abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:28:45 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960444
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:29:08 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960452
Klaar voor vandaag dus, Schiff nu aan het woord voor de pers. Als het goed is Jordan zo ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189960500
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:23 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Eng mannetje ja.
Dat is niet waar ik op doelde.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:32:15 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189960524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah, Floris_Stempel. Dat kon er ook maar eentje zijn. :D
Ik heb even een artikeltje getikt en in de submit gegooid met wat meer feiten, kijken of het ook verschijnt :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:32:40 #5
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189960540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Klaar voor vandaag dus, Schiff nu aan het woord voor de pers. Als het goed is Jordan zo ook.
Publiekelijk wel, maar er gaat vandaag nog wel een getuige gehoord worden. De hulp van Taylor die het telefoongesprek tussen Trump en Sondland overhoorde.
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:33:06 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189960549
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb even een artikeltje getikt en in de submit gegooid met wat meer feiten, kijken of het ook verschijnt :D!
Keep us posted.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:34:04 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960578
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb even een artikeltje getikt en in de submit gegooid met wat meer feiten, kijken of het ook verschijnt :D!
Ik zie hem staan, het gros heb ik volgens mij al in het bericht gezet wat net online is gekomen? Even kijken of ik nog iets gemist heb en uit je submit erbij toe kan voegen. Bedankt in elk geval, als ik niet zelf net al een bericht over dit onderwerp online had gezet zou ik je submit één op één overgenomen hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:34:55 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189960609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zie hem staan, het gros heb ik volgens mij al in het bericht gezet wat net online is gekomen? Even kijken of ik nog iets gemist heb en uit je submit erbij toe kan voegen. Bedankt in elk geval, als ik niet zelf net al een bericht over dit onderwerp online had gezet zou ik je submit één op één overgenomen hebben.
Ik zie hem net staan, slechte timing :P. Nou ja, volgende keer beter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:35:21 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960620
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik zie hem net staan, slechte timing :P. Nou ja, volgende keer beter.
Wel lekker geschreven overigens, ik hoop zo'n submit nog eens te zien. Laat het even weten, ik post het graag.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:36:22 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189960645
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel lekker geschreven overigens, ik hoop zo'n submit nog eens te zien. Laat het even weten, ik post het graag.
Top. Jouw post is van uitstekende kwaliteit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:39:55 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960725
Jim Jordan wordt even aan de kant geknald door mede-Republikein Mark Meadows, pijnlijk _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:42:38 #12
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_189960780
En die Mark Meadows verdedigt vervolgens gewoon de tweet van Trump: "a characterization of Yovanovitch's career"

Werkelijk waar ongehoord!!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 november 2019 @ 21:44:09 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189960823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:42 schreef Aikara het volgende:
En die Mark Meadows verdedigt vervolgens gewoon de tweet van Trump: "a characterization of Yovanovitch's career"

Werkelijk waar ongehoord!!
Jordan leek héél misschien een beetje nuance erover uit te spreken, maar Meadows was hem voor om dat te voorkomen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:44:11 #14
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_189960825
Die Stefanik is niet op haar mondje gevallen en heeft haar talking points goed voorbereid.
Op het scherp van de snede.
pi_189961119
Tweet Jim Acosta:
..”Trump admitted he's been watching the hearing today, contradicting the press secretary who said he was only tuning in for Nunes opening statement...”

Doet presscsecr. eens iets en trump ertegenin.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 november 2019 @ 22:38:57 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189961982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:44 schreef DuizendGezichten het volgende:
Die Stefanik is niet op haar mondje gevallen en heeft haar talking points goed voorbereid.
Waarom liet ze zich zo gebruiken door de Reps? Zij is gewoon gebruikt voor een kansloze stunt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 15 november 2019 @ 23:03:21 #17
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_189962401
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom liet ze zich zo gebruiken door de Reps? Zij is gewoon gebruikt voor een kansloze stunt.
Ik weet niet of die stunt wel zo kansloos is. Ik denk dat heel trump minnend Amerika precies de conclusie trekt zoals de republikeinen graag zien.
pi_189962534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 17:54 schreef Ulx het volgende:
davidfrum twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 03:12:08 The @:pagesix story makes clear Don Jr. didn't bulk-purchase his book to push it up the NYT list. The Republican National Committee did, using donor money contributed to win elections to salve Don Jr's ego. reageer retweet
Mag dat wel?
Lol, dat was vroeger de manier waarop de CIA "opiniemakers" vergoedde die regelmatig of wanneer gevraagd een op-ed schreven waarin ze buitenlands beleid van de VS verdedigden (kruisraketten in Europa bvb) of een door de CIA gewenste narrative pushten.

Een andere methode was via betaalde lezingen, kregen ze een uitnodiging van één van de tientallen "CIA-friendly" non-profits (institutes, foundations, centers) in de VS.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189963819
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 23:50:29 Trump's former deputy campaign chairman Rick Gates will have a court hearing to determine his potential prison sentence on December 17, according to a court filing. https://t.co/tfhP0epG3w reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 16 november 2019 @ 00:15:12 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189963960
quote:
Embassy Official Confirms Trump Asked About Ukraine Investigations (NYTimes)

A United States embassy official in Kiev confirmed that he overheard President Trump speaking with an ambassador about investigations in Ukraine, and was told Mr. Trump cared more about them than about the country.

WASHINGTON — An official from the United States embassy in Kiev confirmed to House impeachment investigators on Friday that he overheard a call between President Trump and a top American diplomat in July in which the president inquired about investigations he wanted from Ukraine, according to three people familiar with the testimony.

The official, David Holmes, testified privately that he was at a restaurant in Ukraine’s capital when he heard Mr. Trump during a cellphone call loudly asking Gordon D. Sondland, the American ambassador to the European Union, if Ukraine’s president had agreed to conduct investigations into his political rivals. Mr. Sondland, who was in Kiev for meetings with top Ukrainian officials at the time, replied in the affirmative.

After the call ended, Mr. Holmes said, Mr. Sondland told him that the president did not give “a shit” about Ukraine, according to two of the people, who described his testimony on condition of anonymity because they were not authorized to discuss it publicly. The ambassador added that Mr. Trump cared about the investigations because they affected him personally.

The call took place on July 26, one day after Mr. Trump personally pressed President Volodymyr Zelensky of Ukraine to investigate former Vice President Joseph R. Biden Jr. and his son, Hunter, as well as unproven allegations that Ukraine conspired with Democrats to interfere in the 2016 election.

The existence of call between Mr. Trump and Mr. Sondland was first revealed on Wednesday during public testimony from Mr. Holmes’s boss, William B. Taylor Jr., the top American envoy in Ukraine. Mr. Taylor said then that he had only learned of the incident recently.

Mr. Sondland did not mention the incident to investigators when he answered their questions in private last month. He will almost certainly be asked about it when he appears for public testimony before the House Intelligence Committee next week. He has already revised his initial testimony once, admitting to the panel last week that he told a top Ukrainian official that the country would likely not receive a package of nearly $400 million in security assistance unless it committed publicly to the investigations Mr. Trump sought.

On Thursday, two people familiar with the matter said that a second embassy official, Suriya Jayanti, also overheard the call and could corroborate Mr. Holmes’s account. It is unclear if investigators will call her to testify, as well. On Friday, Mr. Holmes indicated there was a third person present who would have overheard it, as well.

Mr. Holmes described sitting at a table in a restaurant with Mr. Sondland in Kiev when the president called. The president was speaking so loudly, he said, that Mr. Sondland held the phone away from his ear and Mr. Holmes and others could hear Mr. Trump’s voice.

In addition to discussing the investigations, Mr. Trump asked Mr. Sondland about A$AP Rocky, an American rapper imprisoned in Sweden at the time.

Mr. Holmes described the incident during an extended opening statement. It was not immediately clear if Democrats would call Mr. Holmes to testify in public.

Mr. Holmes is a career foreign service officer who currently serves as the political counselor in the American embassy in Kiev.
pi_189964119
dsamuelsohn twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 23:29:58 NEWS: Rick Gates will be sentenced Dec. 17 by Judge Amy Berman Jackson for pleading guilty on conspiracy and false statement charges. https://t.co/gzLdmDEApt reageer retweet
dsamuelsohn twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 23:35:06 Michael Flynn’s sentencing is tentatively set for the next day Dec. 18 before Judge Sullivan. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189964284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hiervan kan Sondland toch moeilijk gaan beweren dat hij dat 'vergeten' was. Ik ben benieuwd naar zijn verklaring om dit niet te melden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 16 november 2019 @ 00:37:44 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189964317
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 00:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hiervan kan Sondland toch moeilijk gaan beweren dat hij dat 'vergeten' was. Ik ben benieuwd naar zijn verklaring om dit niet te melden.
Ik ook wel... als hij het uberhaupt erkent. Hij kan altijd zeggen het zich niet te herinneren natuurlijk... maar ja, dat zou niet bepaald geloofwaardig zijn. Immers zijn het 2 onafhankelijke getuigen tegenover iemand die bereid was 7 cijfers te doneren voor Trumps campagne.
pi_189964405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ook wel... als hij het uberhaupt erkent. Hij kan altijd zeggen het zich niet te herinneren natuurlijk... maar ja, dat zou niet bepaald geloofwaardig zijn. Immers zijn het 2 onafhankelijke getuigen tegenover iemand die bereid was 7 cijfers te doneren voor Trumps campagne.
Hmmm ja en Trump heeft al gezegd dat hij zich daar niets van kan herinneren. 'Not even a little bit!'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189964614
DanLamothe twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 00:32:11 SCOOP: @realDonaldTrump followed through today on his plans to intervene in three military justice cases today involving war-crimes allegations, issuing pardons in at least two.The troops involved were notified by Trump by phone, say one of their lawyers and a U.S. official. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 16 november 2019 @ 01:37:01 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189964953
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:00 schreef Kijkertje het volgende:
DanLamothe twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 00:32:11 SCOOP: @:realDonaldTrump followed through today on his plans to intervene in three military justice cases today involving war-crimes allegations, issuing pardons in at least two.The troops involved were notified by Trump by phone, say one of their lawyers and a U.S. official. reageer retweet
Misschien iets om over te schrijven, dat oorlogsmisdadigers een pardon krijgen @heywoodu @Fir3fly .
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2019 @ 01:46:08 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189965035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien iets om over te schrijven, dat oorlogsmisdadigers een pardon krijgen @:heywoodu @:Fir3fly .
Ik zal kijken of ik morgen tijd heb om me een beetje meer in te lezen, tenzij iemand me voor is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 02:11:10 #28
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189965225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien iets om over te schrijven, dat oorlogsmisdadigers een pardon krijgen @:heywoodu @:Fir3fly .
Te triest voor woorden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189965648
Ze hadden hem nog wel zo op het hart gedrukt het vooral over corruptie te hebben in dat eerte telefoongesprek }:|

En de readout daarop afgestemd blijkbaar, vandaar de discrepanties :D

NatashaBertrand twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 01:32:58 NEW: Trump’s national security advisers gave him talking points before the April 21 call with Zelensky specifically suggesting he bring up corruption—but Trump chose not to, undermining his allies’ claims that he cares deeply about corruption in Ukraine. https://t.co/b2BnG1ArEB reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189965970
Bloomberg gaat 100 miljoen spenderen aan een anti Trump campagne, dit komt bovenop het geld wat hij eventueel aan zijn eigen campagne gaat uitgeven. Dat doen mensen met 53 miljard dus met hun geld als ze een teringhekel aan iemand hebben.

https://nos.nl/artikel/23(...)-trump-campagne.html

https://www.nytimes.com/2(...)omberg-2020-ads.html
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 16 november 2019 @ 08:50:51 #31
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189966402
Trump wilde zo graag een ander telefoongesprek met Zelensky openbaren, maar dat toont alleen maar meer de misleiding aan binnen de Trump admin vanwege de foute memo in april. En Trump bleek toen niet geinteresseerd in anti-corruptie.

quote:
Official White House readout of first Trump-Zelensky call was drafted before it occurred, according to a person familiar with the matter

A White House readout of an April call between Trump and Zelensky that does not match the rough transcript released Friday was drafted before the call occurred and was never updated, according to a person briefed on the call.

The official readout — which said Trump “expressed his commitment” to work with the newly elected president to “strengthen democracy, increase prosperity, and root out corruption” — was based on talking points that the president did not follow, the person said.

After the call, the White House staff did not update the readout to reflect what Trump actually said — and what he left out, the person said.

In response to questions about the discrepancy Friday, deputy White House press secretary Hogan Gidley blamed National Security Council Ukraine expert Lt. Col. Alexander Vindman, who he said prepared the readout.

But Vindman was not responsible for making the final update to the readout, according to a person familiar with his account, who said he recalls that then-press secretary Sarah Sanders held onto the readout before turning it over for public release.

https://www.washingtonpos(...)ee8cb3dce_story.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_189966782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom liet ze zich zo gebruiken door de Reps? Zij is gewoon gebruikt voor een kansloze stunt.
Ik denk dat ze meer aan haar eigen weg aan het timmeren is, met Trump als spijkers. Ze kijkt al vooruit naar een tijd zonder de beste man.

https://www.washingtonpos(...)0ed197c7e_story.html
Op het scherp van de snede.
  zaterdag 16 november 2019 @ 11:29:47 #33
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189967908
Nu is het wachten op de polls. Misschien dat er dit weekend nog iets komt, anders maandag. Tot die tijd is het moeilijk om het effect in te schatten. Bovendien is het nog lang niet afgelopen.

Zag op fivethirtyeight wel dat Trumps approval rating weer een paar puntjes gedaald is.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 16 november 2019 @ 12:04:22 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189968336
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 13:28:42 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189969622
brett_mcgurk twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 16:50:14 Today in Syria: Russia takes control of main U.S. military facility abandoned earlier this week by American forces on Trump’s orders. This area is south of Kobani and went to Russia under the Putin-Erdogan deal. Russia now also owns the airstrip we built. https://t.co/uO5AHdKMi3 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 14:04:46 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189970108
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 14:00:00 Reminder: Mark Sandy, an official at the Office of Management and Budget, is scheduled to testify today before the House impeachment committees. He's expected to defy the White House and appear for his deposition. reageer retweet
Is dit achter gesloten deuren of in het openbaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 14:08:35 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189970166
mkraju twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 00:10:42 I obtained a copy of David Holmes' opening statement, saying that he heard Trump telling Gordon Sondland: "So, he's gonna do the investigation?" Sondland tells Trump: "He's gonna do it" and that Zelensky will do "anything you ask for." https://t.co/24RgVCvzoy reageer retweet
Was dit al geplaatst?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:45:14 #38
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_189970541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:04 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 14:00:00 Reminder: Mark Sandy, an official at the Office of Management and Budget, is scheduled to testify today before the House impeachment committees. He's expected to defy the White House and appear for his deposition. reageer retweet
Is dit achter gesloten deuren of in het openbaar?
Volgens mij achter gesloten deuren. Ik geloof dat komende week de public hearings op dinsdag, woensdag en donderdag zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 14:52:34 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189970616
washingtonpost twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 01:12:14 Trump’s Doral resort was a last-minute addition in search for G-7 site, newly released email shows https://t.co/0GCqi0gNhk reageer retweet
De WAPo heeft e-mails waaruit blijkt dat Doral op het allerlaatste moment werd toegevoegd aan de lijst met plaatsen waar de g7 gehouden kon won worden. Het begon met 10 kandidaten, toen een shortlist van vier, toen twee. En toen werd Doral op de lijst gezet en won.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 15:06:34 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189970751
President stout! President jokken!

https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true


quote:
In the picture, which Parnas posted on social media, he and Fruman are seen smiling alongside Trump, Vice President Mike Pence and Rudy Giuliani, the President's personal lawyer.

At one point during the party that night, Parnas and Fruman slipped out of a large reception room packed with hundreds of Trump donors to have a private meeting with the President and Giuliani, according to two acquaintances in whom Parnas confided right after the meeting.


Word of the encounter in the White House last December, which has not been previously reported, is further indication that Trump knew Parnas and Fruman, despite Trump publicly stating that he did not on the day after the two men were arrested at Dulles International Airport last month.

Eventually, according to what Parnas told his confidants, the topic turned to Ukraine that night. According to those two confidants, Parnas said that "the big guy," as he sometimes referred to the President in conversation, talked about tasking him and Fruman with what Parnas described as "a secret mission" to pressure the Ukrainian government to investigate Joe Biden and his son Hunter.


I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189970958
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 11:29 schreef kladderadatsch het volgende:
Nu is het wachten op de polls. Misschien dat er dit weekend nog iets komt, anders maandag. Tot die tijd is het moeilijk om het effect in te schatten. Bovendien is het nog lang niet afgelopen.

Zag op fivethirtyeight wel dat Trumps approval rating weer een paar puntjes gedaald is.
Een paar puntjes? Een paar tienden wellicht, maar dat zijn geen significante fluctuaties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:01:24 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189971278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien iets om over te schrijven, dat oorlogsmisdadigers een pardon krijgen @:heywoodu @:Fir3fly .
Ik heb die quote en @ dingen uit staan trouwens, veel te irritant.

Ik schrijf liever over iets simpels, het FP-publiek is niet geinteresseerd in dit soort dingen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189971335
Een tweet:
...”Ukrainian Intelligence must have picked up Trump-Sondland call. If I were Zelensky, I would have pissed about that call. Maybe thats why he dragged his feet in doing the statement about Biden investigation? Just wondering...”
https://mobile.twitter.com/mcfaul/status/1195539225468268544

In een comment, merkt iemand op: “ Putin also, picked up the call.”

En nog steeds geen beveiligde telefoon?
Het is toch ook een complex zaakje. Alles. Dit. Dat.
Wie is er wel eerlijk in de wereldpolitiek?
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 16:25:04 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189971533
But her emails!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 16:52:59 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189971840
jedshug twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 05:53:08 I encourage everyone to read Bill Barr’s viciously partisan speech to @FedSoc.Its hackery and intellectual dishonesty is an utter embarrassment to the DOJ, @FedSoc, and to all of us (yes, me, too) who try to be intellectually honest about textualism & original public meaning. https://t.co/OES7UIfjha reageer retweet
In deze thread wordt echt even heel goed heel duidelijk gemaakt wat een fascistische theocraat die Barr is. Wat een zieke lul. Die man wil Trump als God-Koning met absolute macht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189972243
It's not about executive power. It's about Republican power.


Draadjes:
charlie_savage twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 04:58:57 Bill Barr lays out his full throated, maximalist vision executive power, in the Trump era and beyond, at the Federalist Society. https://t.co/EWPdzAyZpV reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 05:06:49 I was at @FedSoc's 2014 "Executive Branch Review" conference, where Tom Cotton's keynote speech decried President Obama's "anti-constitutional agenda" because of all of the executive power he was "wrongly" exercising.It's not about executive power. It's about Republican power. https://t.co/zbbFYIdysI reageer retweet


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2019 17:34:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189973159
Here is your whistleblower! _O-
pi_189973181
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
It's not about executive power. It's about Republican power.


Draadjes:
charlie_savage twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 04:58:57 Bill Barr lays out his full throated, maximalist vision executive power, in the Trump era and beyond, at the Federalist Society. https://t.co/EWPdzAyZpV reageer retweet
steve_vladeck twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 05:06:49 I was at @:FedSoc's 2014 "Executive Branch Review" conference, where Tom Cotton's keynote speech decried President Obama's "anti-constitutional agenda" because of all of the executive power he was "wrongly" exercising.It's not about executive power. It's about Republican power. https://t.co/zbbFYIdysI reageer retweet
Was het Obama die ooit zei dat elections consequences hebben? Hij ontsloeg zo'n beetje elke ambassadeur. Maar oei oei als Trump dat doet. Dat kan niet hoor. Dat is corruptie, dat is abuse of power en nog meer ongein.

Trump heeft als president volgens de grondwet gewoon macht. Wat de democraten al sinds zijn aanstelling proberen te doen is het uitvoeren van die macht crimineel maken. Dat gaat hun niet lukken.

Trump intimideert getuige? Laat mij niet lachen. Die vrouw wist niets van die tweet toen ze aan het getuigen was. Adam Schiff intimideerde haar met die tweet.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 18:38:05 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189973295
Calls for AG Barr’s Impeachment Intensify After ‘Lunatic Authoritarian’ Federalist Society Speech

Lijkt me inderdaad geen slecht plan. Man heeft duidelijk gemaakt dat hij het liefst een autoritaire leider heeft. Dat is zo at odds met dr USA dat er voor hem geen plek hoort te zijn in de regering. Eerstejaars rechtenstudenten zouden een dikke onvoldoende krijgen over dat belachelijke emotionele slachtoffer gewauwel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 18:44:06 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189973383
jeremyschulman twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 17:38:38 Doug Lamborn (R-Colo.) says he has "some questions about what Mr. Giuliani was doing" and may have been "off on his own mission doing things that people didn't know about, kind of like a loose cannon.” via @DavidCornDC https://t.co/ie2mAcjt4D reageer retweet
Showdown tussen Rudy Giuliani en de verdediging van Trump op komst. Benieuwd of Rudy Trump onder de bus trapt als de GOP Giuliani opgeeft. En of het überhaupt wat uitmaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 18:49:42 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189973466
TedraCobb twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:21:04 #BREAKING! We surpassed $300,000 raised since @EliseStefanik’s political theatre on national 📺 Over 13,000 people have pitched in to help us flip this seat!Do you think we can get to $400,000 for #NY21 by 5 PM? I think we can. Join us:https://t.co/Y7WhjdxIXK reageer retweet
Tedra Cobb, de uitdager van die GOP miep die het woord wilde, profiteert wel van die domme stunt.

George Conway gaf het maximale bedrag en steunt haar actief.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189973589
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:28 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Was het Obama die ooit zei dat elections consequences hebben? Hij ontsloeg zo'n beetje elke ambassadeur. Maar oei oei als Trump dat doet. Dat kan niet hoor. Dat is corruptie, dat is abuse of power en nog meer ongein.

Trump heeft als president volgens de grondwet gewoon macht. Wat de democraten al sinds zijn aanstelling proberen te doen is het uitvoeren van die macht crimineel maken. Dat gaat hun niet lukken.

Trump intimideert getuige? Laat mij niet lachen. Die vrouw wist niets van die tweet toen ze aan het getuigen was. Adam Schiff intimideerde haar met die tweet.
Ik zie het verband niet met de toespraak van Barr :?

Maar goed: niemand bestrijdt dat een president zijn eigen ambassadeurs kan inzetten, Trump had haar gewoon kunnen vervangen idd. Het gaat om de volkomen uit de lucht gegrepen lastercampagne die hij gebruikte als reden om dat te doen.

Wat corrupt is, is het achterhouden van (al door het Congres toegezegde) financiele steun voor Oekraine in ruil voor onderzoek naar de Bidens.

De tweet is een laffe manier om invloed uit te oefenen op iedereen die het waagt te getuigen en niet alleen intimiderend voor Yovanovitch.

Je hebt de hearing zeker niet gezien?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2019 19:04:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189973775
@Kijkertje _O_ dat je energie hebt om op een nette manier van repliek te dienen.
pi_189973864
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:14 schreef AnneX het volgende:
@:Kijkertje _O_ dat je energie hebt om op een nette manier van repliek te dienen.
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen altijd zo bozig reageren. Ik ben meer van het op een respectvolle manier uitwisselen van argumenten. Geen kans voorbij laten gaan om iets te leren ipv stampvoetend je eigen mening te ventileren. :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189975235
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik begrijp nooit zo goed dat mensen altijd zo bozig reageren. Ik ben meer van het op een respectvolle manier uitwisselen van argumenten. Geen kans voorbij laten gaan om iets te leren ipv stampvoetend je eigen mening te ventileren. :P
Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189975627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 20:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd.
Thanks!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189975720
De steun aan Oekraine is (onder druk) nu wel vrijgegeven maar waarom is er nog steeds geen bezoek van Zelensky aan het WH geregeld?

rgoodlaw twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 20:51:34 Is the Ukraine bribery ongoing?1. A White House visit for Ukraine STILL not scheduled.2. Many witnesses: condition of White House visit is political favors for Trump.3. Holmes' testimony: White House visit “critical to the success of President Zelenksyy’s administration”👇 https://t.co/ZpuuTxAGjv reageer retweet
Uit de getuigenis van Holmes:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189977012
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:52 schreef Ulx het volgende:
jedshug twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 05:53:08 I encourage everyone to read Bill Barr’s viciously partisan speech to @:FedSoc.Its hackery and intellectual dishonesty is an utter embarrassment to the DOJ, @:FedSoc, and to all of us (yes, me, too) who try to be intellectually honest about textualism & original public meaning. https://t.co/OES7UIfjha reageer retweet
In deze thread wordt echt even heel goed heel duidelijk gemaakt wat een fascistische theocraat die Barr is. Wat een zieke lul. Die man wil Trump als God-Koning met absolute macht.
Barr zat in de board of directors van het "Catholic Information Center" in DC, een blijkbaar door Opus Dei opgerichte en geleide organisatie.
Dan kan je extreem-conservatisme en een voorliefde voor fascisme verwachten. Dat was alvast wat degenen die ik heb gekend gemeen hadden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189977674
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 22:01:38 NEW: The House Intelligence Committee has just released the depositions of Deputy Assistant to the President Tim Morrison and VP Pence's special adviser on Europe and Russia, Jennifer Williams.Tim Morrison: https://t.co/v4nZc03PwEJennifer Williams: https://t.co/1txT8FIPKW reageer retweet
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:50:24 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189978725
https://www.axios.com/oba(...)df-17e7629eb7cf.html
quote:
Former President Barack Obama warned 2020 Democrats to avoid moving too far to the left and tearing down the system at a meeting for the Democracy Alliance on Friday, the Washington Post reports.

“This is still a country that is less revolutionary than it is interested in improvement. They like seeing things improved. But the average American doesn’t think that we have to completely tear down the system and remake it. And I think it’s important for us not to lose sight of that.”

Why it matters: Obama said he will remain neutral throughout the primaries. However, some of the big ideas about sweeping change that the former president mentioned seemed to align with "staunch liberal" candidates, Sens. Elizabeth Warren (D-Mass.) and Bernie Sanders (I-Vt.), the Post notes.

What he's saying:

“My point is that even as we push the envelope and we are bold in our vision, we also have to be rooted in reality and the fact that voters, including Democratic voters and certainly persuadable independents or even moderate Republicans, are not driven by the same views that are reflected on certain, you know, left-leaning Twitter feeds or the activist wing of our party,” Obama said, per the Post.
Obama urged 2020 contenders to push past campaigning on his administration's accomplishments, and bring new ideas to the table.
The 44th president harkened back to his own primary to provide encouragement for the current campaigners, saying: “For those who get stressed about robust primaries, I just have to remind you that I had a very robust primary ... whoever emerges from the primary process, I will work my tail off to make sure they are the next president.”
Obama heeft het weer goed gezien. En de extremisten op twitter reageerden weer eens met een, zonder hint van ironie, hysterische hashtag :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 november 2019 @ 23:05:33 #61
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189979224
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.axios.com/oba(...)df-17e7629eb7cf.html
[..]

Obama heeft het weer goed gezien. En de extremisten op twitter reageerden weer eens met een, zonder hint van ironie, hysterische hashtag :').
Inderdaad, met een kandidaat als Buttigieg, Biden, Klobuchar zou een monsteroverwinning best wel eens gehaald kunnen in mijn optiek. Dat betekent dan ook dat een meerderheid in de Senaat gehaald zou worden. Dat lijkt me, helaas, tamelijk onwaarschijnlijk met bv. Warren of Sanders.
  zaterdag 16 november 2019 @ 23:41:29 #62
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189980070
Nu trouwens governorsverkiezing in Louisiana tussen incumbent democraat Edwards en republikein Rispone. Qua polling een toss-up. Ook zijn daar verkiezingen voor de gehele Senaat en een deel van het Huis, maar dat zal minder spannend zijn.
pi_189980387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Inderdaad, met een kandidaat als Buttigieg, Biden, Klobuchar zou een monsteroverwinning best wel eens gehaald kunnen in mijn optiek. Dat betekent dan ook dat een meerderheid in de Senaat gehaald zou worden. Dat lijkt me, helaas, tamelijk onwaarschijnlijk met bv. Warren of Sanders.
Warren is veel pragmatischer ingesteld dan Sanders denk ik, dus die beweegt wel weer wat naar het midden mocht ze de nominatie krijgen. En dat hoeft niet eens rare flipflops te zijn, maar gewoon kleine aanpassingen op basis van voortschrijdend inzicht of in het kader van compromis.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 17 november 2019 @ 00:16:44 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189980613
KNUS radio host Craig Silverman taken off the air midshow for criticizing Trump (Denver Post)

Bizar. En dan zeuren dat democraten politiek correct zouden zijn. :')
  zondag 17 november 2019 @ 01:09:12 #65
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189981221
Laatste Reuters/Ipsos Poll:

quote:
Sanders 19%
Biden 19%
Warren 13%
Buttigieg 6%
Harris 3%
Bloomberg 3%
Andrew Yang 2%
Amy Klobuchar 1%
Tulsi Gabbard 1%
Cory Booker 1%
Link naar PDF: https://fingfx.thomsonreu(...)2011%2014%202019.pdf

[ Bericht 5% gewijzigd door kladderadatsch op 17-11-2019 01:18:37 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zondag 17 november 2019 @ 04:06:38 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189982236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu trouwens governorsverkiezing in Louisiana tussen incumbent democraat Edwards en republikein Rispone. Qua polling een toss-up. Ook zijn daar verkiezingen voor de gehele Senaat en een deel van het Huis, maar dat zal minder spannend zijn.
Cijfers zien er erg goed uit voor Edwards. Edwards gaat winnen denk ik.
pi_189982312
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2019 04:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Cijfers zien er erg goed uit voor Edwards. Edwards gaat winnen denk ik.
Heb Rispones voorsprong de laatste minuten van 8000 naar 11000 zien toenemen.
En nu weer gezakt tot 8000, lol.
https://www.vox.com/2019/(...)live-edwards-rispone
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189982319
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 04:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Heb Rispones voorsprong de laatste minuten van 8000 naar 11000 zien toenemen.
En nu weer gezakt tot 8000, lol.
https://www.vox.com/2019/(...)live-edwards-rispone
Ja het wisselt nogal. Ik kijk hier: https://www.nytimes.com/i(...)eneral-election.html
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189982329
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 04:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja het wisselt nogal. Ik kijk hier: https://www.nytimes.com/i(...)eneral-election.html
vooral resultaten van democratische precincts die nog moeten binnenkomen, lijkt het op het eerste zicht (in Orleans bvb). Oh, nu Edwards 12000 voorsprong.

Lijkt gewonnen voor Edward, 9300 voorsprong en enkel uit East Baton Rouge en Orleans moeten nog vrij veel (ruim 30%) precincts binnenkomen.

[ Bericht 8% gewijzigd door crystal_meth op 17-11-2019 04:55:04 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189982354
Yups hier wordt het al gemeld: https://eu.thenewsstar.co(...)-rispone/2576480001/

*O*

En nu ook bij Griffin:

kylegriffin1 twitterde op zondag 17-11-2019 om 04:57:17 BATON ROUGE, La. (AP) -- Louisiana's John Bel Edwards stuns GOP, wins reelection to a second term as the Deep South's only Democratic governor. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189982370
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 04:59 schreef Kijkertje het volgende:
Yups hier wordt het al gemeld: https://eu.thenewsstar.co(...)-rispone/2576480001/

*O*
quote:
Edwards beat wealthy Republican businessman Eddie Rispone in a tight race by fewer than 20,000 votes.
?
Vreemd dat ze dat schrijven, hij staat 19000 voor maar uit Orleans moet nog 30% binnenkomen, en daar haalt hij ruim 90% van de stemmen... Of mis ik iets?

edit: nu bijna 21000

anyway, kga maffen. :z :W
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189982376
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 05:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

?
Vreemd dat ze dat schrijven, hij staat 19000 voor maar uit Orleans moet nog 30% binnenkomen, en daar haalt hij ruim 90% van de stemmen... Of mis ik iets?

edit: nu bijna 21000

anyway, kga maffen. :z :W
He ja nu je het zegt. Misschien een beetje voorbarig of de NYT is traag met invoeren :P

Slaap lekker :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189982382
Het is net ruim 33000 geworden. Nu ben ik echt weg.. ;)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189982397
kylegriffin1 twitterde op zondag 17-11-2019 om 05:15:01 In his Louisiana rally this week, Trump told the audience, "You've got to give me a big win, O.K.?" https://t.co/MdlHGS3y6q reageer retweet
Lekker puh! :6
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189982473
Mark Sandy vond het allemaal maar vreemd:

White House budget official says decision to delay aid to Ukraine was highly irregular
quote:
A longtime budget official testified Saturday that the White House decision to freeze military aid to Ukraine in mid-July was highly irregular and that senior political appointees in the Office of Management and Budget were unable to provide an explanation for the delay.

The testimony from Mark Sandy, the first employee of OMB to testify in the House impeachment probe, appeared to confirm Democrats’ assertion that the decision to withhold nearly $400 million in congressionally approved funds for Ukraine, including millions in lethal aid, was a political one.

Sandy, the deputy associate director for national security programs at OMB, testified that he was instructed to sign the first of several apportionment letters in which budget officials formally instituted the freeze on funds, according to two people familiar with his testimony who spoke on the condition of anonymity to speak frankly. He was never given a specific reason as to why the letter was being sent out, the people added.

Other witnesses have testified that the letter Sandy signed was dated July 25 — the same day that President Trump spoke by phone with Ukrainian President Volodymyr Zelensky, and one week after OMB verbally informed interagency officials that they were withholding the funds on orders from the White House. The signature of Sandy’s boss, political appointee Michael Duffey, appears on subsequent letters.

Sandy testified that the change came about when Duffey told him he wanted to learn more about the budget apportionment process. Sandy thought this was odd, the people familiar with his testimony said — and he told investigators that he suggested to Duffey that if he wanted to learn more about the process, there were other ways to do it. But Duffey insisted.

Sandy testified that he had never in his career seen a senior political OMB official assume control of a portfolio in such a fashion, according to the people familiar with his testimony, who added that he did not raise a fuss because he wanted to keep his job.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaruit ook maar weer blijkt dat onder Trump mensen hun mond houden uit angst hun baan te verliezen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2019 06:21:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189982850
Een groot gedeelte gelezen van DEPOSITION OF: JENNIFER WILLIAMS hier
https://intelligence.hous(...)sion_with_letter.pdf

Slaapverwekkend, Ms Williams weet niks, zag niks, hoorde niks bijzonders.
Wat een vreemde inhoudelijke functie, lijkt mij.
Gebakken lucht.
“Ms. Williams curnently senves as the Special Advisen fon Eunope and Russia in the Office of the Vice Pnesident. She has been detailed to this position fnom the State Depantment since April 2OL9. Ms. Williams is a long-senving careen Foneign Senvice Officen, and previously held posts at our embassies in the United Kingdom, Lebanon, and lamaica.”
De VP lijkt vrij van vreemde acties richting Oekraļne.
Ergens rond pag 133 over de July 25 call between trump en Zelensky.

# huiswerk.

Note: knip plak en vreemde tikfouten verschijnen in de originele tekst hierboven. :?

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-11-2019 09:06:58 ]
pi_189982916
Just posted...

Des Moines Register/CNN poll

Buttigieg 25%
Warren 16%
Biden 15%
Sanders 15%
Klobuchar 6%
Booker 3%
Gabbard 3%
Harris 3%
Steyer 3%
Yang 3%
Bloomberg 2%

https://mobile.twitter.com/yashar/status/1195868775641493504
pi_189983260
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 05:24 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zondag 17-11-2019 om 05:15:01 In his Louisiana rally this week, Trump told the audience, "You've got to give me a big win, O.K.?" https://t.co/MdlHGS3y6q reageer retweet
Lekker puh! :6
Kwam ook voorbij in het stukje van Politico over die race:
https://www.politico.com/(...)ouisiana-loss-071300

Nou zijn die twee races heel nipt gewonnen door Democraten (al zijn ze dieprood natuurlijk), maar het is wel interessant gezien het feit dat Trump heel erg hangt in de beeldvorming omtrent winnaars en verliezers en het feit dat hij er weer een "me, myself and I"-show van maakt.
Het zou ertoe kunnen leiden dat kandidaten in staten die een stuk minder uitgesproken Republikeins zijn zich liever niet al te openlijk associėren met Trump vanwege potentiėle electorale effecten. Dat kan ook weer zijn weerslag hebben op de komende presidentsverkiezingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189983338
Nou, blijkbaar heb ik hierboven té snel eroverheen gelezen, want Jake Tapper haalt er één treffende alinea uit.

...“VP aide Williams, who listened to July Trump/Zelensky phone call, found "the mention of these specific investigations" into Bidens & 2016 "unusual and inappropriate," relevant to Trump's "personal political agenda...as opposed to a broader foreign policy objective" of USA...”
https://mobile.twitter.com/jaketapper/status/1195818368856707073
pi_189985459
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:28 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Was het Obama die ooit zei dat elections consequences hebben? Hij ontsloeg zo'n beetje elke ambassadeur. Maar oei oei als Trump dat doet. Dat kan niet hoor. Dat is corruptie, dat is abuse of power en nog meer ongein.

Trump heeft ook alle ambassadeurs ontslagen. Ik denk dat dit altijd gebeurd na een verkiezingen.
pi_189985741
Het schijnt dus vaker voor te komen dat democraten winnen in diep rode staten.
Zo gek is dat natuurlijk niet want het beleid van de democraten op lokaal niveau kan natuurlijk verschillen van het beleid op nationaal niveau.
Ik denk ook niet dat men zoveel waarde moet hechten aan wat het eventueel kan doen op nationaal niveau.
pi_189985895
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:13 schreef Chivaz het volgende:
Het schijnt dus vaker voor te komen dat democraten winnen in diep rode staten.
Zo gek is dat natuurlijk niet want het beleid van de democraten op lokaal niveau kan natuurlijk verschillen van het beleid op nationaal niveau.
Ik denk ook niet dat men zoveel waarde moet hechten aan wat het eventueel kan doen op nationaal niveau.
Het is vooral hilarisch omdat Trump de kiezer praktisch smeekte om hem (ja, Trump) een 'win' te bezorgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189985906
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:13 schreef Chivaz het volgende:
Het schijnt dus vaker voor te komen dat democraten winnen in diep rode staten.
Zo gek is dat natuurlijk niet want het beleid van de democraten op lokaal niveau kan natuurlijk verschillen van het beleid op nationaal niveau.
Ik denk ook niet dat men zoveel waarde moet hechten aan wat het eventueel kan doen op nationaal niveau.
Zo'n vage algemene claim is vrij nietszeggend. Je kunt namelijk gewoon kijken naar de specifieke gevallen. Het zijn allemaal races waar Trump zich vrij actief in heeft gemengd. Je zou dus eens kunnen kijken of daar enig effect van te meten is. Hij lijkt er zelf ook zijn eigen lot aan te verbinden gezien hetgeen hij daar roept tijdens rally's.

Mississippi of Kentucky gaan in een presidentiėle verkiezing natuurlijk nooit naar de Democraten tenzij die zo ongeveer een clean sweep halen, maar je kunt aan de uitslag, opkomst en samenstelling van het electoraat wel het één en ander afleiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189986007
Overigens is het voor de Democraten in staten als Louisiana in het diepe zuiden van de VS ook cruciaal om te zorgen dat zwarte Amerikanen in hoge mate komen opdagen. Die stemmen gemiddeld genomen nou eenmaal in 90+% van de gevallen Democratisch.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 14:52:10 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189986169
Mike Pence blijkt direct op de hoogte te zijn gebracht van Trump’s geintje met Oekraļne.


https://www.politico.com/(...)inappropriate-071282
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 15:09:34 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189986363
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:13 schreef Chivaz het volgende:
Het schijnt dus vaker voor te komen dat democraten winnen in diep rode staten.
Zo gek is dat natuurlijk niet want het beleid van de democraten op lokaal niveau kan natuurlijk verschillen van het beleid op nationaal niveau.
Ik denk ook niet dat men zoveel waarde moet hechten aan wat het eventueel kan doen op nationaal niveau.
Welnee! Trump beloofde dat men hem zou smeken om te stoppen met winnen! En hij geeft de mensen wat ze vragen!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 17 november 2019 @ 15:12:12 #87
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189986400
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:52 schreef Ulx het volgende:
Mike Pence blijkt direct op de hoogte te zijn gebracht van Trump’s geintje met Oekraļne.

https://www.politico.com/(...)inappropriate-071282
quote:
Williams also told investigators that she put a hard copy of the call transcript in Pence’s briefing book, but did not know whether he had read it.
De verdediging van Pence laat zich ongeveer wel raden he?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zondag 17 november 2019 @ 15:13:02 #88
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189986408
Look who's back!

RudyGiuliani twitterde op zondag 17-11-2019 om 14:54:39 Bribery is a disaster for Dems. They are trying to impeach @realDonaldTrump what Biden did. Biden offered a thing of value,loan guarantee,in return for official action,firing a prosecutor. That’s bribery. Requesting an investigation of crimes without conditions is innocent. reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zondag 17 november 2019 @ 15:14:47 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189986429
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 15:13 schreef kladderadatsch het volgende:
Look who's back!

RudyGiuliani twitterde op zondag 17-11-2019 om 14:54:39 Bribery is a disaster for Dems. They are trying to impeach @:realDonaldTrump what Biden did. Biden offered a thing of value,loan guarantee,in return for official action,firing a prosecutor. That’s bribery. Requesting an investigation of crimes without conditions is innocent. reageer retweet
Holy shit :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 15:21:43 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189986518
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:12 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]


[..]

De verdediging van Pence laat zich ongeveer wel raden he?
‘Ik deed mijn werk niet, Ik weet van niks!’
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189986532
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:51 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Trump heeft ook alle ambassadeurs ontslagen. Ik denk dat dit altijd gebeurd na een verkiezingen.
Volgens mij is het gebruikelijk dat alle ambassadeurs ontslagen worden en opnieuw in dienst genomen worden (of vervangen door een ander). Onder Trump bleef dat opnieuw in dienst nemen uit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_189986548
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:37 schreef Monolith het volgende:
Overigens is het voor de Democraten in staten als Louisiana in het diepe zuiden van de VS ook cruciaal om te zorgen dat zwarte Amerikanen in hoge mate komen opdagen. Die stemmen gemiddeld genomen nou eenmaal in 90+% van de gevallen Democratisch.
Niet voor niets proberen republikeinen uit alle macht te voorkomen dat zwarte Amerikanen eenvoudig aan het stemproces kunnen deelnemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 15:30:33 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189986615
JasonSCampbell twitterde op zondag 17-11-2019 om 03:19:42 White House Press Secretary says Trump has "more energy than anybody else in the White House" and Jeanine Pirro says "he's almost superhuman" https://t.co/i5hUOuqAFU reageer retweet
Vetkledder Trump is voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis. Blijkbaar kan men niet in het WH uitvinden wat er mis is met Zijne Vadsigheid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 17 november 2019 @ 15:36:32 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189986675
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 15:13 schreef kladderadatsch het volgende:
Look who's back!

RudyGiuliani twitterde op zondag 17-11-2019 om 14:54:39 Bribery is a disaster for Dems. They are trying to impeach @:realDonaldTrump what Biden did. Biden offered a thing of value,loan guarantee,in return for official action,firing a prosecutor. That’s bribery. Requesting an investigation of crimes without conditions is innocent. reageer retweet
Ah, men mag dus ook mensen neerschieten. Het leger doet het immers ook en dan noemt de linkse meute het ineens geen moord meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-11-2019 15:50:55 ]
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 16:01:35 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189986947
Er zijn wat berichten dat Trump pijn in zijn borst had en daarom naar Walter Reed moest. Het verhaal dat het ‘Phase One’ van zijn jaarlijkse check-up is lijkt me nogal raar. Zoiets duurt een uurtje.

Edit: hij was er twee uur, voor ‘voorbereidende checks voor de check-up’. Onaangekondigd. En dat maanden voor die geplande check-up.

[ Bericht 27% gewijzigd door Ulx op 17-11-2019 16:24:59 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 16:13:40 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189987111
GrahamLedger twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:58:27 North Korea calls Joe Biden a ‘rabid dog’ who should be ‘beaten to death with a stick’ in latest attack on Trump’s rival. #Biden #biden2020 https://t.co/yc2Me8P0ZS reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 17-11-2019 om 15:58:09 Mr. Chairman, Joe Biden may be Sleepy and Very Slow, but he is not a “rabid dog.” He is actually somewhat better than that, but I am the only one who can get you where you have to be. You should act quickly, get the deal done. See you soon! https://t.co/kO2k14lTf7 reageer retweet
De simpelton is nog steeds verliefd op Kim. En ‘See you soon’?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189987239
Dus een buitenlandse dictator vindt dat een Amerikaans staatsburger moet worden doodgeslagen en de Amerikaanse president gaat graag snel weer bij hem op bezoek?
Al is hij in dit geval voor de verandering wel consequent, want toen de Saoedi's dit soort dreigementen ook daadwerkelijk uitvoerden, reageerde hij nauwelijks anders...
  zondag 17 november 2019 @ 16:40:24 #98
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189987484
quote:
Senior national security official ties key official more closely to Trump on Ukraine in impeachment inquiry

A former White House national security official told House investigators that Gordon Sondland, ambassador to the European Union, was acting at President Trump’s behest and spoke to a top Ukrainian official about exchanging military aid for political investigations — two elements at the heart of the impeachment inquiry.

Tim Morrison, the top Russia and Europe adviser on the National Security Council, testified that between July 16 and Sept. 11, he understood that Sondland had spoken to Trump about half a dozen times, according to a transcript of his sworn Oct. 31 deposition released by House committees Saturday. Trump has said he does not know Sondland well and has tried to distance himself from the E.U. ambassador, whom Trump put in charge of Ukraine policy along with two others, even though Ukraine is not part of the European Union.

https://www.washingtonpos(...)0ed197c7e_story.html
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 17 november 2019 @ 16:45:26 #99
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189987533
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:22 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus een buitenlandse dictator vindt dat een Amerikaans staatsburger moet worden doodgeslagen en de Amerikaanse president gaat graag snel weer bij hem op bezoek?
Al is hij in dit geval voor de verandering wel consequent, want toen de Saoedi's dit soort dreigementen ook daadwerkelijk uitvoerden, reageerde hij nauwelijks anders...
America First

Gezien het Oekraine schandaal zou dit soort beledigingen van Kim Jung-Un wellicht in samenwerking met Trump zijn gedaan. Dus niet vreemd dat Trump juist nu toenadering zoekt. Een belediging richting Biden betekent een staatsbezoek, zoals dat bij Oekraine ook het geval was.
Géén kloon van tvlxd!
pi_189987541
Militaire oefening van VS en Zuid Korea uitgesteld om N Korea gunstig te stemmen. Met weinig succes.
quote:
“We are no longer motivated to face this opponent,” the statement said, saying nuclear issues will never be discussed unless the United States drops it “hostile policy.”
Trump vraagt dat Z Korea 4.7 miljard bijdraagt aan de kosten voor de Amerikaanse troepen, een verhoging van 400%. Lijkt wel een protection racket, met Trump die missile launches van Kim aanmoedigt (door ze niet te veroordelen) om Z Korea onder druk te zetten..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2019 @ 17:04:31 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189987744
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Ulx het volgende:
GrahamLedger twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:58:27 North Korea calls Joe Biden a ‘rabid dog’ who should be ‘beaten to death with a stick’ in latest attack on Trump’s rival. #Biden #biden2020 https://t.co/yc2Me8P0ZS reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 17-11-2019 om 15:58:09 Mr. Chairman, Joe Biden may be Sleepy and Very Slow, but he is not a “rabid dog.” He is actually somewhat better than that, but I am the only one who can get you where you have to be. You should act quickly, get the deal done. See you soon! https://t.co/kO2k14lTf7 reageer retweet
De simpelton is nog steeds verliefd op Kim. En ‘See you soon’?
Een hondsdolle hond die doodgeknuppeld moet worden. Ze noemen hem in dat stuk ook dement en dement zijn betekent dat het tijd is om dit leven te verlaten, schijnbaar.
http://www.pyongyangtimes.com.kp/?bbs=32094
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189988270
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet met de toespraak van Barr :?

Maar goed: niemand bestrijdt dat een president zijn eigen ambassadeurs kan inzetten, Trump had haar gewoon kunnen vervangen idd. Het gaat om de volkomen uit de lucht gegrepen lastercampagne die hij gebruikte als reden om dat te doen.

Wat corrupt is, is het achterhouden van (al door het Congres toegezegde) financiele steun voor Oekraine in ruil voor onderzoek naar de Bidens.

De tweet is een laffe manier om invloed uit te oefenen op iedereen die het waagt te getuigen en niet alleen intimiderend voor Yovanovitch.

Je hebt de hearing zeker niet gezien?
Volkomen uit de lucht gegrepen laster? Je bent niet op de hoogte van het onderzoek door The Hill over Oekraine die een rol speelde bij het Steele Dossier? Die ambassadeur speelde gewoon een rol in de anti Trump hetze en het toedekken van de corruptie van de Biden's. Deze stealth coup van de democraten is ook niks anders dan het toedekken van eigen corruptie.

Ook Trump heeft recht op the first amendment. Klaar. Hij mag zijn gal spuien wanneer ie wil. Net of die ambassadeur ook een watje is die nergens tegen kan. Tamelijk seksistisch ook. Arm vrouwtje wordt aangevallen door Trump. If you can't stand the heat stay out of the kitchen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_189988304
Gewoon vasthouden die steun onder zwarten. Dan is de herverkiezing een feit

https://www.star-telegram(...)rticle237133489.html
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 17:48:01 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189988416
NBCPolitics twitterde op zondag 17-11-2019 om 17:44:02 Sen. Ron Johnson says the administration officials who provided the whistleblower with information on President Trump's conduct toward Ukraine "exposed things that didn't need to be exposed." https://t.co/RRuUgvzniZ reageer retweet
Gast! De verdediging van Trump wordt met het uur bezopener. Compleet krankzinnig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189988820
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 16:01 schreef Ulx het volgende:
Er zijn wat berichten dat Trump pijn in zijn borst had en daarom naar Walter Reed moest. Het verhaal dat het ‘Phase One’ van zijn jaarlijkse check-up is lijkt me nogal raar. Zoiets duurt een uurtje.

Edit: hij was er twee uur, voor ‘voorbereidende checks voor de check-up’. Onaangekondigd. En dat maanden voor die geplande check-up.

Die impeachment bezorgt hem nog een hartaanval.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189988852
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:41 schreef WhiteBeard het volgende:
Gewoon vasthouden die steun onder zwarten. Dan is de herverkiezing een feit

https://www.star-telegram(...)rticle237133489.html
Een propagandastukje maakt nog niet dat de statistieken opeens fors anders zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189989063
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:41 schreef WhiteBeard het volgende:
Gewoon vasthouden die steun onder zwarten. Dan is de herverkiezing een feit

https://www.star-telegram(...)rticle237133489.html
Herverkiezing is idd een feit als Trump dit politieke circus overleeft. De steun onder zwarte Amerikanen is nog steeds overweldigend voor de democraten dus uiteindelijk denk ik niet dat het de doorslaggevende factor voor de Republikeinen is.
Mocht er op een of andere miraculeuze wijze de stemming onder de zwarte bevolking volledig omslaan dan hebben de democraten een probleem.
Overigens zie ik dat niet gebeuren, als ik zo eens kijk betekent voor een republikein stemmen zo veel als het verraden van je ras etc bij de zwarte bevolking.
Kijk Obama bijvoorbeeld die vond dat als je als zwart persoon niet voor hem stemt dat hij dat ziet als een persoonlijke belediging.
Of Biden die de tegenstelling ook maximaal uitbuitte door te vertellen dat Mitt Romney de zwarten weer aan de ketting zou leggen.
Zolang het racisme en vooral de perceptie van racisme in stand gehouden kan worden zullen de democraten de zwarte bevolking nooit verliezen.
pi_189989098
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:39 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Volkomen uit de lucht gegrepen laster? Je bent niet op de hoogte van het onderzoek door The Hill over Oekraine die een rol speelde bij het Steele Dossier? Die ambassadeur speelde gewoon een rol in de anti Trump hetze en het toedekken van de corruptie van de Biden's. Deze stealth coup van de democraten is ook niks anders dan het toedekken van eigen corruptie.
Laat me raden: onderzoek door The Hill als in de opiniestukken van John Solomon?
quote:
Ook Trump heeft recht op the first amendment. Klaar. Hij mag zijn gal spuien wanneer ie wil. Net of die ambassadeur ook een watje is die nergens tegen kan. Tamelijk seksistisch ook. Arm vrouwtje wordt aangevallen door Trump. If you can't stand the heat stay out of the kitchen
Hij mag geen getuigen intimideren. Als hij 'zijn gal wil spuien' komt hij maar onder ede getuigen net als Yovanovitch:



[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2019 18:39:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 18:32:50 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189989379
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die impeachment bezorgt hem nog een hartaanval.
Het is gewoon typerend voor de Cult dat ze niet gewoon een berichtje de wereld insturen dat Trump zich niet lekker voelde en zich even liet controleren in het ziekenhuis. Maar nee hoor. Weer gewoon opzichtige smoesjes verzinnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189989414
Oh seven hells. Daar hebben we de Trumpanzees weer met hun identity politics :')

Met een snufje sexisme, zoals verwacht :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189989416
Hoezo geļntimideerd? Kun je trouwens wel geļntimideerd worden tijdens het getuigen als iemand op Twitter los gaat over je vermeende gebrek aan competenties?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2019 @ 18:37:32 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189989460
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:35 schreef Chivaz het volgende:
Hoezo geļntimideerd? Kun je trouwens wel geļntimideerd worden tijdens het getuigen als iemand op Twitter los gaat over je vermeende gebrek aan competenties?
Ja, dat hebben we vrijdag allemaal kunnen zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189989483
Yovanovitch staat al decennia bekend als een exemplarisch voorbeeldig diplomaat. Maar goed, Trump wil haar weg dus uiteraard moet dat in twijfel worden getrokken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189989646
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:48 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op zondag 17-11-2019 om 17:44:02 Sen. Ron Johnson says the administration officials who provided the whistleblower with information on President Trump's conduct toward Ukraine "exposed things that didn't need to be exposed." https://t.co/RRuUgvzniZ reageer retweet
Gast! De verdediging van Trump wordt met het uur bezopener. Compleet krankzinnig.
Haha, die is mooi! :D

Ik zag trouwens op Twitter dat er vandaag mogelijk weer een onthulling aan zit te komen. Een journalist die vóór een Trump onthulling altijd een foto van een mini-kanon plaatst, heeft vandaag een foto van een grote kanon geplaatst. We zullen zien <O)
  zondag 17 november 2019 @ 18:48:03 #115
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189989794
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:48 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op zondag 17-11-2019 om 17:44:02 Sen. Ron Johnson says the administration officials who provided the whistleblower with information on President Trump's conduct toward Ukraine "exposed things that didn't need to be exposed." https://t.co/RRuUgvzniZ reageer retweet
Gast! De verdediging van Trump wordt met het uur bezopener. Compleet krankzinnig.
Of deze dan:
CAPAction twitterde op zondag 17-11-2019 om 15:26:25 WALLACE: "A dozen people listened in on the phone call and a number of them were immediately upset..." @SteveScalise: "Those were Schiff's witnesses."WALLACE: "No, sir, they are career foreign service officers and these are people who worked in the Trump administration." https://t.co/EEqESCHeJ9 reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189989918
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 18:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we vrijdag allemaal kunnen zien.
Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2019 @ 18:55:43 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189989969
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
Dat mag jij denken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189990018
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

‘Ik deed mijn werk niet, Ik weet van niks!’
qjurecic twitterde op zondag 17-11-2019 om 04:18:19 This, coming after Williams's uncertainty about whether or not Pence would have read the material on the call memo in his daily brief, is notable. https://t.co/NbQuKPkq7u reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 19:04:33 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189990138
kylegriffin1 twitterde op zondag 17-11-2019 om 19:00:01 PELOSI: "I think the American people have had a good week. I think truth has had a good week. I think patriotism has had a good week. And I think the Constitution has has a good week. I don't think the president has had a good week." Via CBS https://t.co/rFvdoj0Lnw reageer retweet
I love her. :D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189990165
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
Dit is echt zulke onzin :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189990244
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
Yovanovitch vond van wel:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 19:11:36 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189990298
Het is in ieder geval klootzakkengedrag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189990460
quote:
Mijn hemel zeg, een ex werknemer die niet tevreden is en die een inkoppertje krijgt van haar ondervrager.
Als je de tweet van Trump even terug leest, kun je mij dan precies het intimiderende deel even lagen zien?
  zondag 17 november 2019 @ 19:23:38 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189990629
'No collusion!'
'No quid pro quo!'
'No intimidation!'

Het riedeltje wordt weer afgedraaid :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 19:24:00 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189990642
ShimonPro twitterde op zondag 17-11-2019 om 18:15:12 Mystery continues: CNN: Typically, Walter Reed's medical staff would get a general notice about a "VIP" visit to the medical center ahead of a presidential visit. That did not happen this time, indicating the visit was a non-routine visit and scheduled last minute. reageer retweet
Van elke dag hamberders slibben je aders dicht. Trump is een moddervette bejaarde die zelfs op de green een golfkar nodig heeft. Geen wonder dat hij zich beroerd zal voelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 17 november 2019 @ 19:36:58 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189991038
Misschien heeft Trump gewoon weer een pijnlijke groeischeut gehad. Is een jaar of 3 terug ook plots nog een inch gegroeid (toevalligerwijs net wat hij nodig had om mathematisch net niet obees te zijn).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189991039
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
'No collusion!'
'No quid pro quo!'
'No intimidation!'

Het riedeltje wordt weer afgedraaid :').
Je ziet het patroon zelf ook wel he.
pi_189991315
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mijn hemel zeg, een ex werknemer die niet tevreden is en die een inkoppertje krijgt van haar ondervrager.
Als je de tweet van Trump even terug leest, kun je mij dan precies het intimiderende deel even lagen zien?
De hele tweet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189991342
En haar werkgever is state department, niet de president.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189991989
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
Als mijn baas, -die nog geen 100 volgers heeft- op twitter zou uitbazuinen dat ik overal waar ik kwam voor rotzooi zorgde, dat ik mijn werk slecht deed en een schande voor mijn beroep was, dan zou ik waarschijnlijk op zoek gaan naar een touw en een boom of emigratie overwegen.
Ik zou me zwaar vernederd voelen tegenover al mijn collega's, en tegenover mijn hele familie, die dit zeker ook in de loop van de tijd zouden lezen. Ik zou ergens een hoek kruipen en niemand willen zien.

Nee, dat is in de verste verte geen intimidatie, je hebt gelijk. Ik ben beslist de enige en unieke persoon op de hele wereld die zo zou reageren op een tweet van mijn baas,

Het maakt voor intimidatie niet uit wanneer ze het hoorde, ja, dankzij Schiff wist ze het tijdens de verhoren, en hebben we allemaal gezien hoezeer het aankwam, hoe kwetsend het was, en dan is dit nog een sterke vrouw, veel vrouwen en ook mannen zouden zich minder goed hebben gehouden. Maar daarmee is het niet de intimidatie van Schiff, Als mijn buurman me (na het bellen van de brandweer) belt dat hij heeft gezien dat iemand mijn huis in brand heeft gestoken en dat ik zo snel mogelijk thuis moet komen, is hij daarmee niet schuldig aan de brand.

Nu hoorde zij en iedereen het tijdens de zitting, onmiddellijk was duidelijk wat het was, hoe het aankwam en wie er schuldig was aan getuige-intimidatie. Je kan je in honderdduizend bochten wringen en miljoenen excuses verzinnen, maar dit was FOUT, HUFTERIG en totaal onnodig gedrag van een geboren pestkop.
pi_189992020
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 19:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De hele tweet.
Was het het gedeelte over dat hij klaagde over haar competenties of het gedeelte dat hij het recht heeft om ambassadeurs aan te stellen of te ontslaan?
De rest van de tweets klopte hij zichzelf op de borst.
Als dat als intimiderend word ervaren dan ben je toch totaal niet geschikt als ambassadeur?
Bij Kavanaugh bijvoorbeeld was hij ongeschikt als opperrechter toen hij emotioneel werd.
Deze vrouw daarentegen moet in bescherming genomen worden omdat de president van mening is dat zij ongeschikt is als ambassadeur.
Vanwaar die dubbele standaard?

Politiek circus is het, en niets meerz
pi_189992156
Sterk is ze zeker, om met een stalen gezicht te beweren dat ze geļntimideerd was.
Het was een geweldig voorzetje van die democraat die zij makkelijk kon in koppen.
Neemt niet weg dat de tweet inderdaad oliedom was.
Maar goed het levert weer mooie televisie op en weer een talking point die even gebruikt kan worden.
Uiteindelijk draait alles daar om het hele politieke theater. Zonder getuigen kan men nooit achterhalen wat nu werkelijk de intentie was van Trumps verzoek. En hoe hard men ook roept dat iets zo is wil nog niet zeggen dat het werkelijk zo is. Gelukkig maar trouwens.
pi_189992190
Een president die een getuige door het slijk haalt gedurende zijn/haar getuigenis is gewoon fout bezig. Het is niet alleen intimidatie van de getuige, maar ook indirect intimidatie van de getuigen die nog moeten gaan getuigen.
pi_189992203
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Was het het gedeelte over dat hij klaagde over haar competenties of het gedeelte dat hij het recht heeft om ambassadeurs aan te stellen of te ontslaan?
De rest van de tweets klopte hij zichzelf op de borst.
Als dat als intimiderend word ervaren dan ben je toch totaal niet geschikt als ambassadeur?
Bij Kavanaugh bijvoorbeeld was hij ongeschikt als opperrechter toen hij emotioneel werd.
Deze vrouw daarentegen moet in bescherming genomen worden omdat de president van mening is dat zij ongeschikt is als ambassadeur.
Vanwaar die dubbele standaard?

Politiek circus is het, en niets meerz
Is het niet vermoeiend om de drang te voelen om alles wat Trump doet te moeten verdedigen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189992234
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is het niet vermoeiend om de drang te voelen om alles wat Trump doet te moeten verdedigen?
Gewetenloos en geen greintje empathie te bespeuren
pi_189992280
"een stalen gezicht"... niemand met maar een greintje empathie zou dat durven beweren.
"totaal niet geschikt als ambassadeur", ze is een mens, geen sociopaat. Als ik in het buitenland ooit een ambassadeur nodig heb, dan hoop ik ook een mens te vinden. Anders kunnen we er beter robots voor inzetten.
  zondag 17 november 2019 @ 20:11:15 #137
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189992312
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien heeft Trump gewoon weer een pijnlijke groeischeut gehad. Is een jaar of 3 terug ook plots nog een inch gegroeid (toevalligerwijs net wat hij nodig had om mathematisch net niet obees te zijn).
Dat was in 2018, dit jaar was Trump al officieel 'obese' volgens het onderzoek afgelopen februari.
Géén kloon van tvlxd!
pi_189992379
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
"een stalen gezicht"... niemand met maar een greintje empathie zou dat durven beweren.
"totaal niet geschikt als ambassadeur", ze is een mens, geen sociopaat. Als ik in het buitenland ooit een ambassadeur nodig heb, dan hoop ik ook een mens te vinden. Anders kunnen we er beter robots voor inzetten.
Toen Kavanaugh door het slijk werd gehaald door de media en de suggestie werd gewekt dat hij een serieverkrachter was toen was de algehele tendens in dit topic dat hij volkomen ongeschikt was omdat hij emotioneel werd toen hij zichzelf verdedigde.
Maar als ik de intimidatie aantijging serieus moet nemen dan kan ik niet anders concluderen dat zij als ambassadeur totaal ongeschikt is.
Ik neem immers aan dat zij de nodige pittige gesprekken moet voeren als ambassadeur. Als je al van het pad raakt over een tweet die niets anders zegt dan dat je een slechte ambassadeur bent....... kom op he.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2019 @ 20:17:53 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189992487
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:06 schreef Chivaz het volgende:
Zonder getuigen kan men nooit achterhalen wat nu werkelijk de intentie was van Trumps verzoek.
Inderdaad, je zou bijna denken dat iemand er baat bij heeft als er minder mensen getuigen. Je zou mensen die wél willen en durven getuigen dan bijvoorbeeld kunnen intimideren.

Oh wacht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189992835
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Toen Kavanaugh door het slijk werd gehaald door de media en de suggestie werd gewekt dat hij een serieverkrachter was toen was de algehele tendens in dit topic dat hij volkomen ongeschikt was omdat hij emotioneel werd toen hij zichzelf verdedigde.
Maar als ik de intimidatie aantijging serieus moet nemen dan kan ik niet anders concluderen dat zij als ambassadeur totaal ongeschikt is.
Ik neem immers aan dat zij de nodige pittige gesprekken moet voeren als ambassadeur. Als je al van het pad raakt over een tweet die niets anders zegt dan dat je een slechte ambassadeur bent....... kom op he.
Dan vind je Trump zeker ook een slechte president, want die kan er al helemaal niet tegen als er iemand kritiek heeft.
pi_189992908
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:31 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dan vindt je Trump zeker ook een slechte president, want die kan er al helemaal niet tegen als er iemand kritiek heeft.
Dat is inderdaad een enorme minpunt van hem. En meteen ook zijn meest zwakke plek.
pi_189993145
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een enorme minpunt van hem. En meteen ook zijn meest zwakke plek.
Uit nieuwsgierigheid, wat is zijn beste eigenschap?
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 21:04:57 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189993660
realDonaldTrump twitterde op zondag 17-11-2019 om 20:57:12 Tell Jennifer Williams, whoever that is, to read BOTH transcripts of the presidential calls, & see the just released ststement from Ukraine. Then she should meet with the other Never Trumpers, who I don’t know & mostly never even heard of, & work out a better presidential attack! reageer retweet
Zou hij doorhebben dat dit een poging tot beļnvloeden kan worden genoemd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 21:14:06 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189993960
CNN twitterde op zondag 17-11-2019 om 20:00:07 A Republican member of one of the House committees involved in the impeachment inquiry into President Trump says information provided about Trump during a closed-door deposition of a former National Security Council official "is alarming" and "not okay." https://t.co/ZnWSdqvCtV reageer retweet
Zo.....een Republikein die het zo noemt. Die durft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189994585
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Ulx het volgende:
GrahamLedger twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:58:27 North Korea calls Joe Biden a ‘rabid dog’ who should be ‘beaten to death with a stick’ in latest attack on Trump’s rival. #Biden #biden2020 https://t.co/yc2Me8P0ZS reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 17-11-2019 om 15:58:09 Mr. Chairman, Joe Biden may be Sleepy and Very Slow, but he is not a “rabid dog.” He is actually somewhat better than that, but I am the only one who can get you where you have to be. You should act quickly, get the deal done. See you soon! https://t.co/kO2k14lTf7 reageer retweet
De simpelton is nog steeds verliefd op Kim. En ‘See you soon’?
Als je het goedkeurt dat dictaturen zulke wensen hebben met je politieke rivalen n.a.v. wat je de wereld inslingert en je keurt dit soort gelul van diezelfde dicturen ook goed, dan ben je volgens mij weer een brug verder en sta je niet meer aan Amerikaanse zijde.

Tot nu is alles wat Trump anderen toewenste vooral langzamerhand z'n eigen kant aan het opkomen. Dus laat 'm nog maar wat kuilen graven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 17-11-2019 21:42:56 ]
  Overall beste user 2022 zondag 17 november 2019 @ 22:28:49 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189995816
AaronBlake twitterde op zondag 17-11-2019 om 14:06:13 Sean Spicer: A very small group of people know exactly what Trump means by "womem." https://t.co/QeP1nEOV6U reageer retweet
Volgens Q is Womem omgekeerd Memo W. Dat is iets dat belangrijk schijnt te zijn. Verder: ze zijn echt collectief knettergek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 november 2019 @ 22:55:34 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189996403
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb die quote en @ dingen uit staan trouwens, veel te irritant.

Ik schrijf liever over iets simpels, het FP-publiek is niet geinteresseerd in dit soort dingen :').
Nog even over dit: Trump die de ambassadeur aanviel zorgde toch voor bijna 6000 views :+

Zoiets over oorlogsmisdadigers was ook een mooie geweest denk ik, zelf alleen echt geen tijd voor gehad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 november 2019 @ 23:41:11 #148
426493 crew  PippenScottie
pi_189997401
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nog even over dit: Trump die de ambassadeur aanviel zorgde toch voor bijna 6000 views :+

Zoiets over oorlogsmisdadigers was ook een mooie geweest denk ik, zelf alleen echt geen tijd voor gehad.
Ik schrijf morgen een vooruitblik voor de impeachment inquiry.

Komende week worden weer diverse getuigen gehoord. Ik zal even beschrijven wie het zijn, wat hun rol is en wanneer ze gehoord worden.
En wat de impeachment inquiry precies inhoudt.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 05:38:31 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189999428
Vergeet ook niet te melden dat Jennifer Williams meeluisterde met het gesprek en dat het ‘hearsay’ argument daarmee van tafel is.
Levert geheid boehoehoe van boosrechts en dus paar duizend extra views op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 06:23:16 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189999461
Sinds men Trump naar het ziekenhuis bracht zijn de tweets van hem anders. Veel meer filmpjes zonder commentaar, veel minder fout gebruik van hoofdletters en leestekens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189999941
Je denkt dat hij ziek op bed ligt en dat zijn medewerkers zijn berichtjes tikken? Daar zouden we snel genoeg achter moeten komen.
  maandag 18 november 2019 @ 08:17:37 #152
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190000056
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 06:23 schreef Ulx het volgende:
Sinds men Trump naar het ziekenhuis bracht zijn de tweets van hem anders. Veel meer filmpjes zonder commentaar, veel minder fout gebruik van hoofdletters en leestekens.
Haha. (Iets voor ONZ?)
2019: The Great Awakening
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 08:22:06 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190000084
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 08:17 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Haha. (Iets voor ONZ?)
Dat kan weer als hij duidelijk wél zelf tweet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 november 2019 @ 08:39:09 #154
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000223
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb even een artikeltje getikt en in de submit gegooid met wat meer feiten, kijken of het ook verschijnt :D!
Hoe lang wil je wachten?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 08:46:08 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000302
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:37 schreef Monolith het volgende:
Overigens is het voor de Democraten in staten als Louisiana in het diepe zuiden van de VS ook cruciaal om te zorgen dat zwarte Amerikanen in hoge mate komen opdagen. Die stemmen gemiddeld genomen nou eenmaal in 90+% van de gevallen Democratisch.
Door de ene groep worden ze naar het stemhokje gejaagd, door de andere groep er vandaan. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 08:49:02 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000326
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat het geen intimidatie was, in de verste verte niet.
Een geweldige overdrijving en een verkeerde voorstelling van zaken.
Vorige week zat je nog te emmeren dat Chiff verkeerde voorstelling van zaken gaf. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 08:51:26 #157
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_190000349
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Ulx het volgende:
GrahamLedger twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:58:27 North Korea calls Joe Biden a ‘rabid dog’ who should be ‘beaten to death with a stick’ in latest attack on Trump’s rival. #Biden #biden2020 https://t.co/yc2Me8P0ZS reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 17-11-2019 om 15:58:09 Mr. Chairman, Joe Biden may be Sleepy and Very Slow, but he is not a “rabid dog.” He is actually somewhat better than that, but I am the only one who can get you where you have to be. You should act quickly, get the deal done. See you soon! https://t.co/kO2k14lTf7 reageer retweet
De simpelton is nog steeds verliefd op Kim. En ‘See you soon’?
"hoho dat je Biden dood wil knuppelen is prima, maar je noemt hem niet hondsdol!" :')
nee, jij dan!
  maandag 18 november 2019 @ 08:52:06 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000355
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat was in 2018, dit jaar was Trump al officieel 'obese' volgens het onderzoek afgelopen februari.
Ik denk toch dat het meeste vet in zijn schedel zit, niet in zijn buik.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 08:52:22 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190000358
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:03 schreef Jojoke het volgende:
Je denkt dat hij ziek op bed ligt en dat zijn medewerkers zijn berichtjes tikken? Daar zouden we snel genoeg achter moeten komen.
Geen idee, maar het valt gewoon op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 08:55:34 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190000379
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoe lang wil je wachten?
Even heel iets verder lezen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 09:00:42 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190000416
CBSNews twitterde op maandag 18-11-2019 om 02:18:36 Russian troops take command of U.S. airbase in northern Syria https://t.co/StNBTeQtzy https://t.co/ocHBxKhJTA reageer retweet
De driekleur wappert hoog! MAGA!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 09:08:02 #162
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190000466
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 08:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat kan weer als hij duidelijk wél zelf tweet.
UFO's lately?
2019: The Great Awakening
pi_190000542
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:03 schreef Jojoke het volgende:
Je denkt dat hij ziek op bed ligt en dat zijn medewerkers zijn berichtjes tikken? Daar zouden we snel genoeg achter moeten komen.
Het valt wel op dat hij in de tweet over Biden en de 'rabid dog' aanhalingstekens voor de verandering eens juist gebruikt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 09:22:05 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000562
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 09:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het valt wel op dat hij in de tweet over Biden en de 'rabid dog' aanhalingstekens voor de verandering eens juist gebruikt.
Misschien typt Melania zijn berichtjes nu in. Afgaande van zijn geijl
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 09:27:31 #165
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190000602
Kan het niet Barron zijn??
2019: The Great Awakening
pi_190000618
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vorige week zat je nog te emmeren dat Chiff verkeerde voorstelling van zaken gaf. :')
Wie is Chiff?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 09:32:01 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190000650
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wie is Chiff?
Je weet wel, Chairman Chiff.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dit is een statement van Lutsenko zelf over of hij zijn beschuldiging ingetrokken heeft of niet. Zoals je kunt lezen heeft hij dat naar eigen zeggen niet gedaan. Dit is een reactie van Lutsenko op de retractie spin in de fake news media. Het narratief van de 'retraction of allegations' is bullshit. Maar dat weerhoud de media, Yovanovitch en Chairman Chiff er niet van om die leugen ter verdediging te gebruiken.

Yovanovitch in haar opening testimony:
[ afbeelding ]

Chairman Chiff die voor haar inspringt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De reizende klappernoot heeft de verkeerde voor zich, gok ik :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 november 2019 @ 10:00:09 #168
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190000948
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:27 schreef MangoTree het volgende:
Kan het niet Barron zijn??
Barron? waarom zou het die zijn?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 10:05:17 #169
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190001001
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Barron? waarom zou het die zijn?
Maakt dat uit dan?
2019: The Great Awakening
pi_190001012
Op zich is het ook weinig verrassend dat een president die lijdt aan obesitas, verzot is op fast food en denkt dat sporten je beperkte lichaamsenergie opgebruikt te maken krijgt met gezondheidsklachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 10:09:32 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190001040
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:05 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan?
Tja. ze zijn beide minderjarig. Trump in zijn gedrag, Barron in leeftijd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190001064
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich is het ook weinig verrassend dat een president die lijdt aan obesitas, verzot is op fast food en denkt dat sporten je beperkte lichaamsenergie opgebruikt te maken krijgt met gezondheidsklachten.
Ga toch lekker gras eten man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190001137
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2019 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ga toch lekker gras eten man.
[ afbeelding ]
Hoe dat vette monster überhaupt nog overeind staat, is mij een raadsel,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190001345
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe dat vette monster überhaupt nog overeind staat, is mij een raadsel,
Goede genen.
pi_190001346
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe dat vette monster überhaupt nog overeind staat, is mij een raadsel,
Dat is met 50% van de bevolking daar en hier.
Zelf vind ik de bling bling gordijntjes over de bartafeltjes een patjepeeer indruk.
Maar ach, het gaat om de politiek zonder visie en duiding, hé. 🇺🇸

Dat de tweets door meerdere mensen worden gedaan wél of niet na dicteren door potus, is al langer bekend.
pi_190001361
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Goede genen.
Eindelijk een terechte opmerking.
Fysieke genen bedoel je toch?
pi_190001398
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 10:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Eindelijk een terechte opmerking.
Fysieke genen bedoel je toch?
Vraag het aan zijn dokter.
  maandag 18 november 2019 @ 10:38:56 #178
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190001403
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het meeste vet in zijn schedel zit, niet in zijn buik.
Daar zit een kern van waarheid in; de hersenen zijn het vetste orgaan van het menselijk lichaam.
Moeten ze natuurlijk niet formaat walnoot zijn, maar toch.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190001412
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190001462
quote:
Die kerel lijkt als twee druppels water op Dr.Jacoby uit Twin Peaks. Ook al zo'n mafketel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 18 november 2019 @ 10:49:48 #181
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190001508
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:39 schreef WhiteBeard het volgende:

Oekraine die een rol speelde bij het Steele Dossier?
LOL, werkelijk?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 10:53:25 #182
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190001543
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vraag het aan zijn dokter.
Niet aan ZIJN dokter. een onafhankelijke dokter, ja.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190001572
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:38 schreef V. het volgende:

[..]

Daar zit een kern van waarheid in; de hersenen zijn het vetste orgaan van het menselijk lichaam.
Moeten ze natuurlijk niet formaat walnoot zijn, maar toch.
60% vet :o
Weer iets bijgeleerd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190001679
quote:
Ik lachte me rot om die dokter. Hoe verzin je het ook he om met zo’n man in de publiciteit te komen.
  maandag 18 november 2019 @ 11:06:38 #185
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190001695
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Chivaz het volgende:

Bij Kavanaugh bijvoorbeeld was hij ongeschikt als opperrechter toen hij emotioneel werd.
Kavanaugh is ongeschikt als opperrechter omdat hij zijn klauwen niet kan thuishouden, een leugenaar is, niet kan verklaren hoe hij opeens tonnen aan geld kreeg vlak voor zijn aanstelling.
Dat 'emotionele' was gewoon het gedrein van een entitled hufter die zijn zin niet dreigde te krijgen.
En de omdraaiing die jij hier maakt is ook heel fascinerend. "als een man emotioneel wordt moet hij zich vermannen, en vrouwen mogen wčl emotioneel worden".
Standaard wordt gezegd dat vrouwen tč emotioneel zijn, terwijl het vooral de mannen zijn die hysterisch worden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190001741
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik lachte me rot om die dokter. Hoe verzin je het ook he om met zo’n man in de publiciteit te komen.
Hoe verzin je het om te verklaren dat Trump de 'meest fitte en gezonde president in de geschiedenis van de VS is'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190001803
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:06 schreef V. het volgende:

[..]

Kavanaugh is ongeschikt als opperrechter omdat hij zijn klauwen niet kan thuishouden, een leugenaar is, niet kan verklaren hoe hij opeens tonnen aan geld kreeg vlak voor zijn aanstelling.
Dat 'emotionele' was gewoon het gedrein van een entitled hufter die zijn zin niet dreigde te krijgen.
En de omdraaiing die jij hier maakt is ook heel fascinerend. "als een man emotioneel wordt moet hij zich vermannen, en vrouwen mogen wčl emotioneel worden".
Standaard wordt gezegd dat vrouwen tč emotioneel zijn, terwijl het vooral de mannen zijn die hysterisch worden.
:D O+ O+ O+
pi_190001900
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2019 11:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe verzin je het om te verklaren dat Trump de 'meest fitte en gezonde president in de geschiedenis van de VS is'?
Dat had hij niet verzonnen, maar eerlijk is eerlijk een man die leeft op frisdrank en hamburgers en dan zonder noemenswaardige klachten zo’n leeftijd bereikt kan in potentie inderdaad de meest fitte en gezonde president zijn.
Ik moet er een hoop voor doen om fit en gezond te blijven en sommigen krijgen het in de schoot geworpen.
Verschil moet er wezen denk ik.
pi_190001934
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:06 schreef V. het volgende:

[..]

Kavanaugh is ongeschikt als opperrechter omdat hij zijn klauwen niet kan thuishouden, een leugenaar is, niet kan verklaren hoe hij opeens tonnen aan geld kreeg vlak voor zijn aanstelling.
Dat 'emotionele' was gewoon het gedrein van een entitled hufter die zijn zin niet dreigde te krijgen.
En de omdraaiing die jij hier maakt is ook heel fascinerend. "als een man emotioneel wordt moet hij zich vermannen, en vrouwen mogen wčl emotioneel worden".
Standaard wordt gezegd dat vrouwen tč emotioneel zijn, terwijl het vooral de mannen zijn die hysterisch worden.
Heb je bewijs voor je aantijging dat hij zijn klauwen niet kan thuishouden?
Of moeten we al die vrouwen geloven zonder dat er iemand is die het verhaal kan verifiėren?
#believeallwomen
pi_190001965
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat had hij niet verzonnen, maar eerlijk is eerlijk een man die leeft op frisdrank en hamburgers en dan zonder noemenswaardige klachten zo’n leeftijd bereikt kan in potentie inderdaad de meest fitte en gezonde president zijn.
Ik moet er een hoop voor doen om fit en gezond te blijven en sommigen krijgen het in de schoot geworpen.
Verschil moet er wezen denk ik.
De beste man weegt 110 kilo en lijdt aan obesitas. Dan ben je niet 'fit en gezond', maar een smerige vetbek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190001968
Wanneer is deze poppenkast ten einde?
Er is nix er was nix en er zal nix zijn!

De democraten maken zich compleet belachelijk!

Trump zal nooit worden afgezet!
  maandag 18 november 2019 @ 11:31:17 #192
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190001981
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer is deze poppenkast ten einde?
Er is nix er was nix en er zal nix zijn!

De democraten maken zich compleet belachelijk!

Trump zal nooit worden afgezet!
Even los van al die Trump mensen die al in de gevangenis zitten, maar dat terzijde.

Hoe dom kun je zijn :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_190001989
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer is deze poppenkast ten einde?
Er is nix er was nix en er zal nix zijn!

De democraten maken zich compleet belachelijk!

Trump zal nooit worden afgezet!
Bedankt Hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190002014
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste man weegt 110 kilo en lijdt aan obesitas. Dan ben je niet 'fit en gezond', maar een smerige vetbek.
Trump is fit hoor!



[ Bericht 18% gewijzigd door trein2000 op 18-11-2019 13:02:16 ]
pi_190002044
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe dom kun je zijn
Denk je echt dat Trump wordt afgezet?
Het kan helemaal niet... De republikeinen zijn de baas en houden dit natuurlijk tegen!
  maandag 18 november 2019 @ 11:39:43 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190002088
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:36 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Denk je echt dat Trump wordt afgezet?
Het kan helemaal niet... De republikeinen zijn de baas en houden dit natuurlijk tegen!
De Republikeinen zijn de baas in de Senaat. Maar het Huis zal zeker wel impeachen.

Dan is ie nog niet weg, dat klopt.

Maar het feit dat de GOP hem niet wil veroordelen, betekent natuurlijk niet dat er niks gebeurd is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 18 november 2019 @ 11:41:42 #197
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190002119
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heb je bewijs voor je aantijging dat hij zijn klauwen niet kan thuishouden?
Of moeten we al die vrouwen geloven zonder dat er iemand is die het verhaal kan verifiėren?
#believeallwomen
Fascinerend hoe jij andermans argumenten altijd meteen superkritisch benadert (niets mis mee overigens), maar dat jij zodra het in het voordeel is van Trump en zijn cronies elke vorm van kritiek overboord kwakt (niet okee).

Maar goed, een foto van Kavanaugh die zijn lul in het gezicht van Blasey Ford swaffelt? Nee, die is er niet, dat weet jij natuurlijk en daar gok je op. Maar genoeg getuigenissen en circumstancial evidence dat een stuk geloofwaardiger is dan Kavanaugh, zeker als je weet dat een hoop getuigenissen die BF ondersteunden niet werden toegelaten door de Republikeinen (!).

Maar lees dit bijvoorbeeld eens,
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 11:42:34 #198
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190002132
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:36 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Denk je echt dat Trump wordt afgezet?
Het kan helemaal niet... De republikeinen zijn de baas en houden dit natuurlijk tegen!
Och, ratten hebben eerder zinkende schepen verlaten en er zijn dingen gebeurd die Republikeinen, zodra ze echt boven tafel komen, met geen mogelijkheid kunnen laten passereren voor de bühne.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190002178
quote:
Waar komt toch die behoefte vandaan om Trump bijkans te verafgoden?

Wanneer iemand zo'n pens heeft, is hij niet fit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 11:46:35 #200
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_190002205
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer is deze poppenkast ten einde?
Er is nix er was nix en er zal nix zijn!

De democraten maken zich compleet belachelijk!

Trump zal nooit worden afgezet!
Prima als je verder geen nieuws en ontwikkelingen volgt, maar om dat nu om de zoveel tijd te laten blijken met zo'n inhoudsloze post is een beetje onnodig en sneu wat mij betreft.
nee, jij dan!
pi_190002239
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste man weegt 110 kilo en lijdt aan obesitas. Dan ben je niet 'fit en gezond', maar een smerige vetbek.
Dat ben ik met je eens, maar het is op z’n minst opmerkelijk te noemen dat je met zo’n dieet en weinig slaap nog redelijk fit en gezond ben.
pi_190002301
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar het is op z’n minst opmerkelijk te noemen dat je met zo’n dieet en weinig slaap nog redelijk fit en gezond ben.
Dat hij op energieke wijze een speech kan geven, betekent niet dat hij 'redelijk fit en gezond is'. Ik gok dat Trump instort wanneer van hem wordt verwacht dat hij een of twee kilometer gaat hardlopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190002337
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar het is op z’n minst opmerkelijk te noemen dat je met zo’n dieet en weinig slaap nog redelijk fit en gezond ben.
Mwah. Dat is een beetje een argument als "roken is niet ongezond want mijn opa rookte ook en die is 102 geworden."
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190002369
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar komt toch die behoefte vandaan om Trump bijkans te verafgoden?

Wanneer iemand zo'n pens heeft, is hij niet fit.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hij op energieke wijze een speech kan geven, betekent niet dat hij 'redelijk fit en gezond is'. Ik gok dat Trump instort wanneer van hem wordt verwacht dat hij een of twee kilometer gaat hardlopen.
Je kunt zeggen wat je wil Koos, maar ik geloof toch eerder een arts dan jij hoor! ;)
Let ook even op zijn leeftijd! 70+
  maandag 18 november 2019 @ 11:56:56 #205
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190002373
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar het is op z’n minst opmerkelijk te noemen dat je met zo’n dieet en weinig slaap nog redelijk fit en gezond ben.
Nou... er zijn dus een hoop mensen die twijfelen aan zijn gezondheid. JIJ bent degene die hem topfit verklaart.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 11:57:32 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190002382
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hij op energieke wijze een speech kan geven, betekent niet dat hij 'redelijk fit en gezond is'. Ik gok dat Trump instort wanneer van hem wordt verwacht dat hij een of twee kilometer gaat hardlopen.
Nou zijn er honderdmiljoenmiljard punten van (grote) kritiek te uiten op Trump, maar dat hij geen twee kilometer kan hardlopen is nou ook weer niet zo'n ramp. De beste man is wel 73 he, ik denk niet dat een van mijn oma's op die leeftijd een kilometer kon hardlopen :+

Ik zou me eigenlijk veel meer zorgen maken om zijn mentale gezondheid, want hij geeft er keer op keer blijk van dat daar best wat mis mee is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190002407
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Je kunt zeggen wat je wil Koos, maar ik geloof toch eerder een arts dan jij hoor! ;)
Let ook even op zijn leeftijd! 70+
Je bedoelt de arts die onthulde dat hij een gezondheidsverklaring op heeft gesteld die door Trump is gedicteerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190002417
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou me eigenlijk veel meer zorgen maken om zijn mentale gezondheid, want hij geeft er keer op keer blijk van dat daar best wat mis mee is.
Goed dat je dat aanhaalt, maar volgens de video 'Fit for Duty' is daar nix mee aan de hand! ;)
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 11:59:45 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190002419
Ik weet niet of dat het is of dat hij gewoon zijn werk niet aankan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190002425
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bedoelt de arts die onthulde dat hij een gezondheidsverklaring op heeft gesteld die door Trump is gedicteerd?
Je kunt op internet altijd wel iets vinden wat in je straatje past!
  maandag 18 november 2019 @ 12:01:38 #211
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190002449
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je kunt op internet altijd wel iets vinden wat in je straatje past!
Die arts heeft dat gewoon gezegd? Wat heeft dat met internet te maken?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_190002465
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je kunt op internet altijd wel iets vinden wat in je straatje past!
Neuh, dat is gewoon wat die dokter letterlijk zelf heeft onthuld:

In stunning reversal, Trump’s personal doctor says Trump dictated a letter declaring he was in ‘astonishingly excellent’ health during the 2016 election

Maar goed, dat Trump niet de 'meest fitte en gezonde president in de geschiedenis van de VS is', zoals die dokter aanvankelijk beweerde, mag natuurlijk geen verrassing heten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 12:05:52 #213
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190002513
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hij op energieke wijze een speech kan geven, betekent niet dat hij 'redelijk fit en gezond is'. Ik gok dat Trump instort wanneer van hem wordt verwacht dat hij een of twee kilometer gaat hardlopen.
Of wanneer hij door het congres aan de tand wordt gevoeld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 12:07:19 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190002523
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Goed dat je dat aanhaalt, maar volgens de video 'Fit for Duty' is daar nix mee aan de hand! ;)
Ah ok, dan is hij dus inderdaad gewoon een domme idioot.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190002536
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, dat is gewoon wat die dokter letterlijk zelf heeft onthuld:

In stunning reversal, Trump’s personal doctor says Trump dictated a letter declaring he was in ‘astonishingly excellent’ health during the 2016 election

Maar goed, dat Trump niet de 'meest fitte en gezonde president in de geschiedenis van de VS is', zoals die dokter aanvankelijk beweerde, mag natuurlijk geen verrassing heten.
Dat was tijdens verkiezingstijd! Dan is alles geoorloofd!
  maandag 18 november 2019 @ 12:08:53 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190002540
Laten we weer terug gaan op het topic politiek. De gezondheid van trump zal me worst wezen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190002564
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 12:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah ok, dan is hij dus inderdaad gewoon een domme idioot.
Het punt is dat Trump niet je standaard politicus is!
Hij is een business man!
Zolang hij het Witte Huis niet in de fik steekt, laat hem lekker!
Hij is goed voor Amerika!
Draining the Swamp!
pi_190002574
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat was tijdens verkiezingstijd! Dan is alles geoorloofd!
Oh, het zal mij verder een rotzorg wezen. Toen ik de doktersverklaring las, wist ik al gelijk dat het gelul was.

Maar jij geloofde eerder zijn arts, schreef je. En ik maakte dus duidelijk dat zelfs zijn artsen niet zijn te vertrouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 12:12:14 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190002589
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het punt is dat Trump niet je standaard politicus is!
Hij is een business man!
Zolang hij het Witte Huis niet in de fik steekt, laat hem lekker!
Hij is goed voor Amerika!
Draining the Swamp!
laat hem zichzelf in de fik steken, of verdrinken in zijn swamp. Dat is stuk beter voor amerika.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190002597
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, het zal mij verder een rotzorg wezen. Toen ik de doktersverklaring las, wist ik al gelijk dat het gelul was.

Maar jij geloofde eerder zijn arts, schreef je. En ik maakte dus duidelijk dat zelfs zijn artsen niet zijn te vertrouwen.
Och de officiėle witte huis arts zal het wel bij het rechte eind hebben!
pi_190002605
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

laat hem zichzelf in de fik steken, of verdrinken in zijn swamp. Dat is stuk beter voor amerika.
_O-
pi_190002644
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:12 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Och de officiėle witte huis arts zal het wel bij het rechte eind hebben!
Ja, en die zei dat de beste man lijdt aan obesitas.

Fuck dikke mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190002645
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef V. het volgende:

[..]

Nou... er zijn dus een hoop mensen die twijfelen aan zijn gezondheid. JIJ bent degene die hem topfit verklaart.
Sinds wanneer is redelijk fit ondanks zijn eet en slaapgewoonten topfit?
Is lezen nu echt zo moeilijk of is dit een slappe poging om mijn post onderuit te halen?
pi_190002659
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 11:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mwah. Dat is een beetje een argument als "roken is niet ongezond want mijn opa rookte ook en die is 102 geworden."
Nee, het is eerder roken is ongezond maar ondanks het feit dat hij rookt is hij redelijk fit.
pi_190002669
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2019 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ga toch lekker gras eten man.
[ afbeelding ]
Fastfood het haalt toch een beetje de allure van een bezoek aan het WH af.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 12:18:48 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190002701
ABCPolitics twitterde op maandag 18-11-2019 om 12:05:08 BREAKING: An overwhelming 70% of Americans think Pres. Trump’s request to a foreign leader to investigate his political rival was wrong, new @ABC News/Ipsos poll finds.51% believe his actions were wrong and he should be impeached and removed from office. https://t.co/LjuqQEIgFu reageer retweet
Dus de ‘het maakt toch niet uit’ smoes gaat hem niet worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190002714
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck dikke mensen.
Leven en laten leven Koos! :{w
  maandag 18 november 2019 @ 12:20:01 #228
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190002727
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:18 schreef Ulx het volgende:
ABCPolitics twitterde op maandag 18-11-2019 om 12:05:08 BREAKING: An overwhelming 70% of Americans think Pres. Trump’s request to a foreign leader to investigate his political rival was wrong, new @:ABC News/Ipsos poll finds.51% believe his actions were wrong and he should be impeached and removed from office. https://t.co/LjuqQEIgFu reageer retweet
Dus de ‘het maakt toch niet uit’ smoes gaat hem niet worden.
Kijk, 70 % van de amerikanen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190002745
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk, 70 % van de amerikanen.
:X
  maandag 18 november 2019 @ 12:30:13 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190002899
https://www.theguardian.c(...)-vindman-yovanovitch

Het affakkelen van Marie Yovanovitch en Alexander Vindman neemt steeds groteskere vormen aan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190002950
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]


[..]

Je kunt zeggen wat je wil Koos, maar ik geloof toch eerder een arts dan jij hoor! ;)
Let ook even op zijn leeftijd! 70+
Ja ik geloof ook dat Trump veel fitter is dan de vorige president. Dat was zo'n magere slapjanus.
  maandag 18 november 2019 @ 12:40:52 #232
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190003035
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en die zei dat de beste man lijdt aan obesitas.

Fuck dikke mensen.
Jij zet jezelf (weer) voor schut.
2019: The Great Awakening
pi_190003059
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:34 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ja ik geloof ook dat Trump veel fitter is dan de vorige president. Dat was zo'n magere slapjanus.
En bovendien, hardlopers zijn doodlopers. :{w
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 12:46:22 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190003130
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:40 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Jij zet jezelf (weer) voor schut.
Trump zou hem zo aan de Sarlacc moeten voeren!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190003156
Trump mag aan de lopende band met beledigingen smijten - sterker, dat vinden zijn fans (zoals MangtoTree) helemaal geweldig - maar als je Trump een vetbek noemt, dan ga je te ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 12:49:52 #236
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190003194
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
Trump mag aan de lopende band met beledigingen smijten - sterker, dat vinden zijn fans (zoals MangtoTree) helemaal geweldig - maar als je Trump een vetbek noemt, dan ga je te ver.
Nee, ik vind dat je te ver gaat als je roept dat iemand Trump op zijn bek zou moeten timmeren (he Koos?). Over zijn gewicht miepen is gewoon sneu.

Groetjes van een fan.
2019: The Great Awakening
  maandag 18 november 2019 @ 12:51:28 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190003228
Postuur en leefgedrag hoeft geen reden te zijn om niet geschikt te zijn voor je werk.

Churchill zoop een scheepslading sterke drank op en rookte een pakhuis tabak leeg in zijn leven. Dat wist hij te compenseren door een fabelachtige kennis van zaken.

In het geval van Trump hebben de tekortkomingen de overhand gekregen en er is niets waarmee hij zijn gebrek aan kennis weet te compenseren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190003276
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:49 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je te ver gaat als je roept dat iemand Trump op zijn bek zou moeten timmeren (he Koos?). Over zijn gewicht miepen is gewoon sneu.

Groetjes van een fan.
‘Start exercising’: Trump insults rally protester for ‘serious weight problem’

In Post-Debate Interview, Trump Again Criticizes Pageant-Winner's Weight
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190003361
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:49 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je te ver gaat als je roept dat iemand Trump op zijn bek zou moeten timmeren (he Koos?). Over zijn gewicht miepen is gewoon sneu.

Groetjes van een fan.
quote:
“I’d like to punch him in the face”

Trump said this in front of a crowd of supporters, after a protester was removed from one of his rallies in Las Vegas on 23 February 2016.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190003482
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Postuur en leefgedrag hoeft geen reden te zijn om niet geschikt te zijn voor je werk.
[ afbeelding ]
Churchill zoop een scheepslading sterke drank op en rookte een pakhuis tabak leeg in zijn leven. Dat wist hij te compenseren door een fabelachtige kennis van zaken.

In het geval van Trump hebben de tekortkomingen de overhand gekregen en er is niets waarmee hij zijn gebrek aan kennis weet te compenseren.
Charisma, maar ook dat zal je wel weg relativeren.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 18 november 2019 @ 13:05:35 #241
408813 crew  trein2000
pi_190003496
Ja is het speelkwartier weer over? Mooi!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 18 november 2019 @ 13:10:33 #242
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190003597
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Charisma, maar ook dat zal je wel weg relativeren.
Met charisma alleen kun je niet regeren. Met geld alleen kun je ook niet regeren. Een president is een compleet pakket. Wanneer snap je dit nu eens?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 13:11:23 #243
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190003614
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Charisma, maar ook dat zal je wel weg relativeren.
Ik denk dat charisma relatief is. Ik zie het namelijk niet.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 13:13:04 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190003649
Wat staat er vandaag op het programma in de hoorzittingen ?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 13:13:41 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190003665
kylegriffin1 twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:00:00 Gordon Sondland kept several Trump admin officials—including Mick Mulvaney and Rick Perry—apprised of his effort to get Ukraine to launch investigations that Trump would later discuss in his call with Zelenskiy, emails reviewed by WSJ show. https://t.co/8YryEbG8Su reageer retweet
Hij hield iedereen op de hoogte. En niemand deed wat. En nu weigeren om onder ede te komen praten. Wat een tuig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190003822
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met charisma alleen kun je niet regeren. Met geld alleen kun je ook niet regeren. Een president is een compleet pakket. Wanneer snap je dit nu eens?
Vind je dan niet dat de topkandidaten bij de democraten allen ongeschikt zijn als president?
Harris die niet tegen kritiek kan en oproept tot censuur.
Warren die ook niet tegen kritiek kan en zo ver naar links is opgeschoven dat haar plannen succesvolle mensen bang maakt. Overigens is ze ook nog eens een fraudeur en een leugenaar.
En dan Sanders die inhoudelijk consistent is maar tegelijkertijd zo’n zacht eitje is dat ik mijn hart zou vasthouden als hij wat tegenspraak krijgt.
Buttigieg is op zich weinig mis mee zo ver ik kan zien. Ik denk alleen dat de VS niet klaar is voor een homokoppel in het witte huis.
Uiteraard kun je ook dit allemaal wegrelativeren maar ik zal je de moeite besparen.
Uiteindelijk is een verkiezing niets meer dan een populariteitswedstrijd en komt de meest charismatische persoon bijna altijd als winnaar naar voren.
De mensen die “verliefd” worden op het charismatische van zo’n kandidaat zullen zo’n persoon ook steunen door dik en dun.
De vraag is niet of iemand geschikt is want dat is nu eenmaal relatief. De vraag is behartigd jou kandidaat de belangen waar jij voor staat.
En in dat geval doet Trump het prima ondanks de tegenstand van de media en de democraten.
  maandag 18 november 2019 @ 13:21:27 #247
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190003859
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:13 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:00:00 Gordon Sondland kept several Trump admin officials—including Mick Mulvaney and Rick Perry—apprised of his effort to get Ukraine to launch investigations that Trump would later discuss in his call with Zelenskiy, emails reviewed by WSJ show. https://t.co/8YryEbG8Su reageer retweet
Hij hield iedereen op de hoogte. En niemand deed wat. En nu weigeren om onder ede te komen praten. Wat een tuig.
Ik kan niet vinden dat hij niet komt getuigen?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 13:21:56 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190003877
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vind je dan niet dat de topkandidaten bij de democraten allen ongeschikt zijn als president?
Harris die niet tegen kritiek kan en oproept tot censuur.
Warren die ook niet tegen kritiek kan en zo ver naar links is opgeschoven dat haar plannen succesvolle mensen bang maakt. Overigens is ze ook nog eens een fraudeur en een leugenaar.
En dan Sanders die inhoudelijk consistent is maar tegelijkertijd zo’n zacht eitje is dat ik mijn hart zou vasthouden als hij wat tegenspraak krijgt.
Buttigieg is op zich weinig mis mee zo ver ik kan zien. Ik denk alleen dat de VS niet klaar is voor een homokoppel in het witte huis.
Uiteraard kun je ook dit allemaal wegrelativeren maar ik zal je de moeite besparen.
Uiteindelijk is een verkiezing niets meer dan een populariteitswedstrijd en komt de meest charismatische persoon bijna altijd als winnaar naar voren.
De mensen die “verliefd” worden op het charismatische van zo’n kandidaat zullen zo’n persoon ook steunen door dik en dun.
De vraag is niet of iemand geschikt is want dat is nu eenmaal relatief. De vraag is behartigd jou kandidaat de belangen waar jij voor staat.
En in dat geval doet Trump het prima ondanks de tegenstand van de media en de democraten.
Heel leuk allemaal, maar ze hebben allemaal een punt die ze veruit geschikter maken dan trump.

Ze bedrijven politiek, géén zaken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190003902
Gelachen en gehuild weer.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 13:23:14 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190003905
Ik kan Trump nou niet bepaald charismatisch noemen. Hij schreeuwt veel. Maar het trucje is nu wel erg over de houdbaarheidsdatum heen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 13:23:27 #251
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190003908
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef Chivaz het volgende:

En in dat geval doet Trump het prima ondanks de tegenstand van de media en de democraten.
Maar dat doet hij juist helemaal niet en dat is dan ook weer het knappe van Trump: hij kan z'n aanhangers laten doen geloven dat hij van alles voor ze doet. Ondertussen leven de boeren van staatssteun, zijn er nog steeds geen banen in de midwest, is de staatsschuld nog nooit zo hard gegroeid en staat de VS er in de hele wereld op als een onbetrouwbare bondgenoot.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 18 november 2019 @ 13:23:52 #252
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190003922
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vind je dan niet dat de topkandidaten bij de democraten allen ongeschikt zijn als president?
Harris die niet tegen kritiek kan en oproept tot censuur.
Warren die ook niet tegen kritiek kan en zo ver naar links is opgeschoven dat haar plannen succesvolle mensen bang maakt. Overigens is ze ook nog eens een fraudeur en een leugenaar.
En dan Sanders die inhoudelijk consistent is maar tegelijkertijd zo’n zacht eitje is dat ik mijn hart zou vasthouden als hij wat tegenspraak krijgt.
Buttigieg is op zich weinig mis mee zo ver ik kan zien. Ik denk alleen dat de VS niet klaar is voor een homokoppel in het witte huis.
Uiteraard kun je ook dit allemaal wegrelativeren maar ik zal je de moeite besparen.
Uiteindelijk is een verkiezing niets meer dan een populariteitswedstrijd en komt de meest charismatische persoon bijna altijd als winnaar naar voren.
De mensen die “verliefd” worden op het charismatische van zo’n kandidaat zullen zo’n persoon ook steunen door dik en dun.
De vraag is niet of iemand geschikt is want dat is nu eenmaal relatief. De vraag is behartigd jou kandidaat de belangen waar jij voor staat.
En in dat geval doet Trump het prima ondanks de tegenstand van de media en de democraten.
Whoa, jij bent wel erg selectief nu. Natuurlijk doet de vraag of iemand geschikt is ertoe.
Nog los van manipulatie vanuit het buitenland. Nog los van shady morals. Nog los van criminele inborst.
Trump is bijzonder ongeschikt.
Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 13:25:31 #253
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190003960
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef V. het volgende:

[..]

Ik kan niet vinden dat hij niet komt getuigen?
Sondland komt woensdag. Pleit hij de vijfde, dan staan er nog meineed dingetjes open. Doet hij dat niet dan ziet men het wellicht door de vingers.

Maar ik had het over Perry en Mulvaney.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 13:28:34 #254
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190004039
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sondland komt woensdag. Pleit hij de vijfde, dan staan er nog meineed dingetjes open. Doet hij dat niet dan ziet men het wellicht door de vingers.

Maar ik had het over Perry en Mulvaney.
Ah, okee, gelukkig. Want technisch gezien is hij degene die op dit moment Trump het hardst kan laten struikelen.
Los van de belastinggegevens, natuurlijk.
Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 13:35:29 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190004195
De belastingpapieren komen pas volgende zomer. Vlak voor de verkiezingen wordt duidelijk dat Trump een blutte proleet is die diep in de schulden zit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 13:47:51 #256
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190004523
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Maar dat doet hij juist helemaal niet en dat is dan ook weer het knappe van Trump: hij kan z'n aanhangers laten doen geloven dat hij van alles voor ze doet. Ondertussen leven de boeren van staatssteun, zijn er nog steeds geen banen in de midwest, is de staatsschuld nog nooit zo hard gegroeid en staat de VS er in de hele wereld op als een onbetrouwbare bondgenoot.
Wat je hier beschrijft is een zwendelaar. Dit GAAT zich op een moment tegen hem keren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 13:55:09 #257
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190004677
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef Ulx het volgende:
Ik kan Trump nou niet bepaald charismatisch noemen. Hij schreeuwt veel. Maar het trucje is nu wel erg over de houdbaarheidsdatum heen.
Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Wilders. De eerste paar jaar kunnen ze je nog verrassen, maar gaandeweg wordt het een maniertje die zowel voor de pers als voor beleidsmakers makkelijk te controleren is. En die worden er steeds beter in. Nieuwe populisten worden sneller dan ooit ontmaskerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 14:30:52 #258
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005213
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:35 schreef Ulx het volgende:
De belastingpapieren komen pas volgende zomer. Vlak voor de verkiezingen wordt duidelijk dat Trump een blutte proleet is die diep in de schulden zit.
Het gaat niet alleen om het blut zijn, dat is vooral een imagoprobleem.
Wat interessanter is zijn de shady deals en de vele miljoenen die hij op onoirbare wijze zou hebben gekregen. En het oplichten van de belastingen/belastingbetalers, natuurlijk.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190005296
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat je hier beschrijft is een zwendelaar. Dit GAAT zich op een moment tegen hem keren.
We wachten al heel lang op dat moment, ik hoop oprecht voor je dat het ooit wel eens gaat gebeuren.
  maandag 18 november 2019 @ 14:37:14 #260
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005311
Het is al bezig.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 14:37:59 #261
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190005320
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

We wachten al heel lang op dat moment, ik hoop oprecht voor je dat het ooit wel eens gaat gebeuren.
Het doet het nu op zich al, want hij heeft z'n base in drie jaar tijd niet zien vergroten, terwijl de weerstand wel groter is geworden. De echte problemen beginnen volgens mij pas voor 'm als hij president-af is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 18 november 2019 @ 14:39:19 #262
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190005337
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

We wachten al heel lang op dat moment, ik hoop oprecht voor je dat het ooit wel eens gaat gebeuren.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:37 schreef V. het volgende:
Het is al bezig.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:37 schreef Mike het volgende:

[..]

Het doet het nu op zich al, want hij heeft z'n base in drie jaar tijd niet zien vergroten, terwijl de weerstand wel groter is geworden. De echte problemen beginnen volgens mij pas voor 'm als hij president-af is.
Je hoop wordt beloond.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190005344
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Wilders. De eerste paar jaar kunnen ze je nog verrassen, maar gaandeweg wordt het een maniertje die zowel voor de pers als voor beleidsmakers makkelijk te controleren is. En die worden er steeds beter in. Nieuwe populisten worden sneller dan ooit ontmaskerd.
Ontmaskerd door wie?

Volgens mij niet door personen/instanties die van grote invloed zijn op het stemgedrag van veel van hun (potentiėle) aanhangers.

Wilders is nog steeds niet weg.
Baudet is erbij gekomen.
Johnson heeft in de UK veel meer steun dan May.
Over Oosteuropese populisten begin ik maar niet eens.

En Trump is ook nog steeds niet weg.
Vanaf dag 1 werd er door zijn tegenstanders en bestrijders afgeteld naar het einde. Ik herinner me menige DWDD-uitzending uit begin 2017 waarin USA-insiders en -kenners hem geen schijn van kans gaven. Zo'n zwendelaar en proleet aan de macht, dat kon nooit lang duren. Zelfs de GOP zou dat allemaal al snel veel te gortig worden.
We hebben inmddels het ene schandaal na de andere hearing achter de rug. De GOP is een Trump Party geworden. Barr is twee letters minder dan Barron, maar hij gaat voor Trump door het hellevuur. De rest kijkt grotendeels weg, is vertrokken/overleden of wacht lafjes andere tijden af. Warme zetels zijn warme zetels, en ze zitten zo lekker.
Dus moeten de ant-Trumpisten misschien wel blijven aftellen tot november 2024. Het zou me niet eens verbazen. (Helaas.)
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 18 november 2019 @ 14:46:26 #264
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190005420
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:39 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ontmaskerd door wie?

Volgens mij niet door personen/instanties die van grote invloed zijn op het stemgedrag van veel van hun (potentiėle) aanhangers.

Wilders is nog steeds niet weg.
Baudet is erbij gekomen.
Johnson heeft in de UK veel meer steun dan May.
Over Oosteuropese populisten begin ik maar niet eens.

En Trump is ook nog steeds niet weg.
Vanaf dag 1 werd er door zijn tegenstanders en bestrijders afgeteld naar het einde. Ik herinner me menige DWDD-uitzending uit begin 2017 waarin USA-insiders en -kenners hem geen schijn van kans gaven. Zo'n zwendelaar en proleet aan de macht, dat kon nooit lang duren. Zelfs de GOP zou dat allemaal al snel veel te gortig worden.
We hebben inmddels het ene schandaal na de andere hearing achter de rug. De GOP is een Trump Party geworden. Barr is twee letters minder dan Barron, maar hij gaat voor Trump door het hellevuur. De rest kijkt grotendeels weg, is vertrokken/overleden of wacht lafjes andere tijden af. Warme zetels zijn warme zetels, en ze zitten zo lekker.
Dus moeten de ant-Trumpisten misschien wel blijven aftellen tot november 2024. Het zou me niet eens verbazen. (Helaas.)
Als er een valt, vallen ze allemaal.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 14:59:19 #265
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005601
De agenda voor deze week.


Historisch weekje. Fiona Hill wordt SMULLEN!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190005602
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als er een valt, vallen ze allemaal.
Als tegenstanders niet in staat zijn goed te analyseren waarom deze gasten/ideeėn zo populair zijn (en blijven), dan kun je dat gerust vergeten. Je kunt wel steeds "het is een schandaal!" blijven roepen, maar blijkbaar liggen heel veel kiezers daar niet meer wakker van. En omdat ze er doodmoe van worden, blijven ze desnoods thuis.
Misschien is de Deense aanpak het beste. Maar Denemarken is nauwelijks met de USA te vergelijken.
Ik biecht maar op dat ik zelf ook zo gauw geen oplossing heb. Ik wens de #OKboomer generatie niettemin het beste (waar dan ook ter wereld).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_190005665
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je hoop wordt beloond.
Dat moet nog blijken
  maandag 18 november 2019 @ 15:04:31 #268
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005668
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Als tegenstanders niet in staat zijn goed te analyseren waarom deze gasten/ideeėn zo populair zijn (en blijven), dan kun je dat gerust vergeten. Je kunt wel steeds "het is een schandaal!" blijven roepen, maar blijkbaar liggen heel veel kiezers daar niet meer wakker van.
Verwar 'kiezers' niet met de Trump-cult.

Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 15:07:30 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190005699
NBCPolitics twitterde op maandag 18-11-2019 om 15:04:57 President Trump tweets Monday that he will "strongly consider" testifying in writing to the impeachment hearings, as "I like the idea," but doesn't "like giving credibility" to the process. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190005703
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:04 schreef V. het volgende:

[..]

Verwar 'kiezers' niet met de Trump-cult.

[ afbeelding ]
Het alternatief is helemaal niet beter, dat weten de Dems ook daarom ook dit politieke theater wat niets gaat opleveren behalve wat talking points en de perceptie op de president.
  maandag 18 november 2019 @ 15:09:31 #271
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005719
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het alternatief is helemaal niet beter, dat weten de Dems ook daarom ook dit politieke theater wat niets gaat opleveren behalve wat talking points en de perceptie op de president.
Nou doe je het weer.

Het alternatief is oneindig veel beter en de impeachement-procedure is legitiem en geheel terecht, zij het te smal, ingezet.
Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 15:11:36 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190005748
realDonaldTrump twitterde op maandag 18-11-2019 om 14:52:22 Our Crazy, Do Nothing (where’s USMCA, infrastructure, lower drug pricing & much more?) Speaker of the House, Nervous Nancy Pelosi, who is petrified by her Radical Left knowing she will soon be gone (they & Fake News Media are her BOSS), suggested on Sunday’s DEFACE THE NATION.... reageer retweet
NBCPolitics twitterde op maandag 18-11-2019 om 15:04:57 President Trump tweets Monday that he will "strongly consider" testifying in writing to the impeachment hearings, as "I like the idea," but doesn't "like giving credibility" to the process. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 15:11:54 #273
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005756
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:07 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op maandag 18-11-2019 om 15:04:57 President Trump tweets Monday that he will "strongly consider" testifying in writing to the impeachment hearings, as "I like the idea," but doesn't "like giving credibility" to the process. reageer retweet
Het lukt mij niet om tweets te delen, hoe doe je dat?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190005758
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Als tegenstanders niet in staat zijn goed te analyseren waarom deze gasten/ideeėn zo populair zijn (en blijven), dan kun je dat gerust vergeten. Je kunt wel steeds "het is een schandaal!" blijven roepen, maar blijkbaar liggen heel veel kiezers daar niet meer wakker van. En omdat ze er doodmoe van worden, blijven ze desnoods thuis.
Misschien is de Deense aanpak het beste. Maar Denemarken is nauwelijks met de USA te vergelijken.
Ik biecht maar op dat ik zelf ook zo gauw geen oplossing heb. Ik wens de #OKboomer generatie niettemin het beste (waar dan ook ter wereld).
Spijker kop, 3 jaar lang schreeuwen en de tegenstander voor rotte vis uitmaken (de kiezers) doet helemaal niets aan de perceptie van de mensen die op Trump hebben gestemd.
Vooral nu het wel gospel lijkt dat alles wat Trump doet bij voorbaat slecht is en dan juist het tegenovergestelde voorstellen.
Trump is verkozen omdat men eindelijk oplossingen wilt zien voor bepaalde problemen.
Juist het tegenovergestelde voorstellen doet het geweldig bij de eigen achterban maar het zal weinig tot geen stemmen opleveren in het midden.
En het is juist het midden waar de winst te behalen valt, niet op de flanken.
pi_190005810
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Spijker kop, 3 jaar lang schreeuwen en de tegenstander voor rotte vis uitmaken (de kiezers) doet helemaal niets aan de perceptie van de mensen die op Trump hebben gestemd.
Vooral nu het wel gospel lijkt dat alles wat Trump doet bij voorbaat slecht is en dan juist het tegenovergestelde voorstellen.
Trump is verkozen omdat men eindelijk oplossingen wilt zien voor bepaalde problemen.
Juist het tegenovergestelde voorstellen doet het geweldig bij de eigen achterban maar het zal weinig tot geen stemmen opleveren in het midden.
En het is juist het midden waar de winst te behalen valt, niet op de flanken.
Ik ben benieuwd wat jij ziet als 'het tegenovergestelde voorstellen' op het gebied van bijvoorbeeld het zorgstelsel, want daar komt werkelijkwaar nul visie van deze regering bij kijken. Kijk je naar de huidige Democratische primaries dan is daar juist een sterke focus op met allerlei gedetailleerde beleidsplannen.
Het riedeltje dat de Democraten niets anders kunnen bedenken dan 'Trump is stom!!!' is echt volstrekte lariekoek. De primaries zitten boordevol inhoudelijke discussies over zorg, werkgelegenheid, wapenwetgeving en ga zo maar door.
Als er één ding leidraad is in het 'beleid' van Trump, dan is het wel 'het tegenovergestelde doen van Obama'. Over gesprek aan visie en inhoud gesproken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190005813
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:09 schreef V. het volgende:

[..]

Nou doe je het weer.

Het alternatief is oneindig veel beter en de impeachement-procedure is legitiem en geheel terecht, zij het te smal, ingezet.
Nee het alternatief is niet beter. Elke kandidaat stak hun hand op voor gratis gezondheidszorg voor illegalen om maar iets op te noemen.
Het staat lijnrecht tegenover het beleid van Trump.
Ook hoor ik niets van de democraten over hoe ze willen zorgen dat er banen terugvloeien naar de vs zonder radicale middelen zoals de green new deal.

Ik zie niet goed in wat nu precies de misdaad is wat nu precies de impeachment verdient.
Elke getuige tot nu toe komt niet verder dan “ik heb gehoord van die en die” dus ook daar moet je het niet van hebben.
Het is politiek theater en omdat het nu je politieke tegenstander betreft is alle objectiviteit de deur uit.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 15:16:23 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190005819
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:11 schreef V. het volgende:

[..]

Het lukt mij niet om tweets te delen, hoe doe je dat?
Het Twitter icoontje gebruiken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 15:18:14 #278
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005849
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:16 schreef Chivaz het volgende:

Ik zie niet goed in wat nu precies de misdaad is wat nu precies de impeachment verdient.
Dan heeft het geen enkele zin om verder te discussiėren, want dan kies je ervoor om ongeļnformeerd te zijn.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 15:18:42 #279
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005855
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het Twitter icoontje gebruiken.
Ja, maar dan krijg ik een leeg twitterveld in mijn post.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190005872
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:04 schreef V. het volgende:

[..]

Verwar 'kiezers' niet met de Trump-cult.

[ afbeelding ]
Er is, zo'n beetje wereldwijd, een populistische golf gaande die al zo'n 2 decennia duurt. Dat kun je volgens mij niet afdoen met dit soort prentjes en teksten. Trump is 'slechts' een representatie van die golf, maar de USA is wel onze machtigste bondgenoot, en volgens velen nog steeds het machtigste en meest invloedrijke land ter wereld.

Je kunt de Trump-aanhangers leden van een 'cult' noemen, maar niettemin zit hij wel in het Witte Huis.
Ga maar eens terug naar 2015/2016 en check hoeveel 'kenners', 'insiders' en 'onafhankelijke' analisten dat hadden verwacht. Die lachten destijds om die geschifte 'cult'.
Ook al kreeg Hillary meer stemmen, The Donald kreeg z'n zetel. Omdat Hillary geen ruk idee had wat er in the Heartland speelde, en er ook niet naar wilde luisteren. En de vraag is nu wat deze stemmers in 2020 gaan zeggen, mochten ze nog steeds teleurgesteld zijn.
1 Trump heeft gefaald.
2 Trump heeft gefaald, maar dat is de schuld van de Democraten, de linkse media en wat niet al.
3 Trump heeft gefaald, Obama heeft daarvoor gefaald. Ik geloof niemand meer. Ik blijf maar thuis.

1 en 3 zouden nog voor een ommekeer kunnen zorgen. Maar ik heb helaas, ook op het 'gehate' CNN, teveel reportages gezien waar punt 2 aan de orde kwam. Menigeen is er nog steeds van overtuigd dat Trump met hen de beste bedoelingen heeft, maar wordt tegengewerkt. Dat kan een sterk sentiment zijn om opnieuw op Trump te stemmen. Per slot van rekening waren veel kiezers ook teleurgesteld in Obama na 4 jaar, en stond hij slecht in de peilingen, maar uiteindelijk gaven velen hem toch nog die 2e kans.

Op wat de mensen in het Heartland zeggen en denken valt wat mij betreft ontzettend veel af te dingen. Het punt is echter dat niet ik of wij dat moeten doen, maar dat een Democratische kandidaat dat moet kunnen. En ze op een overtuigende manier weer hoop geven, plus die hoop ook gestalte kunnen geven. Een verdomd lastige taak.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 15:24:27 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190005926
JohnJHarwood twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:35:27 WH press secretary defending her credibility: “I've given plenty of on-the-record statements that were truthful and accurate” https://t.co/gCXift37he reageer retweet
Netjes! Soms liegt ze niet! Het gaat de goede kant op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190005952
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:18 schreef V. het volgende:

[..]

Dan heeft het geen enkele zin om verder te discussiėren, want dan kies je ervoor om ongeļnformeerd te zijn.
Ja de republikeinen zullen ook wel ongeļnformeerd zijn want ook die claimen dat er geen misdaad begaan is wat impeachment verdient.
Maar die zullen zeker wel een politiek spel spelen en de Dems niet want Trump.
  maandag 18 november 2019 @ 15:28:07 #283
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190005966
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Er is, zo'n beetje wereldwijd, een populistische golf gaande die al zo'n 2 decennia duurt. Dat kun je volgens mij niet afdoen met dit soort prentjes en teksten. Trump is 'slechts' een representatie van die golf, maar de USA is wel onze machtigste bondgenoot, en volgens velen nog steeds het machtigste en meest invloedrijke land ter wereld.
Dat bestrijd ik niet.
quote:
Je kunt de Trump-aanhangers leden van een 'cult' noemen, maar niettemin zit hij wel in het Witte Huis.
Dat doet niets af aan het feit dat zijn volgers daadwerkelijk cultus-gedrag vertonen. Tot in het extreme.
quote:
Ga maar eens terug naar 2015/2016 en check hoeveel 'kenners', 'insiders' en 'onafhankelijke' analisten dat hadden verwacht. Die lachten destijds om die geschifte 'cult'.
Ook al kreeg Hillary meer stemmen, The Donald kreeg z'n zetel. Omdat Hillary geen ruk idee had wat er in the Heartland speelde, en er ook niet naar wilde luisteren.
Deels waar. Clinton was niet sterk inderdaad. Maar waar analisten natuurlijk geen rekening mee hadden gehouden was de verkiezings-interference. Kun je ontkennen, maar die was er gewoon.
quote:
En de vraag is nu wat deze stemmers in 2020 gaan zeggen, mochten ze nog steeds teleurgesteld zijn.
1 Trump heeft gefaald.
2 Trump heeft gefaald, maar dat is de schuld van de Democraten, de linkse media en wat niet al.
3 Trump heeft gefaald, Obama heeft daarvoor gefaald. Ik geloof niemand meer. Ik blijf maar thuis.

1 en 3 zouden nog voor een ommekeer kunnen zorgen. Maar ik heb helaas, ook op het 'gehate' CNN, teveel reportages gezien waar punt 2 aan de orde kwam. Menigeen is er nog steeds van overtuigd dat Trump met hen de beste bedoelingen heeft, maar wordt tegengewerkt. Dat kan een sterk sentiment zijn om opnieuw op Trump te stemmen. Per slot van rekening waren veel kiezers ook teleurgesteld in Obama na 4 jaar, en stond hij slecht in de peilingen, maar uiteindelijk gaven velen hem toch nog die 2e kans.
Ik blijf erin geloven dat mensen die daadwerkelijk met de beste bedoelingen en hoop op Trump hebben gestemd uiteindelijk de schellen van de ogen zullen vallen. Degenen die nadat Trump niets dan een naakte keizer blijkt te zijn nog steeds blind achter hem aanhollen (en dat zijn er niet weinig), zijn een cult. Plain and simple.

Op wat de mensen in het Heartland zeggen en denken valt wat mij betreft ontzettend veel af te dingen. Het punt is echter dat niet ik of wij dat moeten doen, maar dat een Democratische kandidaat dat moet kunnen. En ze op een overtuigende manier weer hoop geven, plus die hoop ook gestalte kunnen geven. Een verdomd lastige taak.
[/quote]
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 november 2019 @ 15:28:25 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190005971
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Er is, zo'n beetje wereldwijd, een populistische golf gaande die al zo'n 2 decennia duurt. Dat kun je volgens mij niet afdoen met dit soort prentjes en teksten. Trump is 'slechts' een representatie van die golf, maar de USA is wel onze machtigste bondgenoot, en volgens velen nog steeds het machtigste en meest invloedrijke land ter wereld.

Je kunt de Trump-aanhangers leden van een 'cult' noemen, maar niettemin zit hij wel in het Witte Huis.
Ga maar eens terug naar 2015/2016 en check hoeveel 'kenners', 'insiders' en 'onafhankelijke' analisten dat hadden verwacht. Die lachten destijds om die geschifte 'cult'.
Ook al kreeg Hillary meer stemmen, The Donald kreeg z'n zetel. Omdat Hillary geen ruk idee had wat er in the Heartland speelde, en er ook niet naar wilde luisteren. En de vraag is nu wat deze stemmers in 2020 gaan zeggen, mochten ze nog steeds teleurgesteld zijn.
1 Trump heeft gefaald.
2 Trump heeft gefaald, maar dat is de schuld van de Democraten, de linkse media en wat niet al.
3 Trump heeft gefaald, Obama heeft daarvoor gefaald. Ik geloof niemand meer. Ik blijf maar thuis.

1 en 3 zouden nog voor een ommekeer kunnen zorgen. Maar ik heb helaas, ook op het 'gehate' CNN, teveel reportages gezien waar punt 2 aan de orde kwam. Menigeen is er nog steeds van overtuigd dat Trump met hen de beste bedoelingen heeft, maar wordt tegengewerkt. Dat kan een sterk sentiment zijn om opnieuw op Trump te stemmen. Per slot van rekening waren veel kiezers ook teleurgesteld in Obama na 4 jaar, en stond hij slecht in de peilingen, maar uiteindelijk gaven velen hem toch nog die 2e kans.

Op wat de mensen in het Heartland zeggen en denken valt wat mij betreft ontzettend veel af te dingen. Het punt is echter dat niet ik of wij dat moeten doen, maar dat een Democratische kandidaat dat moet kunnen. En ze op een overtuigende manier weer hoop geven, plus die hoop ook gestalte kunnen geven. Een verdomd lastige taak.
Het verschil is voornamelijk dat Trump de media meer gebruikt dan Obama. Die moest het meer van zijn beleid hebben. Maar nu zijn we 3 jaar verder en de kiezer voelt nu waar Trump als "beleidsmaker" voor staat. Neem dit wel in acht.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190006017
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het verschil is voornamelijk dat Trump de media meer gebruikt dan Obama. Die moest het meer van zijn beleid hebben. Maar nu zijn we 3 jaar verder en de kiezer voelt nu waar Trump als "beleidsmaker" voor staat. Neem dit wel in acht.
Zeker. Maar, ondanks alle protesten, pakt hij het uiterst sluw aan, via Twitter.

Uiteindelijk duim ik ook voor om het even iedere tegenstander die deze oplichter straks moet gaan bestrijden. Maar ik weet niet of ik de race met veel plezier zal volgen. Ik verwacht een extreem smerige strijd.
(Ik verwacht dus niet dat Trump voor die tijd zal afhaken vanwege het impeachment-proces. De GOP is volkomen verziekt, en ik zie nauwelijks nog verbetering. Dus een mogelijke afzetting zal gewoon niet door de senaat komen. Wat dat betreft sta ik nog steeds achter de inmiddels achterhaalde visie van Pelosi: just beat him in the elections.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_190006026
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:16 schreef Monolith het volgende:
Over gesprek aan visie en inhoud gesproken.
Gesprek aan koffie?
  maandag 18 november 2019 @ 15:34:16 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190006047
Impeachment is gewoon nodig. Het idee dat het Trump zou helpen doe ik niet aan mee, voor zijn achterban helpt įlles Trump en is elke scheet die de Democraten laten aanleiding om weer te gaan brullen over deep state en dat soort rommel.

Ik vind het een beetje een zelfde soort fallacy als 'security through obscurity'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 18 november 2019 @ 15:34:49 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190006053
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja de republikeinen zullen ook wel ongeļnformeerd zijn want ook die claimen dat er geen misdaad begaan is wat impeachment verdient.
Maar die zullen zeker wel een politiek spel spelen en de Dems niet want Trump.
Als je dit daarwerkelijk geloofd, waarom verdedigen ze Donald trump dan niet met feiten en tegenbewijzen?. De GOP zit alleen maar te jijbakken, en heeft een aantal mannetjes die wel wijzen, schreeuwen maar niks toevoegen. En komen met geen enkele geloofwaardige verdediging op de proppen. Jij baseert je hoop op wat er in fox news en breitbart wordt geraaskalt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190006074
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:28 schreef V. het volgende:

[..]
Dat doet niets af aan het feit dat zijn volgers daadwerkelijk cultus-gedrag vertonen. Tot in het extreme.
[..]
Hierop wil ik toch nog even reageren. De Trump-cultus is niet meer overdreven dan de Obama-cultus destijds. Die man werd zo'n beetje wereldwijd heilig verklaard. En kreeg een Nobelprijs voor de Vrede om... ja, om wat eigenlijk?
Maar Obama is/was geen heilige, en volgens mij veel minder progressief dan velen dachten. Net als Trump heeft hij vooral weten te scoren in het politieke midden. En het politieke midden in de USA zou hier nog altijd iets van de VVD zijn volgens mij.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_190006102
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:16 schreef Chivaz het volgende:

Ik zie niet goed in wat nu precies de misdaad is wat nu precies de impeachment verdient.
Trump heeft een buitenlandse regering gevraagd een politieke tegenstander te onderzoeken, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. Dat is geen 'frame' van de Democraten, maar staat letterlijk zwart op wit in het transcript dat is vrijgeven door het Witte Huis.

Daarnaast hebben Trump en zijn getrouwen Zelensky mogelijk onder druk gezet en getracht een quid pro quo op te te tuigen. Dat is wat wordt onderschreven door meerdere getuigen.

Verder doet Trump op bijna dagelijkse basis impeachment-waardige uitlatingen, maar dat is wellicht een andere discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-11-2019 15:46:08 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 15:42:46 #291
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190006152
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja de republikeinen zullen ook wel ongeļnformeerd zijn want ook die claimen dat er geen misdaad begaan is wat impeachment verdient.
Er zijn er veel die doen alsof ze dingen niet weten inderdaad. En er zijn er ook een aantal die gewoon door en door rot zijn. En een aantal die gechanteerd worden.
quote:
Maar die zullen zeker wel een politiek spel spelen en de Dems niet want Trump.
Oh, de Democraten spelen ook een politiek spel. Dat is de politiek namelijk grotendeels. Het gaat er alleen om wie het gelijk aan zijn kant heeft.

Maar goed, je wilde wat impeachable offenses.

Heb je even?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_190006180
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump heeft een buitenlandse regering gevraagd een politieke tegenstander te zoeken, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. Dat is geen 'frame' van de Democraten, maar staat letterlijk zwart op wit in het transcript dat is vrijgeven door het Witte Huis.

Daarnaast hebben Trump en zijn getrouwen Zelensky mogelijk onder druk gezet en getracht een quid pro quo op te te tuigen. Dat is wat wordt onderschreven door meerdere getuigen.

Verder doet Trump op bijna dagelijkse basis impeachment-waardige uitlatingen, maar dat is wellicht een andere discussie.
Inhoudelijk is impeachment inderdaad terecht volgens mij.
Helaas is het zinloos bij iemand zonder enige zelfreflectie, en met een slappe kliek om hem heen die, in morele zin, helemaal niets meer voorstelt.
Pas als je hem hebt verslagen bij de verkiezingen, kun je serieus proberen hem in de bak te laten gooien.
Nixon had die kliek niet meer en hij had, misschien dankzij zijn Quaker-verleden, tenminste nog de moed om in de spiegel te kijken en de handschoen te werpen nog voordat impeachment aan de orde kwam. (Al nam hij dan nog voluit ronkend over zichzelf afscheid.)
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 18 november 2019 @ 15:52:52 #293
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190006299
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Inhoudelijk is impeachment inderdaad terecht volgens mij.
Helaas is het zinloos bij iemand zonder enige zelfreflectie, en met een slappe kliek om hem heen die, in morele zin, helemaal niets meer voorstelt.
Pas als je hem hebt verslagen bij de verkiezingen, kun je serieus proberen hem in de bak te laten gooien.
Nixon had die kliek niet meer en hij had, misschien dankzij zijn Quaker-verleden, tenminste nog de moed om in de spiegel te kijken en de handschoen te werpen nog voordat impeachment aan de orde kwam. (Al nam hij dan nog voluit ronkend over zichzelf afscheid.)
Nixon was in elk geval nog een politicus. Hij had voor hij president werd al een staat van dienst als politicus opgebouwd. Je kunt niet zeggen dat hij onbekwaam was, politiek geschonden, maar niet onbekwaam.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 15:53:16 #294
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190006304
Het is gewoon aan het Huis om te impeachen, en om dat in deze situatie niet te doen is je taak verzaken.

Dat de Senaat waarschijnlijk vervolgens kiest om niet te veroordelen is hun falen.

Maar het Huis dient hier gewoon te impeachen, simpel zat.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 18 november 2019 @ 15:59:17 #295
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190006367
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:53 schreef DustPuppy het volgende:
Het is gewoon aan het Huis om te impeachen, en om dat in deze situatie niet te doen is je taak verzaken.

Dat de Senaat waarschijnlijk vervolgens kiest om niet te veroordelen is hun falen.

Maar het Huis dient hier gewoon te impeachen, simpel zat.
Wat dit aan gaat zal het hier net zo gaan als bij Nixon. De vraag of de neuzen in de senaat richting de grondwet gedraaid zal worden is vooralsnog ongewis.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 16:01:07 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190006393
rgoodlaw twitterde op maandag 18-11-2019 om 14:56:47 I just published this 50-page Chart.Kurt Volker appears to have lied to Congress. Full stop.The Chart compares what Volker said to what ELEVEN current and former officials have apparently truthfully told Congress in #ImpeachmentInquiry.https://t.co/O8UvNu3LdF reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 november 2019 @ 16:09:30 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190006493
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:01 schreef Ulx het volgende:
rgoodlaw twitterde op maandag 18-11-2019 om 14:56:47 I just published this 50-page Chart.Kurt Volker appears to have lied to Congress. Full stop.The Chart compares what Volker said to what ELEVEN current and former officials have apparently truthfully told Congress in #ImpeachmentInquiry.https://t.co/O8UvNu3LdF reageer retweet
Kijk, en DIT is waarom er een hoorzitting is. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 18 november 2019 @ 16:11:27 #298
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190006519
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:36 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Hierop wil ik toch nog even reageren. De Trump-cultus is niet meer overdreven dan de Obama-cultus destijds.
Dit is echt complete onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 maandag 18 november 2019 @ 16:15:24 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190006587
GeoffRBennett twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:27:18 SEOUL, South Korea (AP) — North Korea on Monday responded to a tweet by President Trump that hinted at another summit with North Korean leader Kim Jong Un, saying it has no interest in giving Trump further meetings to brag about unless it gets something substantial in return. reageer retweet
Kim heeft zijn foto’s, de VS cancelt oefeningen en draait ZK een poot uit.

Mission accomplished, see you later! Adios, sucker. Trump is volledig voor lul gezet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 november 2019 @ 16:16:53 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190006607
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Ulx het volgende:
GeoffRBennett twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:27:18 SEOUL, South Korea (AP) — North Korea on Monday responded to a tweet by President Trump that hinted at another summit with North Korean leader Kim Jong Un, saying it has no interest in giving Trump further meetings to brag about unless it gets something substantial in return. reageer retweet
Kim heeft zijn foto’s, de VS cancelt oefeningen en draait ZK een poot uit.

Mission accomplished, see you later! Adios, sucker. Trump is volledig voor lul gezet.
Dit is pijnlijk, sodeju.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 november 2019 @ 16:17:49 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190006622
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit is pijnlijk, sodeju.
En volledig voorspelbaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')