quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een fantastisch jaar. We hebben mensen zien komen en gaan. Vaak ging het gaan dan ook gepaard met gejuich. Er werd met bans gestrooid, mods wisselden van wacht, kliekjes gingen plat. Altijd reuring in de tent. Van junkentopics tot mensen die over hun ex lopen te janken, van verzonnen toppa's tot kappa met knoffo. Het was me wat. Aangezien de reguliere verkiezingen geen zin hebben omdat mensen alleen op hun slowchatkliekjes stemmen, hier de KLB verkiezingen. Bij voorbaat kansloos, maar soit.
Even lijstje invullen en stemmen maarrrr
Beste user - C.L.Werner
Grappigste user - Vanillekwark
Beste topicopener - vogeltjesdans
Meest slimme user - stokj
Beste debater - Kluun1985
Grootste debiel - Quotidien
Grootste clown - Quotidien
User die je een hernia gunt - Werkman
Grootste meester - Geerd
Grootste kkjunk - pferdelul
Grootste narcist - Draaideurcrimineeltje
Vul in wat je wilt en dan doe ik de uitslag wel
2 stemmen al op hemquote:
Zet gewoon neer joh, mietquote:Op maandag 18 november 2019 11:44 schreef Harlekien het volgende:
Beste user - Verbruikersnaam
Grappigste user - Plompzakker
Beste topicopener - Draaideurcrimineel
Meest slimme user - BasEnAad
Beste debater – Gary_Oak
Meest wijze user - Pharkus
Meest geëngageerde user – Haags_kwartiertje
Grootste wijsneus - Solotovski
User die het presidentschap verdient - Vogeltjesdans
Grootste debiel - SuperwormJim
Grootste clown - Wollah
User die je een hernia gunt - Wollah
Grootste tokkie - Geerd
Grootste kkjunk – Als ik hier een crewlid neerzet, telt het dan als crewbash? (weekje ban)
Grootste narcist - Harlekien
Zullen we afspreken dat we de kk uit die award even weghalenquote:Op maandag 18 november 2019 12:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Laatste keer noemde ik een crewlid 'zwakzinnig' en kostte me dat weekje ban
fuck u mongolquote:Op maandag 18 november 2019 11:37 schreef wielrennerdt het volgende:
Meest slimme user @:wielrennerdt
Grootste wijsneus @:Quotidien
Grootste debiel @:de_boswachter
User die je een hernia gunt @:harlekien
Grootste tokkie @:de_boswachter
Grootste narcist @:harlekien
deze manquote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Jantje2k het volgende:
Beste user - Plompzakker
Grappigste user - Hakunamatafaka
Beste topicopener -Hakunamatafaka
Meest slimme user - @:wielrennerdt
Beste debater - @:Jantje2k
Meest wijze user - @:Werkman
Meest geëngageerde user - @:stokj
Grootste wijsneus - @:quotidien
User die het presidentschap verdient -
Grootste debiel - @:lachmed
Grootste clown - @:quotidien
User die je een hernia gunt - niemand uiteraard
Grootste tokkie - @:lachmed
Grootste junk - @:wollah
Grootste narcist - @:mikeytt
je vader :squote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Jantje2k het volgende:
Beste user - Plompzakker
Grootste debiel - @:lachmed
Wollah kloon confirmedquote:Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef Lachmed het volgende:
[..]
je vader :s
mensen zitten hier aan de snuif en ket en dan wil je mij grootste junk noemen gek
pak die papiquote:Op maandag 18 november 2019 13:22 schreef Lachmed het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koele kikker bedoel je toch?quote:
jigggy mijn vaderquote:Op maandag 18 november 2019 14:59 schreef jigggy het volgende:
Beste user - @:werkman
Grappigste user - @:wollah
Beste topicopener - @:lachmed
Meest slimme user - @:wielrennderdt
Beste debater - @:plompzakker
Meest wijze user - @:wielrennerdt
Meest geëngageerde user -
Grootste debiel - @:quotidien
Grootste clown - @:pferhdelul
User die je een hernia gunt - geen
Grootste tokkie - @:geerd
Grootste junk - @:quotidien
Grootste narcist - @:quotidien
jigggyquote:Op maandag 18 november 2019 14:59 schreef jigggy het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2019 14:59 schreef jigggy het volgende:
Stop deze tijd maar eens in je benchpress omhoog krijgen zwak geval.quote:
ecto gespotquote:Op maandag 18 november 2019 15:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Stop deze tijd maar eens in je benchpress omhoog krijgen zwak geval.
Of zet die hilarische one-liner van je neer.
Bedoel je mad?quote:Op maandag 18 november 2019 15:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Stop deze tijd maar eens in je benchpress omhoog krijgen zwak geval.
Of zet die hilarische one-liner van je neer.
Nee, wel oplettenquote:Op maandag 18 november 2019 15:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Nieuw woordje geleerd, schattig ventje
Lekker janken straks als blijkt dat je wederom de grootste pauperuser wordt van dit forum.quote:Op maandag 18 november 2019 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Apart dat kutodien dit 'weer' op zich neemt. Voorheen wierp ene GG7 zich hiervoor altijd op. Dat was ook zo'n linkse tuup. Kloontje?
Pferdelulquote:Op maandag 18 november 2019 16:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lekker janken straks als blijkt dat je wederom de grootste pauperuser wordt van dit forum.
Verder klink je nogal mad, mocht je niet bovenop je kloontje (lees: hand) vannacht?
Helaas ben je niet verkiesbaar dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2019 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pferdelul
Hier drie awards op rij, waarvan meerdere dubbele. Top that motherfucker
Ben jij hier de baas opeens?quote:Op maandag 18 november 2019 17:09 schreef Pharkus het volgende:
Gaan jullie weer ontopic. Beppen over de verkiezingen is al jaarlijks in een ander topic.
Het is vooral behoorlijk sneu en tenenkrommend dat je hier zon grote waarde aan hecht. Waarschijnlijk omdat je in het dagelijkse leven die IT autist bent die door iedereen achter je rug om wordt uitgelachen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pferdelul
Hier drie awards op rij, waarvan meerdere dubbele. Top that motherfucker
Jouw subforum zit een paar deuren verderop kssttquote:
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggerenquote:Op maandag 18 november 2019 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jouw subforum zit een paar deuren verderop ksstt
Goed voorbeeld van een moderator hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggeren
Ja als modje kan dat...@pausnicolaasquote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggeren
Ja users buitensluiten is echt hoor het hoortquote:Op maandag 18 november 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een moderator hoor.
quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja users buitensluiten is echt hoor het hoort
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet verkiesbaar en je stemmen tellen ook niet.quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit je nu je eigen verkiezingen te beïnvloeden in de hoop dat jij niet als grootste debiel uit de bus komtquote:Op maandag 18 november 2019 18:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet verkiesbaar en je stemmen tellen ook niet.
KLB / KLB verkiezingen safespace SCquote:Op maandag 18 november 2019 19:04 schreef Plompzakker het volgende:
Impeachment waardig lijkt me, of zoals het fok equivalent zou zijn, een permban
Sluit deze zooi maar gewoon en wacht tot iemand normale verkiezingen organiseertquote:Op maandag 18 november 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
KLB / KLB verkiezingen safespace SC
quote:Op maandag 18 november 2019 19:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sluit deze zooi maar gewoon en wacht tot iemand normale verkiezingen organiseert
quote:Op maandag 18 november 2019 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit je nu je eigen verkiezingen te beïnvloeden in de hoop dat jij niet als grootste debiel uit de bus komt
quote:Op maandag 18 november 2019 19:04 schreef Plompzakker het volgende:
Impeachment waardig lijkt me, of zoals het fok equivalent zou zijn, een permban
ZIEDENDquote:Op maandag 18 november 2019 19:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sluit deze zooi maar gewoon en wacht tot iemand normale verkiezingen organiseert
Alsof dat wenselijk is in jouw kutstemmingquote:Op maandag 18 november 2019 17:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Helaas ben je niet verkiesbaar dit jaar.
madquote:Op maandag 18 november 2019 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof dat wenselijk is in jouw kutstemming
Maar je geeft hiermee dus toe dat je gg7 bent. Loser
Heroquote:Op maandag 18 november 2019 19:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoor het kloonvarken knorren.quote:
ziedendquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoor het kloonvarken knorren.
Ziedendquote:Op maandag 18 november 2019 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan is gg7 wel erg afgegledenquote:Op maandag 18 november 2019 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gaat goed met dit topic hè, loser?quote:
Er zijn al precies 0 geldige stemmenquote:Op maandag 18 november 2019 20:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gaat goed met dit topic hè, loser?
Pferdelul
De parallel is te duidelijk aanwezig om niet gezien te worden. Heftig tegen vd en overigen in die groep, ultralinks, debiel reageren ook nog eens net als gg7 het voortouw nemen voor 'verkiezingen' in een wanhopige poging de eerder genoemde groep belachelijk te maken. Kijk het mietje spartelen.quote:Op maandag 18 november 2019 20:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan is gg7 wel erg afgegleden
Maar gg7 was nog mans genoeg om jouw dominantie te accepteren. Deze communisten sluiten alle onwenselijke meningen buitenquote:Op maandag 18 november 2019 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De parallel is te duidelijk aanwezig om niet gezien te worden. Heftig tegen vd en overigen in die groep, ultralinks, debiel reageren ook nog eens met als gg7 het voortouw nemen voor 'verkiezingen' in een wanhopige poging de eerder genoemde groep belachelijk te maken. Kijk het mietje spartelen.
Inderdaad is de nuance bij kutodien ver te zoeken.
Furieusquote:Op maandag 18 november 2019 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De parallel is te duidelijk aanwezig om niet gezien te worden. Heftig tegen vd en overigen in die groep, ultralinks, debiel reageren ook nog eens net als gg7 het voortouw nemen voor 'verkiezingen' in een wanhopige poging de eerder genoemde groep belachelijk te maken. Kijk het mietje spartelen.
Inderdaad is de nuance bij kutodien ver te zoeken.
Modereer de boel dan een keerquote:Op maandag 18 november 2019 21:28 schreef Solotovski het volgende:
Jezus gvd hou toch eens op man gasten
Eens. Een mooi slot zou op zijn plek zijnquote:
Ja erg hèquote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Stel je toch eens voor dat je een man van middelbare leeftijd bent en dat je dan toch zo om je heen gaat slaan en een paniekaanval krijgt omdat je niet aan een verkiezing op een online forum mee mag doen. Het bestaat echt.
Ja okee, sluit het topic dan.quote:Op maandag 18 november 2019 21:28 schreef Solotovski het volgende:
Jezus gvd hou toch eens op man gasten
quote:Op maandag 18 november 2019 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja erg hè
Vraag je pa maar hoe dat voelt als je hem weer moet aftrekken.
Ik zou natuurlijk kunnen gastslottenquote:Op maandag 18 november 2019 21:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja okee, sluit het topic dan.
Daar ga ik je niet in adviseren. Of ja eigenlijk wel, niet doen omdat je zelf ook meedeedquote:Op maandag 18 november 2019 21:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen gastslotten
Op welke term zoek je die gif eigenlijk?quote:
Ik heb het altijd al gezegd. Mods < FA < A < Danny < VDquote:
Waardevol advies van een ervaren oud modquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet in adviseren. Of ja eigenlijk wel, niet doen omdat je zelf ook meedeed
Solo moet zijn rechter wijsvinger maar oppoetsen
Verdorie heb ik nu ineens een dubbelrol, als baggeraar en als infiltrant?quote:Op maandag 18 november 2019 21:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waardevol advies van een ervaren oud mod
Eindelijk iemand die het goed ziet!quote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Jantje2k het volgende:
Beste user - Plompzakker
Grootste debiel - @:superwormjim gedeeld met @:dagobertE6
Wat beste user betreft wel jaquote:Op maandag 18 november 2019 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het goed ziet!![]()
![]()
Ik geloof in de vrijheidquote:
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op maandag 18 november 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof in de vrijheid
Nee maar Jezus man ik heb een meer sociaal leven dan ik dacht sorry dat ik jullie momenteel niet de aandacht kan schenken die jullie verdienen
Coke afwegenquote:Op maandag 18 november 2019 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het doen?
Ondernemersgeest, ik ben trots op jequote:
ooooooh gifquote:Op maandag 18 november 2019 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op welke term zoek je die gif eigenlijk?
Ah thanks. Komt wel eens van pas.quote:
Het is SERIOUS BUSINESS.quote:Op dinsdag 19 november 2019 02:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat leuk dat er 2 topics zijn waar met modder, vogelpoep en paardenlullen naar elkaar gesmeten worden
quote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Stel je toch eens voor dat je een man van middelbare leeftijd bent en dat je dan toch zo om je heen gaat slaan en een paniekaanval krijgt omdat je niet aan een verkiezing op een online forum mee mag doen. Het bestaat echt.
Thx bro. Ik ga jij ook in mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 18 november 2019 11:44 schreef Harlekien het volgende:
Beste user - Verbruikersnaam
Grappigste user - Plompzakker
Beste topicopener - Draaideurcrimineel
Meest slimme user - BasEnAad
Beste debater – Gary_Oak
Meest wijze user - Pharkus
Meest geëngageerde user – Haags_kwartiertje
Grootste wijsneus - Solotovski
User die het presidentschap verdient - Vogeltjesdans
Grootste debiel - SuperwormJim
Grootste clown - Wollah
User die je een hernia gunt - Wollah
Grootste tokkie - Geerd
Grootste junk – Als ik hier een crewlid neerzet, telt het dan als crewbash? (weekje ban)
Grootste narcist - Harlekien
quote:Op maandag 18 november 2019 14:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Gewoon afgaan op logica en redenering man, dit op hun gevoel afgaan is wat vrouwen doen, vandaar dat ze zo vaak verkracht en vermoord worden want logisch nadenken kunnen ze niet.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:28 schreef Nine. het volgende:
Grootste debiel - dagobertE6
Grootste clown - dagobertE6
[..]
[..]
Nog zo'n pareltje.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:47 schreef dagobertE6 het volgende:
Dan had je toch je benen moeten sluiten?
Er zijn dildos en fleshlights
Gtwv doet niet mee zoals gezegdquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:09 schreef Jantje2k het volgende:
@:quotidien: Je mist nog één vraag en dat is "De lief dagboek-user van 2019"
Ik stem op @:jigggy
Hoe bedoel je? Hoort jigggy daar ook bij dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gtwv doet niet mee zoals gezegd
Champ champ 2 x achter elkaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:09 schreef Jantje2k het volgende:
@:quotidien: Je mist nog één vraag en dat is "De lief dagboek-user van 2019"
Ik stem op @:jigggy
Hahahahahahahahha users die je niet mag en jou terecht bashen doen niet meequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gtwv doet niet mee zoals gezegd
Alle sneuneuzen wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:11 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoort jigggy daar ook bij dan?
Aldus de grootste sneuneus op het forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alle sneuneuzen wel zo'n beetje
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alle sneuneuzen wel zo'n beetje
Zat users die ik niet mag die buiten het kliekje vallen, maar om de kwwaliteit van de verkiezingen te waarborgen sluit ik de rotte appels uit van deelname.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha users die je niet mag en jou terecht bashen doen niet mee
Lekker democratisch weer Hans !
Mag je op stemmen maar ik tel ze nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?
Qd kan het niet hebben dat ik hem verbaal kapot maak dus word ik gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?
Aldus de grootste rotte appel op het forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zat users die ik niet mag die buiten het kliekje vallen, maar om de kwwaliteit van de verkiezingen te waarborgen sluit ik de rotte appels uit van deelname.
Mattie jij hebt met moeite je mbo gehaald en staat in een zeeman kleding te vouwen, als er een is die anderen niet verbaal kapot maakt ben jij hetquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd kan het niet hebben dat ik hem verbaal kapot maak dus word ik gediskwalificeerd
En daarom vind je het nodig om samen met je kloontje pfherdelul dingen over mij te verzinnenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mattie jij hebt met moeite je mbo gehaald en staat in een zeeman kleding te vouwen, als er een is die anderen niet verbaal kapot maakt ben jij het
Haha troost jezelf maar jongen, ondertussen loop je te zwetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
En daarom vind je het nodig om samen met je kloontje pfherdelul dingen over mij te verzinnen
Oke. dat wist ik niet. Ik vind bijvoorbeeld Plompzakker best grappig. Ik snap dat ze zelf niet op elkaar mogen stemmen, omdat het anders een soort circlejerk wordt, maar sommigen zijn gewoon grappig, ik vind het bijzonder dat je ze dan uitsluitquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mag je op stemmen maar ik tel ze niet
Ik heb zwart haar en m’n account heeft een slotje ,je hebt het beide fout neefquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Haha troost jezelf maar jongen, ondertussen loop je te zweten
Qd is alweer onder de tafel gelultquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Oke. dat wist ik niet. Ik vind bijvoorbeeld Plompzakker best grappig. Ik snap dat ze zelf niet op elkaar mogen stemmen, omdat het anders een soort circlejerk wordt, maar sommigen zijn gewoon grappig, ik vind het bijzonder dat je ze dan uitsluit
Zolang je mensen gaat buitensluiten omdat je ze verbaal niet kan handelen ga ik niet gezellig en leuk doen neequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:45 schreef Questular het volgende:
Zullen we het anders redelijk gezellig proberen te houden?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Maar als je me niet wilt opnemen, graag ,stel ik mezelf niet verkiesbaar voor de verkiezingen van qd ,zal er geen minuut minder om slapen
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:59 schreef jigggy het volgende:
Lief dagboek
Ik ging netjes rond half 1 slapen maar Om 04:10 werd ik wakker om te pissen en kon ik niet meer slapen tot 06:30,en dat terwijl de wekker 07:30 weer af ging
Wat een drama
Ik hoorde vanochtend toch pas dat ik niet verkiesbaar was slimme harriequote:
Komend weekend komen de officiële verkiezingenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zolang je mensen gaat buitensluiten omdat je ze verbaal niet kan handelen ga ik niet gezellig en leuk doen nee
Maar als je me niet wilt opnemen, graag ,stel ik mezelf niet verkiesbaar voor de verkiezingen van qd ,zal er geen minuut minder om slapen
Dan moet qd weer huilen dat iedereen hem de grootste debiel vind en die verkiezingen dan niet kan beflikkerenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:30 schreef Questular het volgende:
Als een klb mod nu gewoon ff een sticky maakt en de uitslag voor zijn rekening neemt zijn we klaar toch?
Ik zie vooral jij en je holmaatjes hier huilen omdat je niet mee mag doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:34 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dan moet qd weer huilen dat iedereen hem de grootste debiel vind en die verkiezingen dan niet kan beflikkeren
ik Wil niet eens aan je trieste vriendjespolitiek verkiezing meedoen hoor qdquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zie vooral jij en je holmaatjes hier huilen omdat je niet mee mag doen
Nee daarom loop je in twee topics te schreeuwen en te janken en kan je niet slapenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik Wil niet eens aan je trieste vriendjespolitiek verkiezing meedoen hoor qd
Dat slapen heeft niks met jou te maken, ik slaap een nachtje slecht omdat ik moet pissen en jij verdraait het gelijk hiernaartoequote:Op dinsdag 19 november 2019 14:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee daarom loop je in twee topics te schreeuwen en te janken en kan je niet slapen
Dat je zelf niemand kan krijgen betekent niet dat dat ook voor anderen geldt hè vriendje.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat slapen heeft niks met jou te maken, ik slaap een nachtje slecht omdat ik moet pissen en jij verdraait het gelijk hiernaartoe
Net als al je verzonnen sprookjes en je verzonnen doutzen kroes vriendin die ook nog is de Nobelprijs won
“Niemand kan krijgen “ ohja daarom heb ik een relatie van 3 jaar achter de rugquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat je zelf niemand kan krijgen betekent niet dat dat ook voor anderen geldt hè vriendje.
Nou snel maar weer onderbroeken vouwen zoals je dat tot je pensioen zult blijven doen.
Met een psychiatrisch patient met borderline, wow man dat heb je toch goed voor elkaar gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
“Niemand kan krijgen “ ohja daarom heb ik een relatie van 3 jaar achter de rug
Ten eerste vouw ik geen onderbroeken en ten tweede haal ik plezier uit het werk wat ik doe
Dus loop nu maar weer de keyboard commando uit te hangen met je verzonnen leventje
Ik print dit toppa uit en hang hem boven mijn bedquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Ik begin dit gejank over en weer eigenlijk wel zat te worden boys.
Leest wel lekker weg, dat dan weer wel
Doen alsof m’n ex alleen maar slechte kanten terwijl je dr niet eens kent en je niet weet hoeveel ik van dr gehouden heb,mijn leven is iniedergeval niet verzonnenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met een psychiatrisch patient met borderline, wow man dat heb je toch goed voor elkaar gehad.
Prima als jij plezier haalt uit onderbroeken vouwen toch, alleen ga je op een dag wel wakker worden en je afvragen wat je met je leven aan het doen bent.
Ict 9-5 jobquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
Doen alsof m’n ex alleen maar slechte kanten terwijl je dr niet eens kent en je niet weet hoeveel ik van dr gehouden heb,mijn leven is iniedergeval niet verzonnen
Beter als jou verzonnen leven,rot lekker weg achter je ict 9-5 job
Jij doet woquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ict 9-5 jobIk doe wo terwijl jij met moeite een mbo behaald hebt.
Ga toch fietsen
New hoor, ben wel de laatste. Maar je doet zelf denigrerend over een ict baan terwijl je met moeite het laagste niveau hebt gedaan. Heb ik niks op tegen, maar dan moet je echt geen grote mond gaan hebben op dat vlak.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jij doet wo
Echt respect voor jou
Status ontlenen aan een opleiding die je doet is wel heel sneu zeg,maar ikhad eigenlijk niet anders van je verwacht
Het laagste niveau , volgensmij is het gemiddelde niveau in Nederland mbo4, en ik begon niet mee denigrerend doen over een baan, dat was jij he pikquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
New hoor, ben wel de laatste. Maar je doet zelf denigrerend over een ict baan terwijl je met moeite het laagste niveau hebt gedaan. Heb ik niks op tegen, maar dan moet je echt geen grote mond gaan hebben op dat vlak.
JIGGGY!!!!!quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:04 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het laagste niveau , volgensmij is het gemiddelde niveau in Nederland mbo4, en ik begon niet mee denigrerend doen over een baan, dat was jij he pik
Solotovoski , ik snap dat je het zo probeert op te lossen en dat vind ik goed en tof van je en het maakt je een goede modquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:08 schreef Solotovski het volgende:
Weten jullie wat? Jullie gaan die verkiezingen samen organiseren of er komt helemaal niks.
Lijkt me een mooi moment om die kinderachtige strijdbijl te begraven
@bonethugssquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT #ALTIJDREADY!!!!!
Jongens, qd is gewoon guusgeluk7. Het is een kloon van hetzelfde zielige kneusje dat hij altijd al was.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd is alweer onder de tafel gelult
Nee, en neequote:Op dinsdag 19 november 2019 15:08 schreef Solotovski het volgende:
Weten jullie wat? Jullie gaan die verkiezingen samen organiseren of er komt helemaal niks.
Lijkt me een mooi moment om die kinderachtige strijdbijl te begraven
Die gg7 heeft je wel te grazen gehad dat je blijkbaar nog steeds spoken ziet door hem. Klein trauma opgelopen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Ik gaf je gisteren al de raad om dit topic gewoon te sluiten. Kutodien is het kloontje van dat speenvarken guusgeluk7, die geen enkel ander doel heeft met deze 'verkiezingen' dan bepaalde users te kakken te zetten
Dat lijkt me niet de bedoeling en dat roept dit soort reacties op.
Kerel, heb je überhaupt door hoe kinderachtig je zelf bentquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Ik gaf je gisteren al de raad om dit topic gewoon te sluiten. Kutodien is het kloontje van dat speenvarken guusgeluk7, die geen enkel ander doel heeft met deze 'verkiezingen' dan bepaalde users te kakken te zetten
Guus post totaal niet zoals QD dat doet tegen jigggy. Heb je een beetje een obsessie met een user die al een tijd weg is?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Waarom blijf je dit herhalen elke 20 minuten dat ik niet gepost heb?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:37 schreef jigggy het volgende:
Qd is weer huilend geragequit uit dit toppa
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondlooptquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit herhalen elke 20 minuten dat ik niet gepost heb?
Je blijft maar manieren zoeken om me ergens op te pakken en het is echt pijnlijk nu. Probeer eens een verstandige jongen te zijn en gewoon je frustratie even weg te slikken.
Blijf dit als een mantra herhalen zodat je het ook zelf gaat geloven. Gewoon elke avond voordat je gaat slapen 50 keer dit zinnetje opdreunen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondloopt
Qd is een gigantische kneus, Guus nooit gekend maar het lijkt me sterk dat hij überhaupt in de buurt van dit level idioot kan komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus post totaal niet zoals QD dat doet tegen jigggy. Heb je een beetje een obsessie met een user die al een tijd weg is?
In 2012 was Guus 7 ofzo.
Je post dit 20 minuten na zijn laatste post in dit topic zonder hem te quoten maar je staat er boven. Genoteerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondloopt
En terugkomen op m’n vorige post durf je niet dus post je nu maar dit
Ga zo door jongen ,je word ooit wel volwassen
En maar weer niet terug kunnen komen op mijn vorige post omdat je in die post gigantisch onderuit gaatquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Blijf dit als een mantra herhalen zodat je het ook zelf gaat geloven. Gewoon elke avond voordat je gaat slapen 50 keer dit zinnetje opdreunen.
Je houdt niemand voor de gek. Echt niemand.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
En maar weer niet terug kunnen komen op mijn vorige post omdat je in die post gigantisch onderuit gaat
Wat laat jij je kennen zeg
Goeie comebackquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je houdt niemand voor de gek. Echt niemand.
Jullie doen allebei precies hetzelfde hoor kweeniequote:
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jullie doen allebei precies hetzelfde hoor kweenie
Hoe jij jezelf en je leven beschrijft is inderdaad niet verzonnen, niemand gaat zichzelf zo pathetisch afschilderen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komen
Kan jij nog wat van leren hèquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf en je leven beschrijft is inderdaad niet verzonnen, niemand gaat zichzelf zo pathetisch afschilderen.
Pff ja nou ok boeie. Laat het gaan man. Het wordt allemaal wel heel zielig allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komen
Laat geen onwaarheden over mezelf vertellen door een of andere kneus op een forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pff ja nou ok boeie. Laat het gaan man. Het wordt allemaal wel heel zielig allemaal
Ah, dezelfde specifieke afkorting gebruiken en inderdaad weer een halfzachte poging om mij te kakken te zettenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die gg7 heeft je wel te grazen gehad dat je blijkbaar nog steeds spoken ziet door hem. Klein trauma opgelopen?
Durf je me niet meer te quoten jongen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Hij doet ook zo zijn best met scherpe beledigingen te komen. Bijna aandoenlijk.
Nergens voor nodig aangezien je dit topic zit te refreshen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Durf je me niet meer te quoten jongen?
Ik zal je nog eens raad geven, randbigquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, heb je überhaupt door hoe kinderachtig je zelf bent
Kansloos geval ben je ook hè,finaal door de mand gevallenen 2 topics in 1 weekquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nergens voor nodig aangezien je dit topic zit te refreshen.
Best wel erg als je 50+ bent en je nog druk maakt om een jongen van 16 die zijn account heeft laten verwijderen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, dezelfde specifieke afkorting gebruiken en inderdaad weer een halfzachte poging om mij te kakken te zetten
Ik stop er mee jongen. Ongetwijfeld ga je nu triomfantelijk zeggen dat ik "uitgeluld" ben of "finaal door de mand gevallen", maar dat neem ik maar voor lief. Dat is hoe simpele geestjes denken. Don't argue with stupid is hier het adagium dat ik veel eerder had moeten volgen. Groetjes en succes met onderbroeken vouwen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:58 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kansloos geval ben je ook hè,finaal door de mand gevallenen 2 topics in 1 week,maar inderdaad je houd m’n koffiepauze leuk
Neh hij pas even weg. En zoveel verschilt hij niet, hij is niet zo gewiekst om zich compleet anders voor te doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus post totaal niet zoals QD dat doet tegen jigggy. Heb je een beetje een obsessie met een user die al een tijd weg is?
In 2012 was Guus 7 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |