abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 november 2019 @ 12:15:22 #151
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035848
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb jij wel gelezen? Hij gaf wel een reactie.
1 woordje?

En nogmaals, ze schrijft dat dit vaker gebeurd. Niet alleen qua seks, maar qua gehele intimiteit.

Ten overvloede, dat terwijl meneer wel moeite steekt in anderen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:15:49 #152
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190035861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij had geen hork moeten zijn.
Beter had hij gewoon gezegd dat hij geen zin had. Of geen zin in haar. Vrouwen komen daar ook mee weg,ik zie niet waarom mannen niet kunnen zeggen dat ze geen zin/koppijn/moe oid .
Houd van poesjes
  woensdag 20 november 2019 @ 12:16:30 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190035866
Ontbreekt het TS trouwens aan het vermogen om met haar vriend te praten?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:17:26 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190035879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Beter had hij gewoon gezegd dat hij geen zin had. Of geen zin in haar. Vrouwen komen daar ook mee weg,ik zie niet waarom mannen niet kunnen zeggen dat ze geen zin/koppijn/moe oid .
Heeft iemand het account van Dennis de dakdekker gehackt?
pi_190035884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Als iemand op jou reageert betekent dat je dat niet zou mogen vinden of zo? Je snapt het concept van een forum? Mensen reageren hier op elkaar.
Nee, ik snap jouw opmerking niet.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:17:58 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035890
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie, die is nogal gekleurd door je ongekend hoge libido.
Wat een onzin. Lekker makkelijk dit.

Wil jij me nu werkelijk vertellen dat jij je prima zou voelen bij je man/vriend/wat dan ook die regelmatig 'te moe' is, geen affectie/intimiteit zoekt, maar wel loopt te blaten over hoe lekker al die wijven hem vinden?

Die te moe is om jouw behoefte te zien, maar niet te moe is om een lekkere chick warm te krijgen voor zijn maat?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:19:30 #157
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190035906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een onzin. Lekker makkelijk dit.

Wil jij me nu werkelijk vertellen dat jij je prima zou voelen bij je man/vriend/wat dan ook die regelmatig 'te moe' is, geen affectie/intimiteit zoekt, maar wel loopt te blaten over hoe lekker al die wijven hem vinden?

Die te moe is om jouw behoefte te zien, maar niet te moe is om een lekkere chick warm te krijgen voor zijn maat?
Dan kan ze toch ook zelf haar conclusies trekken dat dit het niet gaat worden?
Houd van poesjes
  woensdag 20 november 2019 @ 12:20:21 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dan kan ze toch ook zelf haar conclusies trekken dat dit het niet gaat worden?
Yep.

Maar laten we niet net doen alsof meneer zo onschuldig is.
pi_190035973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien had hij zich kort geleden nog afgetrokken.
Die optie had ik ook al aangegeven. Maar dan nog kun je mijns inziens alsnog haar verwennen.

Zo ben ik.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:25:12 #160
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190036000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Yep.

Maar laten we niet net doen alsof meneer zo onschuldig is.
Nou onschuldig niet, maar nog wel jong.
Houd van poesjes
pi_190036104
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie, die is nogal gekleurd door je ongekend hoge libido.
Nee, want zoals ik hiervoor ook aangeef geldt dat ook als je vriendin ergens mee zit en over wil praten.

Het gaat gewoon over een connectie hebben. In hetzelfde huis zijn is niet hetzelfde als samen zijn. En natuurlijk kun je ook behoefte hebben aan me time. Maar er zijn gewoon momenten dat ik vind dat aandacht voor de ander normaal is.

Seks is namelijk niet zo zeer het fysieke, maar juist ook het hele verbindende daar omheen.

En als je dan je partner probeert te verleiden en je krijgt daar eigenlijk geen reactie op, dan lijkt mij dat toch wel aankomen als een afwijzing.
pi_190036151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Alsof alleen vrouwen seks weigeren. Mannen natuurlijk net zo goed.

Als hij echt zichzelf beroerd voelt, prima. Kan altijd. Maar ook dan moet hij dat zeggen en sowieso begrijp ik dat er sprake is van een structureel probleem hier.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:39:50 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190036212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, want zoals ik hiervoor ook aangeef geldt dat ook als je vriendin ergens mee zit en over wil praten.

Het gaat gewoon over een connectie hebben. In hetzelfde huis zijn is niet hetzelfde als samen zijn. En natuurlijk kun je ook behoefte hebben aan me time. Maar er zijn gewoon momenten dat ik vind dat aandacht voor de ander normaal is.

Seks is namelijk niet zo zeer het fysieke, maar juist ook het hele verbindende daar omheen.

En als je dan je partner probeert te verleiden en je krijgt daar eigenlijk geen reactie op, dan lijkt mij dat toch wel aankomen als een afwijzing.
In dat geval komt het toch weer neer op de prilheid van de relatie en de onervarenheid van beide lieden.

Zij zal dus duidelijker moeten zijn over haar verlangens en verwachtingen. Hij zal ongetwijfeld ook nog wat bij moeten leren.
pi_190036305
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In dat geval komt het toch weer neer op de prilheid van de relatie en de onervarenheid van beide lieden.

Zij zal dus duidelijker moeten zijn over haar verlangens en verwachtingen. Hij zal ongetwijfeld ook nog wat bij moeten leren.
Het is alweer even geleden, maar op die leeftijd had ik volgens mij toch echt wel door dat je als je je vriendin verwaarloost, dat dat ellende geeft op termijn. En rond die tijd was ik eigenlijk nog best een vervelend, arrogant ventje ook nog (pass voor open doel, wie tikt in?).
  woensdag 20 november 2019 @ 12:52:01 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190036363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is alweer even geleden, maar op die leeftijd had ik volgens mij toch echt wel door dat je als je je vriendin verwaarloost, dat dat ellende geeft op termijn. En rond die tijd was ik eigenlijk nog best een vervelend, arrogant ventje ook nog (pass voor open doel, wie tikt in?).
Maar wat zegt dat over haar vriend en haar?

Ze moet nog steeds met hem praten en geen voorbarige conclusies trekken op basis van de reacties hier.
pi_190036520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wat zegt dat over haar vriend en haar?

Ze moet nog steeds met hem praten en geen voorbarige conclusies trekken op basis van de reacties hier.
Natuurlijk moet ze met hem gaan praten.
pi_190038209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Exact. Het is duidelijk dat ze moeite voor hem doet. Dat een beetje negeren is gewoon heel raar gedrag.

En ook al ben je dan heel moe, dan nog kun je op zijn minst haar verwennen. Net zoiets als dat je moe thuis komt en je vriendin zit met iets wat ze met je wil delen. Dan ga je toch ook niet roepen dat ze dat maar een andere keer moet doen? Je hoort gewoon te weten wanneer je beschikbaar moet zijn.
Volledig mee eens, zo sta ik er ook in. Een vrouw die haar best doet om je op te geilen zou je als man (vrijwel) altijd moeten waarderen wat mij betreft.
pi_190038566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als jouw vrouw je schalks aankijkt en zegt geen slipje aan te hebben (gehad) snap jij de aanzet echt niet?

Begrijp me niet verkeerd. De eerste keer dat ik dat (toen we samen waren) deed keerde hij de auto om. Naar de stad gaan terwijl ik sliploos was trok hij niet zo goed (vond hij niet ok).
Maar hij snapte de hint wel.
Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.
  woensdag 20 november 2019 @ 15:29:48 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190038668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.
Wat heeft dat met preuts te maken? :?
Sommigen hebben nu eenmaal een andere smaak.
Zoals gezegd mijn vriend is niet vies van zaken, maar het nut van mij rond te laten lopen op een plek waar hij niet is zonder slipje heeft geen enkele toegevoegde waarde voor hem .
Zeker niet als hij niet eens weet, maar het pas achteraf hoort.

Hij kan er niets mee. Als ik dan geil ben, heeft hij en ik er niets aan.
Daarbij lijkt het me als vrouw ook niets :+

Kan ik beter thuis zonder string lopen, veel effectiever :)

en ja, sommigen vinden het idee botergeil, vooraf of achteraf. Zoveel mannen, zoveel smaken. Maar dat maakt je naa rmijn idee niet minder of meer preuts.
pi_190038709
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat heeft dat met preuts te maken? :?
Sommigen hebben nu eenmaal een andere smaak.
Zoals gezegd mijn vriend is niet vies van zaken, maar het nut van mij rond te laten lopen op een plek waar hij niet is zonder slipje heeft geen enkele toegevoegde waarde voor hem .
Zeker niet als hij niet eens weet, maar het pas achteraf hoort.

Hij kan er niets mee. Als ik dan geil ben, heeft hij en ik er niets aan.
Daarbij lijkt het me als vrouw ook niets :+

Kan ik beter thuis zonder string lopen, veel effectiever :)

en ja, sommigen vinden het idee botergeil, vooraf of achteraf. Zoveel mannen, zoveel smaken. Maar dat maakt je naa rmijn idee niet minder of meer preuts.
Geen verwijt aan jou Cue. ;) Ik vind alleen de reacties op TS (en Cause_Mayhem) wel erg negatief, zeker als je weet dat ze gewoon hun best doen om hun man op te geilen. En als een vrouw mij tijdens mijn werkdag een appje stuurt met “ik heb een verrassing, ik heb vandaag niets aan” dan heeft dat echt wel effect hoor. :@

En dat je niet preuts bent geloof ik zeker.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2019 15:36:10 ]
  woensdag 20 november 2019 @ 15:37:21 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190038764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geen verwijt aan jou Cue. ;) Ik vind alleen de reacties op TS (en Cause_Mayhem) wel erg negatief, zeker als je weet dat ze gewoon hun best doen om hun man op te geilen. En als een vrouw mij tijdens mijn werkdag een appje stuurt met “ik heb een verrassing, ik heb vandaag niets aan” dan heeft dat echt wel effect hoor. :@
Ja jij en genoeg anderen. Genoeg anderen niet.
Miss heeft ie niet zo'n groot libido of vind hij het eerder een afknapper en zegt ie maar dat ie 't geil vond.

Er kwam geen actie, punt. Is ie ook niet verplicht toe.
Is er sowieso iets mis in de relatie? Gok 't wel.
pi_190038873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh dus als je niet van 'hotter than my daugther'-achtige praktijken houdt ben je preuts? _O- Voor sommige mensen is wat die dames doen het toppunt van spannend en stout, maar voor anderen niet. Maar die zijn dan dus gelijk preuts, weer wat geleerd.

Geen verwijt aan jou en niks persoonlijks (en andersom ook niet, boeit me niet of ik al dan niet preuts zou zijn), ik vind dergelijke generalisaties gewoon opmerkelijk. ;) Als je dan toch zo nodig iemand wilt verdedigen speel dan op de bal zou ik zeggen. Dit doet eerder afbreuk dan dat het bekrachtigend werkt of zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er kwam geen actie, punt. Is ie ook niet verplicht toe.
Is er sowieso iets mis in de relatie? Gok 't wel.
Het hele perspectief van die vriend ontbreekt überhaupt waaruit ik concludeer dat de onderlinge communicatie kwalitatief sowieso zeer summier is en fundamenteel (nog) niet goed lijkt te zitten.
  woensdag 20 november 2019 @ 15:49:18 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190038978
Dat wat chia zegt idd :)
pi_190039156
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel.
Het is een knapperd die altijd al aandacht krijgt, maar nu hij het tegen je zegt is het ineens een probleem voor je?

quote:
Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam.
Je vindt jezelf best aantrekkelijk, maar dat heeft wel de hoogste prioriteit om bevestiging op te scoren. Waarom raakt het je niet dat hij/zij (meervoud) en ook jijzelf eigenlijk het niet over jouw persoonlijkheid heeft? Waarom omschrijf je wel je uiterlijk, maar niet je persoonlijkheid?
Ook als je dat op je gebrekkige zelfvertrouwen wil schuiven, valt het op dat je vooral het uiterlijk van je vriend omschrijft..

quote:
Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...
Ik weet niet hoor, maar als ik mijn man zou willen paaien na verhalen over een lekkere en geïnteresseerde collega dan zou ik niet zonder slipje elders mijn heil gaan zoeken en het praktisch achteraf even gaan melden als ie moe is. Wat moet ie er dan nog mee?

quote:
Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Ik zou met zo een topictitel me denk ik verheugen op al die hitsige dm's en me dan nog eens afvragen wat voor boodschap ik nou eigenlijk echt aan mijn partner af wil en probeer te geven.
pi_190039234
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En dat je niet preuts bent geloof ik zeker.
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')