quote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska heeft ook weer aardig wat wijntje op
die tikt iedere dag een flesje wegquote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska heeft ook weer aardig wat wijntje op
Net weer gekeken, het is gewoon genieten!quote:
U2 ik heb net het filmpje gezien , en ik vind het geweldig Goede middag kanjerquote:Op zondag 24 november 2019 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze van de febo op Jessie mogen stemmen...
Wat een lul koek van Gerrit sorryquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef JcQ10 het volgende:
Gerrit zei tegen Lex in de toiletten dat hij niet op Merel of Jessie gaat stemmen. Hij gaat ervan uit dat het publiek inspraak gaat krijgen. En als Jessie of Merel hem wegstemmen dan wordt hij de winnaar want het publiek vind het erg als je je maat eruit stemt. Is dus een soort tactiek van hem of een gok.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zijn ze met een fok cos delegatie op het terrein?
Ze gaan nooit op elkaar stemmen, Jessie had laatst nog verteld hoe Bil het totaal verneukt had door op haar beste vriendin Romy te stemmen in Utopia 1quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef JcQ10 het volgende:
Gerrit zei tegen Lex in de toiletten dat hij niet op Merel of Jessie gaat stemmen. Hij gaat ervan uit dat het publiek inspraak gaat krijgen. En als Jessie of Merel hem wegstemmen dan wordt hij de winnaar want het publiek vind het erg als je je maat eruit stemt. Is dus een soort tactiek van hem of een gok.
Jahh.. die BS gaat dus niet gebeuren hé, de eindejaarsbonus voor Talpaquote:Op zondag 24 november 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Bewerk gegevens staat dat het paspoort geldig is tot 31-12-2019
het enige wat er nu niet meer bij vermeld staat is wanneer het geld wordt afgeschreven
Je kan nu volgens mij ook niet meer opzeggen want het programma stopt over een paar weken, en de automatische afschrijvingen zijn al gedaan .
En de kramp in die snotkoker , opzouten met walgelijke stuk , dit vind ik allemaal prachtig om te lezen wat er gebeurt is , dat zal vanavond wel weer ruzie worden .quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Jessie loopt de hele tijd te lachen als een boer met kiespijn, die kaken zullen nu wel helemaal verkrampt zijn
Denk het niet, hij zal nu op zijn tong moeten bijten, dit is een goede wakeup call voor hemquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
En de kramp in die snotkoker , opzouten met walgelijke stuk , dit vind ik allemaal prachtig om te lezen wat er gebeurt is , dat zal vanavond wel weer ruzie worden .
Dat dusquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dat is waarom hij niet op Jessie stemt. Of dat hij te bang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |