Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
EN WIE BEN JIJ? OPROTTE GERRIE IS BEZET !!!
[ afbeelding ]
Ohhw... het is een PollyMeiske....
Alleen de manier van praten en die stemquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie gerust stellen dat het publiek een grapje maakte enzo. want Jessie is aan wenen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De dag is nog niet omquote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En aandacht vragen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Kneuzen en poepvlekken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continuquote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
Rock the boat.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continu
Het raakte hem dus echt dus niets voor uitzendingquote:Op zondag 24 november 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
hahah meer om Jessie te verdedigenquote:Op zondag 24 november 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.
Jij en Jessie weten dan vast dingen die ik niet weet. Kan wel wezen, maar ik baseer het om wat ik hem regelmatig hoor zeggen. Oja, en misschien moeten ze in hun eigen stront zakken. Is ook een advies van onze heiligheid.
Het reptielentongetje van Jessie maakte overurenquote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef Dark het volgende:
Gerrit is emo en een bezoekster heeft Lex vertelt dat Jessie een vuile teringleier is omdat hij vannacht Gerrit zwart heeft lopen maken.
Het publiek liet zich horen, er was luid gejuich bij de stemmen van Lex op Jessie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |