Roken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben naar hem aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Het is allemaal Gerrit wat de klok slaat.
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGKquote:Op zondag 24 november 2019 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach welnee. TV maken heet dat. Wat weet dat domme en intrieste schuim er nou van.
Nee hoor, het is een gelopen race, en terecht wat mij betreft.quote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGK
HUILEN EN sTAMPVOETENquote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben naar hem aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Het is allemaal Gerrit wat de klok slaat.
Juistquote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat dat alles is waar de Febo jessie voor gebruikt? TV maken ja, maar denk toch dat de Febo een andere winnaar voor ogen heeft, net als toen bij DGK
Ah, okay, dan weet ik waar ik op moet letten.quote:Op zondag 24 november 2019 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
HUILEN EN sTAMPVOETEN
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WASquote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, okay, dan weet ik waar ik op moet letten.![]()
Die denkt vast, laat mij maar deze hype ook meenemen, doet mij misschien goed.quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Miss Paaseiland denkt ook, laat ik maar met die nepsmile dicht bij Gerrit blijven, hoef ik
niet te werken
Je capslock.quote:Op zondag 24 november 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WAS
Jessie gerust stellen dat het publiek een grapje maakte enzo. want Jessie is aan wenenquote:
Ik heb nieuws voor hem, het had al veel eerder moeten gebeuren. In zijn versteende brein kan hij daar niet inkomen, dus hij is vast van het padje af.quote:Op zondag 24 november 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vOND HET ONTERECHT DAT ER OP HEM GESTEMD WAS
quote:
quote:
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
EN WIE BEN JIJ? OPROTTE GERRIE IS BEZET !!!
[ afbeelding ]
Ohhw... het is een PollyMeiske....
Alleen de manier van praten en die stemquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie gerust stellen dat het publiek een grapje maakte enzo. want Jessie is aan wenen
quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij mee dat hij ze nog geen typhushonden en kanslozen genoemd heeft.
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De dag is nog niet omquote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En aandacht vragen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Lex is wel goed met het publiek aandacht geven!
Kneuzen en poepvlekken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continuquote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast opgekruld met de duim in haar mond en koespopje strijikend over haar neus.
Rock the boat.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.quote:Op zondag 24 november 2019 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja vandaar dat gejank erom continu
Het raakte hem dus echt dus niets voor uitzendingquote:Op zondag 24 november 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kracht van de herhaling, kan daar weer uit gemonteerd worden voor de uitzending.
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet wel beter en hoe het in elkaar steekt.
hahah meer om Jessie te verdedigenquote:Op zondag 24 november 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje dan, hij noemt mensen snel typhushonden als hij tegengesproken wordt.
Jij en Jessie weten dan vast dingen die ik niet weet. Kan wel wezen, maar ik baseer het om wat ik hem regelmatig hoor zeggen. Oja, en misschien moeten ze in hun eigen stront zakken. Is ook een advies van onze heiligheid.
Het reptielentongetje van Jessie maakte overurenquote:Op zondag 24 november 2019 16:19 schreef Dark het volgende:
Gerrit is emo en een bezoekster heeft Lex vertelt dat Jessie een vuile teringleier is omdat hij vannacht Gerrit zwart heeft lopen maken.
Het publiek liet zich horen, er was luid gejuich bij de stemmen van Lex op Jessie!
Marktvrouwtje!quote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen de manier van praten en die stem
Echt hè want ze kreeg applausquote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lex vist naar complimenten voor t stemmen
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderenquote:Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Dotteke het volgende:
@ tt dat was geweldig. Heeft hij er nog op gereageerd?
Ja, maar dat duurt nooit zo lang.quote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of jessie aan pleasen heeft hij hard nodig
quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had de juichende mensen het liefst van het terrein laten verwijderen![]()
Beetje zoals Merel dat altijd doet
Aan je PI te zien geniet je er vanquote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat blaast Gerrit overdreven zijn rook uit, en daarna spuugt ie het pruimtabak wat tussen zn tanden zat nog ff uit.
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan je PI te zien geniet je er van
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .quote:
Misschien morgen wel weerquote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat de streamers niet mogen stemmen dit keer.
Het slaat ook nergens op. Laat het publiek sinds afgelopen week gewoon wekelijks mee stemmen, wel zo leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, want hij wist precies wie het waren, het waren er 12. Moewahahahaaaa. Ik had een oortje op in de keuken waar ik bezig was en ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Het waren er teveel....die juichende mensen voor de stemmen van Lex, anders had Jessie het gedaan.
DM.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dark wat jammer dat ik het van gister Jessy en Gerrit niet mee gekregen heb .
Leuk hoor dat je dat hartje standaard als PI gebruikt , daarmee ontkracht je alles wat je hier neer plempt ...quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Pfff bedankt voor je nuttige antwoord.
wie van de 2 wil je houden dan?quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, dan is het voor de prijs. ..... er mag wel 1 uit, Jessie of Merel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, het is nog te vroeg.
Eerst Lex, Mylene en Maris weg en dan gaat het pas echt beginnen.
Ik heb wel wat filmpjes gezien, inmiddels.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mylène.quote:
Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Staan ergens.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mag ook van mij. Gezellig.quote:Op zondag 24 november 2019 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Laat het publiek sinds afgelopen week gewoon wekelijks mee stemmen, wel zo leuk.
Bedankt voor je nuttige antwoord!quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk hoor dat je dat hartje standaard als PI gebruikt , daarmee ontkracht je alles wat je hier neer plempt ...
Net als de stemmen van Alex, waar hij niet over uitgepraat raakte.quote:Op zondag 24 november 2019 16:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hahha het boeit snuivende Jessie niet maar begint er steeds over dat mensen gingen juichen. bij de stemmen voor hem van Lex. de janksnuivende kleuter
Filmpje zal het duidelijk maken. Was gewoon zichzelf, maar dan wel duidelijk te zien, voor mensen die niet blind zijn om zijn gedrag te beoordelen.quote:
eerst nog feestje met de vrijwilligers...quote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
de hoofdprijs dat mensen klapten dat Jessie stemmen kreegquote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |