Dus door 't te bespreken met je vriend. Wij kunnen zijn gedachten niet lezen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken?
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef zarGon het volgende:
Je hebt het zelf ook vast wel bedacht, maar komt-ie hoor: ik zou het bespreken met mijn partner.
Ik lees uit je verhaal niet dat jullie er al een gesprek over hebben gevoerd.
Jaaa... je leest het goed!quote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef hoechst het volgende:
Hij vond het geil en ging slapen zonder te neuken?
Je hebt helemaal gelijk over dat gedachten lezen 😳quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Praten lost een hoop op.
[..]
Dus door 't te bespreken met je vriend. Wij kunnen zijn gedachten niet lezen natuurlijk.
Heb 60% gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel. Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam. Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Je hebt een half jaar relatie. Na een paar maanden serieuze relatie begint de klefheid en het 10x per dag neuken wat je in het begin hebt (tijdens de honeymoon phase) toch af te nemen? Hoeft niet perse wat meer in te houden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.
Dit klopt tevens 100%.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:
Elke kerel vind het leuk om aandacht te hebben en dat merk jij op. Dat wil niet altijd zeggen dat een man vreemd wil gaan. Mannen vinden aandacht gewoon leuk, of ze nou 20 jaar getrouwd zijn of niet. Heeft vrijwel tot nu geen betekenis. Niet te ver doorgraven is mijn advies.
Thanks! Hart onder de riem 😘quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Heb 60% gelezen.
Hier gaat bij vrouwen een complete psychologie achteraf hé...
Elke kerel vind het leuk om aandacht te hebben en dat merk jij op. Dat wil niet altijd zeggen dat een man vreemd wil gaan. Mannen vinden aandacht gewoon leuk, of ze nou 20 jaar getrouwd zijn of niet. Heeft vrijwel tot nu geen betekenis. Niet te ver doorgraven is mijn advies.
Dankjewel! Ga het proberenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hebt een half jaar relatie. Na een paar maanden serieuze relatie begint de klefheid en het 10x per dag neuken wat je in het begin hebt (tijdens de honeymoon phase) toch af te nemen? Hoeft niet perse wat meer in te houden.
Maak gewoon kenbaar dat je meer aandacht nodig hebt. Is niet eens zo'n heel raar onderwerp. Dat mag je best verwachten van je vriend als je daarin tekort komt.
Bijzondere reactie? Ik zou je alle hoeken van de kamer laten zien als je zoiets zegt. Dat lijkt mij ook de normale reactie.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel. Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam. Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Hij is ook gruwelijk onzeker. Daarom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.
De normale reactie voor jou ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bijzondere reactie? Ik zou je alle hoeken van de kamer laten zien als je zoiets zegt. Dat lijkt mij ook de normale reactie.
Hoe vaak hebben jullie tegenwoordig seks? En hoe was dat in het begin?
Seriously? Daar kun jij je geen voorstelling bij maken?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
En wat is er geil aan zonder onderbroek naar college gaan?
Of de verliefdheid is over bij hem, wat heel goed kan als je 23 bent en het vrouwelijk schoon voor het oprapen ligt.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is ook gruwelijk onzeker. Daarom.
Je bent 20 neem jezelf niet zo serieus... het is niet degene waar je oud mee gaat worden..quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seriously? Daar kun jij je geen voorstelling bij maken?
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De normale reactie voor jou ja.
Niet iedereen reageert zoals jou.
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of de verliefdheid is over bij hem, wat heel goed kan als je 23 bent en het vrouwelijk schoon voor het oprapen ligt.
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboordquote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Zou me echt afvragen waarom ze dat doet.
Ah! Dus jij bent onzeker over jezelf , jij hebt weinig zelfvertrouwenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen.
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboord
Ook dat is een vorm van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.
Plus hij heeft er dubbel plezier ban als jij laat merken dat je er wat van vindquote:
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou er ook niet geil van worden. Het is ordinair en andere mensen hoeven de geslachtsdelen van mijn partner niet te zien.
Voor de rest is het advies duidelijk, praat.
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?
Ook voor jou: onder haar broek.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.
Dat noemen we gewoon LAF.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
En wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: onder haar broek.
En mijn hemel, wat een preutsheid hier!
Gebruik je fantasie eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.
Of hij werkt gewoon hard en is daadwerkelijk moe als ie thuis komt...quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
Geen nut.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En wat is daar het nut van?
Herken je jezelf in haar vriend?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat zal hem aan zijn reet roesten wat anderen daarvan vinden.
Te moe voor seks? Rly?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of hij werkt gewoon hard en is daadwerkelijk moe als ie thuis komt...
Nivea jongens...
En als mannen altijd permanent geil zijn... is 2x per dag seks ook prima lijkt?quote:
Hierbij kan ik alleen maar gatverdamme denken.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie eens.
Maar goed, eerlijk gezegd is er niet veel voor nodig om mij aan de gang te krijgen, als mijn vriendin een signaal geeft dat ze zin heeft gaat de knop gewoon om.
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Hierbij kan ik alleen maar gatverdamme denken.
Bepaal jij even voor mij wat ik geil moet vinden? Dat dacht ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Als jij een vagina reduceert tot wat rood vlees met bacteriën dan zul je vast veel plezier aan seks hebben inderdaad.
Is toch supergeil man, ik zou ook gek worden als een vrouw dat tegen me zei.
Wat is er dan spannend of geil aan? Dat je vriendin/vrouw met haar stoppeltjes tegen een spijkerbroek schuurt?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?
Ik vind van wel, maar laten we wel zijn, de praktijk is dat voor veel mannen geldt dat ze iedere dag seks willen totdat ze een vriendin hebben die dat ook wil.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En als mannen altijd permanent geil zijn... is 2x per dag seks ook prima lijkt?
Beetje variatie enzo..
Als je dat denkt als je denkt aan seks met je vriendin, dan lijkt mij er iets cruciaals te ontbreken. Aantrekkingskracht wellicht?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Hierbij kan ik alleen maar gatverdamme denken.
Dan willen ze dat alleen met andere vrouwen die niet hun vriendin zijn?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar laten we wel zijn, de praktijk is dat voor veel mannen geldt dat ze iedere dag seks willen totdat ze een vriendin hebben die dat ook wil.
Heel eerlijk, ik kan hier niet bij.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat is er dan spannend of geil aan? Dat je vriendin/vrouw met haar stoppeltjes tegen een spijkerbroek schuurt?
Laat maar.
Daar ging het hier niet over. Ik vind zonder slipje de hele dag in de collegebanken zitten gewoon niet geil, ts haar vriend kennelijk ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je dat denkt als je denkt aan seks met je vriendin, dan lijkt mij er iets cruciaals te ontbreken. Aantrekkingskracht wellicht?
Koop liever een mooi setje om je vent thuis te verleiden tot...quote:Op woensdag 20 november 2019 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Zelf zou ik het als vrouw niet geil vinden en mijn partner zou er ook niets mee hebben.
Doe het dan als je samen uit eten gaat en er wat aan hebt samen of iets.
Maargoed iedereen is anders. Iedereen zijn voorkeuren.
Geen idee. Als ik naar mijn vriendin kijk en niet denk ‘mijn hemel, wat ziet ze er lekker uit’ en ik derhalve gewoon door bij haar te zijn al geil wordt, dan ga ik toch even achter mijn oren krabben. Maar goed, ik weet dat ik op dat punt niet normaal ben.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan willen ze dat alleen met andere vrouwen die niet hun vriendin zijn?
Nou, hij zei het tegenovergestelde, dus dat is bepaald niet kennelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Daar ging het hier niet over. Ik vind zonder slipje de hele dag in de collegebanken zitten gewoon niet geil, ts haar vriend kennelijk ook niet.
Ook goed. Maar ‘ik heb zin in je’ is ook voldoende als ze granny panties draagt. Denk ik dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Koop liever een mooi setje om je vent thuis te verleiden tot...
Jij wilt dat hij zich als een puber gedraagt, maar hij is volwassen. Kijk wat hij wel voor je doet. Lees eens wat boeken over het onderwerp "man" en hoe mannen hun liefde uiten.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden hè.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, hij zei het tegenovergestelde, dus dat is bepaald niet kennelijk.
Daar ga je al. Misschien heeft hij griep. Of wat anders, misschien chronisch, depressie of zo. Daarom moet je praten.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
Edoch, een gezonde 23 jarige kerel die net een half jaar een relatie heeft met zijn vriendin zou toch wel mogen aanslaan op een overduidelijke hint dat zijn vriendin geil is.
Ik ook niet, maar gezien de reacties vormen we toch een minderheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik kan hier niet bij.
Omdat we niet allemaal oversekst zijn hier.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gezien de reacties vormen we toch een minderheid.
Voor hetzelfde geld heeft hij de hele dag pornhub gekeken en was zijn eikel inmiddels schraal. Je weet het niet...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden hè.
Ja, helemaal mee eens hoor, praten is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Daar ga je al. Misschien heeft hij griep. Of wat anders, misschien chronisch, depressie of zo. Daarom moet je praten.
Dat zegt dus weer genoeg, tijd om verder te gaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft hij de hele dag pornhub gekeken en was zijn eikel inmiddels schraal. Je weet het niet...
Gewoon gezond libido.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal oversekst zijn hier.
Waarmee?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat zegt dus weer genoeg, tijd om verder te gaan.
Ik ben vrijgezel en ik vind een vrouw die de hele dag zonder slipje rondloopt vooral ordinair.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon gezond libido.
En bij jou lijkt mij het probleem meer dat jij duidelijk nul en generlei waarde hecht aan het uiterlijk van jouw vriendin en je dus kennelijk iets heel anders komt halen bij haar (en lees dat vooral niet alsof ik alleen dat kom halen bij mijn vriendin).
Ik vind dat ongezond, raar en het is ook absoluut niet bestendig.
Wat? Je bent in een week tijd gescheiden???quote:Op woensdag 20 november 2019 09:43 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel en ik vind een vrouw die de hele dag zonder slipje rondloopt vooral ordinair.
quote:Op woensdag 20 november 2019 09:43 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel en ik vind een vrouw die de hele dag zonder slipje rondloopt vooral ordinair.
Klinkt niet alsof je die hebt.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid
Nee, jij bent in dat opzicht een extreem geval.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon gezond libido.
En bij jou lijkt mij het probleem meer dat jij duidelijk nul en generlei waarde hecht aan het uiterlijk van jouw vriendin en je dus kennelijk iets heel anders komt halen bij haar (en lees dat vooral niet alsof ik alleen dat kom halen bij mijn vriendin).
Ik vind dat ongezond, raar en het is ook absoluut niet bestendig.
Wat bijzonder dat jij dat erin leest. Terwijl er eigenlijk weinig anders staat dan dat mijn vriendin mij makkelijk op kan winden.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee, jij bent in dat opzicht een extreem geval.
Iemand die oh zo graag op die forum wil delen wat een seks god hij wel niet is.
Aha.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij het uitgaan. Tweede man, naast de versierder. Die op het juiste moment zijn hielen licht.
Jawel, lekker stout.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Absoluut. Al is hier een liefkozing ook al voldoende, geen woorden nodig.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ‘ik heb zin in je’ is ook voldoende als ze granny panties draagt. Denk ik dan.
Het is niet op basis van alleen deze post.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat jij dat erin leest. Terwijl er eigenlijk weinig anders staat dan dat mijn vriendin mij makkelijk op kan winden.
Ook dat lees je verkeerd, aangezien ik heel goed weet dat ik een zeer hoog libido heb.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:27 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is niet op basis van alleen deze post.
Ik zie het elke keer weer wanneer jij post over seks.
Jij vindt het raar dat sommige mannen niet elke dag zin hebben in seks. Dat is vrij normaal. Net zoals dat niet elke vrouw elke dag zin heeft.
Maar natuurlijk ben jij de uitzondering.
Even bukken is al voldoende. Of een geile blik. Of...quote:Op woensdag 20 november 2019 10:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Absoluut. Al is hier een liefkozing ook al voldoende, geen woorden nodig.
Lijkt mij oprecht heel storend als je de hele dag overal seks in ziet. Of aan niks anders kunt denkenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even bukken is al voldoende. Of een geile blik. Of...
Ja het forum weet hoe trots je bent op je hoge libido.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook dat lees je verkeerd, aangezien ik heel goed weet dat ik een zeer hoog libido heb.
Overigens maakt mij dat geen seksgod. Dat is alleen leuk voor vrouwen die ook een vergelijkbaar libido hebben.
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja het forum weet hoe trots je bent op je hoge libido.
Dat lijkt mij ook storend.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Lijkt mij oprecht heel storend als je de hele dag overal seks in ziet. Of aan niks anders kunt denken
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Blijkbaar ...quote:Op woensdag 20 november 2019 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie eens.
Maar goed, eerlijk gezegd is er niet veel voor nodig om mij aan de gang te krijgen, als mijn vriendin een signaal geeft dat ze zin heeft gaat de knop gewoon om.
Dan nog vind ik de comments wel heel negatief. Is toch gewoon leuk als je partner moeite doet om je op te geilen? Ik zou het echt heel leuk vinden en vind het van TS ook een prima poging.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja het forum weet hoe trots je bent op je hoge libido.
Welke moeite heeft ze gedaan dan? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan nog vind ik de comments wel heel negatief. Is toch gewoon leuk als je partner moeite doet om je op te geilen? Ik zou het echt heel leuk vinden en vind het van TS ook een prima poging.
Oh daar heb ik verder geen probleem mee.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan nog vind ik de comments wel heel negatief. Is toch gewoon leuk als je partner moeite doet om je op te geilen? Ik zou het echt heel leuk vinden en vind het van TS ook een prima poging.
Volgens mij is dat niet geslachtsgerelateerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Dus jij projecteert gewoon hoe het bij jou werkt op andere mensen?quote:
Zonder slipje lopen, dat aangeven en alles.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Welke moeite heeft ze gedaan dan? Ik zie het niet.
Tja ik zie dat anders.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zonder slipje lopen, dat aangeven en alles.
Als daar niet op ingegaan wordt houdt het wel een beetje op. Het is wel een samenspel uiteindelijk.
Jij mag zonder slipje lopen minder interessant vinden, maar als je negeert wat ermee bedoeld wordt is het niet zo raar dat de ander niet verder gaat.
Daar is wel een uitnodiging voor nodig namelijk.
Maar is dat haar fout in deze?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus jij projecteert gewoon hoe het bij jou werkt op andere mensen?Voor de een is stress een downer terwijl de ander daardoor juist extra zin krijgt in een verzetje. Dat staat volledig los van een gezonde behoefte hebben/gezond zijn.
Belangrijker is dat je zulke dingen als partners van elkaar weet.
Apart....quote:
Oh ik reageerde puur op VEM en of mannen ook te moe voor seks kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar is dat haar fout in deze?
Meneer voelt zich blijkbaar prima genoeg om te gaan 'wingmannen' en om te flirten met andere vrouwen om dat thuis in geuren en kleuren te vertellen.
Maar even goh ik zit niet lekker in mijn vel door zus en zo is teveel gevraagd? Daar kan hij niet zelf mee komen?
Ik neem mijn vriendin doorgaans niet mee naar kantoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Lijkt mij oprecht heel storend als je de hele dag overal seks in ziet. Of aan niks anders kunt denken
Natuurlijk kan dat. Maar we zitten in deze topic.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik reageerde puur op VEM en of mannen ook te moe voor seks kunnen zijn.
Daar moest hij uit zichzelf mee komen?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar is dat haar fout in deze?
Meneer voelt zich blijkbaar prima genoeg om te gaan 'wingmannen' en om te flirten met andere vrouwen om dat thuis in geuren en kleuren te vertellen.
Maar even goh ik zit niet lekker in mijn vel door zus en zo is teveel gevraagd? Daar kan hij niet zelf mee komen?
Misschien wel een leuk idee.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendin doorgaans niet mee naar kantoor.
Ransaap!quote:Op woensdag 20 november 2019 11:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar ...
Ik heb momenteel ook geen ondergoed aan ...![]()
![]()
![]()
Nee ik zie niet in wat er geil aan is om half november zonder onderbroek in de collegebanken te gaan zitten. Of hoe dat opgevat moet worden als ik heb zin in seks.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Apart....
Jij ziet verleiding en seks niet als samenspel. Iemand moet maar doorduwen terwijl jij geen interesse toont?
Nou, je loopt met bepaalde dingen toch wel behoorlijk te koop. Ik heb je daar ook ooit eens op gewezen en toen probeerde je het ook om te draaien.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trots, trots... Het is wat het is. Net zoals ons aller poesje vertelt dat hij eigenlijk het libido van een panda heeft vertel ik dat ik een hoog libido heb. Dat krijg je nou eenmaal als je gewoon open over dit soort zaken bent.
Maar kennelijk triggert het wat bij jou.
Als hij ergens mee zit is dat wel zo handig ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar moest hij uit zichzelf mee komen?
TS vraagt letterlijk naar hoe het bij de forummers werkt. Overigens heb in gewoon aangegeven hoe het bij mij werkt maar ook gevraagd naar hun situatie.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Chia het volgende:
Dus jij projecteert gewoon hoe het bij jou werkt op andere mensen?Voor de een is stress een downer terwijl de ander daardoor juist extra zin krijgt in een verzetje. Dat staat volledig los van een gezonde behoefte hebben/gezond zijn.
Belangrijker is dat je zulke dingen als partners van elkaar weet.
Ik heb met dit verhaal zelfs zoiets van: Zelfs al vindt je het allemaal niet heel spannend dat je vriendin vandaag met haar natte doos in de collegezaal heeft gezeten, dan nog kun je daar leuk of beleefd op reageren. Ze doet namelijk pogingen om het leuk voor je te maken. Net als dat je vriendin denkt dat ze lekker gekookt heeft en jij zegt: Het is niet te vreten. Dat is ook gewoon niet netjes.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als daar niet op ingegaan wordt houdt het wel een beetje op. Het is wel een samenspel uiteindelijk.
Jij mag zonder slipje lopen minder interessant vinden, maar als je negeert wat ermee bedoeld wordt is het niet zo raar dat de ander niet verder gaat.
Ik mis iets, volgens mij. Zij had geile praat, hij ging slapen ipv haar bespringen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als hij ergens mee zit is dat wel zo handig ja.
Ik ben nog niemand tegen gekomen die gedachten kon lezen, jij wel?
dus jij vindt dat het "volwassen" is, als hij geen affectie toont richting zijn vriendin maar wel uitgebreid verteld over andere dames. ik zou er snel mee klaar zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jij wilt dat hij zich als een puber gedraagt, maar hij is volwassen. Kijk wat hij wel voor je doet. Lees eens wat boeken over het onderwerp "man" en hoe mannen hun liefde uiten.
En wees blij dat hij over die andere meiden praat, kennelijk zit hij daarmee. Het omgekeerde is dat hij niks zegt maar des te meer met ze doet omdat het hem niet kan schelen wat jij ervan denkt.
Als jouw vrouw je schalks aankijkt en zegt geen slipje aan te hebben (gehad) snap jij de aanzet echt niet?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee ik zie niet in wat er geil aan is om half november zonder onderbroek in de collegebanken te gaan zitten. Of hoe dat opgevat moet worden als ik heb zin in seks.
Laten we dit inderdaad maar even via DM voortzetten. Niet het hele forum hoeft van ons vieze geen-ondergoed seksclubje te weten. Jij ben de volgende keer aan de beurt toch, met het meenemen van de snacks?quote:
Dit idd.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb met dit verhaal zelfs zoiets van: Zelfs al vindt je het allemaal niet heel spannend dat je vriendin vandaag met haar natte doos in de collegezaal heeft gezeten, dan nog kun je daar leuk of beleefd op reageren. Ze doet namelijk pogingen om het leuk voor je te maken. Net als dat je vriendin denkt dat ze lekker gekookt heeft en jij zegt: Het is niet te vreten. Dat is ook gewoon niet netjes.
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis iets, volgens mij. Zij had geile praat, hij ging slapen ipv haar bespringen.
Had hij dan uit zichzelf moeten zeggen: ‘je wilt waarschijnlijk seks, maar ik ga slapen en wel hierom’?
Exact. Het is een duidelijke manier om aan te geven dat je zin hebt. En dan is het zeker op die leeftijd na een half jaar relatie bijzonder om dan gewoon te zeggen ‘geil’ en vervolgens je op te draaien en in slaap te vallen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als ze me zou vertellen dat ze de hele dag zonder onderbroek rond had gelopen terwijl ik werken was zie ik daar de meerwaarde niet van.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als jouw vrouw je schalks aankijkt en zegt geen slipje aan te hebben (gehad) snap jij de aanzet echt niet?
Begrijp me niet verkeerd. De eerste keer dat ik dat (toen we samen waren) deed keerde hij de auto om. Naar de stad gaan terwijl ik sliploos was trok hij niet zo goed (vond hij niet ok).
Maar hij snapte de hint wel.
Ja, ik vind dat raar. Mag ik dat niet vinden ofzo?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik reageerde puur op VEM en of mannen ook te moe voor seks kunnen zijn.
Dan kan ze toch ook gewoon om vragen? Dan kan de hele slipjes actie achterwege blijven, en het is een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ja.
Zeker aangezien het niet over 1 keer gaat.
Maar zelfs dan is een waarom wel zo handig. Dat levert begrip op.
Hij is niet achtelijk, weet prima dat ze aangeeft seks te willen.
Misschien is het wel veel geiler dat hij de seks uitstelt. Instant gratification vindt niet iedereen spannend.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ja.
Zeker aangezien het niet over 1 keer gaat.
Maar zelfs dan is een waarom wel zo handig. Dat levert begrip op.
Hij is niet achtelijk, weet prima dat ze aangeeft seks te willen.
Wel eens gedaan. Maar het is alleen echt leuk buiten de kantooruren, anders zijn er mensen die zich ongemakkelijk gaan voelen denk ik.quote:
En daar zit niks tussenin?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Laat maar weer.Het contrast tussen de mensen die wel van een stoeipartij houden en de mensen die het liefst zonder seks door het leven (lijken te) gaan is in dit soort topics altijd veel te groot om een fatsoenlijke discussie mogelijk te maken.
Als iemand op jou reageert betekent dat je dat niet zou mogen vinden of zo? Je snapt het concept van een forum? Mensen reageren hier op elkaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat raar. Mag ik dat niet vinden ofzo?
Je moet wel tussen de lijntjes lezen hé. Gatver, ik ben quasi autist, maar dat begrijp ik nog wel hoor of je bent gewoon niet geil genoeg. Hoe geiler je bent, hoe meer dingen je ook als geil kunt ervaren.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als ze me zou vertellen dat ze de hele dag zonder onderbroek rond had gelopen terwijl ik werken was zie ik daar de meerwaarde niet van.
Ik heb periodes dat ik dat heb en periodes dat ik dat niet heb. Het is niet zo storend eigenlijk omdat geil zijn je eigenlijk wat meer energie geeft. Ik vind het jammer dat dit nog steeds als een negatief iets wordt bekeken. Terwijl het net iets is waar je of alleen of samen erg goed van kan genieten, maar vele mensen leven precies nog met het christelijk schuldgevoel dat sex vies is.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als jij je daar druk om wil maken, prima. Maar ik blijf gewoon lekker mijzelf.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Nou, je loopt met bepaalde dingen toch wel behoorlijk te koop. Ik heb je daar ook ooit eens op gewezen en toen probeerde je het ook om te draaien.
Je kunt ook aannemen dat je er kennelijk opvallend vaak/veel over bericht.
quote:Op woensdag 20 november 2019 12:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Je moet wel tussen de lijntjes lezen hé. Gatver, ik ben quasi autist, maar dat begrijp ik nog wel hoor of je bent gewoon niet geil genoeg. Hoe geiler je bent, hoe meer dingen je ook als geil kunt ervaren.
[..]
Ik heb periodes dat ik dat heb en periodes dat ik dat niet heb. Het is niet zo storend eigenlijk omdat geil zijn je eigenlijk wat meer energie geeft. Ik vind het jammer dat dit nog steeds als een negatief iets wordt bekeken. Terwijl het net iets is waar je of alleen of samen erg goed van kan genieten, maar vele mensen leven precies nog met het christelijk schuldgevoel dat sex vies is.
Misschien had hij zich kort geleden nog afgetrokken.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Exact. Het is een duidelijke manier om aan te geven dat je zin hebt. En dan is het zeker op die leeftijd na een half jaar relatie bijzonder om dan gewoon te zeggen ‘geil’ en vervolgens je op te draaien en in slaap te vallen.
????quote:Op woensdag 20 november 2019 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien is het wel veel geiler dat hij de seks uitstelt. Instant gratification vindt niet iedereen spannend.
Of misschien vind hij die andere dame leuker dan die hij heeft.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Misschien had hij zich kort geleden nog afgetrokken.
Exact. Het is duidelijk dat ze moeite voor hem doet. Dat een beetje negeren is gewoon heel raar gedrag.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb met dit verhaal zelfs zoiets van: Zelfs al vindt je het allemaal niet heel spannend dat je vriendin vandaag met haar natte doos in de collegezaal heeft gezeten, dan nog kun je daar leuk of beleefd op reageren. Ze doet namelijk pogingen om het leuk voor je te maken. Net als dat je vriendin denkt dat ze lekker gekookt heeft en jij zegt: Het is niet te vreten. Dat is ook gewoon niet netjes.
En dat gebeurd regelmatig? En maakt dat hij ook niet zo van het knuffelen of wat liefs zeggen is?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen? Hij gaf wel een reactie.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
????
Heb je wel gelezen wat de ts schrijft???
En bij uitstellen hoort wel verlangen opbouwen. Er is nogal een verschil tussen uitstellen en geen reactie geven.
Ze zijn 6 maanden bij elkaar. Meneer is steeds moe, reageert niet echt. Maar loopt wel trots te vertellen hoe goed hij wel niet in de markt ligt.
Hij had geen hork moeten zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis iets, volgens mij. Zij had geile praat, hij ging slapen ipv haar bespringen.
Had hij dan uit zichzelf moeten zeggen: ‘je wilt waarschijnlijk seks, maar ik ga slapen en wel hierom’?
Tja dat is natuurlijk wel weer vreemd. Ik dacht dat het alleen over dat moment ging.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En dat gebeurd regelmatig? En maakt dat hij ook niet zo van het knuffelen of wat liefs zeggen is?
Terwijl hij wel gaat 'wingmannen' en flirt met andere vrouwen? Daar dus wel aandacht voor heeft?
Dat is jouw interpretatie, die is nogal gekleurd door je ongekend hoge libido.quote:
1 woordje?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen? Hij gaf wel een reactie.
Beter had hij gewoon gezegd dat hij geen zin had. Of geen zin in haar. Vrouwen komen daar ook mee weg,ik zie niet waarom mannen niet kunnen zeggen dat ze geen zin/koppijn/moe oid .quote:
Heeft iemand het account van Dennis de dakdekker gehackt?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Beter had hij gewoon gezegd dat hij geen zin had. Of geen zin in haar. Vrouwen komen daar ook mee weg,ik zie niet waarom mannen niet kunnen zeggen dat ze geen zin/koppijn/moe oid .
Nee, ik snap jouw opmerking niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als iemand op jou reageert betekent dat je dat niet zou mogen vinden of zo? Je snapt het concept van een forum? Mensen reageren hier op elkaar.
Wat een onzin. Lekker makkelijk dit.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, die is nogal gekleurd door je ongekend hoge libido.
Dan kan ze toch ook zelf haar conclusies trekken dat dit het niet gaat worden?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lekker makkelijk dit.
Wil jij me nu werkelijk vertellen dat jij je prima zou voelen bij je man/vriend/wat dan ook die regelmatig 'te moe' is, geen affectie/intimiteit zoekt, maar wel loopt te blaten over hoe lekker al die wijven hem vinden?
Die te moe is om jouw behoefte te zien, maar niet te moe is om een lekkere chick warm te krijgen voor zijn maat?
Yep.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan kan ze toch ook zelf haar conclusies trekken dat dit het niet gaat worden?
Die optie had ik ook al aangegeven. Maar dan nog kun je mijns inziens alsnog haar verwennen.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nou onschuldig niet, maar nog wel jong.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Yep.
Maar laten we niet net doen alsof meneer zo onschuldig is.
Nee, want zoals ik hiervoor ook aangeef geldt dat ook als je vriendin ergens mee zit en over wil praten.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, die is nogal gekleurd door je ongekend hoge libido.
Alsof alleen vrouwen seks weigeren. Mannen natuurlijk net zo goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Beter had hij gewoon gezegd dat hij geen zin had. Of geen zin in haar. Vrouwen komen daar ook mee weg,ik zie niet waarom mannen niet kunnen zeggen dat ze geen zin/koppijn/moe oid .
In dat geval komt het toch weer neer op de prilheid van de relatie en de onervarenheid van beide lieden.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik hiervoor ook aangeef geldt dat ook als je vriendin ergens mee zit en over wil praten.
Het gaat gewoon over een connectie hebben. In hetzelfde huis zijn is niet hetzelfde als samen zijn. En natuurlijk kun je ook behoefte hebben aan me time. Maar er zijn gewoon momenten dat ik vind dat aandacht voor de ander normaal is.
Seks is namelijk niet zo zeer het fysieke, maar juist ook het hele verbindende daar omheen.
En als je dan je partner probeert te verleiden en je krijgt daar eigenlijk geen reactie op, dan lijkt mij dat toch wel aankomen als een afwijzing.
Het is alweer even geleden, maar op die leeftijd had ik volgens mij toch echt wel door dat je als je je vriendin verwaarloost, dat dat ellende geeft op termijn. En rond die tijd was ik eigenlijk nog best een vervelend, arrogant ventje ook nog (pass voor open doel, wie tikt in?).quote:Op woensdag 20 november 2019 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In dat geval komt het toch weer neer op de prilheid van de relatie en de onervarenheid van beide lieden.
Zij zal dus duidelijker moeten zijn over haar verlangens en verwachtingen. Hij zal ongetwijfeld ook nog wat bij moeten leren.
Maar wat zegt dat over haar vriend en haar?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is alweer even geleden, maar op die leeftijd had ik volgens mij toch echt wel door dat je als je je vriendin verwaarloost, dat dat ellende geeft op termijn. En rond die tijd was ik eigenlijk nog best een vervelend, arrogant ventje ook nog (pass voor open doel, wie tikt in?).
Natuurlijk moet ze met hem gaan praten.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat over haar vriend en haar?
Ze moet nog steeds met hem praten en geen voorbarige conclusies trekken op basis van de reacties hier.
Volledig mee eens, zo sta ik er ook in. Een vrouw die haar best doet om je op te geilen zou je als man (vrijwel) altijd moeten waarderen wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Exact. Het is duidelijk dat ze moeite voor hem doet. Dat een beetje negeren is gewoon heel raar gedrag.
En ook al ben je dan heel moe, dan nog kun je op zijn minst haar verwennen. Net zoiets als dat je moe thuis komt en je vriendin zit met iets wat ze met je wil delen. Dan ga je toch ook niet roepen dat ze dat maar een andere keer moet doen? Je hoort gewoon te weten wanneer je beschikbaar moet zijn.
Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als jouw vrouw je schalks aankijkt en zegt geen slipje aan te hebben (gehad) snap jij de aanzet echt niet?
Begrijp me niet verkeerd. De eerste keer dat ik dat (toen we samen waren) deed keerde hij de auto om. Naar de stad gaan terwijl ik sliploos was trok hij niet zo goed (vond hij niet ok).
Maar hij snapte de hint wel.
Wat heeft dat met preuts te maken?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.
Geen verwijt aan jou Cue.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met preuts te maken?![]()
Sommigen hebben nu eenmaal een andere smaak.
Zoals gezegd mijn vriend is niet vies van zaken, maar het nut van mij rond te laten lopen op een plek waar hij niet is zonder slipje heeft geen enkele toegevoegde waarde voor hem .
Zeker niet als hij niet eens weet, maar het pas achteraf hoort.
Hij kan er niets mee. Als ik dan geil ben, heeft hij en ik er niets aan.
Daarbij lijkt het me als vrouw ook niets![]()
Kan ik beter thuis zonder string lopen, veel effectiever
en ja, sommigen vinden het idee botergeil, vooraf of achteraf. Zoveel mannen, zoveel smaken. Maar dat maakt je naa rmijn idee niet minder of meer preuts.
Ja jij en genoeg anderen. Genoeg anderen niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geen verwijt aan jou Cue.Ik vind alleen de reacties op TS (en Cause_Mayhem) wel erg negatief, zeker als je weet dat ze gewoon hun best doen om hun man op te geilen. En als een vrouw mij tijdens mijn werkdag een appje stuurt met “ik heb een verrassing, ik heb vandaag niets aan” dan heeft dat echt wel effect hoor.
Oh dus als je niet van 'hotter than my daugther'-achtige praktijken houdt ben je preuts?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.
Het hele perspectief van die vriend ontbreekt überhaupt waaruit ik concludeer dat de onderlinge communicatie kwalitatief sowieso zeer summier is en fundamenteel (nog) niet goed lijkt te zitten.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er kwam geen actie, punt. Is ie ook niet verplicht toe.
Is er sowieso iets mis in de relatie? Gok 't wel.
Het is een knapperd die altijd al aandacht krijgt, maar nu hij het tegen je zegt is het ineens een probleem voor je?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel.
Je vindt jezelf best aantrekkelijk, maar dat heeft wel de hoogste prioriteit om bevestiging op te scoren. Waarom raakt het je niet dat hij/zij (meervoud) en ook jijzelf eigenlijk het niet over jouw persoonlijkheid heeft? Waarom omschrijf je wel je uiterlijk, maar niet je persoonlijkheid?quote:Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam.
Ik weet niet hoor, maar als ik mijn man zou willen paaien na verhalen over een lekkere en geïnteresseerde collega dan zou ik niet zonder slipje elders mijn heil gaan zoeken en het praktisch achteraf even gaan melden als ie moe is. Wat moet ie er dan nog mee?quote:Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Ik zou met zo een topictitel me denk ik verheugen op al die hitsige dm's en me dan nog eens afvragen wat voor boodschap ik nou eigenlijk echt aan mijn partner af wil en probeer te geven.quote:Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geen verwijt aan jou Cue.Ik vind alleen de reacties op TS (en Cause_Mayhem) wel erg negatief, zeker als je weet dat ze gewoon hun best doen om hun man op te geilen. En als een vrouw mij tijdens mijn werkdag een appje stuurt met “ik heb een verrassing, ik heb vandaag niets aan” dan heeft dat echt wel effect hoor.
En dat je niet preuts bent geloof ik zeker.
Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.
Goede kans dus dat zij zichzelf met name heeft opgegeild met die actie. Dat neemt echter niet weg dat iedereen wel snapt dat die mededeling niet inhield ‘het wordt echt tijd om weer eens ondergoed te gaan wassen’, maar ‘ik heb zin in je’. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat haar vriend dat niet heeft kunnen bedenken.
En dan gewoon dat negeren, dat vind ik raar en horkerig. Even ongeacht de vraag of je haar dan wel of niet moet bespringen.
Amenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.
Goede kans dus dat zij zichzelf met name heeft opgegeild met die actie. Dat neemt echter niet weg dat iedereen wel snapt dat die mededeling niet inhield ‘het wordt echt tijd om weer eens ondergoed te gaan wassen’, maar ‘ik heb zin in je’. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat haar vriend dat niet heeft kunnen bedenken.
En dan gewoon dat negeren, dat vind ik raar en horkerig. Even ongeacht de vraag of je haar dan wel of niet moet bespringen.
Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.
Kritisch op de letter ja? Van mijn partner verwacht ik wel dat die er enigszins rekening mee houdt wat ik daadwerkelijk geil kan vinden en helaas pindakaas zijn daar legio luitjes bij die niet instant geil worden van goede bedoelingen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.
Af en toe steekt het gewoon leuk af, dat nuchterequote:Op woensdag 20 november 2019 16:15 schreef Karina het volgende:
Is dat niet koud met dit weer? En wat heeft je vriend eraan dat je bij college geen slipje aan had, niks toch, hij is er niet bij.
Tuurlijk kan de communicatie wel beter. Maar persoonlijk vind ik niets geiler dan dat een vrouw nat van me wordt. Lijkt me niet gek dat TS dit ook in gedachten had.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kritisch op de letter ja? Van mijn partner verwacht ik wel dat die er enigszins rekening mee houdt wat ik daadwerkelijk geil kan vinden en helaas pindakaas zijn daar legio luitjes bij die niet instant geil worden van goede bedoelingen.
Jeetje joh, als je zoveel issues hebt dat je er niet eens mee kan dealen dat iemand moe is of van iets anders opgewonden wordt, dan kun je ook niet meer met droge ogen beweren dat je het zo goed bedoelt voor de ander lijkt me..
Het gaat nu toevallig om iets seksueels, waardoor het kennelijk een wat andere lading krijgt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.
Het gaat dus niet erom dat hij verplicht is seks met haar te hebben, maar dat hij haar poging niet negeert.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.
Ja en? Vrouwen negeren de poging van de man continu.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet erom dat hij verplicht is seks met haar te hebben, maar dat hij haar poging niet negeert.
Whataboutism?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja en? Vrouwen negeren de poging van de man continu.
Niks, ben gewoon boos ja. Vies vuil kutwijf. Ik haat haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Whataboutism?
Verder: mij niet bekend.
Ah, het is weer zover.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Niks, ben gewoon boos ja. Vies vuil kutwijf. Ik haat haar.
Tijd voor een beurt?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ok. Vervelend voor je. Maar dit gaat over jouw vrouw/ex (dat is mij niet meer helemaal duidelijk). Dat lijkt mij dan beter voor een apart topic.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden dat het wel een geil idee dat hun partner nat van ze wordt lijkt me. Dat is mijn punt ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan de communicatie wel beter. Maar persoonlijk vind ik niets geiler dan dat een vrouw nat van me wordt. Lijkt me niet gek dat TS dit ook in gedachten had.
"Schatje, ik had vandaag geen slipje aan"quote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat nu toevallig om iets seksueels, waardoor het kennelijk een wat andere lading krijgt wat ik bedoel.
Zij doet haar best en ik vind gewoon dat hij daar wel wat anders op had mogen reageren.
Gaan we er vanuit dat ze bij thuiskomst meteen een slipje heeft aangetrokken? Dat zou dan weer raar zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:44 schreef Scary_Mary het volgende:
"Schatje, ik had vandaag geen slipje aan"
"Geil"
Ik zal niet op de letter tellen, maar ik vind de effort wel redelijk vergelijkbaar zo..
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Denk als hij dat een enorme afknapper had gevonden.. ze dat inmiddels wel had geweten.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit.
Voor mij zou dit juist een enorme afknapper zijn.
Ik ga uit van wat ts zelf schreef, dat hij er later op de avond pas achter kwam. Dat vind ik al raar genoeg als je doel zou zijn hem op te winden, maar goed dus geen aanname over wel of geen slipje thuis aan.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan we er vanuit dat ze bij thuiskomst meteen een slipje heeft aangetrokken? Dat zou dan weer raar zijn.
Ik lees het alsof die nog steeds niet aan was, maar goed, ik snap dat daar twijfel over kan zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat ts zelf schreef, dat hij er later op de avond pas achter kwam. Dat vind ik al raar genoeg als je doel zou zijn hem op te winden, maar goed dus geen aanname over wel of geen slipje thuis aan.
'Goede bedoelingen' omdat ze zonder slipje naar college is gegaan en dat hij daar 's avonds laat pas 'achterkwam'?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.
Dat is niet perse preuts. Ieder zijn meug.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies wat Peter van plan was toen hij in een geile bui dit topic maakte onder een kloonquote:Op donderdag 21 november 2019 08:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ondertussen is TS na even een profiel te hebben aangemaakt al lang weer gevlogen en blijft de rest van het topic achter met leuke fantasieën over slakkensporen en natte poesjes.
Niks, tenzij ze na de les flink gebald/gelikt is in de fietsenkelder, lerarenkamer of publieke toilet door haar docent(e) of een willekeurig iemand. Maar dat zal wel niet. Clickbait topic.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
En wat is er geil aan zonder onderbroek naar college gaan?
Ondanks de vrij keurige OP heb ik nog steeds het idee dat TS geen “ze” is.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niks, tenzij ze na de les flink gebald/gelikt is in de fietsenkelder, lerarenkamer of publieke toilet door haar docent(e) of een willekeurig iemand. Maar dat zal wel niet. Clickbait topic.
Potver manquote:Op donderdag 21 november 2019 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies wat Peter van plan was toen hij in een geile bui dit topic maakte onder een kloon
Same here...quote:Op donderdag 21 november 2019 16:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ondanks de vrij keurige OP heb ik nog steeds het idee dat TS geen “ze” is.
Wow @ deze mannenemancipatiequote:Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Potver manHeb ik dit voor niks gisteravond op mijn eigen man getest!?
Zijn eerste reactie was trouwens niet eens huehue geil maar WHY? Dus toen heb ik 'm verteld dat ie echt een hork was. Nu heb ik pikstraf en een pijnlijke rug na een nachtje op de bank
Ik heb wel een pik voor je.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn eerste reactie was trouwens niet eens huehue geil maar WHY? Dus toen heb ik 'm verteld dat ie echt een hork was. Nu heb ik pikstraf en een pijnlijke rug na een nachtje op de bank
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wil zien, een nakende dikke vent van 40quote:Op donderdag 21 november 2019 16:36 schreef oppanganjastyle het volgende:
Kut clickbait titel, had foto van TS verwacht... zonder slipje.
Ok, dus je vindt jezelf een lekker wijf en wordt gefrustreerd wanneer je vriend dat niet letterlijk laat weten.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |