Maar vinden ze ook dat alleen hij kans moet maken op de prijs?quote:Op zondag 24 november 2019 11:25 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat is niet waar, alle utopianen zeggen dat Jessie in de finale hoort
Hiske zegt van wel.quote:Op zondag 24 november 2019 12:46 schreef Inca het volgende:
Benieuwd of we deze week weer een stemming krijgen
Jammer, die had ik wel willen zien. Terror Mariska.quote:Op zondag 24 november 2019 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie kon optiefen ook gevonden, helaas was de confrontatie met Mariska niet op stream ....
Zouden ze ook zijn onderbroek met gaten voor een flink bedrag kopen?quote:Op zondag 24 november 2019 12:27 schreef spapaars het volgende:
Jessie's hardcore schuimpjes.
[ afbeelding ]
Ja, dat was helaas niet op stream .... beetje ruw gemonteerd, maar hier hoor je Jessie erover.quote:Op zondag 24 november 2019 12:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, die had ik wel willen zien. Terror Mariska.
Campagne voeren!quote:Op zondag 24 november 2019 12:37 schreef spapaars het volgende:
Jessie doet alsof hij het heel druk heeft, maar loopt alleen maar een beetje rond.
quote:Op zondag 24 november 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat was helaas niet op stream .... beetje ruw gemonteerd, maar hier hoor je Jessie erover.
[ afbeelding ]
De opbrengst valt een beetje tegen.
x7oedtl
Juist....quote:Op zondag 24 november 2019 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
Filmpjes gekeken van de ruzie tussen Jes en Ger
Ger had hem!!!! Jes mompelde nog wat, zoals hij altijd doet en al weglopend poepvlek zeggen en dit is wat geld met mensen doet....
Ja hè mr bitcoin!!!! je zit elke ochtend bijna klaar te komen achter de pc als je de bitcoins zit te bekijken.
Baas en vrouw maar weer ff konkelen dat Gerrit een grote niksnut.......quote:Op zondag 24 november 2019 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds ontheffing, de Baas en zijn Vrouw, roken en lullen
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar niet allemaal even vies.quote:Op zondag 24 november 2019 12:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja dat is het woord, dat doen er meer!
Klopt, Hiske niet toch?quote:Op zondag 24 november 2019 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet allemaal even vies.
hij heeft echt de houding van een wijf hier.quote:Op zondag 24 november 2019 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds ontheffing, de Baas en zijn Vrouw, roken en lullen
[ afbeelding ]
Die doet het subtieler. Die moet je ook in de gaten houden. Die slippen er zo doorheen.quote:
Wat een wijf..quote:Op zondag 24 november 2019 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Merel gaat echt ff met 'deze jongen' praten want ze snapt niet waar ze dat aan verdiend heeft
Hoe krijg je het je strot uit, hij is echtgekquote:Op zondag 24 november 2019 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Baas en vrouw maar weer ff konkelen dat Gerrit een grote niksnut.......
Niemand buiten vindt hem meer leuk....hij kan niks is lui....en dan zo over ons lullen.![]()
![]()
Gerrie en Frustie moeten uitelkaar getrokken worden.. Team Schaapies wordt te gevaarlijk voor De Baas en zijn Vrouwquote:Op zondag 24 november 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
Merel nu weer tegen Tranny over Ger die Tranny alleen maar gebruikt voor seks
Zo! En Brandon minder dacht ik, tenminste valt me minder op,quote:Op zondag 24 november 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die doet het subtieler. Die moet je ook in de gaten houden. Die slippen er zo doorheen.
Dat groepje gaat ook uit elkaar ..dat is allang duidelijk met dat gekonkel van Jessie ,Merel en Trannyquote:Op zondag 24 november 2019 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrie en Frustie moeten uitelkaar getrokken worden.. Team Schaapies wordt te gevaarlijk voor De Baas en zijn Vrouw
Eens, die doet dat niet opzichtig, soms als hij zich moet uitspreken, dan denk ik...... beetje slapjes, maar goh, dat is het ergste niet. Hij stookt niet en dat vind ik al heel wat.quote:Op zondag 24 november 2019 13:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo! En Brandon minder dacht ik, tenminste valt me minder op,
Rancune, afgunst en grootheidswaanzin.quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef Moass het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat er in de levens van die 2 is misgegaan. En dan nog vraag ik me af hoe je zo in en in slecht kunt zijn (geworden).
Die 2 zijn altijd zo geweest ..quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef Moass het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat er in de levens van die 2 is misgegaan. En dan nog vraag ik me af hoe je zo in en in slecht kunt zijn (geworden).
Ik vraag me ook af hoe de ouders hier naar kijken..quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef Moass het volgende:
En Brandon zegt dat iedereen hoe kort of hoe lang in Utopia de kans mag krijgen om de titel te krijgen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens, die doet dat niet opzichtig, soms als hij zich moet uitspreken, dan denk ik...... beetje slapjes, maar goh, dat is het ergste niet. Hij stookt niet en dat vind ik al heel wat.
Precies deze tweequote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rancune, afgunst en grootheidswaanzin.
Moet jij zeggen. Hij heeft Jessie in de stress (ik neem aan dat je Gerrit gedoelt).quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef DKUp het volgende:
Niksnut die niks kan en doet, doet de rondleiding.
Djezzie heeft die eerste single met Gerrie toen ook nog verder verneukt omdat meneer meer tekst wilde en met andere mensen werkenquote:
Ja, dat vind ik ook, al moet ik zeggen dat het best wel zwaar weegt als je het heel lang hebt uitgehouden. Dat mag niet de enige reden zijn, want Franny gun ik het niet, die hoort in een ander programma haar sporen te verdienen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Brandon zegt dat iedereen hoe kort of hoe lang in Utopia de kans mag krijgen om de titel te krijgen.
Zo smerig vals.quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef Moass het volgende:
Ziekelijk, en zelf niet eens in de gaten hebben dat je zo een verziekt karakter hebt..Ik heb het gevoel dat ze er zelfs trots op is.quote:Op zondag 24 november 2019 13:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo smerig vals.
Na vertrek van Shelly.
Merel: En we hebben een extra chocoladeletter te verdelen. Zullen we zo ook even kijken of dat Shelly spullen heeft achtergelaten?
Als je niet stevig in je schoenen staat, zou je nog aan jezelf kunnen gaan twijfelen. Vreselijke lui. Passen wel goed bij elkaar.quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Moass het volgende:
[..]
Ziekelijk, en zelf niet eens in de gaten hebben dat je zo een verziekt karakter hebt..Ik heb het gevoel dat ze er zelfs trots op is.
Ja, en niet alleen hier, bijna op alle fora's .......quote:Op zondag 24 november 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
De Gerrie haat is groot bij de twee tokkies, de populariteit van die twee neemt alleen maar af.
Ja, het is verbazend, toch denk ik dat we haar nog bij SBS gaan zien, dat haar wens echt uitkomt om daar te gaan presenteren,quote:Op zondag 24 november 2019 13:14 schreef Moass het volgende:
[..]
Ziekelijk, en zelf niet eens in de gaten hebben dat je zo een verziekt karakter hebt..Ik heb het gevoel dat ze er zelfs trots op is.
Ja, samen op een gesloten afdeling lijkt mij een prima oplossing.quote:Op zondag 24 november 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je niet stevig in je schoenen staat, zou je nog aan jezelf kunnen gaan twijfelen. Vreselijke lui. Passen wel goed bij elkaar.
Foute inschatting????quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
Toemaar.. waarom niet invliegen met de HelieHeliekopter.. topmarkt ¤10.000 winst
[ afbeelding ]
Dat hele verhaal met die eerste producent toen kwam door Jessies grootheidswaanzinquote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie heeft die eerste single met Gerrie toen ook nog verder verneukt omdat meneer meer tekst wilde en met andere mensen werken
Nee, inderdaad...die kan als ze wil elke dat op tv...meiden van holland.quote:Op zondag 24 november 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, al moet ik zeggen dat het best wel zwaar weegt als je het heel lang hebt uitgehouden. Dat mag niet de enige reden zijn, want Franny gun ik het niet, die hoort in een ander programma haar sporen te verdienen.
Dan moet ze John flink aan zijn wortel zuigen denk ik. Maar ze heeft al prima bewezen dat geen punt te vinden om iets te bereiken.quote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, het is verbazend, toch denk ik dat we haar nog bij SBS gaan zien, dat haar wens echt uitkomt om daar te gaan presenteren,
Gaat hier de vlag uit. Figuurlijk dan, want daar is de vlag niet voor. Ze mijn vuilnis wel buiten en een strikje erom.quote:Op zondag 24 november 2019 13:15 schreef dakpanlos het volgende:
Wat zou het toch een bak zijn als die Vogel er deze week uitvliegt
Hun eigen Utopia.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Moass het volgende:
[..]
Ja, samen op een gesloten afdeling lijkt mij een prima oplossing.
Lex de wijste en zegt....je kan er niks mee je weet niet wanneer iets gezegd is en je zegt allemaal wel eens wat in kwaadheid.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele verhaal met die eerste producent toen kwam door Jessies grootheidswaanzin
Merel nu weer verhaal halen bij Lex ..
Merel is aan het doordraaien ...de paranoia neemt toe , de errors ook![]()
![]()
En daarom nu heel vals verhaal halen bij iedereen (lees op een agressieve manier in de aanval)
Lekker mensen in de verdediging drukken terwijl zij zelf alleen maar nasty en vals over de anderen konkelt.![]()
Zoals de waard is.......
Geld van de jas van Jessie die ze in de kassa moet stoppen van hemquote:Op zondag 24 november 2019 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Zag net nog Merel wat in haar zak stoppen. Heb het niet goed gezien, maar ze keek achterom toen ze dat deed.
Merel intimideert Franny daarmee, zodat ze weet wat haar plaats is en terug moet in haar hok. Het is toch raar om zo hardop dat te roepen naar je bestie!?quote:Op zondag 24 november 2019 13:21 schreef Laysa het volgende:
Net zegt merel tegen Franny : Zo wat kijk je vuil...als blikken konden doden HAHAHAHA....Franny zegt: Nee hoor.
Die merel vult van alles in.
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, het is verbazend, toch denk ik dat we haar nog bij SBS gaan zien, dat haar wens echt uitkomt om daar te gaan presenteren,
Ow, was dat het? Ik vond het al schandalig dat ze vroeg of het apart moest. Alsof ze niet weet dat het van Jordy is. Zo schaamteloos doortrapt. bah bah.quote:Op zondag 24 november 2019 13:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geld van de jas van Jessie die ze in de kassa moet stoppen van hem
Ben er ook bang voor. Ze weet hoe ze zichzelf moet opdringen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die twee zetten zichzelf zo voor lul, de uitzendingen zijn ook komisch met die twee.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele verhaal met die eerste producent toen kwam door Jessies grootheidswaanzin
Merel nu weer verhaal halen bij Lex ..
Merel is aan het doordraaien ...de paranoia neemt toe , de errors ook![]()
![]()
En daarom nu heel vals verhaal halen bij iedereen (lees op een agressieve manier in de aanval)
Lekker mensen in de verdediging drukken terwijl zij zelf alleen maar nasty en vals over de anderen konkelt.![]()
Zoals de waard is.......
quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...die kan als ze wil elke dat op tv...meiden van holland.
Dan was het ook Bill gelukt.....die was toch stukken beter.quote:Op zondag 24 november 2019 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Ze weet hoe ze zichzelf moet opdringen.
Niet als ze al uren onderweg zijn om er te komen...dan in de rij om je te laten checken en dan worden ze al afgepakt.....quote:Op zondag 24 november 2019 13:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Rookplek voor de bezoekers.![]()
Kunnen die nou echt geen uurtje zonder sigaret?
Of ze spelen hun rol met verve of het zijn 2 sociopaten bij elkaar..quote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die twee zetten zichzelf zo voor lul, de uitzendingen zijn ook komisch met die twee.
Verkeerd gequote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |