Dus door 't te bespreken met je vriend. Wij kunnen zijn gedachten niet lezen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken?
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef zarGon het volgende:
Je hebt het zelf ook vast wel bedacht, maar komt-ie hoor: ik zou het bespreken met mijn partner.
Ik lees uit je verhaal niet dat jullie er al een gesprek over hebben gevoerd.
Jaaa... je leest het goed!quote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef hoechst het volgende:
Hij vond het geil en ging slapen zonder te neuken?
Je hebt helemaal gelijk over dat gedachten lezen 😳quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Praten lost een hoop op.
[..]
Dus door 't te bespreken met je vriend. Wij kunnen zijn gedachten niet lezen natuurlijk.
Heb 60% gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel. Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam. Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Je hebt een half jaar relatie. Na een paar maanden serieuze relatie begint de klefheid en het 10x per dag neuken wat je in het begin hebt (tijdens de honeymoon phase) toch af te nemen? Hoeft niet perse wat meer in te houden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.
Dit klopt tevens 100%.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:
Elke kerel vind het leuk om aandacht te hebben en dat merk jij op. Dat wil niet altijd zeggen dat een man vreemd wil gaan. Mannen vinden aandacht gewoon leuk, of ze nou 20 jaar getrouwd zijn of niet. Heeft vrijwel tot nu geen betekenis. Niet te ver doorgraven is mijn advies.
Thanks! Hart onder de riem 😘quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Heb 60% gelezen.
Hier gaat bij vrouwen een complete psychologie achteraf hé...
Elke kerel vind het leuk om aandacht te hebben en dat merk jij op. Dat wil niet altijd zeggen dat een man vreemd wil gaan. Mannen vinden aandacht gewoon leuk, of ze nou 20 jaar getrouwd zijn of niet. Heeft vrijwel tot nu geen betekenis. Niet te ver doorgraven is mijn advies.
Dankjewel! Ga het proberenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hebt een half jaar relatie. Na een paar maanden serieuze relatie begint de klefheid en het 10x per dag neuken wat je in het begin hebt (tijdens de honeymoon phase) toch af te nemen? Hoeft niet perse wat meer in te houden.
Maak gewoon kenbaar dat je meer aandacht nodig hebt. Is niet eens zo'n heel raar onderwerp. Dat mag je best verwachten van je vriend als je daarin tekort komt.
Bijzondere reactie? Ik zou je alle hoeken van de kamer laten zien als je zoiets zegt. Dat lijkt mij ook de normale reactie.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel. Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam. Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Hij is ook gruwelijk onzeker. Daarom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen. Hij antwoordt dan dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mooi vindt zoals ik ben. Ik wil dit heel erg graag geloven maar dat gaat moeilijk. Ik krijg namelijk totaal tegenovergestelde signalen... hij zegt vaak dat ie te moe is voor seks, neemt geen initiatief tot vrijen, kusjes geven of handen vasthouden. Geeft me dus (bijna) geen complimentjes, aait of knuffelt me niet uit zichzelf en praat dus over andere meiden die hem aandacht geven. Ik heb het gevoel dat ie daarmee wil pronken, maar ik weet niet waarom.
De normale reactie voor jou ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bijzondere reactie? Ik zou je alle hoeken van de kamer laten zien als je zoiets zegt. Dat lijkt mij ook de normale reactie.
Hoe vaak hebben jullie tegenwoordig seks? En hoe was dat in het begin?
Seriously? Daar kun jij je geen voorstelling bij maken?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
En wat is er geil aan zonder onderbroek naar college gaan?
Of de verliefdheid is over bij hem, wat heel goed kan als je 23 bent en het vrouwelijk schoon voor het oprapen ligt.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is ook gruwelijk onzeker. Daarom.
Je bent 20 neem jezelf niet zo serieus... het is niet degene waar je oud mee gaat worden..quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seriously? Daar kun jij je geen voorstelling bij maken?
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De normale reactie voor jou ja.
Niet iedereen reageert zoals jou.
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of de verliefdheid is over bij hem, wat heel goed kan als je 23 bent en het vrouwelijk schoon voor het oprapen ligt.
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboordquote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Zou me echt afvragen waarom ze dat doet.
Ah! Dus jij bent onzeker over jezelf , jij hebt weinig zelfvertrouwenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen.
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboord
Ook dat is een vorm van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.
Plus hij heeft er dubbel plezier ban als jij laat merken dat je er wat van vindquote:
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou er ook niet geil van worden. Het is ordinair en andere mensen hoeven de geslachtsdelen van mijn partner niet te zien.
Voor de rest is het advies duidelijk, praat.
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?
Ook voor jou: onder haar broek.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.
Dat noemen we gewoon LAF.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
En wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: onder haar broek.
En mijn hemel, wat een preutsheid hier!
Gebruik je fantasie eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.
Of hij werkt gewoon hard en is daadwerkelijk moe als ie thuis komt...quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
Geen nut.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En wat is daar het nut van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |