Op welke term zoek je die gif eigenlijk?quote:
Ik heb het altijd al gezegd. Mods < FA < A < Danny < VDquote:
Waardevol advies van een ervaren oud modquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet in adviseren. Of ja eigenlijk wel, niet doen omdat je zelf ook meedeed
Solo moet zijn rechter wijsvinger maar oppoetsen
Verdorie heb ik nu ineens een dubbelrol, als baggeraar en als infiltrant?quote:Op maandag 18 november 2019 21:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waardevol advies van een ervaren oud mod
Eindelijk iemand die het goed ziet!quote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Jantje2k het volgende:
Beste user - Plompzakker
Grappigste user - Hakunamatafaka
Beste topicopener -Hakunamatafaka
Meest slimme user - @:wielrennerdt
Beste debater - @:Jantje2k
Meest wijze user - @:Werkman
Meest geëngageerde user - @:stokj
Grootste wijsneus - @:quotidien
User die het presidentschap verdient -
Grootste debiel - @:superwormjim gedeeld met @:dagobertE6
Grootste clown - @:quotidien
User die je een hernia gunt - niemand uiteraard
Grootste tokkie - @:lachmed
Grootste junk - @:wollah
Grootste narcist - @:mikeytt
Wat beste user betreft wel jaquote:Op maandag 18 november 2019 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het goed ziet!![]()
![]()
Ik geloof in de vrijheidquote:
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op maandag 18 november 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof in de vrijheid
Nee maar Jezus man ik heb een meer sociaal leven dan ik dacht sorry dat ik jullie momenteel niet de aandacht kan schenken die jullie verdienen
Coke afwegenquote:Op maandag 18 november 2019 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het doen?
Ondernemersgeest, ik ben trots op jequote:
ooooooh gifquote:Op maandag 18 november 2019 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op welke term zoek je die gif eigenlijk?
Ah thanks. Komt wel eens van pas.quote:
Het is SERIOUS BUSINESS.quote:Op dinsdag 19 november 2019 02:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat leuk dat er 2 topics zijn waar met modder, vogelpoep en paardenlullen naar elkaar gesmeten worden
quote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Stel je toch eens voor dat je een man van middelbare leeftijd bent en dat je dan toch zo om je heen gaat slaan en een paniekaanval krijgt omdat je niet aan een verkiezing op een online forum mee mag doen. Het bestaat echt.
Thx bro. Ik ga jij ook in mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 18 november 2019 11:44 schreef Harlekien het volgende:
Beste user - Verbruikersnaam
Grappigste user - Plompzakker
Beste topicopener - Draaideurcrimineel
Meest slimme user - BasEnAad
Beste debater – Gary_Oak
Meest wijze user - Pharkus
Meest geëngageerde user – Haags_kwartiertje
Grootste wijsneus - Solotovski
User die het presidentschap verdient - Vogeltjesdans
Grootste debiel - SuperwormJim
Grootste clown - Wollah
User die je een hernia gunt - Wollah
Grootste tokkie - Geerd
Grootste junk – Als ik hier een crewlid neerzet, telt het dan als crewbash? (weekje ban)
Grootste narcist - Harlekien
quote:Op maandag 18 november 2019 14:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Gewoon afgaan op logica en redenering man, dit op hun gevoel afgaan is wat vrouwen doen, vandaar dat ze zo vaak verkracht en vermoord worden want logisch nadenken kunnen ze niet.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:28 schreef Nine. het volgende:
Grootste debiel - dagobertE6
Grootste clown - dagobertE6
[..]
[..]
Nog zo'n pareltje.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:47 schreef dagobertE6 het volgende:
Dan had je toch je benen moeten sluiten?
Er zijn dildos en fleshlights
Gtwv doet niet mee zoals gezegdquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:09 schreef Jantje2k het volgende:
@:quotidien: Je mist nog één vraag en dat is "De lief dagboek-user van 2019"
Ik stem op @:jigggy
Hoe bedoel je? Hoort jigggy daar ook bij dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gtwv doet niet mee zoals gezegd
Champ champ 2 x achter elkaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:09 schreef Jantje2k het volgende:
@:quotidien: Je mist nog één vraag en dat is "De lief dagboek-user van 2019"
Ik stem op @:jigggy
Hahahahahahahahha users die je niet mag en jou terecht bashen doen niet meequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gtwv doet niet mee zoals gezegd
Alle sneuneuzen wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:11 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoort jigggy daar ook bij dan?
Aldus de grootste sneuneus op het forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alle sneuneuzen wel zo'n beetje
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alle sneuneuzen wel zo'n beetje
Zat users die ik niet mag die buiten het kliekje vallen, maar om de kwwaliteit van de verkiezingen te waarborgen sluit ik de rotte appels uit van deelname.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha users die je niet mag en jou terecht bashen doen niet mee
Lekker democratisch weer Hans !
Mag je op stemmen maar ik tel ze nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?
Qd kan het niet hebben dat ik hem verbaal kapot maak dus word ik gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Maar mag daar dan niet op gestemd worden dan? Ik dacht dat die alleen niet zelf mochten stemmen?
Aldus de grootste rotte appel op het forumquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zat users die ik niet mag die buiten het kliekje vallen, maar om de kwwaliteit van de verkiezingen te waarborgen sluit ik de rotte appels uit van deelname.
Mattie jij hebt met moeite je mbo gehaald en staat in een zeeman kleding te vouwen, als er een is die anderen niet verbaal kapot maakt ben jij hetquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd kan het niet hebben dat ik hem verbaal kapot maak dus word ik gediskwalificeerd
En daarom vind je het nodig om samen met je kloontje pfherdelul dingen over mij te verzinnenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mattie jij hebt met moeite je mbo gehaald en staat in een zeeman kleding te vouwen, als er een is die anderen niet verbaal kapot maakt ben jij het
Haha troost jezelf maar jongen, ondertussen loop je te zwetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
En daarom vind je het nodig om samen met je kloontje pfherdelul dingen over mij te verzinnen
Oke. dat wist ik niet. Ik vind bijvoorbeeld Plompzakker best grappig. Ik snap dat ze zelf niet op elkaar mogen stemmen, omdat het anders een soort circlejerk wordt, maar sommigen zijn gewoon grappig, ik vind het bijzonder dat je ze dan uitsluitquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mag je op stemmen maar ik tel ze niet
Ik heb zwart haar en m’n account heeft een slotje ,je hebt het beide fout neefquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Haha troost jezelf maar jongen, ondertussen loop je te zweten
Qd is alweer onder de tafel gelultquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Oke. dat wist ik niet. Ik vind bijvoorbeeld Plompzakker best grappig. Ik snap dat ze zelf niet op elkaar mogen stemmen, omdat het anders een soort circlejerk wordt, maar sommigen zijn gewoon grappig, ik vind het bijzonder dat je ze dan uitsluit
Zolang je mensen gaat buitensluiten omdat je ze verbaal niet kan handelen ga ik niet gezellig en leuk doen neequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:45 schreef Questular het volgende:
Zullen we het anders redelijk gezellig proberen te houden?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Maar als je me niet wilt opnemen, graag ,stel ik mezelf niet verkiesbaar voor de verkiezingen van qd ,zal er geen minuut minder om slapen
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:59 schreef jigggy het volgende:
Lief dagboek
Ik ging netjes rond half 1 slapen maar Om 04:10 werd ik wakker om te pissen en kon ik niet meer slapen tot 06:30,en dat terwijl de wekker 07:30 weer af ging
Wat een drama
Ik hoorde vanochtend toch pas dat ik niet verkiesbaar was slimme harriequote:
Komend weekend komen de officiële verkiezingenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zolang je mensen gaat buitensluiten omdat je ze verbaal niet kan handelen ga ik niet gezellig en leuk doen nee
Maar als je me niet wilt opnemen, graag ,stel ik mezelf niet verkiesbaar voor de verkiezingen van qd ,zal er geen minuut minder om slapen
Dan moet qd weer huilen dat iedereen hem de grootste debiel vind en die verkiezingen dan niet kan beflikkerenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:30 schreef Questular het volgende:
Als een klb mod nu gewoon ff een sticky maakt en de uitslag voor zijn rekening neemt zijn we klaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |