Ja Ja maar goed hoor hoe je jessie blijft verdedigen alles wat tegen jessie is is tv menquote:
Lexie en Millontje , en Miloontje gaat wéér niet.. niets gedenkwaardigs aan..quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ondanks de voorspelbaarheid, was dit wel de meest gedenkwaardige stemming in Utopia 2 ...
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lexie en Millontje , en Miloontje gaat wéér niet.. niets gedenkwaardigs aan..
Dat gaat em al niet meer worden , dan is het programma al gestoptquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. die BS gaat dus niet gebeuren hé, de eindejaarsbonus voor Talpa
[ afbeelding ]
Dik tiet zal het toneel verlaten , dat is al zo wie zo denk ik .quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liever dan Gerritquote:
Bullshit !quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dr kan nog wl een twist komenquote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.
Klopt en dat zal ook ik ook blijven ben t ook echt niet overal mee eens hoor wat die doetquote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ...Jij bent altijd zo pro Jessie
Dan schat jij de creativiteit van de FEBO te hoog in ....quote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr kan nog wl een twist komen
morgen..
iets met geld enveloppe
Als er dan toch een moet winnen , dan Gerrit maar .quote:
Ze hadden alle bezoekers oranje muntjes moeten geven.. in het bakje onder de foto storten wie er weg moet, dát is pas een historisch moment..quote:Op zondag 24 november 2019 16:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft niet, maar ik juich dit experiment wel toe.
Dat weet ik, vraag me ook af of je ogen hierdoor geopend zijn , ik vermoed van nietquote:Op zondag 24 november 2019 16:46 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook ik ook blijven ben t ook echt niet overal mee eens hoor wat die doet
Ain't gonna happen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als er dan toch een moet winnen , dan Gerrit maar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |