn ....![]()
[ afbeelding ]
Ja, slappe hap, angsthazen. Mylene moet dan wel een kant kiezen, want wat ze tot nu toe gedaan heeft, verdient niet de schoonheidsprijs.quote:Op zondag 24 november 2019 16:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter dat Lexie blijft, hebben ze volgende keer negen stemmen op Jessie ....
Ja dat zou mooi zijn .....maar of dit gaat lukken ?quote:Op zondag 24 november 2019 16:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter dat Lexie blijft, hebben ze volgende keer negen stemmen op Jessie ....
Ja, wel een gevaarlijke, maar wat hij zegt kan kloppen. Het publiek is niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef JcQ10 het volgende:
Zal ik doenquote:Op zondag 24 november 2019 16:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes van DGK, ook die van vannacht, dan ben je weer helemaal bij!
Nou goeie zet van BloesBloesquote:Op zondag 24 november 2019 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja schuld va Bloes Bloes met zijn opmerkingen over de markt dat het alleen zou gaan om wat mensen kopen enzovoorts. dat het saai zou zijn. nou zie wat ervan komt
Allemaal trollen, letterlijk en ook figuurlijk...quote:Op zondag 24 november 2019 16:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat denk je wat er op de markt gefluisterd word .
Johquote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal trollen, letterlijk en ook figuurlijk...
Jij kijkt echt naar Paulus de Boskabouterquote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
manmanman...quote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is overigens angst inboezemen om het niet te wagen op hem te stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze gaan nooit op elkaar stemmen, Jessie had laatst nog verteld hoe Bil het totaal verneukt had door op haar beste vriendin Romy te stemmen in Utopia 1
SSssttttquote:Op zondag 24 november 2019 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt echt naar Paulus de Boskabouter![]()
ook dat magquote:Op zondag 24 november 2019 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman...
de ene opmerking is nog dommer dan de andere.
Maar ga vooral door met Jessie aanbidden....
Zeer jammer dat lex gaat enige die op snotsnuivende valse nare jessie te stemmenquote:Op zondag 24 november 2019 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag natuurlijk stemmingen omdat het gajes..en Jessie, te lui is om te stemmen en er nog een tent afgebroken moet worden. Puur tactisch van de Febo dus. Buiten de exit van Lex morgen gaat er dus niet veel gebeuren morgen....
Wie zei ook al weer dat er dit weekend niets zou gebeuren?quote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Tis 5uur , moeten die gasten niet es oprotten daar.. het schuimgeslijm heeft nu wel lang genoeg geduurd
Jôh.. briljante zet van Achter idd.. morgen verplicht opruimen en dinsdag het Petertje naar huisquote:Op zondag 24 november 2019 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag natuurlijk stemmingen omdat het gajes..en Jessie, te lui is om te stemmen en er nog een tent afgebroken moet worden. Puur tactisch van de Febo dus. Buiten de exit van Lex morgen gaat er dus niet veel gebeuren morgen....
Losse flodder stemmen zonder invloed.quote:Op zondag 24 november 2019 17:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeer jammer dat lex gaat enige die op snotsnuivende valse nare jessie te stemmen
kansen kunnen verkeren hequote:Op zondag 24 november 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Losse flodder stemmen zonder invloed.
Neuh.quote:Op zondag 24 november 2019 17:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kansen kunnen verkeren he
Die stemmen hebben anders wel een gigantische reactie uitgelokt en dat heeft jessie geen goed gedaanquote:Op zondag 24 november 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Losse flodder stemmen zonder invloed.
Die slappe gimmick is niet de moeite , nomineren een dagje eerder big dealquote:Op zondag 24 november 2019 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie zei ook al weer dat er dit weekend niets zou gebeuren?
Ach welnee. TV maken heet dat. Wat weet dat domme en intrieste schuim er nou van.quote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die stemmen hebben anders wel een gigantische reactie uitgelokt en dat heeft jessie geen goed gedaan
En dan maar hopen dat Myl hevig gaat janken dat ze naar huis wilquote:Op zondag 24 november 2019 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. briljante zet van Achter idd.. morgen verplicht opruimen en dinsdag het Petertje naar huis
met een mooi randje jessie is er ontdaan van dat mensen gingen klappen voor lexquote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die slappe gimmick is niet de moeite , nomineren een dagje eerder big deal
quote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die slappe gimmick is niet de moeite , nomineren een dagje eerder big deal
of coursequote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach welnee. TV maken heet dat. Wat weet dat domme en intrieste schuim er nou van.
Maar... dit keer wel begrijpelijk. Was een ontlading en was geen houden meer aan. Dat reken ik hem niet aan. Dit is een onschuldige menselijke actie. Wat Jessie gisteravond deed was met voorbedachte rade en zo min. Dan mag Gerrit best wel even huilen als er zoveel mensen hun steun betuigen. Zulke dingen maken je soms week omdat je erkenning voelt.quote:Op zondag 24 november 2019 16:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hopelijk heeft de laatste shift nog even mee gekeken en kunnen ze vertellen wat een jankerd Gerrit is
Precies , dat dusquote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die stemmen hebben anders wel een gigantische reactie uitgelokt en dat heeft jessie geen goed gedaan
ik ben ook trots op het publiekquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Lex helemaal trots dat ze applaus kreeg van het publiek
Dat doet ze al vanaf dat die klier Jensie opgerot is.. en dat blijkt een geweldige strategie te zijn om te blijven.. Lexie probeert dat nu ook.. maar dat mislukt mooiquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat Myl hevig gaat janken dat ze naar huis wil
Wat heeft Jessy gister dan gedaan ?quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar... dit keer wel begrijpelijk. Was een ontlading en was geen houden meer aan. Dat reken ik hem niet aan. Dit is een onschuldige menselijke actie. Wat Jessie gisteravond deed was met voorbedachte rade en zo min. Dan mag Gerrit best wel even huilen als er zoveel mensen hun steun betuigen. Zulke dingen maken je soms week omdat je erkenning voelt.
Precies Jessie was vies bezig. zulke vrienden kan je beter kwijt zijn als rijk... Jessie is van het ergste soortquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar... dit keer wel begrijpelijk. Was een ontlading en was geen houden meer aan. Dat reken ik hem niet aan. Dit is een onschuldige menselijke actie. Wat Jessie gisteravond deed was met voorbedachte rade en zo min. Dan mag Gerrit best wel even huilen als er zoveel mensen hun steun betuigen. Zulke dingen maken je soms week omdat je erkenning voelt.
Leon is er ook weer.quote:
Ben naar hem aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Het is allemaal Gerrit wat de klok slaat.quote:Op zondag 24 november 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat klinkt Jessie ineens depressief
Roken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben naar hem aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Het is allemaal Gerrit wat de klok slaat.
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGKquote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach welnee. TV maken heet dat. Wat weet dat domme en intrieste schuim er nou van.
Nee hoor, het is een gelopen race, en terecht wat mij betreft.quote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGK
HUILEN EN sTAMPVOETENquote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben naar hem aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Het is allemaal Gerrit wat de klok slaat.
Juistquote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGK
Ah, okay, dan weet ik waar ik op moet letten.quote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
HUILEN EN sTAMPVOETEN
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WASquote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, okay, dan weet ik waar ik op moet letten.![]()
Die denkt vast, laat mij maar deze hype ook meenemen, doet mij misschien goed.quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Miss Paaseiland denkt ook, laat ik maar met die nepsmile dicht bij Gerrit blijven, hoef ik
niet te werken
Je capslock.quote:Op zondag 24 november 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WAS
Jessie gerust stellen dat het publiek een grapje maakte enzo. want Jessie is aan wenenquote:
Ik heb nieuws voor hem, het had al veel eerder moeten gebeuren. In zijn versteende brein kan hij daar niet inkomen, dus hij is vast van het padje af.quote:Op zondag 24 november 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WAS
quote:
quote:
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
EN WIE BEN JIJ? OPROTTE GERRIE IS BEZET !!!
[ afbeelding ]
Ohhw... het is een PollyMeiske....
Alleen de manier van praten en die stemquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie gerust stellen dat het publiek een grapje maakte enzo. want Jessie is aan wenen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De dag is nog niet omquote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En aandacht vragen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Kneuzen en poepvlekken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continuquote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
Rock the boat.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continu
Het raakte hem dus echt dus niets voor uitzendingquote:Op zondag 24 november 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
hahah meer om Jessie te verdedigenquote:Op zondag 24 november 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.
Jij en Jessie weten dan vast dingen die ik niet weet. Kan wel wezen, maar ik baseer het om wat ik hem regelmatig hoor zeggen. Oja, en misschien moeten ze in hun eigen stront zakken. Is ook een advies van onze heiligheid.
Het reptielentongetje van Jessie maakte overurenquote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef Dark het volgende:
Gerrit is emo en een bezoekster heeft Lex vertelt dat Jessie een vuile teringleier is omdat hij vannacht Gerrit zwart heeft lopen maken.
Het publiek liet zich horen, er was luid gejuich bij de stemmen van Lex op Jessie!
Marktvrouwtje!quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen de manier van praten en die stem
Echt hè want ze kreeg applausquote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderenquote:Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Dotteke het volgende:
@ tt dat was geweldig. Heeft hij er nog op gereageerd?
Ja, maar dat duurt nooit zo lang.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Aan je PI te zien geniet je er vanquote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat blaast Gerrit overdreven zijn rook uit, en daarna spuugt ie het pruimtabak wat tussen zn tanden zat nog ff uit.
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan je PI te zien geniet je er van
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .quote:
Misschien morgen wel weerquote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat de streamers niet mogen stemmen dit keer.
Het slaat ook nergens op. Laat het publiek sinds afgelopen week gewoon wekelijks mee stemmen, wel zo leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, want hij wist precies wie het waren, het waren er 12. Moewahahahaaaa. Ik had een oortje op in de keuken waar ik bezig was en ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.
DM.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .
Leuk hoor dat je dat hartje standaard als PI gebruikt , daarmee ontkracht je alles wat je hier neer plempt ...quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.
wie van de 2 wil je houden dan?quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, dan is het voor de prijs. ..... er mag wel 1 uit, Jessie of Merel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.
Eerst Lex, Mylene en Maris weg en dan gaat het pas echt beginnen.
Ik heb wel wat filmpjes gezien, inmiddels.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mylène.quote:
Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Staan ergens.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mag ook van mij. Gezellig.quote:Op zondag 24 november 2019 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Laat het publiek sinds afgelopen week gewoon wekelijks mee stemmen, wel zo leuk.
Bedankt voor je nuttige antwoord!quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk hoor dat je dat hartje standaard als PI gebruikt , daarmee ontkracht je alles wat je hier neer plempt ...
Net als de stemmen van Alex, waar hij niet over uitgepraat raakte.quote:Op zondag 24 november 2019 16:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hahha het boeit snuivende Jessie niet maar begint er steeds over dat mensen gingen juichen. bij de stemmen voor hem van Lex. de janksnuivende kleuter
Filmpje zal het duidelijk maken. Was gewoon zichzelf, maar dan wel duidelijk te zien, voor mensen die niet blind zijn om zijn gedrag te beoordelen.quote:
eerst nog feestje met de vrijwilligers...quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
de hoofdprijs dat mensen klapten dat Jessie stemmen kreegquote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
Nou, geweldig dan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de hoofdprijs dat mensen klapten dat Jessie stemmen kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |