abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190040777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik ga uit van wat ts zelf schreef, dat hij er later op de avond pas achter kwam. Dat vind ik al raar genoeg als je doel zou zijn hem op te winden, maar goed dus geen aanname over wel of geen slipje thuis aan.
Ik lees het alsof die nog steeds niet aan was, maar goed, ik snap dat daar twijfel over kan zijn.

Zou het dan ook wel raar vinden...
pi_190040949
Context... Zo in een isolement kan je er van alles van maken..

Als ik al een uur ik bed zou liggen en mijn partner zou naast me gaan liggen en zeggen dat er overdag sliploos geleefd werd.. Zou ik vragen.. Waarom!? Zou er ook niet gelijk een uitnodiging in zien.

Als ik al een paar dagen niet zo lekker in mn relatie zou zitten en mn partner zou vertellen dat er overdag enorm gecollegebankt werd zonder onderbroek.. Zou ik me ook afvragen wat het doel daar van was. Klinkt enorm onpraktisch.

Zouden we prima in een relatie zitten en laat je me achteraf weten dat de hele dag al geen slip aan hebt. Best geinig.

Zou je tegen de tijd dat je het me verteld wel weer een onderbroek dragen, zou ik het ook een heel gek verhaal vinden.

Kortom. Zo eenduidig is dit niet. Maar goed, aangezien ts is verdwenen, zullen we het nooit weten..
  woensdag 20 november 2019 @ 18:30:48 #203
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190040977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, dan kijk je wel heel kritisch en op de letter vind ik. Het lijkt me toch duidelijk dat ze er goede bedoelingen mee heeft. En zelfs al zou het dat laatste zijn, dan nog zou ik dat uitdagende zelf ontzettend geil vinden.
'Goede bedoelingen' omdat ze zonder slipje naar college is gegaan en dat hij daar 's avonds laat pas 'achterkwam'?
Of welke goede bedoelingen bedoel jij dan? :@
Ik lees voornamelijk over haar halfbloed vriendje die er heel goed uitziet en blijkbaar zo knap is dat alle vrouwen wat van/met hem willen . Precies waar ze al bang voor was , en waar ze al vanuit ging voordat ze wat met elkaar kregen.

Ik heb ook niet echt de indruk dat ze geinteresseerd is in wie hij echt is ,
Voor mij leest het als iets willen afdwingen ,jaloers zijn en handelen uit angst
Ik zie die goede bedoelingen iig totaal niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 20 november 2019 @ 18:31:11 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190040984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Laat je door preutse forumgenoten echt niet tegenhouden om dit soort spannende dingen te doen want geloof mij: De meeste mannen vinden dit echt wel leuk. Ik begrijp de reacties echt niet.
Dat is niet perse preuts. Ieder zijn meug.

Het ging er meer om dat ook al is het je ding niet je best weet waarom gedoeld wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190041288
Goed topic. :P

[ Bericht 32% gewijzigd door Lospedrosa op 21-11-2019 08:52:32 ]
Vakman pur sang
  woensdag 20 november 2019 @ 19:43:13 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190042015
Heeft die collegebank nu een slakkenspoor?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_190048332
Ondertussen is TS na even een profiel te hebben aangemaakt al lang weer gevlogen en blijft de rest van het topic achter met leuke fantasieën over slakkensporen en natte poesjes. :)
  donderdag 21 november 2019 @ 11:20:29 #208
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_190049869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 08:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ondertussen is TS na even een profiel te hebben aangemaakt al lang weer gevlogen en blijft de rest van het topic achter met leuke fantasieën over slakkensporen en natte poesjes. :)
Precies wat Peter van plan was toen hij in een geile bui dit topic maakte onder een kloon :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_190052210
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
En wat is er geil aan zonder onderbroek naar college gaan?
Niks, tenzij ze na de les flink gebald/gelikt is in de fietsenkelder, lerarenkamer of publieke toilet door haar docent(e) of een willekeurig iemand. Maar dat zal wel niet. Clickbait topic.
pi_190053554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niks, tenzij ze na de les flink gebald/gelikt is in de fietsenkelder, lerarenkamer of publieke toilet door haar docent(e) of een willekeurig iemand. Maar dat zal wel niet. Clickbait topic.
Ondanks de vrij keurige OP heb ik nog steeds het idee dat TS geen “ze” is.
pi_190053684
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Precies wat Peter van plan was toen hij in een geile bui dit topic maakte onder een kloon :)
Potver man :o Heb ik dit voor niks gisteravond op mijn eigen man getest!? :( Zijn eerste reactie was trouwens niet eens huehue geil maar WHY? Dus toen heb ik 'm verteld dat ie echt een hork was. Nu heb ik pikstraf en een pijnlijke rug na een nachtje op de bank :'(
pi_190053819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ondanks de vrij keurige OP heb ik nog steeds het idee dat TS geen “ze” is.
Same here...
  donderdag 21 november 2019 @ 16:36:22 #213
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_190053908
Kut clickbait titel, had foto van TS verwacht... zonder slipje.
  donderdag 21 november 2019 @ 16:36:33 #214
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_190053913
quote:
12s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Potver man :o Heb ik dit voor niks gisteravond op mijn eigen man getest!? :( Zijn eerste reactie was trouwens niet eens huehue geil maar WHY? Dus toen heb ik 'm verteld dat ie echt een hork was. Nu heb ik pikstraf en een pijnlijke rug na een nachtje op de bank :'(
Wow @ deze mannenemancipatie :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 21 november 2019 @ 16:37:15 #215
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_190053921
quote:

[..]

Ik heb wel een pik voor je.
pi_190054211
quote:

[..]

_O-
pi_190054710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:36 schreef oppanganjastyle het volgende:
Kut clickbait titel, had foto van TS verwacht... zonder slipje.
Ik weet niet of je dat wil zien, een nakende dikke vent van 40 :')
pindazakje
pi_190061807
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Ik ben 20 jaar en heb een vriend van 23. We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Mijn vriend is een halfbloed en ziet er heel goed uit. Natuurlijk krijgt hij dan de nodige aandacht. Vandaag kwam hij thuis met de mededeling dat een meid uit zijn werkgroep hem wel ziet zitten. Ze maakt al wekenlang oogcontact met mijn vriend en probeert op alle manieren zijn aandacht te trekken. Toen ik een relatie met hem aanging, wist ik dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu het moment daadwerkelijk daar is, raakt het me toch wel. Dit is omdat ik niet het allerbeste zelfvertrouwen heb... ik vind mezelf lichamelijk best mooi/aantrekkelijk; slank, cup75D en dikke billen. Ook ben ik tevreden met mijn persoonlijkheid en vind ik dat wanneer ik lach, ik er goed uitzie. Het raakt me wanneer ik niet de positieve respons krijg die ik graag zou willen hebben, bijv. complimentjes over mijn haar, kleding of lichaam. Mijn vriend heeft dit voor onze relatie en in het begin van onze relatie wel veel gedaan, maar nu geefr hij me nog maar weinig positieve vibes. Wel komt hij met 'verhalen' over die meid thuis of vertelt ie dat ie een goeie wingman is. Ik ben zelf avontuurlijk in de slaapkamer en vind het leuk om spannende dingen te doen, zoals vandaag. Ik heb namelijk geen slipje aangetrokken naar college. Toen mijn vriend hier net achterkwam (vanavond laat) was ie eventjes enthousiast en zei ie dat ie het 'wel geil vond'. Meer kwam er niet. Hij ligt nu te slapen...

Het is fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, maar ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Ok, dus je vindt jezelf een lekker wijf en wordt gefrustreerd wanneer je vriend dat niet letterlijk laat weten.

Vervolgens ga je dus van een forum vol geile fokkers maar de aandacht trekken met zo'n titel.

Qua PR vaardigheden kom je er wel :')

Verder ben je natuurlijk een prinses op de erwt. Want vraag jij jezelf maar af, houd je echt van hem of heb je hem alleen maar voor de bevestiging?

In het laatste geval is een Instagram account natuurlijk voldoende :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:55:31 #219
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190066570
quote:

[..]

:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')