Lekker janken straks als blijkt dat je wederom de grootste pauperuser wordt van dit forum.quote:Op maandag 18 november 2019 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Apart dat kutodien dit 'weer' op zich neemt. Voorheen wierp ene GG7 zich hiervoor altijd op. Dat was ook zo'n linkse tuup. Kloontje?
Pferdelulquote:Op maandag 18 november 2019 16:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lekker janken straks als blijkt dat je wederom de grootste pauperuser wordt van dit forum.
Verder klink je nogal mad, mocht je niet bovenop je kloontje (lees: hand) vannacht?
Helaas ben je niet verkiesbaar dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2019 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pferdelul
Hier drie awards op rij, waarvan meerdere dubbele. Top that motherfucker
Ben jij hier de baas opeens?quote:Op maandag 18 november 2019 17:09 schreef Pharkus het volgende:
Gaan jullie weer ontopic. Beppen over de verkiezingen is al jaarlijks in een ander topic.
Het is vooral behoorlijk sneu en tenenkrommend dat je hier zon grote waarde aan hecht. Waarschijnlijk omdat je in het dagelijkse leven die IT autist bent die door iedereen achter je rug om wordt uitgelachen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pferdelul
Hier drie awards op rij, waarvan meerdere dubbele. Top that motherfucker
Jouw subforum zit een paar deuren verderop kssttquote:
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggerenquote:Op maandag 18 november 2019 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jouw subforum zit een paar deuren verderop ksstt
Goed voorbeeld van een moderator hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggeren
Ja als modje kan dat...@pausnicolaasquote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zolang ik geen klb ban heb blijf ik hier komen. En hoe meer je je verzet hoe meer ik ga baggeren
Ja users buitensluiten is echt hoor het hoortquote:Op maandag 18 november 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een moderator hoor.
quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja users buitensluiten is echt hoor het hoort
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet verkiesbaar en je stemmen tellen ook niet.quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit je nu je eigen verkiezingen te beïnvloeden in de hoop dat jij niet als grootste debiel uit de bus komtquote:Op maandag 18 november 2019 18:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet verkiesbaar en je stemmen tellen ook niet.
KLB / KLB verkiezingen safespace SCquote:Op maandag 18 november 2019 19:04 schreef Plompzakker het volgende:
Impeachment waardig lijkt me, of zoals het fok equivalent zou zijn, een permban
Sluit deze zooi maar gewoon en wacht tot iemand normale verkiezingen organiseertquote:Op maandag 18 november 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
KLB / KLB verkiezingen safespace SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |