SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Gewoon afgaan op logica en redenering man, dit op hun gevoel afgaan is wat vrouwen doen, vandaar dat ze zo vaak verkracht en vermoord worden want logisch nadenken kunnen ze niet.
Nu weet ik helemaal niet meer wat te doen.quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 14:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Gegroet volk,
Gewoon afgaan op logica en redenering man, dit op hun gevoel afgaan is wat vrouwen doen, vandaar dat ze zo vaak verkracht en vermoord worden want logisch nadenken kunnen ze niet.
Wat is dit nou weer voor een uiterst trieste uitspraak?quote:Op maandag 18 november 2019 14:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Gewoon afgaan op logica en redenering man, dit op hun gevoel afgaan is wat vrouwen doen, vandaar dat ze zo vaak verkracht en vermoord worden want logisch nadenken kunnen ze niet.
Naja je ziet toch vrij weinig mannen die verkracht en vermoord worden door vrouwen?quote:Op maandag 18 november 2019 14:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een uiterst trieste uitspraak?.
Dat jij nou zo lelijk bent dat je dat nooit meemaakt...quote:Op maandag 18 november 2019 14:54 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Naja je ziet toch vrij weinig mannen die verkracht en vermoord worden door vrouwen?
Dat gevoel heb ik ook. Hij stemt linksquote:Op maandag 18 november 2019 15:01 schreef BasEnAad het volgende:
Ik geloof dat TS emotioneel een flinke achterstand heeft op zijn leeftijdgenoten.
quote:Op maandag 18 november 2019 15:01 schreef BasEnAad het volgende:
k geloof dat TS emotioneel een flinke achterstand heeft op zijn leeftijdgenoten.
Zo'n awkward stijfje? Herkenbaar.quote:Op maandag 18 november 2019 15:08 schreef Maharski het volgende:
+ ik krijg hier een heel vreemd gevoel bij
Zo iemand heb ik ook op de werkvloer, natuurlijk een managerquote:
Helaas hebben we je daar nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op maandag 18 november 2019 14:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Gewoon afgaan op logica en redenering man,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |