Grandioos bedacht voor vandaag , Febo je bent 1 x geweldigquote:Op zondag 24 november 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Gimmink, nomineren met publiek
Hoeft niet, ik heb het zelf gehoord, of liever gezegd niet gehoord....quote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hou nou es op joh, kijk het filmpje van DGK anders even terug.
En die vrijwilligers maar werkenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Grandioos bedacht voor vandaag , Febo je bent 1 x geweldig![]()
Nou Jessy kennende , ik lach me een bult , en hoop op een fittyquote:Op zondag 24 november 2019 16:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zal nu op zijn tong moeten bijten, dit is een goede wakeup call voor hem
Hoor wat je wil horenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb het zelf gehoord, of liever gezegd niet gehoord....
Ja dat is dan ietsie minderquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die vrijwilligers maar werken
myl en lexquote:Op zondag 24 november 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom net binnen , maar het staat in de krant
quote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes van DGK, ook die van vannacht, dan ben je weer helemaal bij!quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
What the fuck hebben ze gestemd tijdens de markt?
Ja schuld va Bloes Bloes met zijn opmerkingen over de markt dat het alleen zou gaan om wat mensen kopen enzovoorts. dat het saai zou zijn. nou zie wat ervan komtquote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
What the fuck hebben ze gestemd tijdens de markt?
Normaal is dat ook zo.quote:Op zondag 24 november 2019 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja schuld va Bloes Bloes met zijn opmerkingen over de markt dat het alleen zou gaan om wat mensen kopen enzovoorts. dat het saai zou zijn. nou zie wat ervan komt
Ja hij vond het heel alpartquote:Op zondag 24 november 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat klinkt Jessie ineens depressief
Geweldig het filmpjequote:Op zondag 24 november 2019 16:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 3 - 24 november 2019.
x7oem7t
Het klinkt zachter omdat die lui geen versterking hebben, maar toch nog hard genoeg om het te kunnen horenquote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel vaker gebeuren als Merel ineens met die voorbind-dildo aan komt zettenquote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja hij vond het heel alpart![]()
![]()
Ik heb een heel apart gevoel van binnen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja hij vond het heel alpart![]()
![]()
Ik heb een heel apart gevoel van binnen
![]()
![]()
![]()
Denk dat Jessie komende nacht heel lang met z'n bitcoinsboek ligt te worstelen en nietquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat Jessie ervan geschrokken is dat men ging juichen toen Lex haar stemmen aan hem gaf.
Whatever.quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het klinkt zachter omdat die lui geen versterking hebben, maar toch nog hard genoeg om het te kunnen horen
Maar ondertussen schijt Jessie peultjesquote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef PTLe het volgende:
Ow het boeit Jessy niet , het is de hele setting en zo![]()
![]()
Nouuuuuuuuuuuu het boeit hem niet zoquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat Jessie ervan geschrokken is dat men ging juichen toen Lex haar stemmen aan hem gaf.
Die krijgen ze niet vol.quote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dat live nomineren, volgende keer in de Ziggo Dome ....
vandaar dat Jessie het er ook steeds over heeftquote:
Echt hé Fritsie wat een oet l*lquote:Op zondag 24 november 2019 16:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ondertussen schijt Jessie peultjes![]()
TV.quote:Op zondag 24 november 2019 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vandaar dat Jessie het er ook steeds over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |