Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.
Goede kans dus dat zij zichzelf met name heeft opgegeild met die actie. Dat neemt echter niet weg dat iedereen wel snapt dat die mededeling niet inhield ‘het wordt echt tijd om weer eens ondergoed te gaan wassen’, maar ‘ik heb zin in je’. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat haar vriend dat niet heeft kunnen bedenken.
En dan gewoon dat negeren, dat vind ik raar en horkerig. Even ongeacht de vraag of je haar dan wel of niet moet bespringen.
Amenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk veel spannender om met een kort rokje op een zomerse dag dit te doen en dan je vriend erachter laten komen als hij met zijn hand onder haar rokje gaat, maar dat gooi ik maar even op onervarenheid.
Goede kans dus dat zij zichzelf met name heeft opgegeild met die actie. Dat neemt echter niet weg dat iedereen wel snapt dat die mededeling niet inhield ‘het wordt echt tijd om weer eens ondergoed te gaan wassen’, maar ‘ik heb zin in je’. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat haar vriend dat niet heeft kunnen bedenken.
En dan gewoon dat negeren, dat vind ik raar en horkerig. Even ongeacht de vraag of je haar dan wel of niet moet bespringen.
Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk, als je geappt wordt tijdens het werk, dan betrek je je partner erbij. Maar ts laat d'r vent er op het einde van de dag pas achter komen, wanneer ie al moe is. Voor wiens plezier was deze handeling dan? Is het dan wel bedoelt om hem op te geilen of probeert ze 'm eigenlijk gewoon even wakker te schudden en jaloers te maken?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.
Kritisch op de letter ja? Van mijn partner verwacht ik wel dat die er enigszins rekening mee houdt wat ik daadwerkelijk geil kan vinden en helaas pindakaas zijn daar legio luitjes bij die niet instant geil worden van goede bedoelingen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.
Af en toe steekt het gewoon leuk af, dat nuchterequote:Op woensdag 20 november 2019 16:15 schreef Karina het volgende:
Is dat niet koud met dit weer? En wat heeft je vriend eraan dat je bij college geen slipje aan had, niks toch, hij is er niet bij.
Tuurlijk kan de communicatie wel beter. Maar persoonlijk vind ik niets geiler dan dat een vrouw nat van me wordt. Lijkt me niet gek dat TS dit ook in gedachten had.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kritisch op de letter ja? Van mijn partner verwacht ik wel dat die er enigszins rekening mee houdt wat ik daadwerkelijk geil kan vinden en helaas pindakaas zijn daar legio luitjes bij die niet instant geil worden van goede bedoelingen.
Jeetje joh, als je zoveel issues hebt dat je er niet eens mee kan dealen dat iemand moe is of van iets anders opgewonden wordt, dan kun je ook niet meer met droge ogen beweren dat je het zo goed bedoelt voor de ander lijkt me..
Het gaat nu toevallig om iets seksueels, waardoor het kennelijk een wat andere lading krijgt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij geeft wel degelijk een reactie, alleen niet degene die ts wenst. En ik vind het horkerig om te doen alsof je als man verplicht bent om niet te moe te zijn en/of maar per se geil moet reageren op een matig uitgewerkt initiatiefje van het liefje.
Het gaat dus niet erom dat hij verplicht is seks met haar te hebben, maar dat hij haar poging niet negeert.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee. Jij met je oversekste brein ziet dat waarschijnlijk niet zo, maar ook voor dames geldt dat ze gewoon kunnen aangeven wat ze willen ipv vermoeiende spelletjes spelen.
Ja en? Vrouwen negeren de poging van de man continu.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet erom dat hij verplicht is seks met haar te hebben, maar dat hij haar poging niet negeert.
Whataboutism?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja en? Vrouwen negeren de poging van de man continu.
Niks, ben gewoon boos ja. Vies vuil kutwijf. Ik haat haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Whataboutism?
Verder: mij niet bekend.
Ah, het is weer zover.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Niks, ben gewoon boos ja. Vies vuil kutwijf. Ik haat haar.
Tijd voor een beurt?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ok. Vervelend voor je. Maar dit gaat over jouw vrouw/ex (dat is mij niet meer helemaal duidelijk). Dat lijkt mij dan beter voor een apart topic.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden dat het wel een geil idee dat hun partner nat van ze wordt lijkt me. Dat is mijn punt ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan de communicatie wel beter. Maar persoonlijk vind ik niets geiler dan dat een vrouw nat van me wordt. Lijkt me niet gek dat TS dit ook in gedachten had.
"Schatje, ik had vandaag geen slipje aan"quote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat nu toevallig om iets seksueels, waardoor het kennelijk een wat andere lading krijgt wat ik bedoel.
Zij doet haar best en ik vind gewoon dat hij daar wel wat anders op had mogen reageren.
Gaan we er vanuit dat ze bij thuiskomst meteen een slipje heeft aangetrokken? Dat zou dan weer raar zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:44 schreef Scary_Mary het volgende:
"Schatje, ik had vandaag geen slipje aan"
"Geil"
Ik zal niet op de letter tellen, maar ik vind de effort wel redelijk vergelijkbaar zo..
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Zou me echt afvragen waarom ze dat doet.
Denk als hij dat een enorme afknapper had gevonden.. ze dat inmiddels wel had geweten.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit.
Voor mij zou dit juist een enorme afknapper zijn.
Ik ga uit van wat ts zelf schreef, dat hij er later op de avond pas achter kwam. Dat vind ik al raar genoeg als je doel zou zijn hem op te winden, maar goed dus geen aanname over wel of geen slipje thuis aan.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan we er vanuit dat ze bij thuiskomst meteen een slipje heeft aangetrokken? Dat zou dan weer raar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |