Ik zie vooral jij en je holmaatjes hier huilen omdat je niet mee mag doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:34 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dan moet qd weer huilen dat iedereen hem de grootste debiel vind en die verkiezingen dan niet kan beflikkeren
ik Wil niet eens aan je trieste vriendjespolitiek verkiezing meedoen hoor qdquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zie vooral jij en je holmaatjes hier huilen omdat je niet mee mag doen
Nee daarom loop je in twee topics te schreeuwen en te janken en kan je niet slapenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik Wil niet eens aan je trieste vriendjespolitiek verkiezing meedoen hoor qd
Dat slapen heeft niks met jou te maken, ik slaap een nachtje slecht omdat ik moet pissen en jij verdraait het gelijk hiernaartoequote:Op dinsdag 19 november 2019 14:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee daarom loop je in twee topics te schreeuwen en te janken en kan je niet slapen
Dat je zelf niemand kan krijgen betekent niet dat dat ook voor anderen geldt hè vriendje.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat slapen heeft niks met jou te maken, ik slaap een nachtje slecht omdat ik moet pissen en jij verdraait het gelijk hiernaartoe
Net als al je verzonnen sprookjes en je verzonnen doutzen kroes vriendin die ook nog is de Nobelprijs won
“Niemand kan krijgen “ ohja daarom heb ik een relatie van 3 jaar achter de rugquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat je zelf niemand kan krijgen betekent niet dat dat ook voor anderen geldt hè vriendje.
Nou snel maar weer onderbroeken vouwen zoals je dat tot je pensioen zult blijven doen.
Met een psychiatrisch patient met borderline, wow man dat heb je toch goed voor elkaar gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
“Niemand kan krijgen “ ohja daarom heb ik een relatie van 3 jaar achter de rug
Ten eerste vouw ik geen onderbroeken en ten tweede haal ik plezier uit het werk wat ik doe
Dus loop nu maar weer de keyboard commando uit te hangen met je verzonnen leventje
Ik print dit toppa uit en hang hem boven mijn bedquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Ik begin dit gejank over en weer eigenlijk wel zat te worden boys.
Leest wel lekker weg, dat dan weer wel
Doen alsof m’n ex alleen maar slechte kanten terwijl je dr niet eens kent en je niet weet hoeveel ik van dr gehouden heb,mijn leven is iniedergeval niet verzonnenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met een psychiatrisch patient met borderline, wow man dat heb je toch goed voor elkaar gehad.
Prima als jij plezier haalt uit onderbroeken vouwen toch, alleen ga je op een dag wel wakker worden en je afvragen wat je met je leven aan het doen bent.
Ict 9-5 jobquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
Doen alsof m’n ex alleen maar slechte kanten terwijl je dr niet eens kent en je niet weet hoeveel ik van dr gehouden heb,mijn leven is iniedergeval niet verzonnen
Beter als jou verzonnen leven,rot lekker weg achter je ict 9-5 job
Jij doet woquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ict 9-5 jobIk doe wo terwijl jij met moeite een mbo behaald hebt.
Ga toch fietsen
New hoor, ben wel de laatste. Maar je doet zelf denigrerend over een ict baan terwijl je met moeite het laagste niveau hebt gedaan. Heb ik niks op tegen, maar dan moet je echt geen grote mond gaan hebben op dat vlak.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jij doet wo
Echt respect voor jou
Status ontlenen aan een opleiding die je doet is wel heel sneu zeg,maar ikhad eigenlijk niet anders van je verwacht
Het laagste niveau , volgensmij is het gemiddelde niveau in Nederland mbo4, en ik begon niet mee denigrerend doen over een baan, dat was jij he pikquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
New hoor, ben wel de laatste. Maar je doet zelf denigrerend over een ict baan terwijl je met moeite het laagste niveau hebt gedaan. Heb ik niks op tegen, maar dan moet je echt geen grote mond gaan hebben op dat vlak.
JIGGGY!!!!!quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:04 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het laagste niveau , volgensmij is het gemiddelde niveau in Nederland mbo4, en ik begon niet mee denigrerend doen over een baan, dat was jij he pik
Solotovoski , ik snap dat je het zo probeert op te lossen en dat vind ik goed en tof van je en het maakt je een goede modquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:08 schreef Solotovski het volgende:
Weten jullie wat? Jullie gaan die verkiezingen samen organiseren of er komt helemaal niks.
Lijkt me een mooi moment om die kinderachtige strijdbijl te begraven
@bonethugssquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT #ALTIJDREADY!!!!!
Jongens, qd is gewoon guusgeluk7. Het is een kloon van hetzelfde zielige kneusje dat hij altijd al was.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd is alweer onder de tafel gelult
Nee, en neequote:Op dinsdag 19 november 2019 15:08 schreef Solotovski het volgende:
Weten jullie wat? Jullie gaan die verkiezingen samen organiseren of er komt helemaal niks.
Lijkt me een mooi moment om die kinderachtige strijdbijl te begraven
Die gg7 heeft je wel te grazen gehad dat je blijkbaar nog steeds spoken ziet door hem. Klein trauma opgelopen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Ik gaf je gisteren al de raad om dit topic gewoon te sluiten. Kutodien is het kloontje van dat speenvarken guusgeluk7, die geen enkel ander doel heeft met deze 'verkiezingen' dan bepaalde users te kakken te zetten
Dat lijkt me niet de bedoeling en dat roept dit soort reacties op.
Kerel, heb je überhaupt door hoe kinderachtig je zelf bentquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Ik gaf je gisteren al de raad om dit topic gewoon te sluiten. Kutodien is het kloontje van dat speenvarken guusgeluk7, die geen enkel ander doel heeft met deze 'verkiezingen' dan bepaalde users te kakken te zetten
Guus post totaal niet zoals QD dat doet tegen jigggy. Heb je een beetje een obsessie met een user die al een tijd weg is?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en nee
Waarom blijf je dit herhalen elke 20 minuten dat ik niet gepost heb?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:37 schreef jigggy het volgende:
Qd is weer huilend geragequit uit dit toppa
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondlooptquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit herhalen elke 20 minuten dat ik niet gepost heb?
Je blijft maar manieren zoeken om me ergens op te pakken en het is echt pijnlijk nu. Probeer eens een verstandige jongen te zijn en gewoon je frustratie even weg te slikken.
Blijf dit als een mantra herhalen zodat je het ook zelf gaat geloven. Gewoon elke avond voordat je gaat slapen 50 keer dit zinnetje opdreunen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondloopt
Qd is een gigantische kneus, Guus nooit gekend maar het lijkt me sterk dat hij überhaupt in de buurt van dit level idioot kan komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus post totaal niet zoals QD dat doet tegen jigggy. Heb je een beetje een obsessie met een user die al een tijd weg is?
In 2012 was Guus 7 ofzo.
Je post dit 20 minuten na zijn laatste post in dit topic zonder hem te quoten maar je staat er boven. Genoteerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik hoef je nergens mee te pakken vriend, sta ver boven jou en je fantasiewereldje ,kansloze stakker die je er rondloopt
En terugkomen op m’n vorige post durf je niet dus post je nu maar dit
Ga zo door jongen ,je word ooit wel volwassen
En maar weer niet terug kunnen komen op mijn vorige post omdat je in die post gigantisch onderuit gaatquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Blijf dit als een mantra herhalen zodat je het ook zelf gaat geloven. Gewoon elke avond voordat je gaat slapen 50 keer dit zinnetje opdreunen.
Je houdt niemand voor de gek. Echt niemand.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
En maar weer niet terug kunnen komen op mijn vorige post omdat je in die post gigantisch onderuit gaat
Wat laat jij je kennen zeg
Goeie comebackquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je houdt niemand voor de gek. Echt niemand.
Jullie doen allebei precies hetzelfde hoor kweeniequote:
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jullie doen allebei precies hetzelfde hoor kweenie
Hoe jij jezelf en je leven beschrijft is inderdaad niet verzonnen, niemand gaat zichzelf zo pathetisch afschilderen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komen
Kan jij nog wat van leren hèquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf en je leven beschrijft is inderdaad niet verzonnen, niemand gaat zichzelf zo pathetisch afschilderen.
Pff ja nou ok boeie. Laat het gaan man. Het wordt allemaal wel heel zielig allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik verzin iig niet dat ik iemand op sociale media + diegene z’n ex heb gevonden ,en val dan finaal door de mand door met valse feiten te komen
Laat geen onwaarheden over mezelf vertellen door een of andere kneus op een forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pff ja nou ok boeie. Laat het gaan man. Het wordt allemaal wel heel zielig allemaal
Ah, dezelfde specifieke afkorting gebruiken en inderdaad weer een halfzachte poging om mij te kakken te zettenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die gg7 heeft je wel te grazen gehad dat je blijkbaar nog steeds spoken ziet door hem. Klein trauma opgelopen?
Durf je me niet meer te quoten jongen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Hij doet ook zo zijn best met scherpe beledigingen te komen. Bijna aandoenlijk.
Nergens voor nodig aangezien je dit topic zit te refreshen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Durf je me niet meer te quoten jongen?
Ik zal je nog eens raad geven, randbigquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, heb je überhaupt door hoe kinderachtig je zelf bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |