abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190034963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Zou me echt afvragen waarom ze dat doet.
:D

Ik ook. Moet ook best fris zijn, met dit weer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190034981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gebruik je fantasie eens.

Maar goed, eerlijk gezegd is er niet veel voor nodig om mij aan de gang te krijgen, als mijn vriendin een signaal geeft dat ze zin heeft gaat de knop gewoon om.
Blijkbaar ...

Ik heb momenteel ook geen ondergoed aan ... ;) :* ~O> o|O
"Pools are perfect for holding water"
pi_190035029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja het forum weet hoe trots je bent op je hoge libido.
Dan nog vind ik de comments wel heel negatief. Is toch gewoon leuk als je partner moeite doet om je op te geilen? Ik zou het echt heel leuk vinden en vind het van TS ook een prima poging.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:16:30 #104
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190035107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog vind ik de comments wel heel negatief. Is toch gewoon leuk als je partner moeite doet om je op te geilen? Ik zou het echt heel leuk vinden en vind het van TS ook een prima poging.
Welke moeite heeft ze gedaan dan? Ik zie het niet.
Houd van poesjes
pi_190035136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh daar heb ik verder geen probleem mee.
pi_190035291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Elke kerel vind het leuk om aandacht te hebben en dat merk jij op. Dat wil niet altijd zeggen dat een man vreemd wil gaan. Mannen vinden aandacht gewoon leuk, of ze nou 20 jaar getrouwd zijn of niet. Heeft vrijwel tot nu geen betekenis. Niet te ver doorgraven is mijn advies.
Volgens mij is dat niet geslachtsgerelateerd.
pi_190035340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Raar.
Dus jij projecteert gewoon hoe het bij jou werkt op andere mensen? :') Voor de een is stress een downer terwijl de ander daardoor juist extra zin krijgt in een verzetje. Dat staat volledig los van een gezonde behoefte hebben/gezond zijn.

Belangrijker is dat je zulke dingen als partners van elkaar weet.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:38:15 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Welke moeite heeft ze gedaan dan? Ik zie het niet.
Zonder slipje lopen, dat aangeven en alles.
Als daar niet op ingegaan wordt houdt het wel een beetje op. Het is wel een samenspel uiteindelijk.

Jij mag zonder slipje lopen minder interessant vinden, maar als je negeert wat ermee bedoeld wordt is het niet zo raar dat de ander niet verder gaat.
Daar is wel een uitnodiging voor nodig namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:40:13 #109
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190035374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als daar niet op ingegaan wordt houdt het wel een beetje op. Het is wel een samenspel uiteindelijk.

Jij mag zonder slipje lopen minder interessant vinden, maar als je negeert wat ermee bedoeld wordt is het niet zo raar dat de ander niet verder gaat.
Tja ik zie dat anders.
Houd van poesjes
  woensdag 20 november 2019 @ 11:42:47 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus jij projecteert gewoon hoe het bij jou werkt op andere mensen? :') Voor de een is stress een downer terwijl de ander daardoor juist extra zin krijgt in een verzetje. Dat staat volledig los van een gezonde behoefte hebben/gezond zijn.

Maar is dat haar fout in deze?

Meneer voelt zich blijkbaar prima genoeg om te gaan 'wingmannen' en om te flirten met andere vrouwen om dat thuis in geuren en kleuren te vertellen.
Maar even goh ik zit niet lekker in mijn vel door zus en zo is teveel gevraagd? Daar kan hij niet zelf mee komen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:43:59 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Tja ik zie dat anders.
Apart....
Jij ziet verleiding en seks niet als samenspel. Iemand moet maar doorduwen terwijl jij geen interesse toont?
pi_190035425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Meneer voelt zich blijkbaar prima genoeg om te gaan 'wingmannen' en om te flirten met andere vrouwen om dat thuis in geuren en kleuren te vertellen.
Maar even goh ik zit niet lekker in mijn vel door zus en zo is teveel gevraagd? Daar kan hij niet zelf mee komen?
Oh ik reageerde puur op VEM en of mannen ook te moe voor seks kunnen zijn.
pi_190035437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Lijkt mij oprecht heel storend als je de hele dag overal seks in ziet. Of aan niks anders kunt denken
Ik neem mijn vriendin doorgaans niet mee naar kantoor.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:48:01 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Oh ik reageerde puur op VEM en of mannen ook te moe voor seks kunnen zijn.
Natuurlijk kan dat. Maar we zitten in deze topic.
Waar het over een man gaat die niet te moe is om op te scheppen over de flirts die hij heeft.

De gemiddelde man die echt te moe is voor seks gaat niet wingmannen en is daar oh zo trots op.
Die wil gewoon een avondje ontspannen ipv op vrouwenjacht.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:48:58 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190035472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daar moest hij uit zichzelf mee komen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190035497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem mijn vriendin doorgaans niet mee naar kantoor.
Misschien wel een leuk idee.
pi_190035506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Blijkbaar ...

Ik heb momenteel ook geen ondergoed aan ... ;) :* ~O> o|O
Ransaap!
  woensdag 20 november 2019 @ 11:54:10 #118
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190035521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Apart....
Jij ziet verleiding en seks niet als samenspel. Iemand moet maar doorduwen terwijl jij geen interesse toont?
Nee ik zie niet in wat er geil aan is om half november zonder onderbroek in de collegebanken te gaan zitten. Of hoe dat opgevat moet worden als ik heb zin in seks.
Houd van poesjes
  woensdag 20 november 2019 @ 11:54:30 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190035526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Trots, trots... Het is wat het is. Net zoals ons aller poesje vertelt dat hij eigenlijk het libido van een panda heeft vertel ik dat ik een hoog libido heb. Dat krijg je nou eenmaal als je gewoon open over dit soort zaken bent.

Maar kennelijk triggert het wat bij jou.
Nou, je loopt met bepaalde dingen toch wel behoorlijk te koop. Ik heb je daar ook ooit eens op gewezen en toen probeerde je het ook om te draaien.

Je kunt ook aannemen dat je er kennelijk opvallend vaak/veel over bericht.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:56:11 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035543
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar moest hij uit zichzelf mee komen?
Als hij ergens mee zit is dat wel zo handig ja.
Ik ben nog niemand tegen gekomen die gedachten kon lezen, jij wel?
pi_190035569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Chia het volgende:

TS vraagt letterlijk naar hoe het bij de forummers werkt. Overigens heb in gewoon aangegeven hoe het bij mij werkt maar ook gevraagd naar hun situatie.

Daarnaast is het algemeen bekend dat in het begin van de relatie vrijwel iedereen veel seks heeft. Dus het is ook in zijn algemeenheid raar.
pi_190035572
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb met dit verhaal zelfs zoiets van: Zelfs al vindt je het allemaal niet heel spannend dat je vriendin vandaag met haar natte doos in de collegezaal heeft gezeten, dan nog kun je daar leuk of beleefd op reageren. Ze doet namelijk pogingen om het leuk voor je te maken. Net als dat je vriendin denkt dat ze lekker gekookt heeft en jij zegt: Het is niet te vreten. Dat is ook gewoon niet netjes.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:58:41 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190035581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als hij ergens mee zit is dat wel zo handig ja.
Ik ben nog niemand tegen gekomen die gedachten kon lezen, jij wel?
Ik mis iets, volgens mij. Zij had geile praat, hij ging slapen ipv haar bespringen.

Had hij dan uit zichzelf moeten zeggen: ‘je wilt waarschijnlijk seks, maar ik ga slapen en wel hierom’?
pi_190035582
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:12 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij wilt dat hij zich als een puber gedraagt, maar hij is volwassen. Kijk wat hij wel voor je doet. Lees eens wat boeken over het onderwerp "man" en hoe mannen hun liefde uiten.

En wees blij dat hij over die andere meiden praat, kennelijk zit hij daarmee. Het omgekeerde is dat hij niks zegt maar des te meer met ze doet omdat het hem niet kan schelen wat jij ervan denkt.
dus jij vindt dat het "volwassen" is, als hij geen affectie toont richting zijn vriendin maar wel uitgebreid verteld over andere dames. ik zou er snel mee klaar zijn eigenlijk.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:58:53 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190035583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee ik zie niet in wat er geil aan is om half november zonder onderbroek in de collegebanken te gaan zitten. Of hoe dat opgevat moet worden als ik heb zin in seks.
Als jouw vrouw je schalks aankijkt en zegt geen slipje aan te hebben (gehad) snap jij de aanzet echt niet?

Begrijp me niet verkeerd. De eerste keer dat ik dat (toen we samen waren) deed keerde hij de auto om. Naar de stad gaan terwijl ik sliploos was trok hij niet zo goed (vond hij niet ok).
Maar hij snapte de hint wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')