Marktvrouwtje!quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen de manier van praten en die stem
Echt hè want ze kreeg applausquote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderenquote:Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Dotteke het volgende:
@ tt dat was geweldig. Heeft hij er nog op gereageerd?
Ja, maar dat duurt nooit zo lang.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Aan je PI te zien geniet je er vanquote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat blaast Gerrit overdreven zijn rook uit, en daarna spuugt ie het pruimtabak wat tussen zn tanden zat nog ff uit.
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan je PI te zien geniet je er van
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .quote:
Misschien morgen wel weerquote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat de streamers niet mogen stemmen dit keer.
Het slaat ook nergens op. Laat het publiek sinds afgelopen week gewoon wekelijks mee stemmen, wel zo leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, want hij wist precies wie het waren, het waren er 12. Moewahahahaaaa. Ik had een oortje op in de keuken waar ik bezig was en ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.
DM.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .
Leuk hoor dat je dat hartje standaard als PI gebruikt , daarmee ontkracht je alles wat je hier neer plempt ...quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.
wie van de 2 wil je houden dan?quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, dan is het voor de prijs. ..... er mag wel 1 uit, Jessie of Merel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.
Eerst Lex, Mylene en Maris weg en dan gaat het pas echt beginnen.
Ik heb wel wat filmpjes gezien, inmiddels.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mylène.quote:
Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |