Jessie gun ik het ook niet , ik zie liever mensen winnen die wat oprechter zijn , hun mening durven te geven , enige vorm van zelfreflectie hebben en zich niet mee laten slepen in dat valse gekonkel en gemanipuleer van die twee opportunistenquote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, al moet ik zeggen dat het best wel zwaar weegt als je het heel lang hebt uitgehouden. Dat mag niet de enige reden zijn, want Franny gun ik het niet, die hoort in een ander programma haar sporen te verdienen.
dat is alleen brandonquote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie gun ik het ook niet , ik zie liever mensen winnen die wat oprechter zijn , hun mening durven te geven , enige vorm van zelfreflectie hebben en zich niet mee laten slepen in dat valse gekonkel en gemanipuleer van die twee opportunisten
quote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die twee zetten zichzelf zo voor lul, de uitzendingen zijn ook komisch met die twee.
Verkeerd gequote![]()
Eens.quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie gun ik het ook niet , ik zie liever mensen winnen die wat oprechter zijn , hun mening durven te geven , enige vorm van zelfreflectie hebben en zich niet mee laten slepen in dat valse gekonkel en gemanipuleer van die twee opportunisten
Moet vast wat afgestemd en gekonkeld worden. Mag wel hoor, raar is het niet, geen afwijkend gedrag voor die twee. Ben alleen benieuwd waar het dit keer over gaat.quote:Op zondag 24 november 2019 13:33 schreef zodeju het volgende:
En Merel en Jessie gaan weer ff roken.....
quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Of ze spelen hun rol met verve of het zijn 2 sociopaten bij elkaar..
Met de cameraman en presentator had Merel ook wel een klik en Merel is denk goedkoper dan Patty Brard.quote:Op zondag 24 november 2019 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Ze weet hoe ze zichzelf moet opdringen.
Ach, kan ook gespeeld zijn, die mensen zijn ook geoefend in het mee lullen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Met de cameraman en presentator had Merel ook wel een klik en Merel is denk goedkoper dan Patty Brard.
Ook Roy Donders.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Merel alweer, dat ze gisteren Shownieuws heeft gepresenteerd. Ze heeft alleen de inwoners geinterviewd...
[ afbeelding ]
Nog ff paar uurtjes volhouden dan hoef je daarna nooit meer een markt in utopia mee te makenquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef BloesBloes het volgende:
Is dat marktgezeik nog niet afgelopen?
Ik zal er geen traan om laten, vond dat marktgezeik altijd al een saaie bedoening en het is nu helemaal verworden dot een stukje streamterror, gebeurt nix!quote:Op zondag 24 november 2019 13:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog ff paar uurtjes volhouden dan hoef je daarna nooit meer een markt in utopia mee te maken
Erger dan dat, dan gaat het Oud-UTO Circus lopen, no-way dat ze daar nog 4 weken alleen maar gaan legge neuke en porverteren. er is een goeie reden waarom de evenementen stoppen…quote:Op zondag 24 november 2019 13:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog ff paar uurtjes volhouden dan hoef je daarna nooit meer een markt in utopia mee te maken
Moet zeker Mylene weer schoonmaken???? De andere kijken daar nooit naar om.quote:Op zondag 24 november 2019 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Bezoekers mogen niet van het toiletgebouw gebruik maken, maar moeten op de vieze dixies.
Dat gebouw werd toch juist neergezet mede om bezoekers te faciliteren?
We zullen het zien .. ik verw8 er niet teveel van.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erger dan dat, dan gaat het Oud-UTO Circus lopen, no-way dat ze daar nog 4 weken alleen maar gaan legge neuke en porverteren. er is een goeie reden waarom de evenementen stoppen…
en gehandicaptenquote:Op zondag 24 november 2019 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Bezoekers mogen niet van het toiletgebouw gebruik maken, maar moeten op de vieze dixies.
Dat gebouw werd toch juist neergezet mede om bezoekers te faciliteren?
Ons Roykequote:
Ik hoop nog op een stroom eindafrekeningen, ik geloof er geen zak van dat ze alles al braaf betaald hebben, alle toeleveranciers, belastingen en nutsbedrijvenquote:Op zondag 24 november 2019 13:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
We zullen het zien .. ik verw8 er niet teveel van.
Juist om hun pot te spekken mensen oplichtenquote:Op zondag 24 november 2019 13:47 schreef BloesBloes het volgende:
Elke markt hetzelfde gezeik; Mag ik met je op de foto, Ja natuurlijk, Bedankt, Graag gedaan... Wanneer is de rondleiding, Als de sirene gaat, Bedankt. Graag gedaan.. Mag ik een vette bek alstublieft, Ja hoor met of zonder saus., Met!, Alstublieft dat is dan 2 muntjes. Dank u wel
Zo zit je op een mooi bounty eiland en zo sta je met je poten in de utopia modder ma flodder te woord.quote:
Bil presenteerde ook wel eens (geen idee welke zender want daar let ik nooit op)quote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, het is verbazend, toch denk ik dat we haar nog bij SBS gaan zien, dat haar wens echt uitkomt om daar te gaan presenteren,
Met ademen?quote:Op zondag 24 november 2019 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie snotsnuiver kap er is mee
Nou om te beginnen met snotsnuivenquote:
Meen je dat nou echt of zit je ook zomaar wat tekst te produceren?quote:Op zondag 24 november 2019 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een stroom eindafrekeningen, ik geloof er geen zak van dat ze alles al braaf betaald hebben, alle toeleveranciers, belastingen en nutsbedrijven
Mummie is zeer serieusquote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt of zit je ook zomaar wat tekst te produceren?
Tuurlijk niet Talpa de huurder van het terrein betaald dit gewoon en voor de show worden dit soort kosten soms opgevoerd.quote:Op zondag 24 november 2019 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een stroom eindafrekeningen, ik geloof er geen zak van dat ze alles al braaf betaald hebben, alle toeleveranciers, belastingen en nutsbedrijven
En wat boeit jou dat nou.. ik moet zo toch weer weg..quote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt of zit je ook zomaar wat tekst te produceren?
ze staan dik tegen de 70k in de plus. uhuhquote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef goldback het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Talpa de huurder van het terrein betaald dit gewoon en voor de show worden dit soort kosten soms opgevoerd.
waarheen? naar de markt?quote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat boeit jou dat nou.. ik moet zo toch weer weg..
Een alcoholiste met hele hoge nood, kan niet anders ...quote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw: Lekker ding, je bent mijn favoriet hoor, succes.
Jessie; Komt goed.
Om te presenteren is er meer nodig dan een klik met een cameraman die is ingehuurd om wat beelden te maken voor shownieuws . Hij doet waar hij voor in is gehuurdquote:Op zondag 24 november 2019 13:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Met de cameraman en presentator had Merel ook wel een klik en Merel is denk goedkoper dan Patty Brard.
En met veel poeha vorig jaar de meterkast en watermeter installeren.. die al een jaar kreunen van uitputting zoveel verspillen ze.. die ¤35.000 gaat alleen daar al aan opquote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef goldback het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Talpa de huurder van het terrein betaald dit gewoon en voor de show worden dit soort kosten soms opgevoerd.
Heb je kaartjes voor de laatste shift?quote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat boeit jou dat nou.. ik moet zo toch weer weg..
De wekelijkse bingo bij de bejaardensoos is ze uitermate geschikt voor met dr kinderachtige presentRerenquote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bil presenteerde ook wel eens (geen idee welke zender want daar let ik nooit op)
Romy doet/deed ook iets op tv.
Het zal vast dat 'we' Merel nog wel eens gaan zien op tv, vast ook in de eerste periode nadat Uto gestopt is een paar keer gevraagd zal worden bij haar favoriete programma ...maar that's it. Zo bijzonder is Merel niet, kwaliteiten heeft ze er ook niet voor ..
Merel kan presenteren, camera technisch nog wel veel leren, dekt af volgens de cameraman, maar is gevat, zingt bijna alle Nederlandstalige muziek mee, is een roddel sensatiebak (Patty/Bridget), een heel ander type dan Romy met haar dierenprogramma of Billy.quote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bil presenteerde ook wel eens (geen idee welke zender want daar let ik nooit op)
Romy doet/deed ook iets op tv.
Het zal vast dat 'we' Merel nog wel eens gaan zien op tv, vast ook in de eerste periode nadat Uto gestopt is een paar keer gevraagd zal worden bij haar favoriete programma ...maar that's it. Zo bijzonder is Merel niet, kwaliteiten heeft ze er ook niet voor ..
same here en markten vind ik sws niks aanquote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef shiitake het volgende:
Met hoe die Merel en Jessie nu bezig zijn merk ik wel dat ik geen zin meer heb om de streams te kijken. Ik vind fitties best leuk om te kijken, maar wanneer mensen zo vol van zichzelf zijn en geen enkele zelfreflectie hebben, kan ik dat gewoon niet meer aanzien. En dat ze daar dan mee weg komen en eventueel als winnaar uit de bus komen, daar kan ik niet goed tegen. Ook al is het dan 'maar een spel'.
Je mag 3000x raden..quote:Op zondag 24 november 2019 13:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je kaartjes voor de laatste shift?
Neuh dat was gisteravond, bedrijfsuitje, rondleiding op de wallen met een misdaadverslaggever en eten bij v.Puffelenquote:Op zondag 24 november 2019 14:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hebt een afspraak op de Oudezijds? (geef het maar toe, in 1x goed)
Dat herken ik helemaal. Zoals Merel gister ook maar iedereen vroeg naar wat ze van Gerrit en Franny vonden en dat dan triomfantelijk tegen Franny gaat zitten vertellen. Franny is geen naief meisje, maar je gaat iemand toch niet 'inwrijven' dat ze maar een neukertje is en nooit meer zal worden. Zonder Cos was ik allang gestopt met streamen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef shiitake het volgende:
Met hoe die Merel en Jessie nu bezig zijn merk ik wel dat ik geen zin meer heb om de streams te kijken. Ik vind fitties best leuk om te kijken, maar wanneer mensen zo vol van zichzelf zijn en geen enkele zelfreflectie hebben, kan ik dat gewoon niet meer aanzien. En dat ze daar dan mee weg komen en eventueel als winnaar uit de bus komen, daar kan ik niet goed tegen. Ook al is het dan 'maar een spel'.
wat ik bedoel te zeggen is dat voor presenteren meer nodig is dan al die Nederlandstalige ellende mee kunnen zingen .quote:Op zondag 24 november 2019 13:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel kan presenteren, camera technisch nog wel veel leren, dekt af volgens de cameraman, maar is gevat, zingt bijna Nederlandstalige muziek mee, is een roddel sensatiebak (Patty/Bridget), een heel ander type dan Romy met haar dierenprogramma of Billy.
Jaap Eden?quote:Op zondag 24 november 2019 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh dat was gisteravond, bedrijfsuitje, rondleiding op de wallen met een misdaadverslaggever en eten bij v.Puffelen
Nu schaatsen hé, die kon je wel raden… valt me tegen
Betaling terugboeken via de bank?quote:Op zondag 24 november 2019 14:02 schreef Mohitah het volgende:
Sorry off topic maar ik probeer al hele tijd abo stop te zetten voor streams en dit lukt dus niet, ook niet via sms stelletje naaiers, iem tips?
Ja zal dat es proberen. Thanksquote:Op zondag 24 november 2019 14:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Betaling terugboeken via de bank?
Gôh… dan hadden we elkaar zomaar tegen kunnen komen.. en het niet weten…quote:Op zondag 24 november 2019 14:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ging altijd op vrijdagavond een paar uurtjes, schiet er de laatste tijd bij in
Ja, het presenteren was nu heel dichtbij, maar om het presenteren buiten door te kunnen zetten, dat is de vraag.quote:Op zondag 24 november 2019 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat voor presenteren meer nodig is dan al die Nederlandstalige ellende mee kunnen zingen .
Gevat zijn is prima , dat is het enige waar ik nog enige 'respect' voor Merel in heb:
Wat die cameraman en presentator zeiden is alleen maar logisch : Leuk iig dat ze haar dat lieten doen maar zegt verder vrij weinig
Zelfpijperijquote:Op zondag 24 november 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie weer bezig met.....Ja wat eigenlijk.....
Op je eigen rekening.. primaquote:Op zondag 24 november 2019 14:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nou dan komen we met zijn allen een bakkie chocomel halen
Ik had het een maand geleden gedaan . normaliter werd het bij mij rond de 21e afgeschrevenquote:Op zondag 24 november 2019 14:02 schreef Mohitah het volgende:
Sorry off topic maar ik probeer al hele tijd abo stop te zetten voor streams en dit lukt dus niet, ook niet via sms stelletje naaiers, iem tips?
Mwah ik kijk eigenlijk nooit achterom als ik passeerquote:Op zondag 24 november 2019 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gôh… dan hadden we elkaar zomaar tegen kunnen komen.. en het niet weten…
Misschien bij de lokale omroep?quote:Op zondag 24 november 2019 14:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, het presenteren was nu heel dichtbij, maar om het presenteren buiten door te kunnen zetten, dat is de vraag.
Uitverkocht. Dus 1000 man.quote:Op zondag 24 november 2019 14:11 schreef BloesBloes het volgende:
Kwamen er eigenlijk veel mensen of is dat niet bekend?
Krijg het idee dat bij niemand meer automatisch afgeschreven wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het een maand geleden gedaan . normaliter werd het bij mij rond de 21e afgeschreven
Dus officieel zou ik nu nog maar 1 stream moeten hebben .
Ik heb mijn paspoort opgezegd via mijn account .
Dat bedoel ikquote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg het idee dat bij niemand meer automatisch afgeschreven wordt.
Ja en dat lukt mij dus nietquote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het een maand geleden gedaan . normaliter werd het bij mij rond de 21e afgeschreven
Dus officieel zou ik nu nog maar 1 stream moeten hebben .
Ik heb mijn paspoort opgezegd via mijn account .
Soort van zichzelf bevredigen op figuurlijke of letterlijke wijzequote:Op zondag 24 november 2019 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wacht nog op een uitleg over zelfpijperij....
Nee, die staat er gewoon volgende maand weer, met een hand vol muntjesquote:Op zondag 24 november 2019 14:17 schreef zodeju het volgende:
Leon er ook weer, zal wel voor de laatste keer zijn.
Wist het wel hoor, maar wou het even horen van jou....quote:Op zondag 24 november 2019 14:18 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Soort van zichzelf bevredigen op figuurlijke of letterlijke wijze
Absoluut......harde stem best wel vriendelijk.....quote:Op zondag 24 november 2019 14:21 schreef Appeltje het volgende:
Ik vind Lex wel passen op een markt
[ afbeelding ]
Dan bij een viskraam, want met zo'n stem kan ze met een zekerheidje voor viswijf doorgaan....quote:Op zondag 24 november 2019 14:21 schreef Appeltje het volgende:
Ik vind Lex wel passen op een markt
[ afbeelding ]
Bij Bewerk gegevens staat dat het paspoort geldig is tot 31-12-2019quote:
Er is bij mij helemaal geen geld meer afgeschreven en er staat in mijn paspoort geldig tot 31-12-2019quote:Op zondag 24 november 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Bewerk gegevens staat dat het paspoort geldig is tot 31-12-2019
het enige wat er nu niet meer bij vermeld staat is wanneer het geld wordt afgeschreven
Je kan nu volgens mij ook niet meer opzeggen want het programma stopt over een paar weken, en de automatische afschrijvingen zijn al gedaan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |